388. forduló, 390. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 11. 9h:36'
EZ A 474. JÁTÉKHETED, 389. FORDULÓD
475. játékheted kezdete: máj. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [220,15] koordinátán.
HóKinn,CsendBenn átadott neked a 1. napon 1 TU-t. [5 TVP-t használtál fel.]
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2006. június 13., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 17-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
HóKinn,CsendBenn, amikor összefutottatok, adott neked egy kvazár kardot. Vadak Ura, amikor találkoztál vele, adott neked egy sárkánypikkelyt. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Tyriel (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+116 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+95 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 658. hetének nyerőszámai: 3, 7, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 724.]

* 2. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 718.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 718.]
[0 pontot használtál fel, van még 718.]

* 3. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sziklaskorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 41 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sziklaskorpió nyakát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sziklaskorpió jobb középső lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sziklaskorpió testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 110, gyógyulás: 24, összesen: -86 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 678.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+13 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 648.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 648.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 646.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 644.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 642.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 642.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 638.]

* 8. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 636.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 635.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 633.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 631.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 629.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 629.]

a 276 5230 10 átadod a 276. tárgyat az 5230. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 sárga erőövet Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 624.]

a 111 4718 1 átadod a 111. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 hosszú íjat HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 619.]

a 422 5300 10 átadod a 422. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 mágusölőt Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 614.]

a 308 5230 1 átadod a 308. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad ezüst papi karkötő. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

a 229 5230 1 átadod a 229. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötőt Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 609.]

a 210 5230 1 átadod a 210. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 fűszertartót Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 604.]

a 25 5230 1 átadod a 25. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 kavadu iszákot Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 599.]

a 168 5230 3 átadod a 168. tárgyat az 5230. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 sullár hólyagot Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 594.]

a 257 5230 1 átadod a 257. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szent kehelyt Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 589.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-28 TU.] A befejezéshez még 554 TU szükséges. [280 pontot használtál fel, van még 309.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[221,14] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Úgy gondolod, hogy a közeledő aurapollátor nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 147-166.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aurapollátor testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aurapollátor testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az aurapollátor testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az aurapollátor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+206 életerő.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [222,13] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat Chara-din fattya. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb vállát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 2 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 72, gyógyulás: 16, összesen: -56 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy ősvortexet. Északra nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [223,12] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nanda. {támadása: 45.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda jobb oldalát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nanda testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nanda belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [75 pontot használtál fel, van még 234.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 234.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 214.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[224,11] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy csapat Chara-din fattya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A 2 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 75, gyógyulás: 16, összesen: -59 ÉP}


(Továbbmész...) [225,10] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy csapat Chara-din fattya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 630-699.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal vállát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével végigvagdosod a Chara-din fattya jobb vállát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (8 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Fókuszpengével megvagdalod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 91, gyógyulás: 19, összesen: -72 ÉP}


(Továbbmész...) [226,9] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat Chara-din fattya. {max. életpontja: 630-699.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+210 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy életsziklát. Északra nézve látsz egy viharóriás barlangot. Elteszed a látcsövet. [67 pontot használtál fel, van még 147.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 147.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 127.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[227,8] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy bíborcserjét. (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy viharóriás barlangot. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [228,7] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Elrakod a távcsövet.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [229,6] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Utad során felfedezel egy ősvortexet.

[35 pontot használtál fel, van még 92.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 92.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[230,5] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled.

A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 2. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 gyöngymangó). [0 pontot használtál fel, van még 83.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 83.]
Szupersebesen mormolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 81.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 81 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 78.]

* 7. BP: elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot a 66. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 78.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 76.]
Fürgén varázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 74.]

* 8. BP: keresed az 55. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 9. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 18, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a rőtmanó. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. 2 kaját habzsol be a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 74 pontod maradt, ebből a következő körre 74 pontot vihetsz át. Kapsz még 530 pontot. A következő körben tehát 604 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

TYRIEL (777. ELLENFÉL)
Nincs fenségesebb látvány az emberi szem számára a Sötét Föld kietlen, élettelen pusztaságaiban, mint a tucatnyi angyal gyűrűjében harcoló Tyriel, Raia első avatárja, amint egyetlen pusztító szavára alsóbbrendű Thargodanok tucatjai fakulnak ki a létezés számukra rendeltetett szövetéből és vakító fényaurája elől hasztalan menekülő Thargodanok százai ismerik meg a végső megsemmisülést a sistergő energiapenge alatt.
Ha megpillantod vándorlásaid során, szívedbe ismerős melegség költözik, elfáradt tested újult erőre kap, és talán mégis elhiszed, hogy egy napon a borzalmak eme síkja végleg megtisztul majd a ráragadt fertőtől és gonoszságtól...

BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY)
Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb egy tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni.

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 389. fordulód.

Erő: 35 (38) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 155 cm
IQ: 37 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 39 Védekezés: 63 Menekülés: 40 % Életkor: 10/11 év
Egészség: 42 (44) Életpont: 361/354 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 50 (53) Varázspont: 518/376 Pénz: 2671 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 29/0 Pszi pont: 190/215 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 28
Eddig összesen 1708 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 11528 TP-t kaptál. Jelenleg 900701 TP-d van. A következő szinthez még 99299 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, trikornis herceg, sárkányfajzat. A 364. fordulódban 5049 arany került a bankszámládra. 5680 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: *23/101
vágófegyverek: *25/101 ütőfegyverek: 19/85 lőfegyverek: *24/100
dobófegyverek: 16/2

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (50%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/7 2. nyomkövetés: 74/19 3. lopás: 1/2
4. mászás: 8/84 5. csapdakészítés: 31/68 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/51
7. gyógyítás: 49/10 (+68%) 8. titkosírás: 26/12 9. felderítés: 53/41 (+22%)
10. szörnyidomítás: 17/1 11. teológia: 39/41 (+9%) 12. taumaturgia: 21/82 (+11%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 79/94 (+30%) 15. szörnyismeret: 39/2
16. pszi: *25/100 17. zárnyitás: 1/79 18. vadászat: 33/61
19. bányászat: 30/69 (+7%) 20. úszás: 14/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) Symulf rúnája (#182) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
rőtmanó (#55) (építő: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1)
1 fűszertartó (#210) 1 hosszú íj (#111) 10 isteni könnycsepp (#260)
12 kaja (#2) 1 kavadu iszák (#25) 1 mágusölő (#422)
1 obszidián karkötő (#229) 1 quwarg tojás (#360) 1 sárga erőöv (#276)
3 sullár hólyag (#168) 1 szent kehely (#257)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 1 remák szív (#264)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(221,14) aurapollátor (#222)
(222,13) Chara-din fattyai (#236)
(223,12) nanda (#224), érclelőhely
(224,11) Chara-din fattya (#236)
(225,10) Chara-din fattya (#236)
(226,9) Chara-din fattya (#236)
(227,8) bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)
(228,7) érclelőhely
(229,6) ősvortex (#587)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az épületekben való küldetéseknél ha a kért tárgy KF-elve van a karakternél, nem fogja azt leadni a küldetés teljesítése érdekében.
* Mivel a közeljövőben, ha a többszemélyes kalandok a játékba kerülnek, nagy jelentősége lesz majd annak, milyen varázslatok vannak a táborozás alatt a karaktereken, ezért több, a forduló végéig tartó varázslatot megváltoztattunk a következő táborozás elejéig tartóra. A megváltozott varázslatok a következők: erőpajzs, hadiszerencse, tulajdonságpajzs, lélek védelme, pszi-ernyő, szürkeállomány aktivizálása, mágiadagály, mágikus ütés, esszenciavédelem, tárgyvédelem, Symulf rúnája, fürkésző szemek, hatalomvarázs, csapdaészlelés, Techiulan aurája, ősi harcmodor, önanalízis, isteni bölcsesség, hangzatos melódia, általános komponens, Morgan rúnája, tolvajvér, varázsvédő varázs, isteni kegy, papi aura. A változásnak további következményei az olimpián lesznek tapasztalhatók, ahol - a korábbi évekkel ellentétben - ezek a varázslatok a karakteren maradnak.

Üzenet küldése a karakternek