403. forduló, 405. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. febr. 24. 14h:29'
EZ A 1263. JÁTÉKHETED, 404. FORDULÓD
1264. játékheted kezdete: febr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

KOVA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,65] koordinátán.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a kronoelementál (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) törpe szekercét (ld. enc.). Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+131 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+112 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)

* 1. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy tolvajszem varázslat. Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 3. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 657.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 653.]

* 4. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 648.]

* 5. KP: vv 165 86 12 elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 646.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 646.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 644.]

* 6. KP: v 1 6 40 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 639.]

* 7. KP: v 169 4 30 elmormolod a 169. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 634.]

* 8. KP: kf 529 223 1559 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 223. tárggyal az 1559. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 634.]
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 634.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 634.]

* 9. KP: vv 53 28 188 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 634.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 632.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 630.]

* 10. KP: vv 64 120 88 elmormolod a 64. varázslatot a 120. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 628.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 626.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 626.]

hu 327 513 1066 hulladék: 327 513 1066
Hulladékgyűjtés törölve: ezüstshuriken. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pásztorbotot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz párducbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

hu 280 21 152 hulladék: 280 21 152
Hulladékgyűjtés törölve: tyrex csont. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ormánygőte csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: ormánygőte csont (185,60)-> (3 ap), párducbőr (185,60)-> (10 ap), pásztorbot (185,60)-> (kudarc), vasérc (185,60)-> (42 ap), összesen 55 arany, 8 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 621.]

v 220 elmormolod a 220. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hatalomvarázs varázslatot! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 616.]

bb 37 1078 135 beraksz a bankba a 37. tárgyat (1078 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 drótszőrt. Beraksz a bank széfjébe 1 mammutbőrt. Beraksz a bank széfjébe 14 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

bb 2 50 beraksz a bankba a 2. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 50 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen gothag döglidérc marad itt, hogy most azonnal végezzen veled!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fürgülés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 201 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bogyógránátot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bogyógránát. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc fejét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a gothag döglidérc testét. (7 támadással 391 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc bal oldalát. (7 támadással 205 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a gothag döglidérc rothadó alakját. (7 támadással 384 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a gothag döglidérc jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +53 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 9 515 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1416, sebződés: 436, gyógyulás: 98, összesen: -338 ÉP}

Megpaskolod a ködkürt oldalát, lám jól teljesített, majd elteszed hátizsákodba. [15 pontot használtál fel, van még 601.]

h 1660 használod az 1660. tárgyat
Nekiállsz a hópelyhes kupa használatát övező ceremóniának (5 isteni könnycseppet öntesz bele, majd kiöntöd a talajra). Átjárókapu nyílik, melyen borzasztó hideg hatol át. Lassan megérkezik az első szörny is, egy mérges fagymágus. {max. életpontja: 221-235.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról elemi fagyförgeteg varázslatot lő rád a másik. 79 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +53 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

A hópelyhes kupát a hátizsákod mélyére helyezed - egy darabig most nem lesz rá szükséged. [20 pontot használtál fel, van még 581.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +105 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 581.]

m 2 5 mozogsz keletre, délnyugatra
[193,65] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál jön feléd. {egyik sebzési módja: 4x 4d4+4.}

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál farkát. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvágod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +53 életerőt. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP]. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.}

Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (7 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya fejét. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (8 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Mjölborg kalapácsával meghorzsolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az 1 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +31 életerőt. 2 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 45, gyógyulás: 170, összesen: +125 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya támad rád. {max. életpontja: 630-699.}

Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (7 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 38, gyógyulás: 142, összesen: +104 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Tguarkhan készül a lemészárlásodra. {támadása: 34.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvágod a Tguarkhan bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A Tguarkhan feléd harap, de sikertelenül. Mancsával a Tguarkhan végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és 5 arany. 1 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 56, gyógyulás: 2, összesen: -54 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 27 arany, egy gór formázó minta (ld. enc.), egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Találsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Itt csata lesz.

A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán húsos levelét. (7 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2 476 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 18, gyógyulás: 97, összesen: +79 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg nagymester. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 30.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 2, gyógyulás: 64, összesen: +62 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bűvös shurikent. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [192,66] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Pengepajzzsal súrolod az ongóliant testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, egy aranytű, 7 arany, egy ezüstshuriken és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 55, gyógyulás: 133, összesen: +78 ÉP}

Találsz egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [78 pontot használtál fel, van még 503.]

kt 17 25 elkészíted a 17. tárgyat (25 darabot)
Begyűjtöttél 25 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 458.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[192,65] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy áeratikus hasnyák. {max. életpontja: 131-150.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal megvágod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák elhibázza az ütést csápjával. Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [193,64] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Találsz egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom! {max. életpontja: 34-37.}

Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a drasmólyom testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal kilukasztod a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy bundás csirmáz! {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 12 ütő ellen.}

Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz jobb hátsó lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a bundás csirmáz bal vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 11 madártollat. Elhagyod a furcsa képződményt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy norpadolótika. {támadása: 46.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika egyik csápját. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a norpadolótika testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 51, gyógyulás: 75, összesen: +24 ÉP}

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [193,63] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Felfedeztél egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rhiannon lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy ezoterikus mardel. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [37 pontot használtál fel, van még 421.]

kt 258 2 elkészíted a 258. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 nehezéket. Erőd TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 403.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[194,63] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia szent lovagja. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy magger. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a magger bal lábát. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a magger testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}


(Továbbmész...) [195,63] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [14 pontot használtál fel, van még 389.]

v 144 3 elmormolod a 144. varázslatot
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+858 varázspont.) Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a földelem idézése varázslatot! Megremeg a föld, ahogy lassanként előemelkedik a gigantikus méretű gránitelementál. És mindez a te parancsodra! [-70 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 369.]

kb 280 2 kiveszel a bankból a 280. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

v 221 elmormolod a 221. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a földrengés varázslatot!
Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. A mezőn megsemmisült: Chara-din monolitja, jellempróba. [-160 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 349.]

v 144 3 elmormolod a 144. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a földelem idézése varázslatot! Megremeg a föld, ahogy lassanként előemelkedik a gigantikus méretű gránitelementál. És mindez a te parancsodra! [-70 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 329.]

v 221 elmormolod a 221. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a földrengés varázslatot!
Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. A mezőn megsemmisült: Chara-din monolitja, jellempróba. [-160 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 309.]

v 96 187 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

191 192 193 194 195 196
62
63
64
65
66
67
(192,65) gothag döglidérc (#429), fagymágus (#650), áeratikus hasnyákok (#243), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Fairlight oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(192,66) ongóliant (#159), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, 31. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(193,63) gumifa (#38), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár, 24. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), ezoterikus mardelek (#184)
(193,64) grok-képződmény (#149), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 41. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Tharr oltár, drasmólyom (#60), bundás csirmáz (#93), norpadolótika (#226)
(193,65) pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), oltár, 255. jellempróba, kputtyintó csalán (#247), quwarg nagymester (#214)
(194,63) Raia szent lovagja (#239), Sheran oltár, magger (#747)
(195,63) Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba

[187,59] Lakott területre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Dornodon hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (642. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 299.]

vtn 242 varázslat tanulás: a 242. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: Thargodan illúzió. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 264.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[195,63] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oldalt pillantva, meglátsz egy Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[7 pontot használtál fel, van még 257.]

h 1387 144 61 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

194 195 196
62
63
64
(195,63) Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba, 255. jellempróba

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy Arénagödröt. Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Eszel valamit. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 247.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy sötét ölész. {max. életpontja: 1000-1098.} Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [15 pontot használtál fel, van még 232.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[195,63] Még mindig füves síkságon vagy. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

[7 pontot használtál fel, van még 225.]

szk 287 keresed a 287. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy kronoelementált. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

ef 10 541 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 155.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [100 pontot használtál fel, van még 55.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 52.]

* 2. BP: le 529 223 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét.
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

* 4. BP: kf 466 0 0 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 52.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 28, 27.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a sullár. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tolvajszem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 52 pontod maradt, ebből a következő körre 52 pontot vihetsz át. Kapsz még 545 pontot. A következő körben tehát 597 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRONOELEMENTÁL (287. SZÖRNY)
A kronolények ura, az idő hercege, irtózatos hatalmú teremtmény. Mágikus erejét magából az időből meríti, ezért semmi és senki nem állhat neki ellent. Jaj annak, aki szembekerül vele, hiszen a kronoelementál immúnis mindenféle mágiára. Az Időtörést - ahogy az alanoriak a Thargodan csatamezők felbolygatásából eredő dimenziószakadást nevezik - nehezen fogja a világ túlélni, ha a kronoelementálok szabadon kószálhatnak. Egy ilyen teremtmény, ha kedve tartja, akár egy kisebb település teljes területén is megállíthatja az időt! A kronoelementálok legyőzése és visszaűzése az Idő Létsíkjára nem kalandozóknak való feladat, ezt a munkát inkább hagyd az avatárokra. Ha öngyilkos akarsz lenni, lehetőséged van a kronoelementál megtámadására az FT 287 paranccsal.

TÖRPE SZEKERCE (1105. TÁRGY)
Nicsak, egy csatabárd, gondolhatnád, amikor először e tárgyra pillantasz. De aztán feltűnik, mennyire finomabban kidolgozott fegyvert látsz magad előtt; különösen karcsú nyele és a szekerce élén futkározó mágikus szikrák utalnak arra, hogy a törpe szekerce tökéletesen megmunkált alkotás. Valamikor még évszázadokkal a világégés előtt készülhetett, amikor olyan törp ősök éltek ezen a földön, akiknek mind a bányászat, mind a kvazár és egyéb ritka ércek megmunkálásának titka a kisujjukban volt. Nem is csoda hát, hogy ez az ősi vágófegyver mágikus lényeket is meg tud sebezni. A csatabárdhoz hasonlóan a vágó- és ütőfegyver szakértelmedet is fejleszti használata, sebzése 4D6+4, használatakor +3 támadást kapsz. A törpe szekerce csak törpéknek engedelmeskedik, azok közül is csupán a legügyesebbeknek (22. szintű vágó- és ütőfegyver szakértelem szükséges), mások talán a kezükbe sem tudják venni, nemhogy sújtani vele.

GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni.

THARGODAN ILLÚZIÓ (242. VARÁZSLAT)
Általában, nem sok értelme van egy illúzióvarázslatnak, amely Thargodannak álcáz - hiszen a Thargodanok ugyanúgy megtámadják egymást, mint más lényeket. Azonban a Sötét Földön megtalálható néhány groteszk "település", a Sötét Hercegek által semlegesnek kinevezett terület, ahol, bár egymást folyton kijátszva, egymást kihasználva, mégis öldöklés nélkül üzletelhetnek egymással a Thargodanok. Persze, egy ember, elf vagy más, az anyagi síkról származó lény ellenségnek számít itt is, és azonnal kivégzik. Erre a célra szolgál a Thargodan illúzió, hogy belopódzva ezekre a semleges területekre, Északtűz, Sárkányverem és Lávafolyó városába, vásárolhass a Thargodanok által összegyűjtött ősi relikviákból, vagy hogy elsajátíthasd a nagyhatalmú varázslataikat. Ezek a települések természetesen a városi teleport varázslattal is megközelíthetők. A Thargodan illúzió használatához parancsot nem kell kiadnod, automatikusan elmondod 50 VP árán, mielőtt belépnél vagy beteleportálnál egy ilyen városba.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr felszentelt papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 404. fordulód.

Erő: 59 (77) Szint: 36 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 48 (57) Támadás: 41 (44) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 46 (52) Védekezés: 87 (94) Menekülés: 50 % Életkor: 74/190 év
Egészség: 51 (57) Életpont: 657/952 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 58 (72) Varázspont: 1026/399 Pénz: 22005 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 56/0 Pszi pont: 221/237 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 10
Eddig összesen 4596 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33 658 TP-t kaptál. Jelenleg 6 489 040 TP-d van. A következő szinthez még 10 960 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, gothag döglidérc, pengekarú nitmák. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 7735 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/4 ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 17/37
vágófegyverek: 35/89 (+3%) ütőfegyverek: 40/19 (+5%) lőfegyverek: 12/32
dobófegyverek: 31/2 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); bűvös shuriken (#562) (30 -32.); bogyógránát (#430) (33 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
195,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 367
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 179,53
Kisebb kívánság: legutóbb 2019. évben 2. hónapban.
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92, 87

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 87/57 2. nyomkövetés: 74/7 (+4%) 3. mászás: 20/68 (+1%)
4. csapdakészítés: 31/28 (+7%) 5. csapdaészlelés: 23/31 6. gyógyítás: 34/65
7. titkosírás: 17/61 8. felderítés: 32/12 (+4%) 9. szörnyidomítás: 10/59
10. teológia: 62/80 (+88%) 11. taumaturgia: 52/8 (+9%) 12. szerencsejáték: 2/10
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 17/16
16. szörnyismeret: 57/57 17. pszi: 32/12 (+2%) 18. zárnyitás: 19/32
19. vadászat: 14/13 20. vitalitás: 2/20 21. bányászat: 41/98 (+4%)
22. úszás: 19/18 23. főzés: 11/95 24. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 18 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 5 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68), csontgólem (#392), kputtyintó csalán (#247), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279), ongóliant hadúr (#178) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 15 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (102,2,1) áldomás II (#169) (3,30) Techiulan aurája (#261)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12)
csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) pszi-ernyő (#64) nagyobb agypajzs (#120)
hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
puha ütés (#60), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
2.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni!
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 2)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 87, 92, 94, 95, 102, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 192, 245, 278.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 3, 4, 5, 12, 15, 33, 35, 36, 43, 44, 46, 47, 49, 52.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 376, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45900.
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 140 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 61 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
1 arx formázó minta (#298) 1 din formázó minta (#301) 4 fokhagyma (#403)
34 hattyútoll (#1222) 10 Huddens elixírje (#830) 9664 isteni könnycsepp (#260)
$2 ryuku mellvért ($689) $39 szürke bőrkesztyű ($271) 1 topáz erényöv (#731)
145 varányszem (#30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) $26 bunthar bőr ($733) $3 csatabárd ($555)
500 csillezsályalevél (#1253) $985 csontkulcs ($74) 2104 csuklyavirág (#133)
$1400 dözmöng szív ($122) 870 ezüstdarab (#326) 6 fejsze (#1240)
18 féregbél (#1071) 2451 gyógykenőcs (#313) 891 gyöngymangó (#135)
7 halálfej szimbólum (#1417) 310 Huddens elixírje (#830) 410 isteni könnycsepp (#260)
192 jégpasztilla (#1566) 32 jégszilánk (#1128) 2301 kábító nyilacska (#1590)
2390 kaja (#2) 3044 madártoll (#112) $668 mákrózsa virág ($56)
69 megsemmisítő (#1540) 6 moa harci nadrág (#1862) $1202 nyílvessző ($108)
18 ogwawa kulcs (#1376) 4 olló (#335) 1371 pirkit (#153)
$2096 purifikátor háj ($269) $10301 quwarg tojás ($360) $421 rókafarok ($124)
586 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271) 197 sötét ital (#284)
$589 szent jogar ($150) 18 szuperkötél (#209) 64 tolmokov-koktél (#351)
1117 vas dobónyíl (#189) $1832 vasérc ($152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2718 arany (#50) 5 bogyógránát (#430) 1 gyógykenőcs (#313)
12 gyöngymangó (#135) 15 isteni könnycsepp (#260) 53 kaja (#2)
1 mammutbőr (#1078) 1 manakristály (#500) 1 ormánygőte csont (#21)
1 párducbőr (#1066) 1 pásztorbot (#513) 1 sáfránypor (#211)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 varázskő (#305) 21 vasérc (#152)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 bűvös shuriken (#562) 1 ezüstshuriken (#327)
1 gór formázó minta (#444) 17 madártoll (#112) 2 spiritusz (#170)
6 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

194 195 196
62
63
64
(195,63) Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba, 255. jellempróba, 46. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek