Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 20. 9h:21' EZ A 479. JÁTÉKHETED, 393. FORDULÓD 480. játékheted kezdete: jún. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3296 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 10 |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 2. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 3. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | VP spórolása: 15 |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
a 535 5160 1 | átadod az 535. tárgyat az 5160. kalandozónak (1 darabot) |
a 535 4683 1 | átadod az 535. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
aa 328 239 226 | átadod a 328. tárgyat a 239. tárgyat a 226. tárgyat |
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
vv 19 12 88 | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
a 32 5300 1 | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
bpb 2 | bef. parancs berakása: 2 |
aa 504 326 244 | átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat |
a 1253 4718 3 | átadod az 1253. tárgyat a 4718. kalandozónak (3 darabot) |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sárkányfajzat bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 146, gyógyulás: 30, összesen: -116 ÉP}
(Továbbmész...) [229,-8] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősvortexet. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy lávatavat. Délnyugatra nézve látsz egy kátránygödröt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sziklaskorpió. {max. életpontja: 261-330.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaskorpió bal középső lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a sziklaskorpió testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaskorpió bal hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [228,-7] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Felfedeztél egy kátránygödröt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy küklopsz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 8d10+10.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (56 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel többször eltalálod a drakolich testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 94, gyógyulás: 14, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [226,-5] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy nanda. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 4d4+6.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a nanda testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a nanda testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A nanda fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nanda testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a nanda testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A nanda belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nanda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 15, gyógyulás: 36, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [225,-4] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sárkányfajzat. {max. életpontja: 281-330.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat jobb szárnyát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a sárkányfajzat fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat jobb első lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sárkányfajzat jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 151, gyógyulás: 32, összesen: -119 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [225,-2] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.
(Továbbmész...) [225,-1] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 204.]
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | imádkozol |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot a 66. varázslatot |
* 9. BP: | keresed az 55. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 133 |
ÁLDOZATI OLTÁR (586. TEREPTÁRGY) Ocsmány szertartások helyei ezek, ahol a Sötét Földre utazó gonosz papok áldozatokat mutatnak be istenüknek. A Sötét Föld egyesek szerint sokkal közelebb van az istenek létsíkjához, mint Ghalla - nem véletlen, hogy sokkal könnyebb innét kapcsolatot teremteni a gonosz istenekkel, mint a lenti világból. Az áldozati oltárok természetesen több ezer éves, ősi mágikus építmények, te nem építhetsz ilyet, és persze oltár eltörlésével sem semmisíthető meg. Ha te magad akarod az oltárt használni, AL <tárgy> paranccsal, 5 TVP árán áldozz fel egy birtokodban levő, szörnyből kinyerhető tárgyat (de tartóban tartandó tárgyak, pl. ragasztó, tinta nem jók!), és reménykedj, hogy istened meghallgat. Megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert is. Minél értékesebb a tárgy, és minél többet áldoztál, annál nagyobb az esély a sikerre. Csakis legalább korlátlan hatalmú főpap rangúak próbálkozzanak! |
Erő: | 35 (38) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 38 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 39 | Védekezés: | 63 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 10/11 év |
Egészség: | 45 (47) | Életpont: | 365/317 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 51 (54) | Varázspont: | 524/230 | Pénz: | 1090 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 190/200 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/21 | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | 24/14 (+4%) |
vágófegyverek: | 26/26 (+7%) | ütőfegyverek: | *19/103 | lőfegyverek: | 25/11 (+2%) |
dobófegyverek: | 16/2 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/73 | 2. nyomkövetés: | 74/19 | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 8/84 | 5. csapdakészítés: | 31/92 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 11/51 |
7. gyógyítás: | 51/4 (+46%) | 8. titkosírás: | 26/12 | 9. felderítés: | 54/51 (+33%) |
10. szörnyidomítás: | 17/1 | 11. teológia: | 40/5 (+9%) | 12. taumaturgia: | 22/20 (+6%) |
13. versengés: | 5/31 | 14. zene: | 81/14 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 39/2 |
16. pszi: | *25/100 | 17. zárnyitás: | 1/79 | 18. vadászat: | 33/61 |
19. bányászat: | 31/25 (+17%) | 20. úszás: | 14/86 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
rőtmanó (#55) (építő: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: nagyon éhezik |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 4 | csillezsályalevél (#1253) | |||
10 | ezüstdarab (#326) | 2 | kvazár (#244) | 11 | pular kristály (#239) | |||
120 | ramit kő (#226) | 1 | szeksztáns (#32) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | arkog kő (#632) |