3. forduló, 5. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 1. 12h:06'
EZ A 52. JÁTÉKHETED, 4. FORDULÓD
53. játékheted kezdete: aug. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-346,-57] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.)

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[-345,-56] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy csontlepke közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy szárnyas gömböc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a botot ellenfeledre ugrasz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szárnyas gömböc bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szárnyas gömböc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Kinyersz egy alkalmas szárnyas gömböc trófeát. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [-344,-55] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy gonyolék nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a gonyolék testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a botot ellenfeledre ugrasz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a gonyolék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nyelvével a gonyolék eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot.

(Továbbmész...) [-343,-54] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drótszőrű pincsi. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a botot ellenfeledre ugrasz. Bottal kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. Eldobod az értéktelenné vált szárnyas gömböc trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő drótszőrű pincsi trófeát. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Észreveszel egy tűzbokrot. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 94.]

kt 36 2 elkészíted a 36. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 fáklyát. [6 pontot használtál fel, van még 88.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+17 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 48.]

m 2 mozogsz keletre
[-342,-54] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ormánygőte közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a botot ellenfeledre ugrasz. Bottal megütöd az ormánygőte bal első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az ormánygőte megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bottal megcsapod az ormánygőte jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az ormánygőte megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 38.]

kt 19 3 elkészíted a 19. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 kerek követ. [3 pontot használtál fel, van még 35.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[-341,-55] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy homokvarány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a botot ellenfeledre támadsz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a homokvarány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A homokvarány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-340,-56] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő lila brekk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a lila brekk jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lila brekk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [-339,-57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy farmot látsz meg, itt, a pusztában! A több épületből álló tanyát gondozott földek, kertek veszik körül, és a határát kerítés jelöli. A legelőn néhány tehenet látsz. (507. épület.)
Összefutsz egy kontyos ősz hajú, szürke szemű, hosszú szakállas kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Egy bőrpáncélt, egy mászókarmot és egy örökkévaló holdkőjét visel. Fegyverzetét egy rájanyék trófea és egy kaffogó hebrencs trófea színesíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Összeismerkedtek. Az ő neve Repülő Wombat. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[30 pontot használtál fel, van még 5.]

be bemész
Közelebb mész a fő tanyaépülethez. Egy gazda siet elő. Kezében vasvilla, mutatva a gazda bizalmatlanságát.
- Mit akarsz errefelé? - szólít meg. Üres tenyereidet mutatod neki, jelezve békés szándékodat. A gazda megenyhül. Mesélsz neki a kalandjairól. ő motyog valamit arról, hogy mennyire vigyázni kell manapság a vándorokkal, aztán meghív a házába. A meghívást örömmel elfogadod. A háziasszony enni és innivalót hoz, amit jóízűen elfogyasztasz. Ebéd után a gazda elkomorodva beszélni kezd.
- Hetek óta fosztogatja néhány goblin a tyúkólat. Boldogok lennénk, ha valaki megszabadítana tőlük. - bólintasz, megjegyezve, hogy mindez semmiség. A gazda szeme felcsillan, és mosolyogva átadja a térképet, amely a goblinok pontos rejtőzködési helyét jelöli. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 1 jóságpont jár.]

2
5
4 3
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 3. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 3, délre 12 mérföldre található.

Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 129 pontot. A következő körben tehát 129 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 4. fordulód.

Erő: 17 Szint: 3 Merészség: 4/5 Magasság: 246 cm
IQ: 15 Támadás: 2 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 Életpont: 79/41 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 1
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 8/8
Eddig összesen 21 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34 TP-t kaptál. Jelenleg 166 TP-d van. A következő szinthez még 84 TP szükséges. Trófeád: drótszőrű pincsi.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 3 (+1) lőfegyverek: 2
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
25,16 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 2 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 1 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 1 14. pszi: 1 15. zárnyitás: 1
16. vadászat: 1 17. vitalitás: 1 18. bányászat: 1
19. testépítés: 1 20. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * bot (#4) 5 * kerek kő (#19) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
3 fáklya (#36) 11 kaja (#2)
1 bordacsont (#16) 5 drótszőr (#37) 4 kaktusztüske (#114)
4 varányszem (#30)

Összsúly: 12.86 kg Megterheltség: 29%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 139 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 3 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 drótszőr (#37) 2 fáklya (#36) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-347 -346 -345 -344 -343 -342 -341 -340 -339 -338
-58
-57
-56
-55
-54
-53
(-345,-56) 26. jellempróba, csontlepke (#746), szárnyas gömböc (#12)
(-344,-55) gonyolék (#13), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(-343,-54) drótszőrű pincsi (#22), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(-342,-54) 28. jellempróba, érclelőhely, ormánygőte (#18)
(-341,-55) 30. jellempróba, homokvarány (#16)
(-340,-56) lila brekk (#11)
(-339,-57) tanya (#507), oltár, 16. jellempróba, Repülő Wombat (3698. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek