391. forduló, 393. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 13. 9h:23'
EZ A 478. JÁTÉKHETED, 392. FORDULÓD
479. játékheted kezdete: jún. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [397,24] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 100 madártollat, 1 purifikátor hájat. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 1 remák szivet (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 remák szív (eladási ár: 120 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 100 madártoll (eladási ár: 99 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 1 purifikátor háj (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét. Vladiszlav mentális híre jut el tudatodhoz: A 128,74 mezőn táborozok.
Ravashack, amikor összefutottatok, adott neked egy sötét tekercset és egy szeksztánst. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+127 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+94 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) A lottó 663. hetének nyerőszámai: 24, 29, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

* 2. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +36 max. életerő, +36 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 550.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 550.]
[0 pontot használtál fel, van még 550.]

* 3. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 202 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 510.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 480.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 480.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 478.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 476.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 474.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 474.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 472.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 470.]

* 8. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 468.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 467.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 465.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 463.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 463.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 463.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 463.]

a 205 4683 1 átadod a 205. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kazmár gyökeret Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 458.]

aa 385 239 226 átadod a 385. tárgyat a 239. tárgyat a 226. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 moa gyémántot Vadak Ura részére. Tudatkinézist hajtasz végre! [-4 TU.] Ok, sikeresen átadtál 40 pular kristályt Vadak Ura részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 ramit követ Vadak Ura részére. [15 pontot használtál fel, van még 443.]

aa 328 63 átadod a 328. tárgyat a 63. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 Thargodan esszenciát Vadak Ura részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 tigroszlán fogat Vadak Ura részére. [10 pontot használtál fel, van még 433.]

at 4718 10 TU-t adsz át a 4718. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 403.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[396,24] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy pszi elementál lord volt. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [395,24] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat Chara-din fattya. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 115, gyógyulás: 93, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [394,24] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Mozgást észlelsz oldalról. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy Thargodan zsoldos. (ld. enc.) {védettsége: 42 szúró, 42 vágó, 42 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[27 pontot használtál fel, van még 376.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 376.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 356.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[393,24] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mópat bolyt. (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy sárkánybarlangot. Elteszed a látcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat Chara-din fattya. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb vállát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 123, gyógyulás: 98, összesen: -25 ÉP}


(Továbbmész...) [392,24] Tovább kóborolsz a pusztán. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy porkupac mögé bújsz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy ében hadúr. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 8d10+20.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy sárkánybarlangot. Elteszed a látcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy áldott okerón. {támadása: 40.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével megvagdalod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [391,24] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sárkányfajzat. {támadása: 45.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat jobb szárnyát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sárkányfajzat testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+214 életerő.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy sárkánybarlangot. Elteszed a látcsövet. [67 pontot használtál fel, van még 289.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 269.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 269.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[390,25] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy lávatavat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [389,26] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy sárkányfajzat. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+25.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat nyakát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sárkányfajzat jobb hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat bal vállát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sárkányfajzat jobb szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2870 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 126, gyógyulás: 27, összesen: -99 ÉP}

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy lávatavat. Északra nézve látsz egy lávatavat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [388,27] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy lávatavat. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [27 pontot használtál fel, van még 242.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 222.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[387,28] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy sárkánybarlangot. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy küklopsz. {védettsége: 25 szúró, 50 vágó, 60 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (77 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöfködöd a küklopsz testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a küklopsz bal lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a küklopsz testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a küklopsz testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 203, gyógyulás: 63, összesen: -140 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+216 életerő.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [57 pontot használtál fel, van még 165.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

* 2. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 gyöngymangó). [0 pontot használtál fel, van még 165.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 160.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 158.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
A munkában a rőtmanó segít. Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [95 pontot használtál fel, van még 63.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 60.]

* 7. BP: elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot a 66. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 60.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 58.]
Szupersebesen mormolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 56.]

* 8. BP: keresed az 55. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

* 9. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 56.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-36 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 28, 6.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 56 pontod maradt, ebből a következő körre 56 pontot vihetsz át. Kapsz még 533 pontot. A következő körben tehát 589 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY)
Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni!

THARGODAN ZSOLDOS (310. SZÖRNY)
A hatalom és befolyás nélküli Thargodanok gyakran állnak más Thargodanok szolgálatába, így nagyobb az esélyük a fennmaradásra, és esetleg elég erőt gyűjthetnek ahhoz, hogy maguk is saját sereget tartsanak. A zsoldosok nem egyformák, ahány, annyiféle: vannak kutya, bika, és más állatfejekkel vagy borzalmas szörnypofákkal bíró, két-, négy vagy hat lábon járó, karmos, patás vagy esetleg madárlábú irtóztató szörnyetegek. Egy a közös bennük, sötét szellemük nem ismer könyörületet, és mindig csakis a saját érdekeiket tartják szem előtt. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges.

MÓPAT BOLY (583. TEREPTÁRGY)
A mópatok apró lárvák, amelyek a Sötét Földön elpusztult dolgok hulláival táplálkoznak. Sziklakemény anyagból bolyt építenek maguknak, ide bújnak el, hogy az alacsony rangú Thargodanok ne irtsák ki őket szórakozásból. Persze ez azért mégis előfordul néha, a leggyengébb Thargodanok ugyanis nem tudnak másokat kínozni, csak a mópatokat. Ezek a négylábú, fél méter hosszú, áttetsző rózsaszín vagy szürke testű, vaksi lények igencsak visszataszító látványt nyújtanak. Pedig a tudósok szerint, ha egy mópat eléri a tíz éves kort (minden tízezerből egy), akkor növekedni kezd, és Thargodan fatty lesz belőle! Igaz vagy nem igaz, mindenesetre a mópatokkal sok érdekes dolgot lehet csinálni. Próbálj a bolynál különböző tárgyakat használni! (H <tárgy> parancs, 2 TVP, mennyiségi paraméter megadására nincs lehetőség.)

ÉBEN HADÚR (294. SZÖRNY)
Az ében hadurak nagyhatalmú Thargodan lordok, alakjuk ugyan emberi, de annál sokkal nagyobb, és persze belülről nagyon mások. Hatalmas, tüskékkel kivert páncélt hordanak, amelyet halandó nem lenne képes magára ölteni az iszonyatos súlya miatt. Fegyverük egy óriási pallos, amelyet nem súlya, hanem a benne lakozó irtózatos gonoszság miatt nem képes emberfia megérinteni. Az ében hadurak intelligensek, ravaszak és kegyetlenek. Szolgálatra kényszerítik az alacsonyabb rangú Thargodanokat, és kijátsszák egymás ellen a náluk nagyobb hatalmúakat. Legtöbbjük többezer éves, nem csoda, hogy alaposan kitanulták a mágia tudományát is.

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 392. fordulód.

Erő: 35 (38) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 155 cm
IQ: 38 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 39 Védekezés: 63 Menekülés: 40 % Életkor: 10/11 év
Egészség: 43 (45) Életpont: 364/343 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 51 (54) Varázspont: 524/198 Pénz: 982 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 190/216 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1717 szörnyet (1 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 3146 TP-t kaptál. Jelenleg 919782 TP-d van. A következő szinthez még 80218 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, trikornis herceg, sárkányfajzat. A 391. fordulódban 5530 arany került a bankszámládra. 5557 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 24/10 (+6%)
vágófegyverek: 26/19 (+9%) ütőfegyverek: *19/103 lőfegyverek: 25/9 (+3%)
dobófegyverek: 16/2

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/73 (+33%) 2. nyomkövetés: 74/19 3. lopás: 1/2
4. mászás: 8/84 5. csapdakészítés: 31/86 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/51
7. gyógyítás: 50/58 (+46%) 8. titkosírás: 26/12 9. felderítés: 54/18 (+33%)
10. szörnyidomítás: 17/1 11. teológia: 39/96 (+25%) 12. taumaturgia: 22/14 (+9%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 80/84 (+30%) 15. szörnyismeret: 39/2
16. pszi: *25/100 17. zárnyitás: 1/79 18. vadászat: 33/61
19. bányászat: 31/8 (+3%) 20. úszás: 14/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: nagyon éhezik
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: nagyon éhezik
rőtmanó (#55) (építő: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: nagyon éhezik
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 kazmár gyökér (#205)
1 moa gyémánt (#385) 40 pular kristály (#239) 18 ramit kő (#226)
20 Thargodan esszencia (#328) 1 tigroszlán fog (#63) 1 tudás gyöngye (#522)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1) 1 sötét tekercs (#535)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(387,28) Leah oltár, érclelőhely, küklopsz (#337)
(389,26) sárkányfajzat (#340), nekrofun (#173)
(391,24) sárkányfajzat (#340)
(392,24) ében hadurak (#294), áldott okerón (#336)
(393,24) mópat boly (#583), Chara-din fattya (#236)
(394,24) Thargodan zsoldos (#310)
(395,24) Chara-din fattya (#236)
(396,24) pszi elementál lord (#272)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A többszemélyes kalandok során néhány fordulókorlátos dolog nem tartozott sem az előtte, sem az utána jövő fordulóhoz. Ezek mostantól a tk-t követő fordulóhoz tartoznak: a halálos érintés, a fegyverszakértelem fejlődés és a varázskő törés.

Üzenet küldése a karakternek