38. forduló, 40. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. okt. 7. 4h:59'
EZ A 999. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
1000. játékheted kezdete: okt. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 4 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BOTANICA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [2,-2] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+218 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy sötét gnóm fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 209. Kapsz 8 VP-t.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 209.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 204. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 199. Kapsz 5 VP-t.]

flh 18 414 felt. lőfegyver haszn. 18 a 414. tárggyal
FLH 18 414 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

flh 20 414 felt. lőfegyver haszn. 20 a 414. tárggyal
Ok, FLH 20 414 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
V 53 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
V 28 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
V 224 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

mak 1 8 makró 1 8
Makró mentése indul. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

p 71 (makró mentése:) használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 194. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 (makró mentése:) elmormolod a 224. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 194.]

v 28 (makró mentése:) elmormolod a 28. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 194.]

v 53 (makró mentése:) elmormolod az 53. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 194.]

v 138 (makró mentése:) elmormolod a 138. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 189. Kapsz 5 VP-t.]

h 1100 (makró mentése:) használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

h 745 (makró mentése:) használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

h 211 (makró mentése:) használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 194.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 199.]

kf 546 kézbeveszed/felveszed az 546. tárgyat
Elrakod a rövid íjat, majd előkészíted a gnóm nyílpuskát. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 189. Kapsz 10 VP-t.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 289.]

fve 37 30 felt. vásárlás a 37. tárgyat 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[1,-1] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sötét gnóm lehet. {max. életpontja: 69-76.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 2950 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [0,0] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy főutcát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " (Feltételes vásárlás:) 2 db sallank karom 6 aranyért; 9 db ramit kő 36 aranyért; 24 db drótszőr 72 aranyért;
Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 manifeszt.nyúlványt 20 aranyért, 18 nyu-shurikent 216 aranyért, 4 tintát 4 aranyért, 7 vashegyű nyilat 42 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 279. Kapsz 10 VP-t.]

pki 700 kiveszel a bankból 700 aranyat
Kiveszel a bankból 700 aranyat. A számládon van még 5220 arany. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

ve 403 5 megveszed a 403. tárgyat 5
Vásároltál 5 fokhagymát. 30 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 279.]

fve 403 5 felt. vásárlás a 403. tárgyat 5
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[1,0] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Felfedeztél egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Szomjazva veted magad a vízre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Yasmina szobrát. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű, harcsabajszos elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran hűséges követője. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy halálmadár trófea, egy Quirov trófea és egy ork sámán trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. {egészsége: 17.}
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vlagyimir Vojnovic. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [2,0] Még mindig a városban vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nagyobb monolitot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy sötét gnóm. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összefutsz Dark Bloom. Egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bronz morférmet, egy bronz morfjelvényt, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mind. smaragdját, egy nodonrod kitűzőt, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy q. pusztító medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kreiton idéző trófea, egy kreiton bűvölő trófea és egy sötét ölész trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. {támadása: 126.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Találkozol Ketállal. Fairlight szerzetese. Egy arany emlékérmet, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányvállapot, egy arany vadászmedált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz morférmet, egy bronz végzetmedált, egy bronz zinthurg éremet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy gárdista övcsatot, egy Iniac nyakláncát, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. holdkövét, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. pusztító medált, egy quwarg nyakpántot, egy réz végzetmedált, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy tépett lobogót, egy topáz erényövet, egy tradicionális övet, egy trix harci totemet, egy Tsutomu amulettjét, egy tűztagadót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy Sistergő Pumpa trófea, egy gnóm szolgáló trófea és egy tyrex egyeduralkodó trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Övén 16 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy élőholt sullár a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. {legmagasabb egyéb szakértelme: taumaturgia (284).} Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Beszédbe elegyedtek, közben előkerül pár zamatos, piros szamóca. Megköszönöd, majd jóízűen elfogyasztod. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [10 pontot használtál fel, van még 269. Kapsz 10 VP-t.]

vtn 50 varázslat tanulás: az 50. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: villámcsapás. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 234. Kapsz 35 VP-t.]

vtn 67 varázslat tanulás: a 67. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázslat olvasása. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 199. Kapsz 35 VP-t.]

vtn 100 varázslat tanulás: a 100. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsital főzése. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 164. Kapsz 35 VP-t.]

be 698 3 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Tétován érdeklődsz afelől, hogy mi is zajlik itt. Megtudod, hogy a leendő harcosok alapkiképzésén túl a képzett és tapasztalt harcosok gyakorlatozása és a harc misztériumaiba való beavatása is itt történik a Küzdelem Csarnokában és az ezt körülvevő, Harc Útjai nevű hatalmas labirintusrendszerben. Megtudod, hogy a tanulás ára attól függ, hogy mennyire vagy jó az adott fegyverrel. Ökölvívást is tanulhatsz, rendelkezésre áll néhány kiváló ökölharcos mester. [Amennyiben egy fegyver szakértelmed 1 és 5 között van, akkor azt itt fejlesztheted. 2. szintre 10 aranyért, 3. szintre 20 aranyért, stb., egészen 6. szintig, ahová a fejlesztés 50 arany. Egy látogatás alkalmával csak egy szintet fejleszthetsz. 6. szinttől kezdve már nem tudnak így tanítani, a következő szinthez szükséges tudást csak gyakorlással/harcban szerezheted meg.
Ha egy szakértelmed 19 vagy annál nagyobb, és már megkaptad azt az üzenetet, hogy "Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy fegyver szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél", akkor az a megtiszteltetés ér, hogy külön mester foglalkozik tudásod csiszolásával. Ilyenkor olyan titkokat és apró trükköket is megtanulhatsz, amelyeket magadtól már nem tudsz kitalálni ilyen magas szinten, és ezzel a fegyver szakértelmed eggyel megnő, folytathatod a fejlesztését. Egy mester személyre szabott tanítása ötször annyi aranyba kerül, ahányadik szintre fejlesztesz - tehát a 20. szintet 100 aranyért kapod meg.
Amikor a BE <épület> paranccsal belépsz, akkor 2. paraméterként meg kell adnod, hogy melyik szakértelmet akarod fejleszteni. 1: ökölvívás, 2: szúrófegyver, 3: vágófegyver, 4: ütőfegyver, 5: lőfegyver, 6: dobófegyver. A sikeres BE parancs ebben az esetben 50 TVP-be kerül (mivel itt hosszas tanítás is folyik) nem pedig 5 pontba, mint egyébként.] Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 159. Kapsz 5 VP-t.]

kf 422 1 kézbeveszed/felveszed a 422. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a varkaudar szablyát, majd a jobb kezedbe veszed a mágusölőt. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[2,-1] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 35 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel alaposan megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az orgyilkos fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).

(Továbbmész...) [2,-2] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Quirov lehet. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+15.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Quirov testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Quirov testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Quirov még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 66 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy edzőcentrumot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
Találkozol Calen Randirral. Egy sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg előtted, amikor ámulva nézed az ősök e nemes lovagját. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy beholderfej medált, egy griff nyakéket, egy kráken gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy Rughar gyűrűjét, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy Ek'Hor trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. {egészsége: 25.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 amnioszt. Erőd TF-elődött. [38 pontot használtál fel, van még 121. Kapsz 38 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy epokitféreg!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágusölővel felnyitod az epokitféreg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 2 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 áldott követ. Alig győzted le az előzőt, máris újabb jelentkező akad, hogy a trófeád legyen: egy dehidrátor!

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a dehidrátor ízelt testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a dehidrátor ízelt testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a dehidrátor testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a dehidrátor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dehidrátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a dehidrátor, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 3 192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 3 ezüstdarabot. Körbe nézel, hogy másokkal mi a helyzet, de úgy látszik, csak téged támadnak. Máris új ellenfél érkezik: egy pattanóböde!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a pattanóböde testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 4 kaktusztüskét. 2 348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 3 trikornis szarvat. [12 pontot használtál fel, van még 109. Kapsz 12 VP-t.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 107. Kapsz 2 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy burástya királynő! {egyik sebzési módja: 4x 4d5.}

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 3 stukilövedék. Többször meglövöd a burástya királynő testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a burástya királynő bal vállát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a burástya királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A burástya királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 17 aranyat. Alig győzted le az előzőt, máris újabb jelentkező akad, hogy a trófeád legyen: egy epokitféreg!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy oldás varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 51 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az epokitféreg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 2 791 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 2 áldott követ. Éppen kifújod magad, amikor újabb ellenfél érkezik: egy autentikus vámpír! {támadása: 21.} Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. [12 pontot használtál fel, van még 95. Kapsz 12 VP-t.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 93. Kapsz 2 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 87 TVP-t kell elköltened.] Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy autentikus vámpír! Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. [12 pontot használtál fel, van még 81. Kapsz 12 VP-t.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+42 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 79. Kapsz 2 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy nómenklatúra! {védettsége: 31 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 stukilövedék. Megsoroztad a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a nómenklatúra egyik csápját. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Mágusölővel végigvágod a nómenklatúra testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Az edzőcentrumban töltött idő alatt egy kicsit a fegyverteremben is gyakoroltál. Meg is látszik az eredménye: +1 százalék szúrófegyver. A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 galachmitot. Hát ez kemény! Máris jön az újabb ellenfél: egy vark. nekromanta! {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 stukilövedék. Megsoroztad a vark. nekromanta testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a vark. nekromanta bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 018 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 4 ugh mérget. Még nincs vége! Máris újabb ellenfél érkezik: egy vérfürdető magszim!

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 2 501 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 2 mutáns csontot. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [12 pontot használtál fel, van még 67. Kapsz 12 VP-t.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 65. Kapsz 2 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy nómenklatúra!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-8 támadás). A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 1 stukilövedék. Telibe kaptad a nómenklatúra fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a nómenklatúra bal oldalát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Mágusölővel végigvágod a nómenklatúra testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a nómenklatúra testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 5 tintát.
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A káosz portál ontja magából a szörnyeket. Máris egy újabb áll előtted: egy epokitféreg!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: oldás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az epokitféreg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvágod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 2 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! Alig győzted le az előzőt, máris újabb jelentkező akad, hogy a trófeád legyen: egy varkaudar bajnok! De hiszen ez a méltán híres/hírhedt Poomr Ko! (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 1d4+5.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-20 védelem) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 1 stukilövedék. Meglövöd a Poomr Ko bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mozgásod lelassul, kezed, tested kihűl. Uramisten, kővéváltál! Megdöbbenve látod, hogy ellenfeled felemel, és berak szoborgyűjteményébe. Hosszú ideig várakozol. (-40 TVP.) Szerencséd van: erre téved néhány KÖVGEO varázsló, és visszaváltoztat. Megköszönöd nekik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [52 pontot használtál fel, van még -27. Kapsz 52 VP-t.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még -27.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -32. Kapsz 5 VP-t.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-47 életerő.) Valami mozgolódik a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 30, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a goldugar. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -32 pontod maradt, ebből a következő körre -32 pontot vihetsz át. Kapsz még 179 pontot. A következő körben tehát 147 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY)
A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak.

VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével.

VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is.

VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik.

POOMR KO (957. ELLENFÉL)
Poomr Ko egyike volt a varkaudar seregek vezetőjének. Katonái élén több sikert is elért a háború alatt, végül az éppen táborozó hadseregen kalandozók ütöttek rajta. Súlyos sebet kapott a harcok során, és csak a szerencsének köszönhette, hogy sikerült elmenekülnie és elrejtőznie a közeli erdőben. Poomr Ko erőssége az egy-egy elleni küzdelem, ebben nem is nagyon akad ellenfele. Ezt a szenvedélyét általában a hadifoglyokon élte ki.
Nos, hát igaz a pletyka, Poomr Ko még mindig a nyugati erdőségekben bújkál, és gyanútlan utazókra vadászik. Most, hogy szemtől szemben álltok egymással, már nem is tűnik olyan félelmetesnek, de azért óvatosságra intenek a vívótudományát dicsérő pletykák. Kezében két halálos pengét tart, testét varkaudar páncél védi. Övén néhány DEM lóg. Valahogy meg kellene szabadítani tőlük...

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 39. fordulód.

Erő: 19 (35) Szint: 19 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 29 (34) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 (26) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 82/82 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 304/111 Jellem: semleges Tul. pont: 18
Szerencse: 18 (26) Varázspont: 559/224 Pénz: 724 arany Kép. pont: 8
Pszi pont: 66/8
Eddig összesen 415 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 381 TP-t kaptál. Jelenleg 343 840 TP-d van. A következő szinthez még 106 160 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, dehidrátor, harci mágus. A 39. fordulódban 5220 arany került a bankszámládra. 5220 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: * 19 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 15 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -19.); stukilövedék (#414) (20 -);
74,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 15 5. gyógyítás: 16 (+1) 6. felderítés: 1
7. szörnyidomítás: 2 8. teológia: 7 (+1) 9. taumaturgia: 22 (+1)
10. szörnyismeret: 8 11. pszi: 9 12. vadászat: 4
13. bányászat: 5 14. főzés: 4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot )
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (977,18) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 7. szintű lényekre jégcsóva (#41) >> 13. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart)
Megölt szörnyek: 140. Szerzett pont: 18830. Beállított erő: 0 Összpont: 18830

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 madártoll (#112) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 nyílpuska lövedék (#547) 18 nyu-shuriken (#157) 9 púderkő (#119)
1 sáfránykő (#979) 1 sáfránypor (#211) 8 stukilövedék (#414)
5 szögletes kő (#17) 7 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
601 arany (#50) 3 áldott kő (#642) 5 amniosz (#203)
24 drótszőr (#37) 3 ezüstdarab (#326) 5 fokhagyma (#403)
1 galachmit (#310) 1 gyakorlómedál (#2729) 1 kaja (#2)
4 kaktusztüske (#114) 1 magszim bél (#103) 2 mutáns csont (#331)
3 nyílvessző (#108) 1 orgyilkos tőr (#225) 9 ramit kő (#226)
1 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170) 1 tinta (#101)
3 trikornis szarv (#198) 4 ugh méreg (#166) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1 2 3
-3
-2
-1
0
1
(0,0) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399)
(1,-1) sötét gnóm (#132), vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), ház (#400), főutca (#399)
(1,0) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Yasmina szobra (#2778), Vlagyimir Vojnovic (5520. kalandozó)
(2,-2) Quirov (#975), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, ház (#400), edzőcentrum (#2728), főutca (#399), Calen Randir (4655. kalandozó), epokitféreg (#147), dehidrátor (#151), pattanóböde (#145), burástya királynő (#759), nómenklatúra (#158), vark. nekromanta (#173), vérfürdető magszim (#148), Poomr Ko (#957)
(2,-1) orgyilkos (#131), Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400)
(2,0) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nagyobb monolit (#2783), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), sötét gnóm (#132), Dark Bloom (1637. kalandozó), Ketál (5904. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek