Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 27. 18h:15' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1310 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [50,9] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-5 életpont.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sörényes ubuk bal középső lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-2 életpont.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú egyik csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a százfogú, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [50,11] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy királygyík. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a királygyík farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A királygyík ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a félelem-járó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [49,11] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rőtmanó került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rőtmanó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a homokvarány testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A homokvarány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
f 105 | kísérletezel a 105. tárggyal |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY) Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni. |
BÁNYÁSZAT A fém nagyon ritka, és ha valaki talál is, az leginkább a föld alól kerül elő. Mivel azonban a fém egyike a leghasznosabb anyagoknak, Ghalla sok lakója úgy fejlesztette mentális képességeit, hogy képes legyen a fém közelségét megérezni. Mindebben persze a törpék az élenjárók. Sokan "bányászatnak" nevezik ezt a képességet, maradjunk tehát a közérthetőség kedvéért a laikus szóhasználatnál. Minél nagyobb a bányászat képessége valakinek, annál nagyobb eséllyel érzi meg a felszín alatt rejtőző ércet vagy tiszta fémet. A ritkább, értékesebb fémeket kisebb eséllyel. Domb- és hegyvidéken használható hatékonyan ez az adottság. Nem elég persze megtalálni, ki is kell ásni, amit találsz, ehhez pedig szükséged van egy ásóra. A bányászat nemcsak a fémek megérzésétől, hanem a sikeres ásástól is fejlődhet. |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 10 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 140/105 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (15) | Varázspont: | 18/12 | Pénz: | 209 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14 | lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
49,37 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 54 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 141 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 17 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 11 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 1 | 9. harcművészetek: | 10 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 2 |
13. bányászat: | 1 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
mérges pók (#20) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
piromenyét (#99), pszi elementál (#221), szintszívó (#96) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) (1,8) | erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19. |
Összsúly: 58.77 kg | Megterheltség: 122% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | királygyík bőr (#44) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
4 | rézdarab (#70) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
2 | varányszem (#30) | 2 | víz (#27) |
48 | 49 | 50 | 51 | |
6 | |
|
|
|
7 | |
|
|
|
8 | |
|
|
|
9 | |
|
|
|
10 | |
|
|
|
11 | |
|
|
|
12 | |
|
|
|
13 | |
|
|
|
14 | |
|
|
|