Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. júl. 15. 12h:08' EZ A 535. JÁTÉKHETED, 408. FORDULÓD 536. játékheted kezdete: júl. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 112 71 209 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: vv 220 127 73 | elmormolod a 220. varázslatot a 127. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: vv 28 86 165 | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: vv 26 224 279 | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 6. KP: v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: v 6 9999 17 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: vv 220 90 0 | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot |
* 10. KP: hh 1101 841 1534 | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 756 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
hu 516 | hulladék: 516 |
bb 292 85 518 | beraksz a bankba a 292. tárgyat (85 darabot) |
flh 23 176 | felt. lőfegyver haszn. 23 a 176. tárggyal |
ef 19 | energia fejlesztése 19 |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
v 167 | elmormolod a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
h 1098 | használod az 1098. tárgyat |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
408 | 409 | 410 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
[360,64] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Látsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.
be 686 6 | bemész a 686. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 294 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 56 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány bal oldalát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (93 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 648 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a smaragd sárkány bal oldalát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], 11 arany, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 22 042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1254, sebződés: 325, gyógyulás: 197, összesen: -128 ÉP}
v 198 309 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
408 | 409 | 410 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
[309,64] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat.
be 672 | bemész a 672. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 31: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 32. pont 51: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 51. pont |
Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 492. Kapsz 1 VP-t.]
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [311,66] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod.
(Feltételes támadás:) Egy sötét ölész! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 293 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét ölész ködös testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a sötét ölész ködös testét. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével megdöfködöd a sötét ölész testét. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A sötét ölész szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 102, gyógyulás: 168, összesen: +66 ÉP}
(Továbbmész...) [312,67] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy smaragd sárkány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 278 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (94 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal párszor kilyukasztod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével néhányszor megkarcolod a smaragd sárkány jobb szárnyát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], 38 arany, 3 gyöngymangó és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 22 042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1257, sebződés: 319, gyógyulás: 201, összesen: -118 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 300 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. {GYD:} T'vadar tőrével megdöfködöd a talriai behemót testét. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel többször eltalálod a talriai behemót testét. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} T'vadar tőrével meghorzsolod a talriai behemót testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A talriai behemót belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 90 kaját. 21 020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2012, sebződés: 231, gyógyulás: 439, összesen: +208 ÉP}
(Továbbmész...) [314,69] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy gejzírt. Délre egy gyilkos csalán van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy zafír sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 305 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 84 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (99 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a zafír sárkány testét. (6 támadással 663 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével többször eltalálod a zafír sárkány bal első lábát. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 22 042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1343, sebződés: 425, gyógyulás: 211, összesen: -214 ÉP}
(Továbbmész...) [315,70] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gejzírt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy gyilkos csalán van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy zafír sárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Kitátod a szádat, és lehelsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 68 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (97 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével jól megszurkálod a zafír sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) {GYD:} Sárkányölő karddal épp hogy eltalálod a zafír sárkány bal szárnyát. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a zafír sárkány testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 3 arany és 2 gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 22 042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1465, sebződés: 619, gyógyulás: 322, összesen: -297 ÉP}
h 578 10 | használod az 578. tárgyat |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról jégvihar varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Friedurgonoma bal hátsó lábát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (119 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Friedurgonoma testét. (6 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével jól megszurkálod a Friedurgonoma fejét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A Friedurgonoma farkával megérint. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Karmával néhányszor a Friedurgonoma megcsapja a fejedet. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) {GYD:} Sárkányölő karddal kicsit megvágod a Friedurgonoma farkát. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével megkarcolod a Friedurgonoma fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A Friedurgonoma farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Karmával néhányszor a Friedurgonoma megcsapja a fejedet. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany papi karkötő és 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 jégrúna-tekercs. 26 719 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1569, sebződés: 775, gyógyulás: 379, összesen: -396 ÉP}
(Továbbmész...) [317,70] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ében sziklatornyot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Carou orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. (Önanalízis: +10% mászás.) Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy ében hadúr!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr páncélozott testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében hadúr páncélozott testét. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével jól megszurkálod az ében hadúr fejét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9 322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 60, gyógyulás: 147, összesen: +87 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 302 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón jobb első lábát. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragd drakón farkát. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 846 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 91, gyógyulás: 64, összesen: -27 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 286 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg bal karját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru herceg jobb karját. (5 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével meghorzsolod a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10 427 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 833, sebződés: 39, gyógyulás: 113, összesen: +74 ÉP}
(Továbbmész...) [318,69] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! [ezüstdarab ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy nekrofunt. Északnyugatra nézve látsz egy gejzírt. Északra egy nekrofun van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy lidércóriás. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 167 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidércóriás testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidércóriás testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a lidércóriás testét. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A lidércóriás mancsával oldalba lök. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Sárkányölő karddal megvagdalod a lidércóriás testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével megkarcolod a lidércóriás testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A lidércóriás mancsával oldalba lök. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 323 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+500 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1163, sebződés: 72, gyógyulás: 203, összesen: +131 ÉP}
ef 37 522 | energia fejlesztése 37 |
* 1. BP: v 158 4044 0 | elmormolod a 158. varázslatot |
* 2. BP: v 158 1703 0 | elmormolod a 158. varázslatot |
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: a 415 5271 1 | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 5. BP: v 172 0 0 | elmormolod a 172. varázslatot |
* 6. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
Erő: | 62 (89) | Szint: | 49 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 61 (94) | Támadás: | 87 (91) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 61 (79) | Védekezés: | 126 (135) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/58 év |
Egészség: | 62 (84) | Életpont: | 1837/1540 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 50 (101) | Varázspont: | 2684/370 | Pénz: | 6138 arany | Kép. pont: | 86 |
Tudatpont: | 83/0 | Pszi pont: | 261/375 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 91 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/11 | ökölvívás: | 29/3 | szúrófegyverek: | 39/38 (+3%) |
vágófegyverek: | *28/100 (+12%) | ütőfegyverek: | 28/1 | lőfegyverek: | 31/3 (+3%) |
dobófegyverek: | 32/0 |
Feltételes fegyverváltás: sárkányölő kard (#289) << Mjölborg kalapácsa (#523) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
318,69 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 194,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 59, 58, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 165 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/80 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 60/78 (+13%) | 3. mászás: | 19/48 (+15%) |
4. csapdakészítés: | 35/13 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/20 | 6. gyógyítás: | 64/48 |
7. titkosírás: | 4/27 | 8. felderítés: | 22/5 | 9. szörnyidomítás: | 8/89 |
10. teológia: | 90/46 (+45%) | 11. taumaturgia: | 107/18 (+44%) | 12. szerencsejáték: | 5/97 |
13. versengés: | 22/65 | 14. harcművészetek: | 31/55 | 15. zene: | 4/23 |
16. szörnyismeret: | 13/85 | 17. pszi: | 35/40 (+9%) | 18. zárnyitás: | 13/92 |
19. vadászat: | 12/53 | 20. vitalitás: | 3/18 | 21. bányászat: | 34/49 (+18%) |
22. úszás: | 15/50 | 23. főzés: | 4/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 31 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), iknegurint (#541) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 26, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), Őrült Montrix (#698), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), talriai behemót (#312), Rém (#315), ében sárkány (#327) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | skarlátia (#293) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hatalomvarázs (#220) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | agyburok (#90) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 31. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+6 támadás közelharcban) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XL. olimpián. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696. |
A II. toronyháborúban összesen 18 győzelmet arattál, ezzel 617 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 86, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 9 140. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 88 TU. szükséges még: 22 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1438 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 10 | arany pikkelyvért (#456) | $13 | tükörpáncél ($519) | 215 | gyöngymangó (#135) | $2 | fpi formázó minta ($419) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 140 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 1 | Aurgir lándzsája (#1314) | 27 | esszenciakristály (#350) | 869 | jégszilánk (#1128) | 1133 | tükör (#43) | 3 | nyomkereső talizmán (#671) | 1955 | sárkánypikkely (#292) | 108 | gyógykenőcs (#313) | 203 | katonai kötszer (#1508) | 3440 | ugh méreg (#166) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | 12 | mágusszelence (#1076) | 19 | térhajlító kavics (#1539) | 47 | őskristály-szilánk (#1525) | 28 | szent jogar (#150) | $510 | quwarg tojás ($360) | 508 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | bronz taider (#641) | 27075 | kaja (#2) | 2 | aranytű (#272) | 3 | ryuku sisak (#688) | 4 | Xanathal karkötője (#956) | 4 | ryuku mellvért (#689) | 2 | ryuku kesztyű (#690) | 7 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) | 1 | pókkarmok (#886) | 1 | Korrissh sisakja (#1658) | 1 | Fókuszpenge (#639) | 1 | fejsze (#1240) | 1 | olló (#335) | 3 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | ryuku karvédő (#687) | 75 | vámpírfog (#1221) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | ében toboz (#578) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
63 | sárkánypikkely (#292) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
581 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | iknegurin (#541) | 1 | jégrúna-tekercs (#1575) | |||
89 | kaja (#2) | 21 | kerek kő (#19) | 3 | mópat tetem (#584) | |||
5 | nyílvessző (#108) | 4 | ramit kő (#226) | 1 | sárkányfog (#617) | |||
1 | szent jogar (#150) | 10 | szögletes kő (#17) | 2 | Thargodan esszencia (#328) |
308 | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | |
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|