396. forduló, 398. forduló, Ilinor dor Blazeer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 12. 9h:26'
EZ A 578. JÁTÉKHETED, 397. FORDULÓD
579. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2596
SZÁMLA : XXXX

ILINOR DOR BLAZEER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,26] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Irral Qua'Drunkkal. Tharr személyes tanácsadója. Egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy haramakit, egy hótarantula köpenyt, egy gránit szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir-díjat és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy Nateilena úrnő trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy nunchakut tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy Batharak vállemezét, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy óriás fülbevalót, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy Ylgoroth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.
Az 1. napon összeakadsz egy barna, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfival. Fekete a bőre. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy sodét, egy torz fülkarikát, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy csáp entitás trófea, egy Techiulan trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hayamu Oyabura. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát.
Bossy, amikor összefutottatok, adott neked egy pszi katalizátort, 21 pszi követ és 46 gyógykenőcsöt. Megvilágosodva ébredsz fel álmodból: soha nem gondoltad volna korábban, hogy a vér iható... Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart. A teremtés zsákja létrehozott 1 moa üveggömböt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+504 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 663. hetének nyerőszámai: 24, 29, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy norpadolótika nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 730.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 728.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 726.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 726.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 726.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-52 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 726.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 724.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 724.]
253 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 724.]

* 4. KP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2006. év 2. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 724.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 714.]

ek 273 9 248 t. energia kisütése: 273 9 248
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 48 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-58 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 709.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-70 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 704.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-67 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 699.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-65 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 694.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-60 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 689.]

kf 466 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 689.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 686.]

a 233 1952 1 átadod a 233. tárgyat az 1952. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 furulyát Glanga Dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 681.]

aa 267 312 393 átadod a 267. tárgyat a 312. tárgyat a 393. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 fülemüle agyart Glanga Dor Blazeer részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 32 borkonyó bibét Glanga Dor Blazeer részére. Sajnos nincs nálad szent tölgyfa. [10 pontot használtál fel, van még 671.]

vv 209 73 73 elmormolod a 209. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 669.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 664.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 659.]

v 96 185 60 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[185,60] Lakott területre érkeztél.

Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 649.]

ee 174 424 531 eladod a 174. tárgyat a 424. tárgyat az 531. tárgyat
Eladtál 1 harci kalapácsot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 csontpozdorját. 200 aranyat kaptál.
Eladtál 3 lidérckoronát. 2400 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 649.]

a 313 1864 46 átadod a 313. tárgyat az 1864. kalandozónak (46 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 46 gyógykenőcsöt Judás Dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 644.]

a 248 1864 10 átadod a 248. tárgyat az 1864. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 10 pszi követ Judás Dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 639.]

m 3 mozogsz délkeletre
[186,61] Továbbmész a város utcáján. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Fairlight hívői építették. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 arany és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 4, gyógyulás: 49, összesen: +45 ÉP}

Épületeket látsz: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Összeakadsz egy kopasz, szürke szemű troll férfival. Fekete a bőre. Fairlight első számú avatárja. Egy átkozott karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy csillogó fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy inváziós amulettet, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy uglaok lábszárvédőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Rettegés Ura trófea és egy varkaudar őslich trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Kharizmosz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[8 pontot használtál fel, van még 631.]

pbe 9999 beraksz a bankba 9999 aranyat
(Csak 4359 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 4564 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

kb 423 2 kiveszel a bankból a 423. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 szívkeresőt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 631.]

bb 578 211 500 beraksz a bankba az 578. tárgyat (211 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 12 ében tobozt. Beraksz a bank széfjébe 9 sáfrányport. Beraksz a bank széfjébe 13 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[187,62] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A részeg kalandozó egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 11, gyógyulás: 48, összesen: +37 ÉP}

Van itt egy kémhálózat (744. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,26] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Végítélettel több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán egyik csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 8, gyógyulás: 81, összesen: +73 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Kaqxar hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [198,27] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dred Hornwill irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 13, gyógyulás: 74, összesen: +61 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 604.]

m 4 mozogsz délre
[198,28] Az erdő után alacsonyhegység következik. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hegyi óriás. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (154 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra ugrasz. {KCC:} Végítélettel megdöfködöd a hegyi óriás testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a hegyi óriás vastag lábujját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel jól megszurkálod a hegyi óriás bal lábát. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 459 életpontot sebeztél. {KCC:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a hegyi óriás testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A hegyi óriás megüti a bal válladat. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1273, sebződés: 353, gyógyulás: 212, összesen: -141 ÉP}

Látsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Longnower előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegő körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll előtted, vibrál egyet-kettőt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Azatel Mashed! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstől. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltűnik. Döbbenten bámulsz, mire ő ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Szimbólumának ragyogása elvakít. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[17 pontot használtál fel, van még 587.]

h 697 9999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+300 varázspont, -600 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 587.]
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+578 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 585.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-49 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 580.]

ftv 186 284 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 284. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

lm 13 14 16 mozogsz 13 14 16
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Egy zombi mester lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a zombi mester testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 360 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 0, gyógyulás: 75, összesen: +75 ÉP}

Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [13. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy őrült varázsló! Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 23 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Végítéletet a másikra rohansz. {KCC:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.). 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 23, gyógyulás: 65, összesen: +42 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [14. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [15. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [16. PONT.] Egy varkaudar varázsló lakik itt. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 46, gyógyulás: 65, összesen: +19 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 562.]

lm 20 24 905 mozogsz 20 24 905
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [18. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mester! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. {KCC:} Végítélettel több döféssel felnyársalod a zombi mester bal lábát. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd a zombi mester testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 73, összesen: +73 ÉP}

Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [19. PONT.] Egy zombi mestert pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Végítélettel tökéletesen perforálod a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a zombi mester testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 5, gyógyulás: 77, összesen: +72 ÉP}

Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [20. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy bot. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Meglengetve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 55, gyógyulás: 60, összesen: +5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Haladsz az ellenséges labirintusban. [22. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [24. PONT.] Egy őrült varázsló lakik itt. Fegyvere egy bot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. {GYD:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 5 gyenge méreg. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 35, gyógyulás: 39, összesen: +4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 547.]

lm 23 900 26 mozogsz 23 900 26
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [23. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [22. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [19. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [26. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
[17 pontot használtál fel, van még 530.]

lm 905 28 900 mozogsz 905 28 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [29. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy molgan. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a molgan jobb oldalát. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a molgan testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a molgan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manakristályt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-29 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs, 100 arany és 1 Eldereth szilánk. Gyorsan kiüríted a ládát. Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [28. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 5 nyílvessző talált el. 35 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 514.]

ek 273 2 255 t. energia kisütése: 273 2 255
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 55 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+1255 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 514.]

lm 27 mozogsz 27
Bekukkantasz a kis terembe. [27. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] [3 pontot használtál fel, van még 511.]

vv 109 25 25 elmormolod a 109. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 509.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 509.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 509.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 509.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 509.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 509.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 509.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 509.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 509.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 509.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 509.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 509.]

szk 285 230 227 keresed a 285. szörnyet a 230. szörnyet a 227. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy kronokukacot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

* 1. BP: használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 509.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 506.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 505.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 505.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 505.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 505.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 465.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 425.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 385.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 345.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 203 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 265.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 163 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 3 25 fejleszted a 3. tulajdonságodat 25 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 138 TVP-t kell elköltened.] [25 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 5, 16.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 538 pontot. A következő körben tehát 738 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEGYI ÓRIÁS (397. SZÖRNY)
Ahogy egyre jobban remeg a föld, és kövek pattognak le a hegyről, majd egyre nagyobb sziklák, és megkezdődik a hegyomlás és földrengés, az a sejtésed támad, hogy valami HATALMAS közeledik. Aztán megpillantod az óriási lábakat. Próbálsz felfelé nézni, látni, hol az óriás teteje, de csak hunyorogsz a vakító napba nézve. Aztán magadhoz térsz, amikor az óriási méretű ősfából készült buzogány lecsap melletted, vagy az óriás markával utánad kotorászik, hogy ebéd előtt megízesítse a nyelvét... Persze egy tapasztalt kalandozó még egy hegyi óriást is le tud győzni, hiszen az óriás ugyan nagyobb, de a kalandozó fürgébb! Sajnos, a hegyi óriást agyonverni a szó fizikai értelmében nem lehet, legfeljebb egy vérfakasztó szúró vagy vágófegyverrel boldogulhatsz.

KARAKTERLAP

Ilinor dor Blazeer, egy vörös, göndör hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 398. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 397. fordulód.

Erő: 56 (59) Szint: 34 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 51 (53) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 45 (48) Védekezés: 79 Menekülés: 30 % Életkor: 45/65 év
Egészség: 53 (56) Életpont: 588/870 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 48 (59) Varázspont: 1304/201 Pénz: 130 arany Kép. pont: 54
Tudatpont: 28/19 Pszi pont: 204/213 Halhatatlanság: 5 % EFejl: 19
Eddig összesen 4196 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23180 TP-t kaptál. Jelenleg 5132126 TP-d van. A következő szinthez még 367874 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, lélekelementál. A 397. fordulódban 4564 arany került a bankszámládra. 4564 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/40 ökölvívás: 32/33 (+1%) szúrófegyverek: 39/92 (+10%)
vágófegyverek: 15/62 ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 27/19
dobófegyverek: 31/91

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/85 2. nyomkövetés: 100/86 (+8%) 3. mászás: 17/87
4. csapdakészítés: 27/25 (+5%) 5. csapdaészlelés: 10/21 (+15%) 6. gyógyítás: 98/42
7. titkosírás: 7/9 8. felderítés: 31/29 (+5%) 9. szörnyidomítás: 11/63
10. teológia: 80/26 (+270%) 11. taumaturgia: 55/51 (-772%) 12. szerencsejáték: 4/49
13. versengés: 5/35 14. harcművészetek: 27/43 15. zene: 14/23
16. szörnyismeret: 53/6 (+27%) 17. pszi: 22/86 (+79%) 18. zárnyitás: 13/33 (+92%)
19. vadászat: 5/27 20. vitalitás: 2/8 21. bányászat: 35/32 (+3%)
22. úszás: 6/57 23. főzés: 3/85 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988), nők (#999), férfiak (#998), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +55 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) jégcsóva (#41) >> Notermanthi (#257)
tisztítótűz (#44) >> taalru (#249) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) puha ütés (#60) >> halálhozó (#419)
energiafolyam (#136) >> purifikátor császár (#393) energiafolyam (#136) >> Quwaxotix (#961)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
háló (#186) >> molgan (#284)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Quwaxotix (#961) fürgülés (#92) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> nők (#999) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant!
2.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Végre egy kiváló lehetőséget kapsz, hogy a szegényeken segíthess, de előtte semmisíts meg 3 taalrut! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1601 arany (#50) 32 borkonyó bibe (#312) 1 csontpozdorja (#424)
12 ében toboz (#578) 3 fülemüle agyar (#267) 1 furulya (#233)
1 harci kalapács (#174) 1 isteni könnycsepp (#260) 3 lidérckorona (#531)
9 madártoll (#112) 13 manakristály (#500) 1 nyílvessző (#108)
15 pszi kő (#248) 9 sáfránypor (#211) 1 szent jogar (#150)
2 varázskő (#305) 7 víz (#27) 46 gyógykenőcs (#313)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 csuklyavirág (#133) 1 dizen kulcs (#472) 1 Eldereth szilánk (#512)
1 fokhagyma (#403) 5 gyenge méreg (#26) 4 gyöngymangó (#135)
10 kaja (#2) 1 moa üveggömb (#383) 1 óndarab (#85)
4 pirkit (#153) 6 ragasztó (#83) 2 szívkereső (#423)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,26) kputtyintó csalán (#247), patak, Raia oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(198,27) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), kultúrmasztodonok (#227)
(198,28) hegyi óriás (#397), a 95. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, Azatel Mashed (5534. kalandozó), zombi mester (#251), őrült varázsló (#255), varkaudar varázsló (#271), molgan (#284)

Üzenet küldése a karakternek