Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 26. 11h:33' EZ A 576. JÁTÉKHETED, 394. FORDULÓD 577. játékheted kezdete: máj. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2596 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
ek 273 9 44 | t. energia kisütése: 273 9 44 |
bb 578 152 328 | beraksz a bankba az 578. tárgyat (152 darabot) |
a 310 3894 17 | átadod a 310. tárgyat a 3894. kalandozónak (17 darabot) |
kf 1528 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat |
v 1 9999 1 | elmormolod az 1. varázslatot |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar bal vállát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 12, gyógyulás: 54, összesen: +42 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök nyakát. Kritikus ütés! (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 14, gyógyulás: 55, összesen: +41 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász bal karját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 41, gyógyulás: 35, összesen: -6 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1530 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 29, gyógyulás: 53, összesen: +24 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 15, gyógyulás: 54, összesen: +39 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra ugrasz. {KCC:} Végítélettel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar bal oldalát. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 445 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2625 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+1177 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 21, gyógyulás: 77, összesen: +56 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (43 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) {KCC:} Végítélettel megbököd a varkaudar iszákos bal karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 79, gyógyulás: 111, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [201,114] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
vv 209 79 167 | elmormolod a 209. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a bűbájlidérc testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bűbájlidérc testét. Kritikus ütés! (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 61, gyógyulás: 78, összesen: +17 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel végigvagdosod a quwarg szabotőr fekete torát. Kritikus ütés! (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg szabotőr jobb első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 12, gyógyulás: 15, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ongóliant. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az ongóliant testét. Kritikus ütés! (6 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod az ongóliant testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Végítélettel épp hogy megszúrod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 26, gyógyulás: 55, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " zleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 15, gyógyulás: 13, összesen: -2 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 36, gyógyulás: 31, összesen: -5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Semmi eredménye! Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 10, gyógyulás: 25, összesen: +15 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 11, gyógyulás: 11, összesen: +0 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {KCC:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 45, gyógyulás: 29, összesen: -16 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. {GYD:} Végítélettel tökéletesen perforálod a varkaudar hadúr nyakát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hadúr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 26, gyógyulás: 34, összesen: +8 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rontasz. {KCC:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 47, gyógyulás: 59, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Még mindig az erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Látsz egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zoloboo sámán. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a Végítéletet a másikra rohansz. {GYD:} Végítélettel tökéletesen perforálod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Előrehajolva csap a zoloboo sámán, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 27, gyógyulás: 64, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Tovább barangolsz a fák között. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 4, gyógyulás: 50, összesen: +46 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-52 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 12, gyógyulás: 49, összesen: +37 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1530 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 8, gyógyulás: 54, összesen: +46 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 24, gyógyulás: 7, összesen: -17 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. {GYD:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar jobb vállát. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a Végítéletet a másikra támadsz. {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán jobb lábát. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán vágása nem talált el. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Végítéletet a másikra ugrasz. {GYD:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
a 1528 1864 1 | átadod az 1528. tárgyat az 1864. kalandozónak (1 darabot) |
vps 500 | VP spórolása: 500 |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
v 198 191 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
szk 277 159 227 | keresed a 277. szörnyet a 159. szörnyet a 227. szörnyet |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 17 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért |
ISTENI FÉTIS (1150. TÁRGY) Az alanori királyság nagy szenzációját jelenti az isteni fétis. A boltos a füledbe suttogja: "Aki az isteni fétist birtokolja, hihetetlen hatalom birtokába jut, képes lesz közvetlen kommunikációra istenével!" Nocsak, nagyhatalmú relikvia ezek szerint! Kérdés, hogy mennyire átverés a dolog, amikor láthatóan ládaszám van belőle minden boltban... Mindenesetre, amikor a boltosnál érdeklődsz, először megkérdezi, hogy mekkora kasztroplanáris tapasztalattal rendelkezel. Neki ugyan fogalma sincs róla, ez mit jelent, de láthatóan, a fétis gyártói felkészítették: csak annak adja el a fétist, aki "teljes értékű" Közös Tudatban van, amely már elérte fejlődése csúcsfokát, különben a fétist nem fogja tudni használni. A fétist annak se ajánlja, akinek tudata már rendelkezik az őrzők ébersége képességgel, mert nekik a fétis semmit nem tud nyújtani. Ha többet akarsz megtudni, a H 1150 parancsot kell használnod, 5 TVP árán! |
THARGODAN KUFÁR (335. SZÖRNY) Hatalmas, fekete szörnyetegek, vörösen izzó szemüket résnyire összehúzva szemlélik a vásárlót, próbálják kitalálni, vajon hogyan verhetnék át. Igen, bármennyire hihetetlen, a Sötét Földön is létezik kereskedelem, és a Thargodanok közül a legaljasabbak, legocsmányabbak folytatják. A befolyt pénzért lelkeket és rabszolgákat vásárolnak gonosz varázslóktól, akik mind az anyagi síkra, mind az ő földjükre bejáratosak. |
SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY) Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen. |
TROLL DORONG (550. TÁRGY) Az óriási méretű tyrex csont szinte kínálja magát, hogy óriási ütőfegyvert faragj belőle. Sajnos, a trollokon kívül szinte senki sem lenne képes egy ilyen hatalmas és ormótlan szerszámot hatékonyan forgatni mágikus segítség nélkül. Ha viszont troll vagy - örülj! Feltaláltad (bármennyire nehezen ment is) fajod szent fegyverét. A troll dorong elkészítéséhez először is hosszadalmas munkával le kell csiszolnod (ez 3 smirglilevélbe kerül!) hogy a csont egyenetlenségei ne akadályozzák a fegyver hatékony használatát. Ezután, egy kis extra sebzés végett szúrj tíz darab acéltűt a dorong vastag végébe, és készen is van a 4D6+7 sebzésű fegyver, csekély 50 TVP árán. A troll dorong forgatásához legalább 14-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
HOARIÁN UJJKARIKA (1347. TÁRGY) A hoarián sámánok hordják az ujjukon ezt a borzasztó egyszerűnek látszó tárgyat. A csontból készült karika megsegíti őket, ha varázsolnak, de ezt te is tapasztalni fogod, ha az ujjadra húzod: ilyenkor +15 taumaturgiát kapsz. |
PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG) A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell! |
MENEKÜLÉS (212. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A menekülés egy igencsak speciális védekező varázslat: ha ezt elmondod, mindenképpen elmenekülsz a harcból a varázslat kör után, akkor is, ha életerőd nem zuhant a menekülés% alá! Mire is jó ez? Nos, erős ellenfelekre, akik közelharcban győzedelmeskednének fölötted, viszont a varázslatkörben a küzdelem kiegyensúlyozott, vagy esetleg a te javadra billen! Gondolj csak bele, a menekülés mellé beállítasz támadó varázslatnak mágiatörést, gyóntatást, agyroppantást, instabil szingularitást, és még ki tudja hány érdekes lehetőség van... A menekülés 12 varázspontba kerül, anyagi komponense öt korty víz. A menekülést nem alkalmazod szörnyekkel szemben. |
Erő: | 56 (59) | Szint: | 34 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 51 (53) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 44 (47) | Védekezés: | 84 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/64 év |
Egészség: | 49 (52) | Életpont: | 586/582 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 48 (59) | Varázspont: | 1285/52 | Pénz: | 1670 arany | Kép. pont: | 54 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 188/30 | Halhatatlanság: | 5 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 32/23 (+11%) | szúrófegyverek: | 39/60 (+10%) |
vágófegyverek: | 15/50 (+12%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/19 |
dobófegyverek: | 31/89 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/55 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 100/14 (+41%) | 3. mászás: | 17/82 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 27/10 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 10/6 | 6. gyógyítás: | 98/42 |
7. titkosírás: | 7/9 | 8. felderítés: | 31/15 (-1788%) | 9. szörnyidomítás: | 11/63 |
10. teológia: | 74/59 (+196%) | 11. taumaturgia: | 62/51 (+73%) | 12. szerencsejáték: | 4/49 |
13. versengés: | 5/35 | 14. harcművészetek: | 27/43 | 15. zene: | 14/23 |
16. szörnyismeret: | 52/49 | 17. pszi: | 22/2 (+2%) | 18. zárnyitás: | 12/41 |
19. vadászat: | 5/27 | 20. vitalitás: | 2/8 | 21. bányászat: | 35/4 (+3%) |
22. úszás: | 6/57 | 23. főzés: | 3/65 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988), nők (#999), férfiak (#998), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +44 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +44 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | |
tisztítótűz (#44) | >> | taalru (#249) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | puha ütés (#60) | >> | halálhozó (#419) | |
energiafolyam (#136) | >> | purifikátor császár (#393) | energiafolyam (#136) | >> | Quwaxotix (#961) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: küldd a Semmibe Molgant! |
2.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
3.) Végre egy kiváló lehetőséget kapsz, hogy a szegényeken segíthess, de előtte semmisíts meg 3 taalrut! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | ében toboz (#578) | 17 | galachmit (#310) | 15 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | szent jogar (#150) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 4 | vasérc (#152) | 15 | xirnox szív (#213) | |||
1 | varkaudar szimbólum (#1528) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
431 | arany (#50) | 1 | bunthar bőr (#733) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | moa üveggömb (#383) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | pular kristály (#239) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) |