387. forduló, 389. forduló, Ilinor dor Blazeer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 5. 15h:17'
EZ A 569. JÁTÉKHETED, 388. FORDULÓD
570. játékheted kezdete: ápr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2596
SZÁMLA : XXXX

ILINOR DOR BLAZEER KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,12] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 remák szivet (900 arany kikiáltási áron), 2 remák szivet (600 arany kikiáltási áron), 2 bunthar bőrt (800 arany kikiáltási áron), 10 ében tobozt (500 arany kikiáltási áron), 11 szvó-ektoplazmát (250 arany kikiáltási áron), 5 pondróvért (150 arany kikiáltási áron), 2 lélekesszenciát (200 arany kikiáltási áron), 3 manifeszt.nyúlványt (90 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Blanga Dor Blazeer neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 Xanathal karkötőjét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 50 polip szívókát (700 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 remák szív (eladási ár: 1019 arany, ebből a kezelési költség: 101 arany), 3 remák szív (eladási ár: 900 arany, ebből a kezelési költség: 90 arany), 2 bunthar bőr (eladási ár: 800 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany), 11 szvó-ektoplazma (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany), 5 pondróvér (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 2 lélekesszencia (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 3 manifeszt.nyúlvány (eladási ár: 90 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany) ellenértékét. Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illető. Egyértelműen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szőrszálat. Igazi nyomkövetőként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverő dobozt. Blanga Dor Blazeer neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 1 Eldereth szilánkot. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 remák szív (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 60 arany), 10 ében toboz (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét.
A táborozás 12. napján összefutsz Moonstruckkal. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy törpe bakancsot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy magnetikus praglonc trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Moonstruckot kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Hosszasan küzdötök, de sokáig egyikőtök sem bír a másikkal. Végül ellenfeled ereje fogy el előbb, és győzelemittasan lenyomod! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Mohammad átadott neked a 13. napon 30 TU-t.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve kőbőr. (ld. enc.) Glanga Dor Blazeer, amikor összefutottatok, adott neked 130 madártollat. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy aranypikkely van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kristályfolyadékot. A teremtés zsákja létrehozott 1 moa üveggömböt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+442 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 652. hetének nyerőszámai: 23, 14, 15. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy noth szellem nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem szellemtestét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 5 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 5, gyógyulás: 5, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 721.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 719.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 717.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 717.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 717.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 717.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 715.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 715.]
255 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 715.]

* 4. KP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2006. év 2. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 715.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 705.]

vv 168 14 73 elmormolod a 168. varázslatot a 14. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 703.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 701.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 696.]

v 1 9999 1 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 1 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 691.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 691.]

hu 416 hulladék: 416
Hulladék, ezért nem gyűjtesz teknőcteknőt. [0 pontot használtál fel, van még 691.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,12) noth szellem (#250)

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Œzleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 681.]

kb 578 100 kiveszel a bankból az 578. tárgyat (100 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 100 ében tobozt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 681.]

a 578 1131 100 átadod az 578. tárgyat az 1131. kalandozónak (100 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

be 710 138 126 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy halálkapu [Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer!
] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 676.]

pbe 9999 1952 beraksz a bankba 9999 aranyat
Glanga Dor Blazeer számlájára átutalsz 6056 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

m 1 4 3 mozogsz északkeletre, délre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,12] Lápos, ingoványos területet jársz. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy quwarg bolyt. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hmm, csak egy szutykos remák. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák bal vállát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 12, gyógyulás: 40, összesen: +28 ÉP}


Összeakadsz Moonstruckkal. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy natharion gömböt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy magnetikus praglonc trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Moonstruck kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [190,13] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy quwarg bolyt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [191,14] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hmm, csak egy szutykos remák. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák jobb oldalát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a szutykos remák testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 12, gyógyulás: 37, összesen: +25 ÉP}

Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mocsári féreg közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a Végítéletet a másikra rohansz. {GYD:} Végítélettel tökéletesen perforálod a mocsári féreg rózsaszín redőit. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a mocsári féreg testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Hiába próbálsz hátrálni, a mocsári féreg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rosszullét fog el. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Végítélettel jól megszurkálod a mocsári féreg testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted a mocsári féreg fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A mocsári féreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 gyíkfüvet. [gyíkfű ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 3395 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 63, gyógyulás: 140, összesen: +77 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 658.]

v 96 185 60 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,12) noth szellem (#250), nekrofun (#173), szutykos remákok (#191), Moonstruck (1148. kalandozó)
(190,13) nekrofun (#173)
(191,14) szutykos remákok (#191), mocsári féreg (#775)

[185,60] Egy kisebb településhez érkeztél.


(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 teknőcteknőt 12 aranyért.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 648.]

ee 364 460 421 eladod a 364. tárgyat a 460. tárgyat a 421. tárgyat
Eladtál 1 vámpírtőrt. 80 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mithril pajzsot. 280 aranyat kaptál.
Eladtál 1 tyrex bunkót. 200 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 648.]

ve 112 100 megveszed a 112. tárgyat 100
Vásároltál 100 madártollat. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

ve 391 20 megveszed a 391. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

ve 352 20 megveszed a 352. tárgyat 20
Mindössze 19 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 19 mithrilt. 304 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

ve 213 20 megveszed a 213. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[185,61] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy részeg kalandozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 32, gyógyulás: 37, összesen: +5 ÉP}

keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy csapat őrjáratozó katona. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. Kritikus ütés! (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A 12 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (12 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (9 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel többször eltalálod az őrjáratozó katona jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona bal lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (7 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Végítélettel jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. Kritikus ütés! (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona bal oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 886, sebződés: 179, gyógyulás: 212, összesen: +33 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).
Összefutsz egy szőke, göndör hajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy cápabőr csizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Mentális auráját felismered, ő is jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kobuder Master. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,14] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
[10 pontot használtál fel, van még 638.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[192,13] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. [gyíkfű ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


Összefutsz Sasszemű Murshummal. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy császári kesztyűt, egy Eldaran karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy hájas okerón trófea, egy triklem drakolder trófea és egy fekélyes hernyó trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, ő is jó. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [193,12] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy átokmurgattyú nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú nyakát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az átokmurgattyú poshadt hasát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod az átokmurgattyú bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Agyarával az átokmurgattyú kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 5, gyógyulás: 23, összesen: +18 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah szentélyét. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy káoszteknőc lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Végítélettel több döféssel felnyársalod a káoszteknőc jobb első lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a káoszteknőc puha lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A káoszteknőc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A káoszteknőc farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teknőcteknőt. [teknőcteknő ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 16, gyógyulás: 52, összesen: +36 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 628.]

be 94 bemész a 94. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Bepillantasz: teljes a sötétség. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-48 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 623.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

lm 19 20 11 mozogsz 19 20 11
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [15. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [16. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [18. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [19. PONT.] A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [20. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [7. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [9. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [10. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [11. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 575.]

lm 16 13 17 mozogsz 16 13 17
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [12. PONT.] Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [15. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [16. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [13. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [9. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [17. PONT.] Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-23 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Morgan pálcája, 4 tudás gyöngye, 1 csontpozdorja, 1 Tharr pajzsa, 1 moa töltő (ld. enc.), 1 Luthius karkötője és 1200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 551.]

vv 109 73 73 elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 549.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 544.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 539.]

m 8 mozogsz északra
[193,11] A terep változik, dombok közt vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy manóodút. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz sötét kámzsát. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Veronel orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Leah szentélyét. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [14 pontot használtál fel, van még 525.]

szk 191 159 227 keresed a 191. szörnyet a 159. szörnyet a 227. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ongóliantot. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 520.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 515.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 510.]

in 1952 90 668 leírod az 1952. kalandozónak a 90. szörnyet a 668. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy törpe kovács. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sáska amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

in 1952 972 1252 leírod az 1952. kalandozónak a 972. szörnyet az 1252. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Blounther apó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csillezsályát. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

in 1952 691 724 leírod az 1952. kalandozónak a 691. szörnyet a 724. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar katona. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ryuku kalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

in 1952 693 1137 leírod az 1952. kalandozónak a 693. szörnyet az 1137. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vark. kardtáncos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) varkaudar pálinkát. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

in 1952 694 949 leírod az 1952. kalandozónak a 694. szörnyet a 949. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy csataremák. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Ma'yia furulyáját. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

in 1952 765 1139 leírod az 1952. kalandozónak a 765. szörnyet az 1139. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ryuku futárbérenc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sámán gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

in 1952 787 1272 leírod az 1952. kalandozónak a 787. szörnyet az 1272. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nekrit parazita. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Kaldor varázsporát. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

in 1952 790 1068 leírod az 1952. kalandozónak a 790. szörnyet az 1068. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy skarlátdémon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bundás kabátot. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

in 1952 647 1539 leírod az 1952. kalandozónak a 647. szörnyet az 1539. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lábascet. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) térhajlító kavicsot. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

in 1952 686 1068 leírod az 1952. kalandozónak a 686. szörnyet az 1068. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar hírnök. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bundás kabátot. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

in 1618 380 358 leírod az 1618. kalandozónak a 380. szörnyet a 358. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Leah avatárja. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

in 1618 384 487 leírod az 1618. kalandozónak a 384. szörnyet a 487. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Sheran avatárja. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

in 1618 961 510 leírod az 1618. kalandozónak a 961. szörnyet az 510. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Quwaxotix. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ostromlétrát. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

in 1618 385 369 leírod az 1618. kalandozónak a 385. szörnyet a 369. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tharr avatárja. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 1. BP: használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 507.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 506.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 506.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 466.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 426.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 386.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy woorgard került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Végítélettel többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 447 életpontot sebeztél. {KCC:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) {GYD:} Végítélettel többször eltalálod a woorgard testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megbököd a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a woorgard száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 915, sebződés: 12, gyógyulás: 73, összesen: +61 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 346.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 170 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 306.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 130 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 266.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 90 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 226.]

tf 3 26 fejleszted a 3. tulajdonságodat 26 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [26 pontot használtál fel, van még 200.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 12, 15.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 529 pontot. A következő körben tehát 729 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KŐBŐR (299. TUDATI KÉPESSÉG)
Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg...
Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek!

MOA TÖLTŐ (525. TÁRGY)
Egy ősi relikvia a moa időkből, egy kézbe fogható, komplex szerkezet. Oldalán egy gombot látsz, mire megszólal egy hang, számodra érthetően! "A gránátlövedékek készítéséhez helyezze a ramit követ és a pirkitet a felső töltőcsőbe, majd nyomja meg a zöld gombot." Ijedten hátraugrasz. Mi van? Micsoda ördögi masina ez?

MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY)
Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg.
- Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged.
- Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle...
[Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY)
A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál.

KARAKTERLAP

Ilinor dor Blazeer, egy vörös, göndör hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 373. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 388. fordulód.

Erő: 54 (57) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 46 (48) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 39 (42) Védekezés: 74 Menekülés: 30 % Életkor: 45/90 év
Egészség: 47 (50) Életpont: 569/851 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 48 (59) Varázspont: 1186/639 Pénz: 1309 arany Kép. pont: 50
Tudatpont: 28/19 Pszi pont: 181/110 Halhatatlanság: 5 %
Eddig összesen 4036 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13947 TP-t kaptál. Jelenleg 4783067 TP-d van. A következő szinthez még 216933 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 384. fordulódban 8893 arany került a bankszámládra. 9070 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/40 ökölvívás: 31/98 (+1%) szúrófegyverek: 39/9 (+2%)
vágófegyverek: 12/92 (+7%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 27/18
dobófegyverek: 31/46 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/65 2. nyomkövetés: 97/63 (+4%) 3. mászás: 17/56
4. csapdakészítés: 26/70 (+5%) 5. csapdaészlelés: 10/6 (+5%) 6. gyógyítás: 98/42
7. titkosírás: 6/90 8. felderítés: 30/40 9. szörnyidomítás: 11/63
10. teológia: 65/75 (+30%) 11. taumaturgia: 50/47 (+13%) 12. szerencsejáték: 4/49
13. versengés: 5/35 14. harcművészetek: 27/43 15. zene: 14/23
16. szörnyismeret: 51/2 (+39%) 17. pszi: 21/61 (+24%) 18. zárnyitás: 12/41
19. vadászat: 5/27 20. vitalitás: 1/89 (+10%) 21. bányászat: 34/86 (+3%)
22. úszás: 6/57 23. főzés: 2/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +47 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) jégcsóva (#41) >> Notermanthi (#257)
tisztítótűz (#44) >> taalru (#249) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) puha ütés (#60) >> halálhozó (#419)
energiafolyam (#136) >> purifikátor császár (#393) energiafolyam (#136) >> Quwaxotix (#961)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Quwaxotix (#961) fürgülés (#92) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> nők (#999) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kis visszaemlékezés a régi küldetésekre: áldozz nekem 15 xirnox szívet!
2.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4827 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 mithril pajzs (#460) 1 teknőcteknő (#416) 1 tyrex bunkó (#421)
1 vámpírtőr (#364)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bumeráng (#249) 1 csontpozdorja (#424) 100 ében toboz (#578)
1 kristályfolyadék (#449) 1 Luthius karkötője (#527) 94 madártoll (#112)
19 mithril (#352) 1 moa töltő (#525) 1 moa üveggömb (#383)
1 Morgan pálcája (#503) 2 remák szív (#264) 1 Tharr pajzsa (#459)
3 tudás gyöngye (#522) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(191,14) szutykos remákok (#191), mocsári féreg (#775)
(192,13) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), Sasszemű Murshum (5343. kalandozó)
(193,11) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Tharr oltár, manóodú (#698), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 50. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)
(193,12) átokmurgattyúk (#225), a 94. labirintus bejárata, káoszteknőc (#235)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Néhány fegyverről kiderült, hogy nem egészen annyi a sebzése, amennyit az enciklopédiája írt. Mivel régóta használjátok már ezeket a tárgyakat, nem akarunk visszamenőleg a tulajdonságaikon módosítani, így az enciklopédiáikban javítjuk a hibát. Az angolna szálka 7D10-et, az ezüsttollú nyíl 5D4+4-et, a biami kvazárlándzsa pedig 6D5+4-et sebez.

Üzenet küldése a karakternek