402. forduló, 404. forduló, Shanon Dhar Wermon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 8. 12h:16'
EZ A 411. JÁTÉKHETED, 403. FORDULÓD
412. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3528
SZÁMLA : XXXX

SHANON DHAR WERMON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,12] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 2. pontnál. Természetes, hogy eközben nem történt semmi. Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+154 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+86 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 747.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 737.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 737.]

* 4. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 737.]

* 5. KP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 737.]

* 6. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 157. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 737.]
Beizzik a turbómágia. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 735.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 735.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 184. varázslatot a 182. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 735.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 735.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 733.]

* 8. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 188. varázslatot a 71. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 733.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 733.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 731.]

* 9. KP: elmormolod a 73. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 726.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 725.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 723.]

hu 5 249 382 hulladék: 5 249 382
Hulladékgyűjtés törölve: bunkó. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bumerángot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa jádekőt. [0 pontot használtál fel, van még 723.]

bb 500 8 beraksz a bankba az 500. tárgyat (8 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 723.]

hh 150 504 használod a 150. tárgyat az 504. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+463 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [3 pontot használtál fel, van még 720.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bumeráng (183,31)-> (4 ap), moa jádekő (183,31)-> (48 ap), összesen 52 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 714.]

ek 7 5 5 t. energia kisütése: 7 5 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 csapdaészlelés.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 714.]

lm 3 5 905 mozogsz 3 5 905
Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Egy pszi elementál lordot pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 184 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a pszi elementál lord egyik csápját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a pszi elementál lord jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A pszi elementál lord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-2 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 arany, egy királyi korona, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy gyöngymangó. 3622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 6, gyógyulás: 25, összesen: +19 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [5. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 702.]

vv 58 58 58 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 700.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 698.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 696.]

lm 6 900 7 mozogsz 6 900 7
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [6. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy tölgyfaládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 fiatalság itala. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [5. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [7. PONT.] [17 pontot használtál fel, van még 679.]

kpcs 3 7 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [20 pontot használtál fel, van még 659.]

vv 58 58 58 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 653.]

lm 9 12 15 mozogsz 9 12 15
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [9. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bibircsók-óriás. Fegyvere egy bunkó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gránitelementál. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a gránitelementál jobb oldalát. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 16, gyógyulás: 53, összesen: +37 ÉP}

Egy pszi elementált pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Egy jégelementált pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 204 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a jégelementál bal karját. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a jégelementál testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 105, gyógyulás: 34, összesen: -71 ÉP}

Egy hegyi góliátot pillantasz meg. Fegyvere egy vasalt bunkó. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát jobb oldalát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegyi góliát oszlopos lábát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 30, gyógyulás: 63, összesen: +33 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasalt bunkót. Egy tűzelementál lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! (védelem tűz ellen van rajta.) Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tűzelementál jobb oldalát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a tűzelementál testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a tűzelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 33, gyógyulás: 68, összesen: +35 ÉP}

Egy ongóliantot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 59, gyógyulás: 83, összesen: +24 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Egy viharóriást veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 175 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a viharóriás villámló testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 185, gyógyulás: 83, összesen: -102 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy viharóriás. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 176 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával meghorzsolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a viharóriás villámló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 821, sebződés: 302, gyógyulás: 102, összesen: -200 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drakolder kulcsot. Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [11. PONT.] Egy tűzelementált pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tűzelementál bal karját. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a tűzelementál fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A tűzelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 56, gyógyulás: 70, összesen: +14 ÉP}

Egy kis szobába érkezel. [12. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [11. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.] Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [13. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pszi elementál. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}

Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [15. PONT.] [44 pontot használtál fel, van még 609.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+174 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 607.]

lm 13 905 17 mozogsz 13 905 17
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [14. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [13. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [9. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő drakolder kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy triklem drakolder! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: árnyéktűz varázslatot lő rád. Fairlight botja bíbor fénnyel felizzik, erőteret vonva köréd! Hihetetlen, de igaz - nem hatott rád az árnyéktűz! Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 388 életpontot vesztettél. Fairlight botja kékes fénnyel felizzik. Eljött az idő! Rámutatsz a drakolderre. Iszonyatos fájdalom hasít beléd, ahogy a bot elszívja életenergiádat (1 ÉP-re kerültél). Az életenergiát pusztító energiává transzformálva, irtózatos energianyaláb csapódik a drakolder testébe. Fülsiketítő visítás hallatszik, ahogy a drakolder teste szinté kettészakad! A felszabaduló mágikus energiáknak köszönhetően Fairlight botja apró darabokra robban, de még elég energiája van ahhoz, hogy védelmező energiaburkot vonjon köréd: így nem semmisülsz meg az elkövetkezendő percekben tomboló pokolban. Ahogy a füst elül, megpillantod a hatalmas testet magad előtt. Még mindig van benne élet! A szörny felnyöszörög:
- Legyőztél, mert alábecsültelek. A testem ugyan újra manifesztálódhat, de ehhez még sok időnek kell eltelnie. Meghajolok előtted! Te vagy a leghatalmasabb kalandozó, akivel eddig találkoztam. - érzed istened elismerését [ha le akarod imádkozni a triklem drakolderes isteni küldetést, mostantól bármikor megteheted]. A szörny folytatja - Vidd a kincseimet, megérdemled őket! - ezzel kileheli lelkét. Vajon csak képzelted a gúnyt az öblös hangban? Mindegy, amit véghezvittél mindenképpen hihetetlen tett! (+3% halhatatlanság.) A triklem drakolder összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 drakolder szemet. Elhajítod a vacak halálelementál trófeát, és diadalmasan beszerzel egy triklem drakolder trófeát. 100000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 388, gyógyulás: 4, összesen: -384 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drakolder kulcsot. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő drakolder kulcs nyitja a ládát. A kulcs sajnos tönkrement. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Morgan pálcája, 4 tudás gyöngye, 1 csontpozdorja (ld. enc.), 1 arany pikkelyvért, 1 moa töltő (ld. enc.), 1 Luthius karkötője (ld. enc.) és 1200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [80 pontot használtál fel, van még 527.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+530 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 525.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 523.]

v 198 190 60 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

v 96 186 60 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,12) a 94. labirintus bejárata, pszi elementál lord (#272), bibircsók-óriás (#120), gránitelementál (#205), pszi elementál (#221), jégelementál (#277), hegyi góliát (#244), tűzelementál (#276), ongóliant (#159), viharóriás (#278), triklem drakolder (#275)

[186,60] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy csapat őrjáratozó katona közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 152 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona nyakát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 9 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (9 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona bal oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona bal karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (8 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona bal oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 6 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona bal vállát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A 4 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 248, gyógyulás: 2, összesen: -246 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Látsz egy templomot. Raia hívői építették. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Szomjazva veted magad a vízre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy királyi emlékművet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Vlagyimir szobrát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 513.]

im 0 3 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve fényaura. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! 2.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! 3.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! [30 pontot használtál fel, van még 483.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve armageddon. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! 2.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! 3.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! [30 pontot használtál fel, van még 453.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +18 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! 2.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! 3.) Egy kis visszaemlékezés a régi küldetésekre: áldozz nekem 15 xirnox szívet! [30 pontot használtál fel, van még 423.]

m 2 mozogsz keletre
[187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívei emelték. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 411.]

be 631 5 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 150 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 361.]

m 2 2 6 mozogsz keletre, keletre, nyugatra
[188,60] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó nyakát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és 2 fekete gyöngy. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,12] Lápos, ingoványos területet jársz. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah szentélyét. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy átokmurgattyú! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 136 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [192,12] Bozótos terepre értél.

Felfedeztél egy smirglibokrot. Látsz egy natali követ. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 smirglilevelet. [56 pontot használtál fel, van még 305.]

* 1. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 303.]

* 2. BP: energia fejlesztése 1
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 4. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 263.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 223.]

tf 4 23 fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [23 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 17, 25.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a mágusok mágusa, a harcosok harcosa helyett a főmágusok nagyura. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +35 max. varázspont, +11 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 544 pontot. A következő körben tehát 744 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTPOZDORJA (424. TÁRGY)
A csontpozdorja egy mágikus buzogány, amelyet elsősorban az élőholtak pusztítására fejlesztettek ki. Alapsebzése 3D6+10, de élőholtak ellen ehhez még kapsz +20 sebzést. A fegyver +3 -at ad minden támadásodhoz. A csontpozdorja csak annak engedelmeskedik, akiről érzi, hogy valóban mestere: ezért 16-os ütőfegyver szakértelem alatt a fegyver forgatása nem ajánlott.
A csontpozdorja mágikus előállításához a megfelelő varázslattal) egy era formázó minta, tíz vasérc, tíz acéltű, öt szvó ektoplazma, 250 arany értékű egyéb alapanyag, valamint 120 TVP szükséges.

MOA TÖLTŐ (525. TÁRGY)
Egy ősi relikvia a moa időkből, egy kézbe fogható, komplex szerkezet. Oldalán egy gombot látsz, mire megszólal egy hang, számodra érthetően! "A gránátlövedékek készítéséhez helyezze a ramit követ és a pirkitet a felső töltőcsőbe, majd nyomja meg a zöld gombot." Ijedten hátraugrasz. Mi van? Micsoda ördögi masina ez?

LUTHIUS KARKÖTŐJE (527. TÁRGY)
A legendák szerint Luthius mágikus karkötőjének köszönhette, hogy mindig tapasztaltabb, mindentudóbb volt kalandozótársainál. Bizony, ha Luthius karkötőjét viseled, minden alkalommal, amikor tapasztalati pontot kapsz, 8%-al többet kapsz! És ha ez még nem lenne elég, állítólag több karkötő hatása is összeadódik, de hogy mennyi a maximális hatásfok, arról nem szól a fáma. A karkötőnek csak egy kellemetlen tulajdonsága van: igencsak nehéz tőle megszabadulni.

FÉNYAURA (211. VARÁZSLAT)
Ha elmondod a fényaura varázslatot, istened szent ragyogó fénnyel vesz körbe! Ennek eredményeképp, ha gonosz teremtményekkel harcolsz - beleértve a kalandozókat is - ellenfeled 4D10 sebzést szenved el minden közelharc körben. A semleges jellemű ellenfelek mindössze 3D5 pontot sebződnek. A fényaura elhelyezéséhez 5 TVP-re, 40 VP-re és 20 aranyra van szükséged.

ARMAGEDDON (218. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Az Armageddon irdatlan hatalmú varázslat, amely annak idején kiszabadulva Dornodon irányítása alól, felégette a világot. Most azonban már megfelelően nagy a papi hatalmad, hogy kordában tudd ezt a varázslatot tartani, és mivel nem rúnamágiaként, hanem istened ellenőrzése mellett használod, bizonyos lehetsz benne, hogy nem fog elszabadulni. Az Armageddon hatására egy koncentrált tűzoszlop csap le az égből, és szintenként 1D12 sebzést okozva, szinte szénné égeti a célpontot. Ezután a tűzoszlopot gyorsan megszünteted, nehogy tombolva elszabaduljon. Az Armageddon használata persze nem olcsó mulatság: elmondása 100 varázspontot és egy lótuszvirágot igényel. Tűzvarázslat, tehát a különböző, tűzvarázslatokat erősítő hatások ezt is tovább erősítik, viszont tökéletes védelmet nyújt ellene a védelem a tűztől.

ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.

URALKODÁS A HALÁL FELETT (30. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Elérkeztél az alakváltás csúcsához, ahhoz a ponthoz, amelyhez előtted talán egyetlen alakváltó sem jutott el: megértetted a szellem és test kapcsolatát, a sejtek és az energiák konstrukciójának mélységeit, az alakváltás törvényszerűségeit. Rájöttél, hogy a szellemalak nem más, mint egy anyagtalanságba történő alakváltás, amely során a szellemhez tartozó test energiává változik. Ez a folyamat azonban visszafordítható, határtalan tapasztalattal és bölcsességgel. Mostantól, ha meghalsz, bármikor visszatérhetsz a szellemvilágból, testedet újraalakítva és egyben visszacsúszva az anyagi világba az AV 30 parancs használatával, amelynek kiadása 50 TVP-be kerül. [Megjegyzés: ez egyben az utolsó alakváltó képesség, amit szintlépéssel kaptál. Vannak ún. speciális alakváltó képességek is, de ezeket nem szintlépéskor szerezheted meg, hanem pl. valamilyen küldetés végrehajtásakor.]

KARAKTERLAP

Shanon Dhar Wermon, egy barna, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 403. fordulód.

Erő: 43 (51) Szint: 31 Merészség: 7/7 Magasság: 190 cm
IQ: 45 (52) Támadás: 52 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 42 (50) Védekezés: 83 Menekülés: 30 % Életkor: 42/77 év
Egészség: 39 (55) Életpont: 788/462 Jellem: jó (777) Tul. pont: 5
Szerencse: 51 (54) Varázspont: 869/653 Pénz: 3489 arany Kép. pont: 39
Tudatpont: 28/-2 Pszi pont: 186/18 Halhatatlanság: 5 % EFejl: 72
Eddig összesen 3125 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 142793 TP-t kaptál. Jelenleg 3604054 TP-d van. A következő szinthez még 395946 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, triklem drakolder. A 397. fordulódban 11279 arany került a bankszámládra. 11391 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: * 34
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 26 lőfegyverek: 30 (+1)
dobófegyverek: 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); nyílvessző (#108) (14 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -26.); ében nyílvessző (#848) (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24 2. nyomkövetés: 89 3. mászás: 20
4. csapdakészítés: 23 (+1) 5. csapdaészlelés: 14 (+5) 6. gyógyítás: 145
7. titkosírás: 12 8. felderítés: 25 9. szörnyidomítás: 11
10. teológia: 52 11. taumaturgia: 39 12. versengés: 18
13. zene: 16 14. szörnyismeret: 14 15. pszi: 22
16. zárnyitás: 4 17. vadászat: 16 18. vitalitás: 3
19. bányászat: 31 20. úszás: 10 21. főzés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 60 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 60 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 20 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
proteinfecske (#139) (csak egyszer), ősi szellem (#422), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), élőholt tigris (#766), átokmurgattyú (#225), szubreális vámpír (#223), halálelementál (#279), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
Raia hívők (#993), kérődző etra (#368), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), purifikátor császár (#393), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), energiafolyam (#136), élőholt pozdorja (#134), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzvihar (#175), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő II (#193) >> jók (#990) tűzeső (#61) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242) tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214)
méregfelhő II (#193) >> semlegesek (#989) energiafolyam (#136) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> gonoszok (#988) varázsvédelem II (#108) >> Chara-din fattya (#236)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) védelem tűz ellen (#38) >> jók (#990)
hhaar burka II (#162) >> semlegesek (#989)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
3.) Egy kis visszaemlékezés a régi küldetésekre: áldozz nekem 15 xirnox szívet!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XX. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 bumeráng (#249) 1 deus ex machina (#1)
1 Fairlight botja (#476) 5 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 8 manakristály (#500) 3 moa jádekő (#382)
1 norgat kulcs (#471) 22 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
6 spiritusz (#170) 3 szent jogar (#150)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1414 arany (#50) 1 arany pikkelyvért (#456) 1 aranytű (#272)
1 bunkó (#5) 1 csontpozdorja (#424) 1 drakolder szem (#478)
1 ezüst karkötő (#158) 2 fekete gyöngy (#99) 10 fiatalság itala (#473)
39 isteni könnycsepp (#260) 1 királyi korona (#338) 1 Luthius karkötője (#527)
1 moa töltő (#525) 2 mocsári penke (#148) 1 Morgan pálcája (#503)
20 smirglilevél (#29) 4 tudás gyöngye (#522) 1 vasalt bunkó (#181)
78 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(192,12) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), natali kő (#388), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(193,12) a 94. labirintus bejárata, pszi elementál lord (#272), bibircsók-óriás (#120), gránitelementál (#205), pszi elementál (#221), jégelementál (#277), hegyi góliát (#244), tűzelementál (#276), ongóliant (#159), viharóriás (#278), triklem drakolder (#275), átokmurgattyúk (#225)

Üzenet küldése a karakternek