Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. jún. 29. 9h:12' EZ A 533. JÁTÉKHETED, 403. FORDULÓD 534. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 112 71 209 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: vv 220 127 73 | elmormolod a 220. varázslatot a 127. varázslatot a 73. varázslatot |
* 3. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: vv 28 86 165 | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: vv 26 224 279 | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 6. KP: v 1 9999 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: v 6 9999 17 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: vv 220 90 0 | elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot |
* 10. KP: hh 1101 841 1534 | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb első lábát. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] 3 015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 2, gyógyulás: 39, összesen: +37 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal kilukasztod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy apró pukkanást hallasz, és meglepődve konstatálod, hogy az egyik sorsfordítód elvesztette minden mágiáját. Gyorsan megszabadulsz a hasznavehetetlenné vált tárgytól. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 34 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 2 sáfránypor. 4 082 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 59, gyógyulás: 30, összesen: -29 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 281 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Quwargamanga rücskös torát. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal megvagdalod a Quwargamanga fejét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a Quwargamanga testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 35 életpontot vesztettél. (-10 védekezés.) A Quwargamanga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 quwarg teleportgömb. 6 039 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 55, gyógyulás: 54, összesen: -1 ÉP}
ft 314 1 | támadod a 314. szörnyet |
ft 315 1 | támadod a 315. szörnyet |
ft 330 1 | támadod a 330. szörnyet |
ft 312 1 | támadod a 312. szörnyet |
ek 7 18 11 | t. energia kisütése: 7 18 11 |
le 833 | leveszed/lerakod a 833. tárgyat |
kf 1731 2 | kézbeveszed/felveszed az 1731. tárgyat a bal kezedbe |
bb 833 1 | beraksz a bankba a 833. tárgyat (1 darabot) |
lm 32 5 5 | mozogsz 32 5 5 |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a molgan jobb oldalát. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. 3 569 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 295 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Ekhnagorhu testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az Ekhnagorhu lángoló testét. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével jól megszúrod az Ekhnagorhu lángoló testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az Ekhnagorhu megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 pirkitet. 7 814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 100, gyógyulás: 72, összesen: -28 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 287 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a ragadozó sziklakemény testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) A ragadozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 moa smaragdot. 5 690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 317 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske farkát. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod az aranyfecske jobb szárnyát. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével eltalálod az aranyfecske testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 63 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. 8 129 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 81, gyógyulás: 57, összesen: -24 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 278 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg póklábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével kicsit megsebzed a taalru herceg jobb oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 150 arany, -2 ÉP]. 10 427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 43, gyógyulás: 114, összesen: +71 ÉP}
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
kpcs 3 5 | kapcsoló 3 |
lm 17 17 17 | mozogsz 17 17 17 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 279 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a Thargodan zsoldos bal lábát. (4 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével jól megszúrod a Thargodan zsoldos bal karját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A Thargodan zsoldos karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 0, gyógyulás: 89, összesen: +89 ÉP}
lm 17 17 17 | mozogsz 17 17 17 |
kpcs 3 17 | kapcsoló 3 |
lm 19 19 19 | mozogsz 19 19 19 |
kpcs 3 19 | kapcsoló 3 |
lm 25 25 25 | mozogsz 25 25 25 |
lm 25 25 25 | mozogsz 25 25 25 |
lm 25 25 25 | mozogsz 25 25 25 |
ef 99 522 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: v 158 4044 0 | elmormolod a 158. varázslatot |
* 2. BP: v 158 1703 0 | elmormolod a 158. varázslatot |
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: a 415 5271 1 | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 5. BP: v 172 0 0 | elmormolod a 172. varázslatot |
* 6. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
T'VADAR TŐRE (1731. TÁRGY) A csontvári T'vadar által használt, fehéren izó penge egy hosszú, hegyes tőrkard, mely egy igen kellemetlen fegyver, legalábbis annak, aki szemben áll vele. Forgatója viszont akár bal kézzel is használhatja, 5D8+8 sebzést képes okozni, a támadásra +10 bónuszt ad, eggyel többször lehet vele támadni és találat esetén vámpirizál. Napfénytől elzárt helyen, ahol hatalma teljesen kibontakozhat, vagyis labirintusokban +15 sebzést okoz. A fegyver használatához legalább 30-as szintű szúrófegyverismeret szükséges. |
Erő: | 62 (89) | Szint: | 49 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 58 (91) | Támadás: | 87 (91) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 61 (79) | Védekezés: | 126 (135) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/56 év |
Egészség: | 62 (84) | Életpont: | 1832/914 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 50 (101) | Varázspont: | 2678/370 | Pénz: | 3951 arany | Kép. pont: | 85 |
Tudatpont: | 82/4 | Pszi pont: | 251/293 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 91 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/11 | ökölvívás: | 29/3 | szúrófegyverek: | 39/28 (+2%) |
vágófegyverek: | 28/47 (+8%) | ütőfegyverek: | 28/1 | lőfegyverek: | 31/0 |
dobófegyverek: | 31/87 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: sárkányölő kard (#289) << Mjölborg kalapácsa (#523) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
409,65 mezőn táborozol, a 97. labirintusban, 2. szinten, 17. ponton |
Kedvenc táborhely: 194,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 59, 58, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 165 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/69 | 2. nyomkövetés: | 60/65 | 3. mászás: | 19/14 |
4. csapdakészítés: | 34/75 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 15/2 | 6. gyógyítás: | 64/48 |
7. titkosírás: | 4/27 | 8. felderítés: | 21/93 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 8/89 |
10. teológia: | 88/56 (+29%) | 11. taumaturgia: | 105/96 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 5/97 |
13. versengés: | 22/65 | 14. harcművészetek: | 31/55 | 15. zene: | 4/23 |
16. szörnyismeret: | 13/85 | 17. pszi: | 34/99 (+3%) | 18. zárnyitás: | 24/92 (+400%) |
19. vadászat: | 12/53 | 20. vitalitás: | 3/18 | 21. bányászat: | 34/31 |
22. úszás: | 15/50 | 23. főzés: | 4/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 31 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), iknegurint (#541) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), Őrült Montrix (#698), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), talriai behemót (#312) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | skarlátia (#293) | szürkeáll. aktiv (#71) | hatalomvarázs (#220) |
erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) |
jégmágia (#279) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | agyburok (#90) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 31. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+6 támadás közelharcban) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XL. olimpián. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696. |
A II. toronyháborúban összesen 18 győzelmet arattál, ezzel 617 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 86, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 9 140. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 62 TU. szükséges még: 48 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 10 | arany pikkelyvért (#456) | $13 | tükörpáncél ($519) | 215 | gyöngymangó (#135) | $2 | fpi formázó minta ($419) | 378 | ugh méreg (#166) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 140 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 1 | Aurgir lándzsája (#1314) | 27 | esszenciakristály (#350) | 869 | jégszilánk (#1128) | 1448 | tükör (#43) | 3 | nyomkereső talizmán (#671) | 1870 | sárkánypikkely (#292) | 108 | gyógykenőcs (#313) | 401 | katonai kötszer (#1508) | 3440 | ugh méreg (#166) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | 12 | mágusszelence (#1076) | 19 | térhajlító kavics (#1539) | 57 | őskristály-szilánk (#1525) | 54 | szent jogar (#150) | $510 | quwarg tojás ($360) | 508 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | bronz taider (#641) | 26475 | kaja (#2) | 2 | aranytű (#272) | 3 | ryuku sisak (#688) | 4 | Xanathal karkötője (#956) | 4 | ryuku mellvért (#689) | 2 | ryuku kesztyű (#690) | 7 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) | 1 | pókkarmok (#886) | 1 | Korrissh sisakja (#1658) | 1 | Fókuszpenge (#639) | 1 | fejsze (#1240) | 1 | olló (#335) | 3 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | ryuku karvédő (#687) | 75 | vámpírfog (#1221) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | árnyékkulcs (#566) | 1 | cápafog (#833) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 1 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | pondróvér (#1232) | 1 | sorsfordító (#1940) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
389 | arany (#50) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 10 | pirkit (#153) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
2 | sáfránypor (#211) |
408 | 409 | 410 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|