386. forduló, 388. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 28. 11h:21'
EZ A 712. JÁTÉKHETED, 387. FORDULÓD
713. játékheted kezdete: jan. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [200,114] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Zaphod Beeblebrox-szal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy gránit szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy őrjáratozó katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy csataremák trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 moa töltőt (100 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+142 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+29 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 848. hetének nyerőszámai: 2, 17, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 728.]

* 2. KP: használod a 70. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 726.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
10 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 726.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 716.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 1115 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 696.]

v 96 188 106 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[188,106] Lakott területre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr híveié.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 686.]

be 632 4 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 636.]

be 632 5 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. Kiderül azonban, hogy még nincs elegendő gyakorlatod ahhoz, hogy magasabb szintre lépjél. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 631.]

m 2 mozogsz keletre
[189,106] Folytatod sétádat a házak közt.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)
Összeakadsz Crazzal. Meglepetésedre látszik nála egy bűvös lant, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Sheran személyes tanácsadója. Egy dal.kristálykesztyűt, egy Élet gyűrűjét, egy fekete karvédőt, egy Gorhud gyűrűjét, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy holdezüst fejpántot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy örökkévaló holdkőjét, egy ősi páncélt, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Sshreakza amulettjét, egy törpe bakancsot, egy troglodita gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy gyilkos mókus trófea, egy lebegő gomba trófea és egy agyfröccsentő trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[6 pontot használtál fel, van még 625.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Váratlanul néhány sebed beforr. (+4 életerő.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 622.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[200,114] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt.
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy csataremák. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [201,115] A bozótost ritka erdő váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester bal első lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg parafenomén!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 shinai gömböt. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy éjkornis. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 77 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával megütöd az éjkornis fekete testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az éjkornis testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az éjkornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc, 4 arany, egy igazgy. fülbevaló és egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2493 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [202,116] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált.

Látsz egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [87 pontot használtál fel, van még 535.]

m 4 mozogsz délre
[202,117] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csataremák. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut. Felfedeztél egy rát-fát. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rowena irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy álomvirágot. Észreveszel egy bíborcserjét. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 529.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar íjász támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 73 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 21 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1558 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 45, gyógyulás: 5, összesen: -40 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kígyóbőr kesztyű és 2 vas dobónyíl. Egy varkaudar íjász támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1558 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó. 1782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar iszákos készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a varkaudar iszákos fejét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Mjölborg kalapácsával megcsapod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 115, gyógyulás: 17, összesen: -98 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzpajzs, egy bumeráng és egy mérg. ubuk tüske. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+170 életerő.) [85 pontot használtál fel, van még 444.]

fog 230 219 elfogod a 230. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[201,118] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy borzalmas varkaudar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal karját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy és egy ezüst gyűrű. 1782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [200,118] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: zoloboo sámán szagot érzel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Jajaj, nem sikerült! Hogy kerülhette ki ez a zoloboo sámán a jó kis csapdádat? Lehet, hogy te voltál ügyetlen. De az is lehet, hogy a szörny volt túl tapasztalt... No sebaj, majd legközelebb! Lógó orral bontod szét a csapdát. Némi séta után azért eltöprengesz azon, ami történt, és rádöbbensz, hogy ezzel a fajta csapdával soha az életben nem leszel képes ezt a fajta lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [199,119] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló jobb karját. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Látsz egy varkaudar falut. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Találsz egy csillagbozótost. Észreveszel egy pézsmatököt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rhiannon lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Észreveszel egy óriás liánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 402.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 28, gyógyulás: 3, összesen: -25 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. 1782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 40, gyógyulás: 5, összesen: -35 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr intéz feléd kihívást.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő, 5 arany és egy obszidián függő. 2842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 41, gyógyulás: 7, összesen: -34 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. A következő kincseket találtad: egy ezüsttollú nyíl, 14 arany és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+169 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [85 pontot használtál fel, van még 317.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[200,120] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy csataremák. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [201,120] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy varkaudar vajákos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Látsz egy kihívás tornyát. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy királyi őrsáncot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
Összeakadsz egy kopasz, kék szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy monstrum vállvédőt, egy Morgan sipkáját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kesztyűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy varkaudar katona trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy vark. kardtáncos trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Jobb kezében egy Mamajaga kőpálcáját, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötétlelkű, gonosz teremtmény. Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy mérgezett tüske (ld. enc.)} Folytatod utadat.
[12 pontot használtál fel, van még 305.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Brakzoroncérr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy furulyát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 295.]

h 341 195 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 30 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

h 341 124 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

h 341 125 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+21 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 255.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 245.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 245.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 145 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 13, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 528 pontot. A következő körben tehát 728 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA TÖLTŐ (525. TÁRGY)
Egy ősi relikvia a moa időkből, egy kézbe fogható, komplex szerkezet. Oldalán egy gombot látsz, mire megszólal egy hang, számodra érthetően! "A gránátlövedékek készítéséhez helyezze a ramit követ és a pirkitet a felső töltőcsőbe, majd nyomja meg a zöld gombot." Ijedten hátraugrasz. Mi van? Micsoda ördögi masina ez?

MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY)
Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 387. fordulód.

Erő: 43 (44) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 42 (44) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (53) Védekezés: 92 Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 40 (46) Életpont: 407/407 Jellem: jó (441) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (46) Varázspont: 407/16 Pénz: 1646 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 65/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 13
Eddig összesen 2404 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25778 TP-t kaptál. Jelenleg 1535478 TP-d van. A következő szinthez még 164522 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, taalru, ősdentor. A 348. fordulódban 1171 arany került a bankszámládra. 1627 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/60 ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 24/33
vágófegyverek: 11/60 (+8%) ütőfegyverek: 26/19 (+18%) lőfegyverek: *26/100 (+5%)
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/52 (+40%) 2. nyomkövetés: 64/34 (+28%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 16/85 (+6%) 5. csapdakészítés: 24/78 (+5%) 6. csapdaészlelés: 36/29
7. gyógyítás: 99/10 (+40%) 8. titkosírás: 4/62 9. felderítés: 31/31 (+8%)
10. szörnyidomítás: 13/70 11. teológia: 12/8 (+2%) 12. taumaturgia: 32/18 (+25%)
13. szerencsejáték: 7/6 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/44
16. zene: 56/79 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/52 18. pszi: 6/71 (+13%)
19. zárnyitás: 7/46 20. vadászat: 19/39 21. bányászat: 33/58
22. úszás: 25/75 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
89 arany (#50) 10 drótszőr (#37) 2 mandibulapenge (#125)
1 obszidián függő (#195) 1 rókafarok (#124) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpajzs (#89)
1 bumeráng (#249) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210)
3 gyöngymangó (#135) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 2 kaja (#2)
1 kék orchidea (#68) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 9 mákrózsa virág (#56)
1 mérg. ubuk tüske (#137) 4 nyílvessző (#108) 1 rövid íj (#107)
1 shinai gömb (#348) 1 trikornis szarv (#198) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,119) varkaudar varázsló (#271), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hadúr (#270)
(200,114) grok-képződmény (#149), 255. jellempróba, Tharr oltár, légirozmár (#94), csataremák (#694)
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 24. jellempróba, zoloboo sámánok (#230)
(200,120) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), oltár, Raia szent lovagjai (#239), csataremák (#694)
(201,115) quwarg boly (#359), oltár, művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248), éjkornis (#228)
(201,118) borzalmas varkaudar (#166), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(201,120) varkaudar vajákos (#690), kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), oltár, egy troll férfi
(202,116) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), oltár
(202,117) csataremák (#694), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), szopógödör (#177), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar iszákos (#688)

Üzenet küldése a karakternek