404. forduló, 406. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 18. 9h:12'
EZ A 505. JÁTÉKHETED, 405. FORDULÓD
506. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [380,89] koordinátán.
A táborozás 7. napján összefutsz HóKinn,CsendBennel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy sárkányfajzat trófea és egy Hoxxurton trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Kárász, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+131 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+47 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 690. hetének nyerőszámai: 16, 22, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 192 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gránitelementál. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a gránitelementál testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a gránitelementál testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a gránitelementál jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1804 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 50, gyógyulás: 46, összesen: -4 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 586.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 3. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 580.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 580.]
[0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+0 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 550.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 550.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 546.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 546.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 544.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 542.]

* 8. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut nyakát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 532.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

amt 5188 3 MXTU-t adsz át az 5188. kalandozónak 3
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. Átcsúsztatsz 3 MXTU-t. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

kno 4 10 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 532.]

ff 181 364 568 felt. fegyverváltás: 181 364 568
Felt. fegyverváltás: << vasalt bunkó << vámpírtőr << biami kvazárlándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

kf 434 3 kézbeveszed/felveszed a 434. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

a 447 4718 1 átadod a 447. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 lótuszvirágot HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 527.]

a 447 1850 1 átadod a 447. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 lótuszvirágot UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 522.]

a 447 4683 1 átadod a 447. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 lótuszvirágot Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 517.]

a 447 5230 1 átadod a 447. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 lótuszvirágot Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 512.]

at 5367 10 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 6 TU árán átcsúsztatsz 6 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[379,89] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy viharóriás barlang van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy sárkányfajzat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sárkányfajzat bal hátsó lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat nyakát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sárkányfajzat jobb vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat bal szárnyát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sárkányfajzat bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sárkányfajzat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 121, gyógyulás: 25, összesen: -96 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [378,89] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sivatagi doareg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sivatagi doareg bal első lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sivatagi doareg fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval többször eltalálod a sivatagi doareg testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sivatagi doareg testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Longnower formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy viharóriás barlang van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP] 1427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 486.]

ep 155 300 építed a 155. tárgyat 300 pontért
A munkában a rőtmanó segít. Nekilátsz, hogy felépíts egy vaskohót. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a vaskohó. 55 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [104 pontot használtál fel, van még 382.]

ep 86 100 építed a 86. tárgyat 100 pontért
A munkában a rőtmanó segít. Elkezdesz építeni egy olvasztókemencét. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült az olvasztókemence. 17 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [66 pontot használtál fel, van még 316.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[379,90] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sziklaskorpió. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 85, gyógyulás: 18, összesen: -67 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [380,91] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kátránygödröt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sárkányfajzat. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat nyakát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sárkányfajzat bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 105, gyógyulás: 22, összesen: -83 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [381,90] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. A távolból robbanások hangját hallod. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kátránygödröt. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy sziklaskorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sziklaskorpió fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 88, gyógyulás: 18, összesen: -70 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy roguena került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena malacfejét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a roguena testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a roguena nyakát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a roguena meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a roguena testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a roguena fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A roguena néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [58 pontot használtál fel, van még 258.]

ep 86 100 építed a 86. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ep 155 300 építed a 155. tárgyat 258 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 258.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[382,89] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy küklopsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a küklopsz testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (74 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a küklopsz testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a küklopsz bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 155, gyógyulás: 17, összesen: -138 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [383,88] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy legyengült halálosztó kain nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 29 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálosztó kain jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain fejét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a halálosztó kain bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] 744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 53, gyógyulás: 6, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Találsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy küklopsz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a küklopsz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (82 életpontot vesztettél.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [382,87] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy sebesült sziklaskorpió közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy gigaököl. 7 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a sziklaskorpió bal első lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 78, gyógyulás: 17, összesen: -61 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy küklopsz került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (60 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+212 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol HóKinn,CsendBennel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy trikornis herceg trófea, egy sárkányfajzat trófea és egy Hoxxurton trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[90 pontot használtál fel, van még 168.]

ep 86 100 építed a 86. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 168.]

ep 155 300 építed a 155. tárgyat 168 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 168.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[381,87] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [380,87] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága.

Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [34 pontot használtál fel, van még 134.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 129.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Kárász részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 ezüstdarabot Kárász részére. Sajnos nincs nálad kvazár. [10 pontot használtál fel, van még 119.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

* 4. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

* 5. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 gyöngymangó). [0 pontot használtál fel, van még 119.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 119.]
Fürgén varázsolsz! [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 117.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
A munkában a rőtmanó segít. Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [95 pontot használtál fel, van még 22.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 19.]

* 8. BP: keresed a 115. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy törpemammutot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 19.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 18.]
Gyorsvarázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 16.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
Szomorúan látod, hogy elfogyott a vized. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 14, 25.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 546 pontot. A következő körben tehát 562 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 405. fordulód.

Erő: 42 (44) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 155 cm
IQ: 38 (39) Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 39 (40) Védekezés: 69 Menekülés: 40 % Életkor: 11/12 év
Egészség: 46 (49) Életpont: 385/325 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 1
Szerencse: 51 (54) Varázspont: 559/114 Pénz: 623 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 190/275 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1774 szörnyet (9 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 18449 TP-t kaptál. Jelenleg 1025911 TP-d van. A következő szinthez még 174089 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, trikornis herceg, sárkányfajzat. A 391. fordulódban 5530 arany került a bankszámládra. 5917 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 24/90 (+4%)
vágófegyverek: 26/87 (+8%) ütőfegyverek: 20/32 (+24%) lőfegyverek: 25/80 (+11%)
dobófegyverek: 16/5

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/57 2. nyomkövetés: 76/19 (+36%) 3. lopás: 1/2
4. mászás: 13/2 (+400%) 5. csapdakészítés: 33/28 (+5%) 6. csapdaészlelés: 11/51
7. gyógyítás: 51/47 (+20%) 8. titkosírás: 26/12 9. felderítés: 56/74
10. szörnyidomítás: 18/88 11. teológia: 42/81 (+21%) 12. taumaturgia: 23/63 (+30%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 84/74 (+30%) 15. szörnyismeret: 39/2
16. pszi: *25/100 17. zárnyitás: 1/79 18. vadászat: 33/61
19. bányászat: 32/53 (+20%) 20. úszás: 15/86 21. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
rőtmanó (#55) (építő: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253) 6 gyöngymangó (#135)
1 kőkalapács (#13) 4 lótuszvirág (#447) 9 óndarab (#85)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 arany (#50) 1 pular kristály (#239) 3 ramit kő (#226)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(221,51) sivatagi doareg (#240), művészi porolit (#720), Sheran oltár, érclelőhely, ezoterikus mardel (#184)
(222,51) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), sárkányfajzat (#340)
(222,52) sziklaskorpió (#339), Tharr oltár, érclelőhely
(223,49) érclelőhely
(223,51) gránitelementál (#205), törpemammut (#115)
(223,53) érclelőhely, sárkányfajzat (#340)
(224,49) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(224,52) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Sheran oltár, érclelőhely, sziklaskorpiók (#339), roguena (#779)
(225,49) nekrofun (#173), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), Leah oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, sziklaskorpió (#339), küklopsz (#337), HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó)
(225,51) küklopsz (#337), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155)
(226,50) halálosztó kain (#168), Raia oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), érclelőhely, küklopsz (#337)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A serteperte tündérkék egyike átköltözött a ryuku szigetekre.

Üzenet küldése a karakternek