385. forduló, 387. forduló, Ilinor dor Blazeer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 20. 9h:01'
EZ A 566. JÁTÉKHETED, 386. FORDULÓD
567. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2596
SZÁMLA : XXXX

ILINOR DOR BLAZEER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,12] koordinátán.
Blanga Dor Blazeer átadott neked a 3. napon 4 TU-t.
A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. Minden varázserőd visszatért. (+158 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 651. hetének nyerőszámai: 10, 15, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy noth szellem nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 717.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 715.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 713.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 713.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 713.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 713.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 711.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 711.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

* 4. KP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2006. év 2. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 711.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 701.]

le 229 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 701.]

kf 956 533 kézbeveszed/felveszed a 956. tárgyat az 533. tárggyal
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 701.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 701.]

ek 7 5 4 t. energia kisütése: 7 5 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 csapdaészlelés.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 701.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát.

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 obszidián karkötőt 30 aranyért.
Megpillantasz valamit: 1 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 661.]

be 702 2 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 195 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 611.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Œzleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz Gilette-tel. Egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt, egy törpe védőgyűrűt és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy mennydörgő titán trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Gilette kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[8 pontot használtál fel, van még 603.]

be 710 138 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! Hirtelen megszáll egy érzés, hogy valami gonosz dolgot cselekedtél. Az Ördögi Körön belül folyó szentségtelen rituálék a te tisztaságod is beszennyezték. (+0 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 598.]

m 2 4 3 mozogsz keletre, délre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,12] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szutykos remák került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák egyik csápját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 11, gyógyulás: 18, összesen: +7 ÉP}

Látsz egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy quwarg bolyt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [190,13] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szánalmas pondró. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a Végítéletet a másikra rontasz. {KCC:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A szánalmas pondró megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Végítélettel megdöfködöd a szánalmas pondró jobb oldalát. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 474 életpontot sebeztél. {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szánalmas pondró csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 3913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1442, sebződés: 215, gyógyulás: 180, összesen: -35 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy quwarg bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [191,14] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szutykos remák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák szőrös testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {KCC:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 10, gyógyulás: 21, összesen: +11 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 583.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[192,14] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zombi mester került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi mester jobb karját. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. [gyíkfű ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy lápi hajlékot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [193,14] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy lápi hajlékot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Thargodan csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szutykos remák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a szutykos remák testét. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szutykos remák csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 5, gyógyulás: 21, összesen: +16 ÉP}


(Továbbmész...) [194,13] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Északra nézve látsz egy Leah szentélyét. Elteszed a látcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy mocsári féreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a mocsári féreg rózsaszín redőit. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a mocsári féreg szelvényeit. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Több marást ejt rajtad a mocsári féreg csáprágójával. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Végítélettel többször eltalálod a mocsári féreg testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 468 életpontot sebeztél. {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a mocsári féreg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Több marást ejt rajtad a mocsári féreg csáprágójával. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Több marást ejt rajtad a mocsári féreg csáprágójával. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A mocsári féreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 gyíkfüvet. [gyíkfű ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 3395 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1102, sebződés: 208, gyógyulás: 134, összesen: -74 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 565.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[193,12] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy átokmurgattyú. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú jobb lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az átokmurgattyú bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az átokmurgattyú fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az átokmurgattyú megtaszít agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 11, gyógyulás: 19, összesen: +8 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah szentélyét. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Találkozol egy hollófekete, kontyos hajú, borostyánszemű kobudera nővel. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy tűzúr csizmáját visel. Rangja: inkvizítori kínzómester. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lítia De Fandargo. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
[6 pontot használtál fel, van még 559.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (9. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 559.]

t 275 1 támadod a 275. szörnyet
FT 275 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

lm 13 900 17 mozogsz 13 900 17
Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [13. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [9. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] Egy triklem drakoldert veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Távolról árnyéktűz varázslatot lő rád a másik. Fairlight botja bíbor fénnyel felizzik, erőteret vonva köréd! Hihetetlen, de igaz - nem hatott rád az árnyéktűz! Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 329 életpontot vesztettél. Fairlight botja kékes fénnyel felizzik. Eljött az idő! Rámutatsz a drakolderre. Iszonyatos fájdalom hasít beléd, ahogy a bot elszívja életenergiádat (1 ÉP-re kerültél). Az életenergiát pusztító energiává transzformálva, irtózatos energianyaláb csapódik a drakolder testébe. Fülsiketítő visítás hallatszik, ahogy a drakolder teste szinté kettészakad! A felszabaduló mágikus energiáknak köszönhetően Fairlight botja apró darabokra robban, de még elég energiája van ahhoz, hogy védelmező energiaburkot vonjon köréd: így nem semmisülsz meg az elkövetkezendő percekben tomboló pokolban. Ahogy a füst elül, megpillantod a hatalmas testet magad előtt. Még mindig van benne élet! A szörny felnyöszörög:
- Legyőztél, mert alábecsültelek. A testem ugyan újra manifesztálódhat, de ehhez még sok időnek kell eltelnie. Meghajolok előtted! Te vagy a leghatalmasabb kalandozó, akivel eddig találkoztam. - érzed istened elismerését [ha le akarod imádkozni a triklem drakolderes isteni küldetést, mostantól bármikor megteheted]. A szörny folytatja - Vidd a kincseimet, megérdemled őket! - ezzel kileheli lelkét. Vajon csak képzelted a gúnyt az öblös hangban? Mindegy, amit véghezvittél mindenképpen hihetetlen tett! (+3% halhatatlanság.) A triklem drakolder még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 drakolder szemet. Mosolyogva kidobod a nevetséges csataremák trófeát, és diadalmasan beszerzel egy triklem drakolder trófeát. 100000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 329, gyógyulás: 2, összesen: -327 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drakolder kulcsot. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő drakolder kulcs nyitja a ládát. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-30 életerő.) Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [30 pontot használtál fel, van még 529.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+312 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,12) szutykos remákok (#191), nekrofun (#173)
(190,13) szánalmas pondró (#792), nekrofun (#173)
(191,14) szutykos remákok (#191)
(192,14) zombi mester (#251), gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(193,12) átokmurgattyúk (#225), a 94. labirintus bejárata, Lítia De Fandargo (2054. kalandozó), triklem drakolder (#275)
(193,14) szutykos remákok (#191)
(194,13) mocsári féreg (#775)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[192,13] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+284 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Látsz egy gyíkfű csomót. Érett termése van. [gyíkfű ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Találkozol Sasszemű Murshummal. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy császári kesztyűt, egy Eldaran karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy hájas okerón trófea, egy triklem drakolder trófea és egy fekélyes hernyó trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[2 pontot használtál fel, van még 527.]
[0 pontot használtál fel, van még 527.]

lm 17 900 mozogsz 17 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

h 697 9999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+33 varázspont, -66 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 527.]

vv 109 25 25 elmormolod a 109. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 527.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-48 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 527.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-48 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 527.]

v 198 162 56 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(192,13) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), Sasszemű Murshum (5343. kalandozó)

[162,56] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 517.]

vv 79 167 25 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 512.]
Gyorsvarázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 507.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-48 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 507.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +12 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregfelhő II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy kis visszaemlékezés a régi küldetésekre: áldozz nekem 15 xirnox szívet! 2.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! 3.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! [30 pontot használtál fel, van még 477.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +12 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve armageddon. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy kis visszaemlékezés a régi küldetésekre: áldozz nekem 15 xirnox szívet! 2.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! 3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). [30 pontot használtál fel, van még 447.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+56 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy áeratikus hasnyák.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áeratikus hasnyák egyik karját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 417.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+62 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy norpadolótika.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a norpadolótika bal középső lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 43, gyógyulás: 2, összesen: -41 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 387.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+41 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy vadász quwarg.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg fejét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a vadász quwarg torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 357.]

szk 226 227 253 keresed a 226. szörnyet a 227. szörnyet a 253. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy norpadolótikát. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 1. BP: használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 354.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 353.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 353.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 313.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 273.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 159 TVP-t kell elköltened.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 233.]

tf 3 33 fejleszted a 3. tulajdonságodat 33 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 126 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 7, 28.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0).
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 527 pontot. A következő körben tehát 727 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOCSÁRI FÉREG (775. SZÖRNY)
A mocsári féreg csökevényes lábai egyaránt szolgálnak uszonyokként, amikor a láp mélyén való közlekedésről van szó. Maga az állat rózsaszín bőrű, szelvényes testű undormány, pont olyan, mint amilyenek a férgek általában. Olyan hirtelen bukkan elő a földből, hogy szinte már a meglepetés erejével megnyeri a soron következő csatát közted és közte. Ha mégsem, majd a féreg bűze elkábít. De ha ez sem jön be számára, minden bizonnyal te keveredsz ki a csatából győztesen.

MÉREGFELHŐ II. (193. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ez a mezei méregfelhő erősen továbbfejlesztett, brutálisabb változata. Nemcsak komolyabb a gáz mérgező hatása, de elkerülni is nehezebb. Megidézése 18 VP-t és egy csepp ugh mérget igényel használójától.

ARMAGEDDON (218. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Az Armageddon irdatlan hatalmú varázslat, amely annak idején kiszabadulva Dornodon irányítása alól, felégette a világot. Most azonban már megfelelően nagy a papi hatalmad, hogy kordában tudd ezt a varázslatot tartani, és mivel nem rúnamágiaként, hanem istened ellenőrzése mellett használod, bizonyos lehetsz benne, hogy nem fog elszabadulni. Az Armageddon hatására egy koncentrált tűzoszlop csap le az égből, és szintenként 1D12 sebzést okozva, szinte szénné égeti a célpontot. Ezután a tűzoszlopot gyorsan megszünteted, nehogy tombolva elszabaduljon. Az Armageddon használata persze nem olcsó mulatság: elmondása 100 varázspontot és egy lótuszvirágot igényel. Tűzvarázslat, tehát a különböző, tűzvarázslatokat erősítő hatások ezt is tovább erősítik, viszont tökéletes védelmet nyújt ellene a védelem a tűztől.

KARAKTERLAP

Ilinor dor Blazeer, egy vörös, göndör hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 373. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 386. fordulód.

Erő: 53 (56) Szint: 33 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 46 (48) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 37 (40) Védekezés: 79 Menekülés: 30 % Életkor: 45/84 év
Egészség: 47 (50) Életpont: 569/554 Jellem: jó (777) Tul. pont: 5
Szerencse: 48 (59) Varázspont: 1186/822 Pénz: 1167 arany Kép. pont: 50
Tudatpont: 26/-4 Pszi pont: 181/270 Halhatatlanság: 5 % EFejl: 30
Eddig összesen 4014 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 118742 TP-t kaptál. Jelenleg 4748122 TP-d van. A következő szinthez még 251878 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 384. fordulódban 8893 arany került a bankszámládra. 8937 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/40 ökölvívás: 31/94 (+1%) szúrófegyverek: 39/0
vágófegyverek: 12/57 (+19%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 27/18
dobófegyverek: 31/38 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/65 2. nyomkövetés: 97/51 (+4%) 3. mászás: 17/51
4. csapdakészítés: 26/60 (+5%) 5. csapdaészlelés: 13/24 (+5%) 6. gyógyítás: 98/42
7. titkosírás: 6/90 8. felderítés: 30/15 9. szörnyidomítás: 11/63
10. teológia: 65/10 (+46%) 11. taumaturgia: 58/22 (+809%) 12. szerencsejáték: 4/49
13. versengés: 5/35 14. harcművészetek: 27/43 15. zene: 14/23
16. szörnyismeret: 50/45 (+18%) 17. pszi: 21/37 18. zárnyitás: 10/45
19. vadászat: 5/27 20. vitalitás: 1/79 21. bányászat: 34/83
22. úszás: 6/57 23. főzés: 2/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +47 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) jégcsóva (#41) >> Notermanthi (#257)
tisztítótűz (#44) >> taalru (#249) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) puha ütés (#60) >> halálhozó (#419)
energiafolyam (#136) >> purifikátor császár (#393) energiafolyam (#136) >> Quwaxotix (#961)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Quwaxotix (#961) fürgülés (#92) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> nők (#999) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kis visszaemlékezés a régi küldetésekre: áldozz nekem 15 xirnox szívet!
2.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
3.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
199 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 deus ex machina (#1)
1 Fairlight botja (#476) 1 obszidián karkötő (#229) 1 szent jogar (#150)
1 tudás gyöngye (#522) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 3 borkonyó bibe (#312) 1 bumeráng (#249)
1 drakolder szem (#478) 28 isteni könnycsepp (#260) 5 pondróvér (#1232)
3 remák szív (#264)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(162,56) Tharr rúnaköve, Leah oltár, 30. jellempróba, áeratikus hasnyák (#243), norpadolótika (#226), vadász quwarg (#241)

Üzenet küldése a karakternek