402. forduló, 404. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. jún. 29. 9h:12'
EZ A 533. JÁTÉKHETED, 403. FORDULÓD
534. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [409,65] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 30. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 T'vadar tőrét (10000 arany).
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 1 karbin plazmát. Az aranytermő erszény 81 aranyat termelt. Kiütések jelentek meg a karodon, nyakadon, lábadon. Égővörös, vörhenyes pöttyök. Kicsit viszketnek, és kellemetlen, ahol a ruháid hozzáérnek. Valami betegség okozza, ami csak nem akar elmúlni!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+804 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+142 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+26 tudatpont.) A lottó 1135. hetének nyerőszámai: 19, 29, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: vv 112 71 209 elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 574.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 570.]

* 2. KP: vv 220 127 73 elmormolod a 220. varázslatot a 127. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 568.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 566.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 561. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 231% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

* 4. KP: vv 28 86 165 elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 559.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 557.]

* 5. KP: vv 26 224 279 elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 555.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 555.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] [2 pontot használtál fel, van még 553.]

* 6. KP: v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 548. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 528. Kapsz 4 VP-t.]

* 8. KP: v 6 9999 17 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 523. Kapsz 1 VP-t.]

* 9. KP: vv 220 90 0 elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 523.]

* 10. KP: hh 1101 841 1534 használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 522.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 521.]
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb első lábát. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] 3 015 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 2, gyógyulás: 39, összesen: +37 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg ősmágus!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal kilukasztod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy apró pukkanást hallasz, és meglepődve konstatálod, hogy az egyik sorsfordítód elvesztette minden mágiáját. Gyorsan megszabadulsz a hasznavehetetlenné vált tárgytól. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 34 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 2 sáfránypor. 4 082 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 59, gyógyulás: 30, összesen: -29 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg ősmágus! Szerencséd van (vagy épp nincs), ez Quwargamanga.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 281 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Quwargamanga rücskös torát. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal megvagdalod a Quwargamanga fejét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a Quwargamanga testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 35 életpontot vesztettél. (-10 védekezés.) A Quwargamanga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 quwarg teleportgömb. 6 039 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 55, gyógyulás: 54, összesen: -1 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 shinai gömböt [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 480. Kapsz 8 VP-t.]

ft 314 1 támadod a 314. szörnyet
FT 314 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

ft 315 1 támadod a 315. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

ft 330 1 támadod a 330. szörnyet
FT 330 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

ft 312 1 támadod a 312. szörnyet
FT 312 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

ek 7 18 11 t. energia kisütése: 7 18 11
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+11 zárnyitás.) [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 480.]

le 833 leveszed/lerakod a 833. tárgyat
Elrakod a cápafogat. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

kf 1731 2 kézbeveszed/felveszed az 1731. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a T'vadar tőrét fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

bb 833 1 beraksz a bankba a 833. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 cápafogat. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

lm 32 5 5 mozogsz 32 5 5
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő). Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-54 életerő.) Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Borzalmasan éhes vagy. (-58 életerő.) Hopp, itt lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [32. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő). Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-55 életerő.) Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy molgan van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a molgan jobb oldalát. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. 3 569 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Ekhnagorhu az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 295 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Ekhnagorhu testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az Ekhnagorhu lángoló testét. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével jól megszúrod az Ekhnagorhu lángoló testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az Ekhnagorhu megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 pirkitet. 7 814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 100, gyógyulás: 72, összesen: -28 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő). Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-57 életerő.) Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Hirtelen egy ragadozót veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 287 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a ragadozó sziklakemény testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) A ragadozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 moa smaragdot. 5 690 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő). Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-59 életerő.) Megiszol egy adag pondróvért. A hatás rögtön érezhető! ( +118 életerő.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [4. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy aranyfecske. Itt csata lesz.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 317 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske farkát. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal néhányszor megcsapod az aranyfecske jobb szárnyát. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével eltalálod az aranyfecske testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 63 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. 8 129 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 81, gyógyulás: 57, összesen: -24 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő). Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Szörnyen éhezel. (-57 életerő.) Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy gyémántkemény adamantit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő árnyékkulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [5. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy taalru herceg lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 278 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg póklábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Sárkányölő karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével kicsit megsebzed a taalru herceg jobb oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 150 arany, -2 ÉP]. 10 427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 43, gyógyulás: 114, összesen: +71 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő). Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-51 életerő.) Egyhelyben toporogsz.
[35 pontot használtál fel, van még 445. Kapsz 7 VP-t.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 445.]

kpcs 3 5 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. (Önanalízis: +6% felderítés.) [20 pontot használtál fel, van még 425. Kapsz 4 VP-t.]

lm 17 17 17 mozogsz 17 17 17
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő). Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Borzalmasan éhes vagy. (-59 életerő.) Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Szörnyen éhezel. (-52 életerő.) Megiszol egy adag pondróvért. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +132 életerő.) Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő). Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér. Borzalmasan éhes vagy. (-51 életerő.) Bátran haladsz tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő árnyékkulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Belépsz a térképen is jelölt szobába. [11. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Thargodan zsoldos lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 279 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a sárkányölő kardot. Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. {GYD:} Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a Thargodan zsoldos bal lábát. (4 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} T'vadar tőrével jól megszúrod a Thargodan zsoldos bal karját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A Thargodan zsoldos karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan zsoldos állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 0, gyógyulás: 89, összesen: +89 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő). Kipakolod a kaját, hogy eszel egy kicsit. Azonban ahogy ránézel az ételekre, elfog a hányinger. Nem vagy túl jól. Inkább elpakolsz, majd miután kiadtad gyomrod tartalmát, továbbindulsz. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-55 életerő.) Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Semmi kedved enni, pedig gyomrod mohón követel némi tápanyagot. A kedv győzedelmeskedik, lesz ami lesz, most nem eszel. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-55 életerő.) Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő). Sóvárogva nézel a hátizsákodból kikandikáló kajafalatokra. Bár tudnál, kedved viszont nincs enni. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-50 életerő.) Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-53 életerő.) Megiszol egy adag pondróvért. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +113 életerő.) Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[35 pontot használtál fel, van még 390. Kapsz 7 VP-t.]

lm 17 17 17 mozogsz 17 17 17
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 390.]

kpcs 3 17 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Hiába, semmi! Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. (Önanalízis: +6% felderítés.) [20 pontot használtál fel, van még 370. Kapsz 4 VP-t.]

lm 19 19 19 mozogsz 19 19 19
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 370.]

kpcs 3 19 kapcsoló 3
Nem a megadott referenciapontnál vagy, tehát nem kutatsz kapcsoló után. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

lm 25 25 25 mozogsz 25 25 25
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 370.]

lm 25 25 25 mozogsz 25 25 25
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 370.]

lm 25 25 25 mozogsz 25 25 25
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 370.]

ef 99 522 energia fejlesztése 99
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-52 TU.] [364 pontot használtál fel, van még 6. Kapsz 72 VP-t.]

* 1. BP: v 158 4044 0 elmormolod a 158. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a becsületjel varázslatot! A fenébe, nem tudtál áthatolni a célpont mentális védelmén, így nem sikerült ráraknod a becsületjelet. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: v 158 1703 0 elmormolod a 158. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. BP: a 415 5271 1 átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 5. BP: v 172 0 0 elmormolod a 172. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 6. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 7. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
(Önanalízis: +8% csapdakészítés.) Megszomjaztál, azonban a vized már elfogyott. Hajjaj! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 17, 7.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a dalos szilmill. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 544 pontot. A következő körben tehát 540 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


T'VADAR TŐRE (1731. TÁRGY)
A csontvári T'vadar által használt, fehéren izó penge egy hosszú, hegyes tőrkard, mely egy igen kellemetlen fegyver, legalábbis annak, aki szemben áll vele. Forgatója viszont akár bal kézzel is használhatja, 5D8+8 sebzést képes okozni, a támadásra +10 bónuszt ad, eggyel többször lehet vele támadni és találat esetén vámpirizál. Napfénytől elzárt helyen, ahol hatalma teljesen kibontakozhat, vagyis labirintusokban +15 sebzést okoz. A fegyver használatához legalább 30-as szintű szúrófegyverismeret szükséges.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 403. fordulód.

Erő: 62 (89) Szint: 49 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 58 (91) Támadás: 87 (91) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 61 (79) Védekezés: 126 (135) Menekülés: 30 % Életkor: 45/56 év
Egészség: 62 (84) Életpont: 1832/914 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 50 (101) Varázspont: 2678/370 Pénz: 3951 arany Kép. pont: 85
Tudatpont: 82/4 Pszi pont: 251/293 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 91
Eddig összesen 4393 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 56 934 TP-t kaptál. Jelenleg 18 820 419 TP-d van. A következő szinthez még 1 179 581 TP szükséges. Trófeáid: Friedurgonoma, Őrült Montrix, triklem drakolder. A 357. fordulódban 11187 arany került a bankszámládra. 13760 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/11 ökölvívás: 29/3 szúrófegyverek: 39/28 (+2%)
vágófegyverek: 28/47 (+8%) ütőfegyverek: 28/1 lőfegyverek: 31/0
dobófegyverek: 31/87 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: sárkányölő kard (#289) << Mjölborg kalapácsa (#523) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
409,65 mezőn táborozol, a 97. labirintusban, 2. szinten, 17. ponton
Kedvenc táborhely: 194,101
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 3. hónapban.
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 62, 59, 58, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 165 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 59/69 2. nyomkövetés: 60/65 3. mászás: 19/14
4. csapdakészítés: 34/75 (+8%) 5. csapdaészlelés: 15/2 6. gyógyítás: 64/48
7. titkosírás: 4/27 8. felderítés: 21/93 (+12%) 9. szörnyidomítás: 8/89
10. teológia: 88/56 (+29%) 11. taumaturgia: 105/96 (+18%) 12. szerencsejáték: 5/97
13. versengés: 22/65 14. harcművészetek: 31/55 15. zene: 4/23
16. szörnyismeret: 13/85 17. pszi: 34/99 (+3%) 18. zárnyitás: 24/92 (+400%)
19. vadászat: 12/53 20. vitalitás: 3/18 21. bányászat: 34/31
22. úszás: 15/50 23. főzés: 4/31

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 31 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), iknegurint (#541) (max. 4 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), Őrült Montrix (#698), sötét ölész (#314), rubin sárkány (#330), talriai behemót (#312)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) skarlátia (#293) szürkeáll. aktiv (#71) hatalomvarázs (#220)
erőpajzs III (#127) csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26)
jégmágia (#279) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) agyburok (#90)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
26. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), jégoszlop (#231)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 31. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
dalos szilmill (#7457) (+6 támadás közelharcban) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját!
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XL. olimpián.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696.
A II. toronyháborúban összesen 18 győzelmet arattál, ezzel 617 pontot szereztél.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 86, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 9 140.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 62 TU. szükséges még: 48 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
10 arany pikkelyvért (#456) $13 tükörpáncél ($519) 215 gyöngymangó (#135)
$2 fpi formázó minta ($419) 378 ugh méreg (#166)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
140 áldott kő (#642) 50 extra takarmány (#1360) 1 Aurgir lándzsája (#1314)
27 esszenciakristály (#350) 869 jégszilánk (#1128) 1448 tükör (#43)
3 nyomkereső talizmán (#671) 1870 sárkánypikkely (#292) 108 gyógykenőcs (#313)
401 katonai kötszer (#1508) 3440 ugh méreg (#166) 1 trikornis nyereg (#1536)
12 mágusszelence (#1076) 19 térhajlító kavics (#1539) 57 őskristály-szilánk (#1525)
54 szent jogar (#150) $510 quwarg tojás ($360) 508 kaktuszbogyó (#429)
2 bronz taider (#641) 26475 kaja (#2) 2 aranytű (#272)
3 ryuku sisak (#688) 4 Xanathal karkötője (#956) 4 ryuku mellvért (#689)
2 ryuku kesztyű (#690) 7 quwarg teleportgömb (#1534) 1 ryuku köpeny (#693)
1 kentaurusz szőttes (#1641) 1 pókkarmok (#886) 1 Korrissh sisakja (#1658)
1 Fókuszpenge (#639) 1 fejsze (#1240) 1 olló (#335)
3 Eldereth szilánk (#512) 1 ryuku karvédő (#687) 75 vámpírfog (#1221)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 árnyékkulcs (#566) 1 cápafog (#833) 4 isteni könnycsepp (#260)
1 jégszilánk (#1128) 1 kaja (#2) 2 kerek kő (#19)
1 nyílvessző (#108) 3 pondróvér (#1232) 1 sorsfordító (#1940)
2 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
389 arany (#50) 1 karbin plazma (#199) 1 manakristály (#500)
1 moa smaragd (#377) 10 pirkit (#153) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
2 sáfránypor (#211)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

408 409 410
64
65
66
(409,65) a 97. labirintus bejárata, quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302), Quwargamanga (#963), molgan (#284), Ekhnagorhu (#291), ragadozó (#292), aranyfecske (#283), taalru herceg (#307), Thargodan zsoldos (#310)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A tyrkiai mászógép (365) ezentúl helyettesíti a pókkarmokat (886) is.
* - Az olimpiai nevezés karakterlapja mostantól lementődik, és megnézhető a honlapon.
* - Ryuku mesterek érkeztek egyes nyugati kolostorokba, így a harcművészet okatatása jóval magasabb szintű lett.
* - Az igazlátás pszí-képességgel azonosítani lehet a láthtatatlanul próbálkozó tolvajt is.
* - A Yuin gyöngysora változott. Ezentúl szint/15 mínusz támadást és védekezést is (de max. 13-at) ad az ellenfélnek. Ha valaki eladta/alkímiázta, az e-mailben visszakérheti a Játékvezetőtől.
* - Bekerült az Aukcióra a villámár. - Új bónuszvásárlási tételek kerültek fel.
* - A villámkéz sikerének esélye nem mehet 50 % fölé.
* - A lemaradás ezentúl 1000. helyett 1200. fordulóig vehető meg.
* - Az olimpián ezentúl semmilyen főzés hatása nem érvényesül.
* - A dragnitok bekerültek a phua-kúp esemény kincstáblájába a Kiégett Földeken.
* - A következő tárgyaknak lehet ezentúl 2., mennyiségi paramétert megadni: pszi kő (248), tudás gyöngye (522), tlopedmuk paróka (959), Holtak Könyve (961), tleikan törénykönyv (963), Kyeli jegyzetfüzet (1294), fejlődéskő (1640), földanya gyümölcse (1690), rúnacsiga (2017), földanya nektárja (2184).
* - Libertani bányászok érdekes törpeházra bukkantak a Sárkány Háta hegység legmagasabb csúcsai között.
* - éj taumaturgia varázslat tanulható meg a varázslótornyokban.

Üzenet küldése a karakternek