Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 15. 15h:37' EZ A 40. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD 41. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat legkorábbana 41. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5098 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
kt 249 1 | elkészíted a 249. tárgyat (1 darabot) |
kt 3 1 | elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot) |
d 103 1 | eldobod a 103. tárgyat (1 darabot) |
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 11 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod az emberevő testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [31,46] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [31,47] Még mindig dombos terepen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy drótszőrű pincsi! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a drótszőrű pincsi farkát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a drótszőrű pincsi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a trappoló dinymák fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
be 11 | bemész a 11. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a mirg tollas testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a mirg bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 5 1 | mozogsz 5 1 |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a mirg tollas testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a gitonga jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gitonga hosszú nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a gitonga nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a gitonga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 4.]
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
EMBEREVŐ (119. SZÖRNY) Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt. |
GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY) A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY) A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait. |
MIRG (75. SZÖRNY) A sok-sok évvel ezelőtt a föld alá kényszerített ragadozó madárszerű lények komoly átalakuláson mentek keresztül: szemük hatalmasra, guvadtra nőtt, ahogy mind jobban erőltették, szárnyaik elsatnyultak, mivel a föld alatt nem volt alkalmuk repülni, karmaik, csőrük viszont megkeményedett, megerősödött, hiszen a sötét járatokban a túlélés jóval nehezebb, mint az áldott napsugarak védelmében. A mirgek tompa agyú, de veszettül harcoló lények, és ahol egyet találsz, ott van több is. |
Erő: | 18 | Szint: | 10 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 139/81 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 89 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 11 | dobófegyverek: | 10 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -2.); bumeráng (#249) (3 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 .); mérg. vas dobónyíl (#190) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 12 |
7. szörnyismeret: | 1 | 8. vadászat: | 7 | 9. bányászat: | 12 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 12 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12) |
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), mutáns pók (#117) (csak egyszer), kőevő (#62) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
manifesztátor (#124) |
Összsúly: 42.44 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | fáklya (#36) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | magszim bél (#103) | |||
3 | smirglilevél (#29) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 5 | drótszőr (#37) | 15 | madártoll (#112) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | vizestömlő (#3) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | ||||
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | ||||
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | ||||
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | ||||
sünmedve (#33) | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | ||||
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | zombi (#49) | technokolin (#50) | ||||
gyíkember (#51) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | ||||
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | kőevő (#62) | ||||
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | ||||
fabontó szójer (#71) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | gitonga (#76) | spagulár (#82) | ||||
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | ||||
sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) | piromenyét (#99) | ||||
sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | süvítő rája (#113) | gyilkos tetű (#116) | ||||
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | manifesztátor (#124) | agglomerátor (#138) | ||||
proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | ork sámán (#345) | északi aurach (#350) | ||||
yeti poronty (#638) | veszett rozmár (#639) | fagyféreg (#640) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) |
tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) |
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) |
kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) |
arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) |
tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges bőrpajzs (#66) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) |
rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) |
rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) |
ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) |
bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | fekete gyöngy (#99) | vízionár szem (#102) |
magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | göcsörtös bunkó (#123) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) |
sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | oltár (#146) |
hebrencs csapda (#147) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) |
spiritusz (#170) | vashegyű nyíl (#176) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) |
ramit kő (#226) | acélpengőke (#231) | lajhár csont (#236) | tüskecsapda (#242) | fekete bőrcsizma (#247) |
bumeráng (#249) | szürke bőrkesztyű (#271) | ezüstshuriken (#327) | huhogó bibe (#332) | rézgolyó (#343) |
bronz fejpánt (#407) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |