398. forduló, 400. forduló, Ilinor dor Blazeer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 10. 12h:10'
EZ A 582. JÁTÉKHETED, 399. FORDULÓD
583. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2596
SZÁMLA : XXXX

ILINOR DOR BLAZEER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,28] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 csontkulcsot (301 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Sikoltva riadsz fel álmodból. Hogy miről szólt, arra már nem emlékszel, de hevesen verő szívedre téve kezedet, megnyugszol. Még élsz... A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszfőzetet. Varázserőd regenerálódik. (+276 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 667. hetének nyerőszámai: 18, 23, 30. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 737.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 735.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 735.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 735.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 735.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 733.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 733.]
278 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 733.]

* 4. KP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2006. év 2. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 733.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 723.]

ef 15 energia fejlesztése 15
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] A befejezéshez még 1276 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 623.]

h 1150 használod az 1150. tárgyat
Nekiveselkedsz, hogy hozzáférj a fétis titkához. Segítségül hívod a Közös Tudatodba ölt energiát - 30 Tudatpontot, amelyet a képességetekbe fejlesztettél. Hirtelen az isteni fétis vibrálni kezd, átváltozik! A tárgy, amit a kezedben tartasz, inkább a tudati, mint az isteni fétis nevet érdemli meg. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 618.]

vv 209 71 73 elmormolod a 209. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 616.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 609.]

a 189 1864 13 átadod a 189. tárgyat az 1864. kalandozónak (13 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 13 vas dobónyilat Judás Dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 604.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(198,28) a 95. labirintus bejárata

[144,61] Lakott területre érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Özleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 594.]

pki 300 kiveszel a bankból 300 aranyat
Kiveszel a bankból 300 aranyat. A számládon van még 4198 arany. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

fa 578 1131 100 feladod az 578. tárgyat az 1131. kalandozónak (100 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Blanga Dor Blazeer részére szánod. Átadsz 100 ében tobozt. Ennek elküldése 133 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 591.]

faa 512 feladod az 512. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Blanga Dor Blazeer részére szánod. Átadsz 1 Eldereth szilánkot. Ennek elküldése 24 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 588.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,28] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hegyi óriás. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (151 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel jól megszurkálod a hegyi óriás vastag lábujját. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel jól megszurkálod a hegyi óriás jobb lábát. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a hegyi óriás testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 319, gyógyulás: 199, összesen: -120 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Longnower orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy umbatari bromag. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod az umbatari bromag hosszúkás fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 381 életpontot sebeztél. {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az umbatari bromag testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3640 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 818, sebződés: 71, gyógyulás: 102, összesen: +31 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [197,28] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy pordémon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy mantikór. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a mantikór halványvörös testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a mantikór jobb hátsó lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A mantikór többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Végítélettel megdöfködöd a mantikór nyakát. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a mantikór szárnya tövét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A mantikór néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A mantikór megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 284, gyógyulás: 233, összesen: -51 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Cshi-Cshi a Cicával. Tharr főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tűzúr csizmáját és egy ulkor kötényt visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te rejtőzködés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [196,28] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősdentor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor testét. Kritikus ütés! (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. {KCC:} Végítélettel megdöfködöd az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 49, gyógyulás: 139, összesen: +90 ÉP}

Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [35 pontot használtál fel, van még 553.]

vv 79 167 73 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 548.]
Beizzik a turbómágia. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 543.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 538.]

im 0 4 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy mammutóriás. (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Végítélettel többször eltalálod a mammutóriás testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a mammutóriás testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Agyarával a mammutóriás a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). Patájával a mammutóriás többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény összetapos! 77 életpontot vesztettél. {GYD:} Végítélettel megdöfködöd a mammutóriás bal első lábát. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a mammutóriás bal első lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyarával a mammutóriás a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny megtipor. 75 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 439, gyógyulás: 228, összesen: -211 ÉP}

Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-5232 TP] [30 pontot használtál fel, van még 508.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy adamantit gólem.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 237 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel megdöfködöd az adamantit gólem bal karját. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 191 életpontot sebeztél. {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod az adamantit gólem fejét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Az adamantit gólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny megtipor. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Végítélettel többször eltalálod az adamantit gólem testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd az adamantit gólem bal lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Az adamantit gólem péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny megtipor. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 955, sebződés: 684, gyógyulás: 225, összesen: -459 ÉP}

Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-5584 TP] Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+456 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [32 pontot használtál fel, van még 476.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku gólem.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem nyakát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Végítélettel jól megszurkálod a ryuku gólem testét. Kritikus ütés! (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) {GYD:} Végítélettel többször eltalálod a ryuku gólem testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 145, gyógyulás: 124, összesen: -21 ÉP}

Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-4200 TP] [30 pontot használtál fel, van még 446.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+21 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ősdentor.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősdentor testét. Kritikus ütés! (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! {GYD:} Végítélettel többször eltalálod az ősdentor testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 78, gyógyulás: 138, összesen: +60 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 416.]

m 5 7 8 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északra
[195,29] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Végítélettel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) {GYD:} Végítélettel többször eltalálod a kputtyintó csalán bal oldalát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 10, gyógyulás: 89, összesen: +79 ÉP}


(Továbbmész...) [194,28] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy csodabazár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [194,27] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő mammutóriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel többször eltalálod a mammutóriás tömzsi lábát. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a mammutóriás testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a mammutóriás agyarával. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-3 erő forduló végéig). A mammutóriás rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény összetapos! 72 életpontot vesztettél. Végítélettel jól megszurkálod a mammutóriás tömzsi lábát. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a mammutóriás testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Beléd öklel a mammutóriás! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). A mammutóriás rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 419, gyógyulás: 210, összesen: -209 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 389.]

h 697 9999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+297 varázspont, -594 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 389.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+579 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 387.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[195,26] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ekharion. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az ekharion fejét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az ekharion ragyás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ekharion feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 4, gyógyulás: 59, összesen: +55 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dombi óriásyeti közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a dombi óriásyeti testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A dombi óriásyeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a dombi óriásyeti. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
4000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 173, gyógyulás: 119, összesen: -54 ÉP}


(Továbbmész...) [196,26] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Látsz egy borkonyó cserjét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Thalios Severin előtt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Bufa hírnöke. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A lény dobófegyverként ubuk dobónyílat használ. Már repül is belőlük feléd pár. 64 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rontasz. {KCC:} Végítélettel több döféssel felnyársalod a Bufa hírnöke testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Bufa hírnöke nyakát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A Bufa hírnöke fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Végítélettel megdöfködöd a Bufa hírnöke testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Bufa hírnöke jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Bufa hírnöke nehezen védhető csapásait. (6 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A Bufa hírnöke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] és 3 arany. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. 3647 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 161, gyógyulás: 131, összesen: -30 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [197,27] Az erdőt dombvidék váltja fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ongóliant. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant testét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant testét. Kritikus ütés! (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pszi kő. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 30, gyógyulás: 130, összesen: +100 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [73 pontot használtál fel, van még 314.]

m 2 mozogsz keletre
[198,27] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy kultúrmasztodon. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 346 életpontot sebeztél. {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 22, gyógyulás: 79, összesen: +57 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy purifikátor császár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a Végítéletet a másikra rontasz. {KCC:} Végítélettel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Végítélettel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 102, gyógyulás: 143, összesen: +41 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 305.]

szk 230 227 226 keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 226. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 305.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 305.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 305.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 305.]
Kinyered a manakristály energiáját. (+1268 varázspont.) Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 305.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 305.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 305.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 305.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 305.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 305.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 305.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 1. BP: használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 302.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 301.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 301.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 301.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 3 21 fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [21 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 28, 13.
Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 540 pontot. A következő körben tehát 740 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI FÉTIS (1151. TÁRGY)
Nagy mennyiségű tudati energia elhasználásával sikerült átalakítanod az isteni fétist tudati fétissé! [A 30 TU-nyi EF-elés, amit felhasználtál, elveszett a TNO/KNO szempontjából.] Szinte vibrál az energiától a fétis! KF-elned sem kell, elég, ha nálad van, ahhoz, hogy működjön. Mostantól, amíg olyan KT tagja vagy, amelynek már megvan a 13. képessége, használhatod az őrzők ébersége nevű képességet. Ez azt jelenti, hogy ha az IM parancsot használod, meg kell küzdened egy véletlenszerű szörnnyel. Ez mocsár, magashegység, sivatag és tengerpart tereptípusok kivételével miden tereptípuson működik, ahol amúgy találkozhatnál szörnnyel. Ha vereséget szenvedsz, akkor annyi TP-t vesztesz, amennyit kaptál volna. Vigyázz, ha sokszor imádkozol egy körben, és hatalmad túl nagy a szintedhez képest, akkor lehet, hogy felkelted egy félelmetes agyfröccsentő figyelmét! Az egyszeri T parancs az IM parancsnál nem törlődik. Ha nem szeretnéd, hogy az IMádkozásra szörny jöjjön, egyszerűen dobd el a fétis. Persze, ha ezután ismét meggondolod magad, akkor megint venned kell egy istenit, és 30 EF-elés árán átalakítani...
Természetesen, a tudati fétis nem átadható, sőt, a bankba se rakhatod be.

MAMMUTÓRIÁS (749. SZÖRNY)
Utoljára az őslényparkban láttál ilyen szörnyeket, testes, batár állatokat, akiket csak a túlélés ösztöne hajt. Ismereteid hiányosak: ez a jókora mammut nem a dinók közül szabadult, hanem mindig is itt élt ezeken a sztyeppéken. A fiatalabb példányok kisebbek ugyan, de ez a mammut akár ötszáz éves is lehet. A Világégést is túlélte. Tudna mesélni a történelemről... De természetesen nem fog. Inkább attól kell tartanod, hogy nem vesz észre és rád lép, vagy ha felbőszíted, felöklel két jókora agyarával.

CSODABAZÁR (1404. TÁRGY)
Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.]

ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY)
Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak.

BUFA HÍRNÖKE (764. SZÖRNY)
A sűrű erdő fái egyszercsak szétnyílnak előtted, és egy gyönyörűszép elf teremtés lép elő közülük. Csak amikor jobban szemügyre veszed eltévelyedett arcát, jössz rá, hogy a szépség csak álca. Te most átláttál rajta, és már látod is azt a megtébolyodott tekintetet, soványra kínzott végtagokat és őrült mozgást, amivel Bufa hírnöke közeledik feléd. Bufáé, az istené, akiről évszázadok óta már senki nem hallott. Talán éppen istene jelenlétének hiánya az, amiben ez a lány megzakkant. Az őrület pedig nagyon veszélyessé teszi a kalandozót, nagyon-nagyon veszélyessé!

KARAKTERLAP

Ilinor dor Blazeer, egy vörös, göndör hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 409. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 399. fordulód.

Erő: 56 (59) Szint: 34 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 51 (53) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 46 (49) Védekezés: 79 Menekülés: 30 % Életkor: 45/71 év
Egészség: 53 (56) Életpont: 589/790 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 48 (59) Varázspont: 1327/653 Pénz: 204 arany Kép. pont: 54
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 204/218 Halhatatlanság: 5 % EFejl: 10
Eddig összesen 4215 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14721 TP-t kaptál. Jelenleg 5166931 TP-d van. A következő szinthez még 333069 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, lélekelementál. A 399. fordulódban 4198 arany került a bankszámládra. 4198 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/40 ökölvívás: 32/34 (+1%) szúrófegyverek: *39/100 (+3%)
vágófegyverek: 15/62 ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 27/19
dobófegyverek: 31/94

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/88 (+1%) 2. nyomkövetés: 101/56 (+37%) 3. mászás: 17/87
4. csapdakészítés: 27/37 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/67 6. gyógyítás: 98/42
7. titkosírás: 7/9 8. felderítés: 31/35 9. szörnyidomítás: 11/63
10. teológia: 86/36 (+181%) 11. taumaturgia: 56/33 (+49%) 12. szerencsejáték: 4/49
13. versengés: 5/35 14. harcművészetek: 27/43 15. zene: 14/23
16. szörnyismeret: 53/6 17. pszi: 22/93 (+6%) 18. zárnyitás: 13/66 (-400%)
19. vadászat: 5/27 20. vitalitás: 2/30 (+22%) 21. bányászat: 35/55 (+10%)
22. úszás: 6/57 23. főzés: 4/17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988), nők (#999), férfiak (#998), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +59 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) szürkeáll. aktiv (#71) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) jégcsóva (#41) >> Notermanthi (#257)
tisztítótűz (#44) >> taalru (#249) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) puha ütés (#60) >> halálhozó (#419)
energiafolyam (#136) >> purifikátor császár (#393) energiafolyam (#136) >> Quwaxotix (#961)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
háló (#186) >> molgan (#284)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Quwaxotix (#961) fürgülés (#92) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> nők (#999) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét.
2.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Végre egy kiváló lehetőséget kapsz, hogy a szegényeken segíthess, de előtte semmisíts meg 3 taalrut! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
100 ében toboz (#578) 1 Eldereth szilánk (#512) 1 isteni fétis (#1150)
2 isteni könnycsepp (#260) 12 madártoll (#112) 1 manakristály (#500)
1 nyílvessző (#108) 2 szent jogar (#150) 2 varázskő (#305)
13 vas dobónyíl (#189) 1 vérvörös rózsa (#1622) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
204 arany (#50) 3 borkonyó bibe (#312) 2 dentor bőr (#551)
13 kaja (#2) 1 lótuszfőzet (#448) 3 óndarab (#85)
1 pszi kő (#248) 7 ragasztó (#83) 1 tudati fétis (#1151)
2 ubuk dobónyíl (#138) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(194,27) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 32. jellempróba, csodabazár (#1404), mammutóriás (#749)
(194,28) Tharr oltár, 42. jellempróba, quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(195,26) Tharr oltár, 31. jellempróba, érclelőhely, ekharionok (#232), dombi óriásyeti (#367)
(195,29) 22. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(196,26) 255. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), Bufa hírnöke (#764)
(196,28) ősdentor (#282), Tharr oltár, 21. jellempróba, 255. jellempróba, mammutóriás (#749), adamantit gólem (#750), ryuku gólem (#394)
(197,27) ongóliant (#159), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(197,28) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), 255. jellempróba, Fairlight oltár, művészi porolit (#720), mantikór (#769), Cshi-Cshi a Cica (2765. kalandozó)
(198,27) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), kultúrmasztodonok (#227), purifikátor császár (#393)
(198,28) a 95. labirintus bejárata, hegyi óriás (#397), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, umbatari bromag (#770)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A III. Harcosok Ligájában elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hőstettek rovatába.

Üzenet küldése a karakternek