383. forduló, 385. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 28. 15h:11'
EZ A 467. JÁTÉKHETED, 384. FORDULÓD
468. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [210,26] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr testi manifesztációja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy ősi csizmát, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy szerencse gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt, egy vívónadrágot, egy yiang kesztyűt, egy yiang sapkát, egy yiang vállvédőt és egy Yuin gyöngysorát visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy ködsárkány trófea díszíti. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve G'run'dyyg. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+98 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

* 2. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 606.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 606.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

* 3. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 566.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 566.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 564.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 562.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 560.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 556.]

* 8. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 553.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 551.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 549.]

fas felt. ásás
Minden fas parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

dd 563 114 56 eldobod az 563. tárgyat a 114. tárgyat az 56. tárgyat
Hiába próbálsz az átkozott tárgytól megszabadulni, mindig visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 549.]
Elhajítasz 9 kaktusztüskét. Elhajítasz 6 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

dd 43 eldobod a 43. tárgyat
Elhajítasz 2 tükröt. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

dd 4 36 eldobod a 4. tárgyat a 36. tárgyat
Sajnos nincs nálad bot. Sajnos nincs nálad fáklya. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

m 8 mozogsz északra
[210,25] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kronokukac. {védettsége: 24 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a kronokukac nyakát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a kronokukac testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a kronokukac testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 51, gyógyulás: 12, összesen: -39 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gejzírt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy pordémon lábát masszírozza. Látsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 280 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
Összefutsz Weisser Riese-ével. Sheran személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (115).} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Vadak Urával. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy Orkhan Thai trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {legmagasabb fegyver szakértelme: 27.} Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz HóKinn,CsendBennel. Sheran püspöke. Egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy trikornis herceg trófea, egy sziklaskorpió trófea és egy Hoxxurton trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Egy spagulár a hátasa. {támadása: 20.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy ezüsttollú nyíl (ld. enc.)} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy bőrpáncélt, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {egészsége: 31.} Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ravashack. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz Tars Tarkasszal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy sárkányfajzat trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! {ereje: 47.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Kárásszal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril láncinget, egy mithril sisakot, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Kitaszított trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {támadása: 23.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erőövet, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy pszi elementál lord trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[8 pontot használtál fel, van még 526.]

ep 256 300 építed a 256. tárgyat 300 pontért
A munkában a rőtmanó segít. Folytatod a templom berendezését. Sok a munka: oltár építése a belső szentélyben, ülő- és imakövek faragása, primitív szobrok készítése. Keményen dolgozol, még a nyelved is kilóg. Úgy tűnik, a berendezés nagyjából készen van! Az utolsó simítások következnek: a finomabb faragások, díszítések elkészítése. Hosszasan pepecselsz a belső szentély szebbé tételével. Később, levezetésképp kihordod a törmeléket. Készen van! KÉÉÉSZ!!! Végre teljesen felépült, felszentelésre kész a templom. Borzasztóan boldog vagy. 280 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [266 pontot használtál fel, van még 260.]

h 143 használod a 143. tárgyat
Meghatódva az ünnepélyes pillanattól, belépsz a templom ajtaján. Veled tart még Vadak Ura, HóKinn,CsendBenn, Ravashack, Kárász és Szőrös Karom. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belső szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Áldozatként gyümölcsöt és húst helyezel az oltárra, majd szent szimbólumodat magasra emelve, megkezded a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegő felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltűnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengető muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következő pillanatban hihetetlenül jóleső érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.)
- Jól van, hűséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentősen előremozdultál a papi ranglétrán. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
- Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. - ezzel az istened jelenlétét jelző homályos alak lassan eltűnik, bár a templomot körüllengő mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belső szentélyből, és még sokáig imádkozol a külső kőpadokon. [10 pontot használtál fel, van még 250.]

at 5300 10 TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

a 456 4683 10 átadod a 456. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 arany pikkelyvértet Vadak Ura részére. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

aa 434 94 639 átadod a 434. tárgyat a 94. tárgyat a 639. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 bányászcsákányt Vadak Ura részére. Ok, sikeresen átadtál 1 bronzhegyű nyilat Vadak Ura részére. Ok, sikeresen átadtál 1 Fókuszpengét Vadak Ura részére. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

aa 111 13 427 átadod a 111. tárgyat a 13. tárgyat a 427. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 hosszú íjat Vadak Ura részére. Ok, sikeresen átadtál 3 kőkalapácsot Vadak Ura részére. Ok, sikeresen átadtál 1 őstroll agyalót Vadak Ura részére. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

aa 425 272 34 átadod a 425. tárgyat a 272. tárgyat a 34. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 pengepajzsot Vadak Ura részére. Ok, sikeresen átadtál 4 aranytűt Vadak Ura részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ásót Vadak Ura részére. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

aa 2 85 70 átadod a 2. tárgyat a 85. tárgyat a 70. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 51 kaját Vadak Ura részére. Ok, sikeresen átadtál 19 óndarabot Vadak Ura részére. Ok, sikeresen átadtál 6 rézdarabot Vadak Ura részére. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

a 535 5300 10 átadod az 535. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 sötét tekercset Kárász részére. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

bb 522 10 beraksz a bankba az 522. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 tudás gyöngyét. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

in 1548 219 478 leírod az 1548. kalandozónak a 219. szörnyet a 478. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy északi tűzsárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

in 3796 219 478 leírod a 3796. kalandozónak a 219. szörnyet a 478. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy északi tűzsárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

in 5188 219 478 leírod az 5188. kalandozónak a 219. szörnyet a 478. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy északi tűzsárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

in 1850 233 478 leírod az 1850. kalandozónak a 233. szörnyet a 478. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy alanori csatamén. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

* 2. BP: átadod a 329. tárgyat az 1. tárgyat a 384. tárgyat
Sajnos nincs nálad csontpálca. Sajnos nincs nálad deus ex machina. Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 gyöngymangó). [0 pontot használtál fel, van még 250.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 250.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 248.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 248.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

* 7. BP: beraksz a bankba a 267. tárgyat (420 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

* 8. BP: elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot a 66. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 248.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+2 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 246.]
Gyorsvarázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 244.]

* 9. BP: keresed az 55. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 121 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 117 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 16, 12.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 525 pontot. A következő körben tehát 725 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY)
Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod.

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 384. fordulód.

Erő: 35 Szint: 22 Merészség: 3/5 Magasság: 155 cm
IQ: 37 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 39 Védekezés: 15 Menekülés: 60 % Életkor: 10/11 év
Egészség: 39 (41) Életpont: 358/359 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 49 Varázspont: 509/7 Pénz: 2039 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 190/218 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1698 szörnyet és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 1280 TP-t kaptál. Jelenleg 880520 TP-d van. A következő szinthez még 119480 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, trikornis herceg, sárkányfajzat. A 364. fordulódban 5049 arany került a bankszámládra. 5553 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: *23/101
vágófegyverek: *25/101 ütőfegyverek: 19/85 lőfegyverek: *24/100
dobófegyverek: 16/2

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (50%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/75 2. nyomkövetés: 74/19 3. lopás: 1/2
4. mászás: 8/84 5. csapdakészítés: 31/44 6. csapdaészlelés: 11/51
7. gyógyítás: 48/42 8. titkosírás: 26/12 9. felderítés: 53/19
10. szörnyidomítás: 17/1 11. teológia: 38/93 (+10%) 12. taumaturgia: 21/52 (+1%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 78/74 15. szörnyismeret: 39/2
16. pszi: *25/100 17. zárnyitás: 1/79 18. vadászat: 33/61
19. bányászat: 30/49 (+1%) 20. úszás: 14/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) mentális pajzs (#72)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
varázsvédelem (#34), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes
rőtmanó (#55) (építő: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany pikkelyvért (#456) 4 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bányászcsákány (#434) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 Fókuszpenge (#639)
1 hosszú íj (#111) 68 kaja (#2) 9 kaktusztüske (#114)
3 kőkalapács (#13) 6 mákrózsa virág (#56) 19 óndarab (#85)
1 őstroll agyaló (#427) 1 pengepajzs (#425) 6 rézdarab (#70)
1 sötét tekercs (#535) 4 tudás gyöngye (#522) 2 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(210,25) kronokukac (#285), gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely, Weisser Riese (2221. kalandozó), Vadak Ura (4683. kalandozó), HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó), Ravashack (5188. kalandozó), Tars Tarkasz (5230. kalandozó), Kárász (5300. kalandozó), Szőrös Karom (5367. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek