| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2024. okt. 7. 4h:59' EZ A 999. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD 1000. játékheted kezdete: okt. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 4 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
| * 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 3. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
| flh 18 414 | felt. lőfegyver haszn. 18 a 414. tárggyal |
| flh 20 414 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 414. tárggyal |
| kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
| kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
| kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
| mak 1 8 | makró 1 8 |
| p 71 | (makró mentése:) használod a 71. pszi képességet |
| v 224 | (makró mentése:) elmormolod a 224. varázslatot |
| v 28 | (makró mentése:) elmormolod a 28. varázslatot |
| v 53 | (makró mentése:) elmormolod az 53. varázslatot |
| v 138 | (makró mentése:) elmormolod a 138. varázslatot |
| h 1100 | (makró mentése:) használod az 1100. tárgyat |
| h 745 | (makró mentése:) használod a 745. tárgyat |
| h 211 | (makró mentése:) használod a 211. tárgyat |
| h 211 | használod a 211. tárgyat |
| kf 546 | kézbeveszed/felveszed az 546. tárgyat |
| p 73 | használod a 73. pszi képességet |
| h 979 | használod a 979. tárgyat |
| fve 37 30 | felt. vásárlás a 37. tárgyat 30 |
| m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [0,0] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| pki 700 | kiveszel a bankból 700 aranyat |
| ve 403 5 | megveszed a 403. tárgyat 5 |
| fve 403 5 | felt. vásárlás a 403. tárgyat 5 |
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [2,0] Még mindig a városban vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nagyobb monolitot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy sötét gnóm. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| vtn 50 | varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
| vtn 67 | varázslat tanulás: a 67. varázslatot |
| vtn 100 | varázslat tanulás: a 100. varázslatot |
| be 698 3 | bemész a 698. épületbe |
| kf 422 1 | kézbeveszed/felveszed a 422. tárgyat a jobb kezedbe |
| m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 35 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel alaposan megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az orgyilkos fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [2,-2] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Quirov lehet. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+15.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Quirov testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Quirov testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Quirov még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 66 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
| tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágusölővel felnyitod az epokitféreg testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 2 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a dehidrátor ízelt testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a dehidrátor ízelt testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a dehidrátor testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a dehidrátor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dehidrátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a dehidrátor, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 3 192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a pattanóböde testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 4 kaktusztüskét. 2 348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 3 stukilövedék. Többször meglövöd a burástya királynő testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a burástya királynő bal vállát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a burástya királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A burástya királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy oldás varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 51 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az epokitféreg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 2 791 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 stukilövedék. Megsoroztad a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a nómenklatúra egyik csápját. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Mágusölővel végigvágod a nómenklatúra testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 stukilövedék. Megsoroztad a vark. nekromanta testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a vark. nekromanta bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 018 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 2 501 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-8 támadás). A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 1 stukilövedék. Telibe kaptad a nómenklatúra fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a nómenklatúra bal oldalát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Mágusölővel végigvágod a nómenklatúra testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a nómenklatúra testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: oldás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az epokitféreg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvágod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 2 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-20 védelem) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 1 stukilövedék. Meglövöd a Poomr Ko bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mozgásod lelassul, kezed, tested kihűl. Uramisten, kővéváltál! Megdöbbenve látod, hogy ellenfeled felemel, és berak szoborgyűjteményébe. Hosszú ideig várakozol. (-40 TVP.) Szerencséd van: erre téved néhány KÖVGEO varázsló, és visszaváltoztat. Megköszönöd nekik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
| * 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY) A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak. |
| VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével. |
| VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is. |
| VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik. |
| POOMR KO (957. ELLENFÉL) Poomr Ko egyike volt a varkaudar seregek vezetőjének. Katonái élén több sikert is elért a háború alatt, végül az éppen táborozó hadseregen kalandozók ütöttek rajta. Súlyos sebet kapott a harcok során, és csak a szerencsének köszönhette, hogy sikerült elmenekülnie és elrejtőznie a közeli erdőben. Poomr Ko erőssége az egy-egy elleni küzdelem, ebben nem is nagyon akad ellenfele. Ezt a szenvedélyét általában a hadifoglyokon élte ki. Nos, hát igaz a pletyka, Poomr Ko még mindig a nyugati erdőségekben bújkál, és gyanútlan utazókra vadászik. Most, hogy szemtől szemben álltok egymással, már nem is tűnik olyan félelmetesnek, de azért óvatosságra intenek a vívótudományát dicsérő pletykák. Kezében két halálos pengét tart, testét varkaudar páncél védi. Övén néhány DEM lóg. Valahogy meg kellene szabadítani tőlük... |
| Erő: | 19 (35) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 29 (34) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 17 (26) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 82/82 év |
| Egészség: | 17 (22) | Életpont: | 304/111 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 18 |
| Szerencse: | 18 (26) | Varázspont: | 559/224 | Pénz: | 724 arany | Kép. pont: | 8 |
| Pszi pont: | 66/8 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | * 19 | ütőfegyverek: | 3 |
| lőfegyverek: | 15 (+1) | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -19.); stukilövedék (#414) (20 -); |
| 74,57 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 7 | 3. mászás: | 1 |
| 4. csapdakészítés: | 15 | 5. gyógyítás: | 16 (+1) | 6. felderítés: | 1 |
| 7. szörnyidomítás: | 2 | 8. teológia: | 7 (+1) | 9. taumaturgia: | 22 (+1) |
| 10. szörnyismeret: | 8 | 11. pszi: | 9 | 12. vadászat: | 4 |
| 13. bányászat: | 5 | 14. főzés: | 4 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
| kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) (977,18) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
| tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | 7. szintű lényekre | jégcsóva (#41) | >> | 13. szintű lényekre | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (685): új. |
| HŐSTETTEID | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart) | ||
| Megölt szörnyek: 140. Szerzett pont: 18830. Beállított erő: 0 Összpont: 18830 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | aranypikkely (#415) | 1 | madártoll (#112) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
| 3 | nyílpuska lövedék (#547) | 18 | nyu-shuriken (#157) | 9 | púderkő (#119) | |||
| 1 | sáfránykő (#979) | 1 | sáfránypor (#211) | 8 | stukilövedék (#414) | |||
| 5 | szögletes kő (#17) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 601 | arany (#50) | 3 | áldott kő (#642) | 5 | amniosz (#203) | |||
| 24 | drótszőr (#37) | 3 | ezüstdarab (#326) | 5 | fokhagyma (#403) | |||
| 1 | galachmit (#310) | 1 | gyakorlómedál (#2729) | 1 | kaja (#2) | |||
| 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | mutáns csont (#331) | |||
| 3 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 9 | ramit kő (#226) | |||
| 1 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | tinta (#101) | |||
| 3 | trikornis szarv (#198) | 4 | ugh méreg (#166) | 3 | víz (#27) | |||
| -1 | 0 | 1 | 2 | 3 | |
| -3 | |
|
|
|
|
| -2 | |
|
|
|
|
| -1 | |
|
|
|
|
| 0 | |
|
|
|
|
| 1 | |
|
|
|
|