Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. okt. 20. 9h:16' EZ A 792. JÁTÉKHETED, 385. FORDULÓD 793. játékheted kezdete: okt. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3070 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
ef 23 506 | energia fejlesztése 23 |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku ostromteknős bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával megérinted a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 44, gyógyulás: 11, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [32,-10] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [32,-9] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ilkin érc) találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
im | imádkozol |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a kardszárnyú pocok jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [32,-7] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [32,-6] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a ragyás burástya bal csápját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 26, gyógyulás: 5, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
im | imádkozol |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 72, gyógyulás: 15, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [32,-4] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [32,-3] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
im | imádkozol |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 373.]
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
im | imádkozol |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
Erő: | 30 (34) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 73 (77) | Támadás: | 22 (24) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 30 (32) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 30 (34) | Életpont: | 293/259 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (47) | Varázspont: | 1394/352 | Pénz: | 892 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 108/98 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/24 (+62%) | ökölvívás: | 26/94 | szúrófegyverek: | 9/24 (+16%) |
vágófegyverek: | 18/10 (+2%) | ütőfegyverek: | 2/68 | lőfegyverek: | 24/64 |
dobófegyverek: | 7/22 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 68/0 | 2. nyomkövetés: | 84/63 | 3. mászás: | 8/38 |
4. csapdakészítés: | 22/66 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/107 | 6. gyógyítás: | 19/55 |
7. titkosírás: | 19/37 | 8. felderítés: | 42/4 | 9. szörnyidomítás: | 10/15 |
10. teológia: | 49/85 (+16%) | 11. taumaturgia: | 28/62 (+1%) | 12. versengés: | 5/39 |
13. harcművészetek: | 14/10 | 14. zene: | 26/35 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 32/20 |
16. pszi: | 7/76 (+6%) | 17. zárnyitás: | 5/53 | 18. vadászat: | 32/63 |
19. bányászat: | 32/92 (+4%) | 20. úszás: | 12/56 (+22%) | 21. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), gromak páncélt (#270) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | nyuhaj karbin (#110) | lángcsóva (#31) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
rőtmanó (#55) státusz: éhhalál küszöbén van |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 17 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 287 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | gyöngymangó (#135) | 4 | ugh méreg (#166) |