40. forduló, 42. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 20. 9h:05'
EZ A 109. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
110. játékheted kezdete: szept. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-293,-3] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy kopasz, szürke szemű, rövid bajszú troll férfival. Bőre bronzként csillog. Leah hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt és egy obszidián karkötőt visel. Ruházatát egy ork bérgyilász trófea, egy óriás csontváz trófea és egy varkaudar kósza trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Döngölő Bonga. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfival. Bőre mélykék színű. Chara-din ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy harci maszkot, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló holdkőjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Otthagyod a másik kalandozót.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kőevő nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 203.]

dd 104 74 415 eldobod a 104. tárgyat a 74. tárgyat a 415. tárgyat
Hiába próbálsz az átkozott tárgytól megszabadulni, mindig visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 203.]
[0 pontot használtál fel, van még 203.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 198.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 196.]

ff 322 felt. fegyverváltás: 322
Felt. fegyverváltás: << ezüsttőr. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

in 3395 150 59 leírod a 3395. kalandozónak a 150. szörnyet az 59. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fémbontó szójer. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangót. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[-293,-4] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy emberevő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az emberevő bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 9 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Chara-din hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-292,-5] Még mindig hegyvidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy emberevő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az emberevő jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [-291,-6] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 159.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[-290,-7] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy alpesi tehén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Matula előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vérszomjas csüldő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Továbbmész...) [-289,-7] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Böhöm vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy acéldarázs lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az acéldarázs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-288,-8] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sörényes ubuk közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk jobb középső lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 132.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[-287,-9] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [-286,-10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 114.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 zöld üveget. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 98.]

m 6 mozogsz nyugatra
[-287,-10] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 89.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Folyton sző-fon az árva,
Még sincs neki ruhája.
[5 pontot használtál fel, van még 84.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézkulcsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 70.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve korgó gyomor, huss. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] 2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! [30 pontot használtál fel, van még 40.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 2 szvó-ektoplazmát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] 2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! 3.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. [30 pontot használtál fel, van még 10.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 7.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a kőszáli disznó. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 188 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat.

MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni).
A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 41. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 11 Merészség: 6/2 Magasság: 246 cm
IQ: 18 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 Életpont: 170/95 Jellem: jó (28) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 65/10 Pénz: 233 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 18/9 Pszi pont: 41/5
Eddig összesen 274 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 189 TP-t kaptál. Jelenleg 24 195 TP-d van. A következő szinthez még 805 TP szükséges. Trófeáid: szeppent rákfatty, Quirov, bíbor szulfagor.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/14 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 17/43 (+21%) lőfegyverek: 15/36 (+15%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -6.); kerek kő (#19) max. 1 db (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
77,63 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/77 (+24%) 2. nyomkövetés: 4/7 (+21%) 3. mászás: 4/15 (+15%)
4. csapdakészítés: 6/2 (+19%) 5. csapdaészlelés: 1/39 6. gyógyítás: 6/16
7. titkosírás: 2/34 8. felderítés: 2/17 (+7%) 9. szörnyidomítás: 2/11
10. teológia: 1/11 11. taumaturgia: 7/66 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. zene: 1/0 15. szörnyismeret: 5/65 (+22%)
16. pszi: 7/83 (+18%) 17. zárnyitás: 2/87 (-400%) 18. vadászat: 1/0
19. vitalitás: 1/0 20. bányászat: 5/13 (+20%) 21. testépítés: 1/0
22. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 1 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 765 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrsisak (#57) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714) 1 * sárga erőöv (#276)
Fegyverek és lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 2 bumeráng (#249) 1 ezüsttőr (#322)
1 * fúvócső (#20) 10 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 méregfog (#1553) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8) 10 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranylánc (#191) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 * nap szimbólum (#141)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 + aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 4 fáklya (#36)
2 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 6 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 mérleg (#81) 1 moa katalizátor (#386)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 rézkulcs (#75) 1 tatu dob (#234)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 36]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 8 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21]
1 vizestömlő (#3) [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9]
6 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 120]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 acélpengőke (#231) 19 álompor (#396) 3 aurach fog (#657)
2 bakkura bőr (#95) 2 dözmöng szív (#122) 23 drótszőr (#37)
3 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41)
1 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135) 4 kaktusztüske (#114)
8 lapkorong (#80) 63 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa üveggömb (#383) 6 móri gyümölcs (#116)
3 ormánygőte csont (#21) 4 pirkit (#153) 2 rákpáncél (#97)
3 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 2 sallank karom (#128)
6 smirglilevél (#29) 8 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
5 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677) 3 szvó-ektoplazma (#151)
15 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15)
16 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 46.15 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontkulcs (#74) 3 fémrúd (#104) 2 szvó-ektoplazma (#151)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396) 3 kaja (#2)
5 kerek kő (#19) 1 rézkulcs (#75) 7 ubuk tüske (#131)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-294 -293 -292 -291 -290 -289 -288 -287 -286 -285
-11
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
(-293,-4) emberevő (#119), oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155)
(-293,-3) szürke kastély (#551)
(-292,-5) Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, emberevő (#119)
(-291,-6) Tharr oltár, vaskohó (#155), mélységi grittang (#103)
(-290,-7) alpesi tehenek (#91), művészi porolit (#720), 44. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(-289,-7) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tetemember (#123), acéldarázs (#140)
(-288,-8) Elenios oltár, sörényes ubuk (#89)
(-287,-10) mély kút (#93), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár
(-287,-9) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), tetemember (#123)
(-286,-10) grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár

Üzenet küldése a karakternek