Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. nov. 25. 9h:08' EZ A 797. JÁTÉKHETED, 387. FORDULÓD 798. játékheted kezdete: nov. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3070 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ef 24 | energia fejlesztése 24 |
at 3796 30 | TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 30 |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [32,10] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a kék rothasztó testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a kék rothasztó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 38, gyógyulás: 10, összesen: -28 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a bunthar bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a bunthar farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a bunthar gyapjas testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a bunthar fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bunthar rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 55, gyógyulás: 13, összesen: -42 ÉP}
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [32,11] Füves síkságra érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Leah hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
im | imádkozol |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [32,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg bal vállát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [32,14] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy proteinfecske. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a proteinfecske farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a proteinfecske nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a proteinfecske testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
im | imádkozol |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [32,16] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Callystus Ornatus előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar felderítő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 88, gyógyulás: 14, összesen: -74 ÉP}
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [32,17] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
im | imádkozol |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [13 pontot használtál fel, van még 62.]
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 57 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
Erő: | 31 (35) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 73 (77) | Támadás: | 22 (24) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 30 (32) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 30 (34) | Életpont: | 293/256 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (47) | Varázspont: | 1394/282 | Pénz: | 812 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 108/86 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/19 (+50%) | ökölvívás: | 26/94 | szúrófegyverek: | 10/2 (+31%) |
vágófegyverek: | 18/19 (+4%) | ütőfegyverek: | 2/68 | lőfegyverek: | 24/64 |
dobófegyverek: | 7/22 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 68/0 | 2. nyomkövetés: | 84/63 | 3. mászás: | 8/38 |
4. csapdakészítés: | 22/76 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/107 | 6. gyógyítás: | 19/55 |
7. titkosírás: | 19/37 | 8. felderítés: | 42/4 | 9. szörnyidomítás: | 10/15 |
10. teológia: | 49/106 (+13%) | 11. taumaturgia: | 28/64 (+1%) | 12. versengés: | 5/55 (+8%) |
13. harcművészetek: | 14/10 | 14. zene: | 26/95 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 32/20 |
16. pszi: | 7/95 (+13%) | 17. zárnyitás: | 5/53 | 18. vadászat: | 32/63 |
19. bányászat: | 32/92 | 20. úszás: | 12/94 (+20%) | 21. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), gromak páncélt (#270) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | nyuhaj karbin (#110) | lángcsóva (#31) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
rőtmanó (#55) státusz: éhhalál küszöbén van |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 17 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 199 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | álompor (#396) | 1 | gyöngymangó (#135) | 3 | madártoll (#112) |