38. forduló, 40. forduló, Elevendula összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 11. 15h:04'
EZ A 74. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
75. játékheted kezdete: nov. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3517
SZÁMLA : XXXX

ELEVENDULA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-8] koordinátán.
1 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

d 4 3 eldobod a 4. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 botot. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[25,-9] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alattomos manó közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 13 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az alattomos manó bal szárnyát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alattomos manó hadonászó öklét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 tüskecsapdát. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-10] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy gyilkos mókus közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gyilkos mókus fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [25,-11] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alattomos manó. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az alattomos manó testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az alattomos manó bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az alattomos manó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 tüskecsapdát. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy gyilkos mókus. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos mókus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gyilkos mókus kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gyilkos mókus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 166.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+11 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 136.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[25,-12] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy démontetű. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A démontetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-13] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy királygyík. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A királygyík ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a királygyík száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-14] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csontlepke. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 106.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[25,-15] Továbbra is síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Találsz egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északra látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [25,-16] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyorsan odaszaladsz, elvagdosod a köteleket, és elvezeted a kobuderát. A fickó nagyon hálás. Elmondja, hogy Baar-orkok kötözték ki a fához. Apró köszönetképp mesél neked arról, hogy a Valhalla-hegység legmagasabb ormai között van egy szerzetes kolostor, ahol a harcművészeteket oktatják. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 76.]

h 42 használod a 42. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 75.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 35.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 180 pontot. A következő körben tehát 210 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Elevendula, egy fekete, copfos hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 39. fordulód.

Erő: 22 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 14 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 7 Menekülés: 50 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 17 Életpont: 138/138 Jellem: jó (32) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 Varázspont: 21/21 Pénz: 22 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 4/0
Eddig összesen 196 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 618 TP-t kaptál. Jelenleg 12 539 TP-d van. A következő szinthez még 4 461 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, alpesi tehén, alattomos manó.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13/60 (+21%) vágófegyverek: 1/48 lőfegyverek: 9/68 (+15%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
25,93 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 128 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/53 2. nyomkövetés: 4/61 (+13%) 3. mászás: 1/40
4. csapdakészítés: 1/16 (+16%) 5. csapdaészlelés: 2/27 6. gyógyítás: 16/24 (+33%)
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 3/84 9. teológia: 1/5
10. harcművészetek: 9/0 11. szörnyismeret: 1/0 12. vadászat: 2/41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 173 TU szükséges.)
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

Összsúly: 72.50 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bot (#4) 6 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44) 2 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26
-17
-16
-15
-14
-13
-12
-11
-10
-9
-8
-7
(25,-16) mély kút (#93), 12. jellempróba
(25,-15) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár
(25,-14) Leah oltár, csontlepke (#746)
(25,-13) oltár, 1. jellempróba, királygyík (#26)
(25,-12) démontetű (#15)
(25,-11) alattomos manó (#756), gyilkos mókus (#29)
(25,-10) gyilkos mókus (#29)
(25,-9) alattomos manó (#756)
(25,-8) fekete gránittorony (#535)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A honlapos tesztcsatánál a csata előtt nem rakta a karaktert max. ÉP-be a program, ezért az akutális ÉP-jével csatázott a karakter. A hibát javítottuk.
* - Javítottuk a purifikátor, maxos jelleme és védőkristály kombinációkat, hogy a védőkristály helyesen működjön purifikálásnál minden szituációban.
* - Az Olimpikon (973) és Olimposz (974) hibás volt, nem védett a puha ütéstől. A hibát javítottuk.
* - Ha a karakternél egyszerre volt kulcskarika és nagyobb kulcskarika, akkor a nagyobbat nem használta, amikor arra lett volna szükség. Ezt is javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek