397. forduló, 399. forduló, Ilinor dor Blazeer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 6. 15h:03'
EZ A 582. JÁTÉKHETED, 398. FORDULÓD
583. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2596
SZÁMLA : XXXX

ILINOR DOR BLAZEER KALANDJAI


24 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,28] koordinátán.
Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegő körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll előtted, vibrál egyet-kettőt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Azatel Mashed! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstől. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltűnik. Döbbenten bámulsz, mire ő ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Szimbólumának ragyogása elvakít. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod alatt úgy döntöttél, hogy szeretnél kicsit többet megtudni Kaszás Ubaron mesterkedéséről, ezért felvetted a kapcsolatot az Invázióügyi Minisztériummal. Megismerted a 171. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 122. számában találsz.]
Táborozásod alatt úgy döntöttél, hogy kísérletet teszel az Illékony Torony felkutatásával, ezért a bejutáshoz szükséges varázsszó megszerzése végett felvetted a kapcsolatot az Alanori Krónika szerkesztőségével. Megismerted a 172. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 123. számában találsz.]
Táborozásod alatt tudomásodra jut egy történet, melyet az Alanori Krónika szerkesztői terjesztenek, egy erdőről, melyet az éjszaka teremtményei laknak. Talán érdemes lenne utánanézni ennek a helynek, ezért minden szükséges információt beszerzel róla, amit csak lehet. Megismerted a 173. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 124. számában találsz.]
Táborozásod alatt sokat elmélkedtél Billion Ghaspaq látomásán, és elhatároztad, hogy te is megpróbálsz utána járni Vuhtakoa kapitány rejtélyének. Megismerted a 174. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 125. számában találsz.] Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegő körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll előtted, vibrál egyet-kettőt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Azatel Mashed! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstől. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltűnik. Döbbenten bámulsz, mire ő ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Szimbólumának ragyogása elvakít. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegő körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll előtted, vibrál egyet-kettőt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Azatel Mashed! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstől. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltűnik. Döbbenten bámulsz, mire ő ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó. Szimbólumának ragyogása elvakít. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 15. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Tharr főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Cshi-Cshi a Cica. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te rejtőzködés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
- Oktasson úszásra egy vércápa sámán! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és űzőbe veszed, de láthatatlanul hamar eltűnik előled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre.
A 16. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 18. napon összefutsz egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy cápabőr csizmát, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy kyorg köpenyt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított trikornis. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Goroda. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 21. napon ismét összeakadsz Cshi-Cshi a Cicával. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te rejtőzködés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 24. napon találkozol Gorodával. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy kyorg köpenyt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy törpe bakancsot, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy trikornis! Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Glanga Dor Blazeer, amikor összefutottatok, adott neked egy térhajlító kavicsot.
Ki-Nyú Vacc, amikor találkoztál vele, adott neked egy szopókövet.
Tompaeszü Nyüzsi egyszer odajött hozzád, és adott neked 13 vas dobónyilat. Nem bírod tovább, remegő kézzel nyúlsz a vérvörös rózsa után. Ahogy megszorítod, tövisei tenyeredbe marnak, s elmerülsz a Csók élvezetében. A teremtés zsákja létrehozott 1 yetifogat. Varázserőd regenerálódik. (+271 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 664. hetének nyerőszámai: 9, 20, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 736.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 734.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 734.]
Szupersebesen mormolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 732.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 732.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 730.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 730.]
256 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 730.]

* 4. KP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2006. év 2. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 730.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 720.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 715.]

vv 209 71 25 elmormolod a 209. varázslatot a 71. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 713.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 711.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 711.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 711.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 711.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 711.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 711.]
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 711.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 711.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 711.]
52 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 711.]
52 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
52 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 711.]
52 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 711.]
52 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

h 697 9999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+446 varázspont, -892 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 711.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+578 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 709.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 709.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 709.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 709.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 709.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 709.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 709.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 709.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 709.]
50 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 709.]

lm 27 mozogsz 27
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [15. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [18. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [19. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [26. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Egy nagyobb terembe érkezel. [29. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-31 életerő.) Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [28. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 7 nyílvessző talált el. 49 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [27. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. [27 pontot használtál fel, van még 682.]

vv 109 25 25 elmormolod a 109. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 680.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 680.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 680.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(198,28) a 95. labirintus bejárata

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Özleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt.

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 670.]

kb 578 100 kiveszel a bankból az 578. tárgyat (100 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 100 ében tobozt. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

fa 578 1131 100 feladod az 578. tárgyat az 1131. kalandozónak (100 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Blanga Dor Blazeer részére szánod. Átadsz 100 ében tobozt. Ennek elküldése 133 arany lesz. Hát ez nem fog menni, ennyi pénzed nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 670.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,28] A síkság után kisebb hegyek következnek. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Longnower formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Találsz egy barátság szent tüzét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hegyi óriás. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi óriás vastag lábujját. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (139 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel többször eltalálod a hegyi óriás testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A hegyi óriás egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel megdöfködöd a hegyi óriás bal lábát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a hegyi óriás testét. Kritikus ütés! (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A hegyi óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 840, sebződés: 362, gyógyulás: 204, összesen: -158 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [198,27] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Végítélettel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd a kultúrmasztodon bal első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 20, gyógyulás: 72, összesen: +52 ÉP}

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dred Hornwill. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [198,26] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kaqxar.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a bűbájlidérc testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a bűbájlidérc testét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A bűbájlidérc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 50, gyógyulás: 78, összesen: +28 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 635.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 632.]

vv 79 167 25 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 25. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Ezen a mezőn már áll oltár ill. templom. [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 632.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +17 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve mágia megértése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét. 2.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! 3.) Végre egy kiváló lehetőséget kapsz, hogy a szegényeken segíthess, de előtte semmisíts meg 3 taalrut! [30 pontot használtál fel, van még 602.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[197,27] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sérült woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. Kritikus ütés! (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel jól megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a woorgard testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Végítélettel néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a woorgard jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 14, gyógyulás: 89, összesen: +75 ÉP}

Találsz egy gránátkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [198,28] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Longnower hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 568.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Bepillantasz: teljes a sötétség. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 563.]

ek 273 2 259 t. energia kisütése: 273 2 259
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 59 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

lm 35 34 36 mozogsz 35 34 36
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [30. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [33. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [35. PONT.] Megbotlasz valamiben: 3 mutáns csont. Felpakolsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [34. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal oldalát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod az őrült varázsló bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 24, gyógyulás: 42, összesen: +18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kis szobába érkezel. [36. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 lapockacsont [lapockacsont ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. [18 pontot használtál fel, van még 545.]

ek 7 18 4 t. energia kisütése: 7 18 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 zárnyitás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 545.]

lm 43 42 905 mozogsz 43 42 905
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [38. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester bal lábát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 354 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megkarcolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kholden kulcsot. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [39. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [40. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [43. PONT.] Egy ősdentort veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Végítélettel tökéletesen perforálod az ősdentor testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Végítélettel jól megszurkálod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megérinted az ősdentor bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 52, gyógyulás: 138, összesen: +86 ÉP}

Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 530.]

lm 44 45 900 mozogsz 44 45 900
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [44. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [45. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 árnyékkulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [24 pontot használtál fel, van még 506.]

lm 46 mozogsz 46
Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [40. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [39. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [46. PONT.] Egy ősdentort pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod az ősdentor testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. {KCC:} Végítélettel több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. Kritikus ütés! (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ősdentor jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 69, gyógyulás: 149, összesen: +80 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 494.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 494.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]

lm 905 49 900 mozogsz 905 49 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy nagyobb terembe érkezel. [47. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [48. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 7 nyílvessző talált el. 60 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [49. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy molgan van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a molgan töpörödött testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a molgan töpörödött testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a molgan aszott fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A molgan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manakristályt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs, 1 galachmit és 3 gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [24 pontot használtál fel, van még 470.]

vv 109 25 25 elmormolod a 109. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 468.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 468.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 468.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 468.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 468.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 468.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 468.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 468.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 468.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 468.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 468.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 468.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 468.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 468.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 468.]

szk 285 230 227 keresed a 285. szörnyet a 230. szörnyet a 227. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy kronokukacot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

ef 11 energia fejlesztése 11
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-11 TU.] A befejezéshez még 1304 TU szükséges. [110 pontot használtál fel, van még 358.]

* 1. BP: használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 355.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 354.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 354.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 354.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 354.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 98 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 314.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 274.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 234.]

tf 3 34 fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [34 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 25, 19.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 539 pontot. A következő körben tehát 739 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A MÁGIA MEGÉRTÉSE (226. VARÁZSLAT)
Istened végre garantált számodra egy varázslatot, amelynek segítségével megértheted a mágia működését, a mana átszivárgásának módját a Mágia létsíkjáról. Mostantól tapasztalatot jelenthet számodra még a legegyszerűbb varázslat elmondása is! A mágia megértése varázslatot soha nem kell elmondanod, ugyanis állandóan aktív. Mostantól ha olyan varázslatot használsz, amely alacsony VP költsége miatt nem fejlesztené a teológiádat vagy taumaturgiádat, nos, ezek esetén is van esély, hogy a szakértelem mégis fejlődni fog 1%-nyit! Az esély annyiszor 5%, amennyi a varázslat VP költsége. A mágia megértése nincs hatással arra a szakértelemre, amely már 500 vagy nagyobb.

ÁRNYÉKKULCS (566. TÁRGY)
Már ha egyáltalán tárgynak lehet nevezni ezt a fekete homályt. Még az is meglepő, hogy amikor megfogod - olyan, mintha a semmit markolnád - a kezedben marad! Vigyázz rá nagyon, mert például az Iszonyat Citadellájában is van olyan ajtó, amit kizárólag ezzel a kulccsal tudsz kinyitni, sehogy máshogy. A kulcs a sikeres használata után egyszerűen elpárolog.

KARAKTERLAP

Ilinor dor Blazeer, egy vörös, göndör hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 405. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 398. fordulód.

Erő: 56 (59) Szint: 34 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 51 (53) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 46 (49) Védekezés: 79 Menekülés: 30 % Életkor: 45/65 év
Egészség: 53 (56) Életpont: 589/835 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 48 (59) Varázspont: 1321/218 Pénz: 144 arany Kép. pont: 54
Tudatpont: 28/7 Pszi pont: 204/236 Halhatatlanság: 5 % EFejl: 30
Eddig összesen 4204 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20084 TP-t kaptál. Jelenleg 5152210 TP-d van. A következő szinthez még 347790 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, lélekelementál. A 397. fordulódban 4564 arany került a bankszámládra. 4609 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/40 ökölvívás: 32/33 szúrófegyverek: 39/97 (+5%)
vágófegyverek: 15/62 ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 27/19
dobófegyverek: 31/94 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/87 2. nyomkövetés: 101/19 (+33%) 3. mászás: 17/87
4. csapdakészítés: 27/31 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/67 (+46%) 6. gyógyítás: 98/42
7. titkosírás: 7/9 8. felderítés: 31/35 (+6%) 9. szörnyidomítás: 11/63
10. teológia: 84/55 (+429%) 11. taumaturgia: 55/84 (+33%) 12. szerencsejáték: 4/49
13. versengés: 5/35 14. harcművészetek: 27/43 15. zene: 14/23
16. szörnyismeret: 53/6 17. pszi: 22/87 (+1%) 18. zárnyitás: 17/66 (+433%)
19. vadászat: 5/27 20. vitalitás: 2/8 21. bányászat: 35/45 (+13%)
22. úszás: 6/57 23. főzés: 4/17 (+32%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988), nők (#999), férfiak (#998), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +59 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) szürkeáll. aktiv (#71) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) jégcsóva (#41) >> Notermanthi (#257)
tisztítótűz (#44) >> taalru (#249) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) puha ütés (#60) >> halálhozó (#419)
energiafolyam (#136) >> purifikátor császár (#393) energiafolyam (#136) >> Quwaxotix (#961)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
háló (#186) >> molgan (#284)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Quwaxotix (#961) fürgülés (#92) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> nők (#999) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét.
2.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Végre egy kiváló lehetőséget kapsz, hogy a szegényeken segíthess, de előtte semmisíts meg 3 taalrut! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 madártoll (#112) 1 nyílvessző (#108) 1 ragasztó (#83)
1 szent jogar (#150) 2 varázskő (#305) 1 víz (#27)
1 szopókő (#259)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 1 árnyékkulcs (#566) 2 dentor bőr (#551)
1 dizen kulcs (#472) 100 ében toboz (#578) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
1 fokhagyma (#403) 1 galachmit (#310) 3 gyógykenőcs (#313)
1 isteni könnycsepp (#260) 13 kaja (#2) 1 lidércesszencia (#1074)
1 manakristály (#500) 3 mutáns csont (#331) 4 óndarab (#85)
1 yetifog (#863)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(197,27) woorgard (#231), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(198,26) patak, Raia oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761)
(198,27) kultúrmasztodonok (#227), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(198,28) a 95. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, hegyi óriás (#397), érclelőhely, őrült varázsló (#255), zombi mester (#251), ősdentor (#282), molgan (#284)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.07.04 15:08 Változások a számládon! 300 zseton átutalása a(z) 1242. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Kalandozó-kalandozó harcban a becsapódáskor mínusz támadást és védekezést adó lövedékek és dobófegyverek hibásan működtek: az eldobott lövedékek arányában sújtották az ellenfelet, nem a tényleges találatszám alapján. Javítottam.

Üzenet küldése a karakternek