382. forduló, 384. forduló, Ilinor dor Blazeer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 8. 9h:45'
EZ A 565. JÁTÉKHETED, 383. FORDULÓD
566. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2596
SZÁMLA : XXXX

ILINOR DOR BLAZEER KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 23. pontnál.
A táborozás 2. napján összeakadsz egy kopasz, szürke szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy Batharak vállemezét, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy koponya szimbólumot, egy mászó-karperecet, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy törpe bakancsot és egy tükörpáncélt visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Tisztán érzed auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Odébbállsz.
A 6. napon összeakadsz Morehin. Raia főpap-jelöltje. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: vadász. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy viharóriás trófea és egy őrjáratozó katona trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Glanga Dor Blazeer átadott neked a 7. napon 6 TU-t.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Blounther apó (ld. enc.) és a jégdémon (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) gránátlövedéket (ld. enc.) és kristályrendet (ld. enc.). A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+208 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 649. hetének nyerőszámai: 15, 18, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 546.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 546.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 546.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 546.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 544.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 544.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 4. KP: elmormolod a 208. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2006. év 2. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 534.]

tps 5 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 529.]

a 475 3279 1 átadod a 475. tárgyat a 3279. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 törpe bakancsot Bossy részére. [5 pontot használtál fel, van még 524.]

ek 7 18 8 t. energia kisütése: 7 18 8
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 zárnyitás.) [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 524.]

v 1 9999 1 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 1 életpontot tudsz így gyógyulni. [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 519.]

t 252 1 támadod a 252. szörnyet
FT 252 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

lm 40 905 44 mozogsz 40 905 44
Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [36. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lidércúr. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidércúr testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidércúr testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd a lidércúr testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A lidércúr néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 7, gyógyulás: 49, összesen: +42 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [37. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [38. PONT.] Mész tovább, előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [39. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-17 varázspont.] Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Az út véget ér - egy zsákutca! [40. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kvazár páncél, 1 kvazár kard és 1 kvazár sisak [kvazár sisak ládikóba-> (185,60)-> 70 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [44. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [26 pontot használtál fel, van még 493.]

a 470 3894 5 átadod a 470. tárgyat a 3894. kalandozónak (5 darabot)
Sajnos nincs nálad kholden kulcs. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

aa 471 472 átadod a 471. tárgyat a 472. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 norgat kulcsot Tompaeszü Nyüzsi részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 dizen kulcsot Tompaeszü Nyüzsi részére. [10 pontot használtál fel, van még 483.]

lm 900 4 19 mozogsz 900 4 19
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [39. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [38. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [37. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [36. PONT.] Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [21. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [2. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Egy noth szellem lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem bal lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a noth szellem nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ütések érik a válladat és a karodat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 13, gyógyulás: 26, összesen: +13 ÉP}

Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [6. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a noth szellem szellemtestét. Kritikus ütés! (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 7, gyógyulás: 28, összesen: +21 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [8. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [9. PONT.] Egy noth szellemet veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem jobb karját. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a noth szellem testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ütések érik a mellkasodat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 13, gyógyulás: 28, összesen: +15 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [10. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [11. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy noth szellem. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a noth szellem jobb vállát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem jobb karját. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a noth szellem testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [12. PONT.] Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [13. PONT.] Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Egy noth szellem lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a noth szellem jobb lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem jobb lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a noth szellem testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 4, gyógyulás: 26, összesen: +22 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [15. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Újabb kanyar! [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a noth szellem fejét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ütések érik a mellkasodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 15, gyógyulás: 28, összesen: +13 ÉP}

Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A szűk járat megint csak kanyarodik. [18. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [19. PONT.] [69 pontot használtál fel, van még 414.]

lm 20 17 15 mozogsz 20 17 15
Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [20. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [17. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy noth szellem. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem szellemtestét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A noth szellem egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 3, gyógyulás: 38, összesen: +35 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [14. PONT.] Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Belépsz a térképen is jelölt szobába. [15. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
[15 pontot használtál fel, van még 399.]

ek 273 2 243 t. energia kisütése: 273 2 243
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 43 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 399.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 399.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 399.]
Kinyered a manakristály energiáját. (+1101 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 399.]

lm 16 905 3 mozogsz 16 905 3
Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [14. PONT.] Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [16. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Egy lidércurat veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidércúr testét. Kritikus ütés! (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a lidércúr nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A lidércúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 4, gyógyulás: 34, összesen: +30 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [30 pontot használtál fel, van még 369.]

lm 20 21 6 mozogsz 20 21 6
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [20. PONT.] Egy szubreális vámpír lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. Kritikus ütés! (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megcsapod a szubreális vámpír jobb vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 21, gyógyulás: 16, összesen: -5 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [21. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szent kehely, 4 manakristály és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [6. PONT.] Egy lidércurat veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidércúr köpenyét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr bal lábát. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a lidércúr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 7, gyógyulás: 48, összesen: +41 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [48 pontot használtál fel, van még 321.]

lm 9 900 22 mozogsz 9 900 22
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [9. PONT.] Egy lidércurat veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lidércúr jobb karját. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr köpenyét. Kritikus ütés! (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a lidércúr fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 8, gyógyulás: 45, összesen: +37 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [22. PONT.] Egy zombi mestert veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a zombi mester jobb lábát. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a zombi mester bal oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 11, gyógyulás: 34, összesen: +23 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. [22 pontot használtál fel, van még 299.]

a 470 3894 10 átadod a 470. tárgyat a 3894. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 kholden kulcsot Tompaeszü Nyüzsi részére. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

aa 471 472 átadod a 471. tárgyat a 472. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 norgat kulcsot Tompaeszü Nyüzsi részére. Sajnos nincs nálad dizen kulcs. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

lm 23 7 24 mozogsz 23 7 24
Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [11. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [23. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a zombi mester bal karját. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a zombi mester bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [9. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [24. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt ősmágus. Fegyvere egy Pusztítás Botja. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 457 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus testét. Kritikus ütés! (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az élőholt ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 826, sebződés: 99, gyógyulás: 47, összesen: -52 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Pusztítás Botját, 1 mágusköpenyt, 1 mithril láncinget, 1 királyi koronát [királyi korona ládikóba-> (185,60)-> 125 arany, -2 ÉP], 1 zafír fülbevalót és 1 Morgan szilánkját. Mágnesként vonzza a tekintetedet egy fehér kristálygömb, belsejében kavargó, kékes szikrák. A varázspálca utolsó darabja! A levegőben is szikrák kezdenek pattogni. Remegve fogod meg a gömböt. Bizsergető érzés fut végig rajtad! Lassan, óvatosan a kristályt a bot markot formázó végébe helyezed. A marok a gömb köré zárul, és az egész bot felizzik! Ijedten elejted. Az egész teremben hatalmas szikrázás kezdődik, villámok csapdosnak a padlótól a plafonig. Fékeveszett látvány, döbbenten, földbe gyökerezett lábbal állsz, arra is képtelen vagy, hogy menekülj! A tombolás lassanként alábbmaradt, és te kissé riadtan, de teljesen sértetlenül állsz ott. Csak hajad áll az égnek! Egyszercsak egy hangot hallasz a fejedben:
- Na mi lesz már? Mikor veszel fel? - ráébredsz, hogy a bot szólt hozzád. Tétován, remegő kézzel emeled fel a varázsbotot, de sem áramütést, sem más iszonytató csapást nem kapsz. Kiderül, hogy a botban életre kelt az őt irányító lélek, és most megtudhatsz tőle mindent a relikviáról, amit tudni akartál.
Hát ez fantasztikus! Most pedig előveheted és megvizsgálhatod a lepecsételt térképet, amelyet már oly régóta hordasz magaddal.

36 34 32 30 28 23
35 33 31 29
27 22
37 38 39 42 41
26
40
25
20
19
15 24 21
17
10 12 14
16
11 13
18 9
3
2 7
5 8
4
1 6
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
20: 2. térkép 1. pont
39: 2. térkép 17. pont
26 27
14
28
25 13
24
17
18 23
12 11
20 15
1 10
2
9 8
19 21 22 16
3
4 5 6 7
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 20. pont
16: 3. térkép 1. pont
17: 1. térkép 39. pont
6 12
9
8 10
11
5 17
4 13 14
2
1
3 16 15
7
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 16. pont

Ez a 94. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 87, északra 129 mérföldre található.

[24 pontot használtál fel, van még 265.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 265.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 44 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 265.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 44 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

lm 25 26 mozogsz 25 26
A fenébe! Egy zsákutca. [25. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő norgat kulcs nyitja a ládát. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 1 hro formázó minta [hro formázó minta ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP], 1 esszenciakristály, 3 varkaudar lándzsa [varkaudar lándzsa ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP], 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 deus ex machina és 6 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [24. PONT.] Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [9 pontot használtál fel, van még 256.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 256.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 256.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 256.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 256.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 256.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 256.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 256.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 256.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 256.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[163,55] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [162,56] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [161,57] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel.
Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ipari Áram előtt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északra nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [47 pontot használtál fel, van még 209.]

jlk 2514 jelszó kimondása 2514
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében. A kudarc teljes - nem történt az égvilágon semmi sem! [5 pontot használtál fel, van még 204.]

tpf 5 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

a 504 3279 1 átadod az 504. tárgyat a 3279. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Bossy részére. [5 pontot használtál fel, van még 204.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 204.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 204.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 204.]

h 697 9999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+413 varázspont, -826 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 204.]
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+544 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 202.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 202.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 202.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 202.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 202.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 202.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 202.]

* 1. BP: használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 202.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 199.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 199.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 199.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 13, 11.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása.
Ebben a körben 199 pontod maradt, ebből a következő körre 199 pontot vihetsz át. Kapsz még 524 pontot. A következő körben tehát 723 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

JÉGDÉMON (652. SZÖRNY)
A legszörnyűbb rémálmaidra emlékeztet ez a félelmetes agyarakkal, vérben forgó szemekkel megáldott szörnyeteg, melyből olyan mértékű agresszió árad, mely semmi Ghalla-szintű dologhoz nem fogható. A jégdémon a fagy síkjának szülöttje, így nem is meglepő felháborodott viselkedése, amiért ismeretlen kezek elűzték otthonából. Mindig különös hideg lengi körül, mely a közelébe merészkedő legbátrabbak szívét is képes pillanatok alatt megdermeszteni.

GRÁNÁTLÖVEDÉK (526. TÁRGY)
A moa stukihoz moa töltő segítségével különlegesen brutális, robbanó lövedéket készíthetsz. Ehhez a moa töltőn kívül egy ramit kőre és egy pirkitre van szükség. Add ki a KT 526 parancsot 2 TVP-ért! A gránátlövedék sebzése 8D6+4, és persze csak egyszer használható. Használatához a KF 413 526 parancsot add ki.

KRISTÁLYREND (545. TÁRGY)
Kemény, átlátszó kristályból (netán gyémántból?) faragott pengeformájú csillogó drágakő, a végén egy széles fehér selyemmel - ez a kristályrend. Büszkén tűzöd melledre, hiszen kitartásodnak, erődnek és hitednek méltó bizonyítéka ez az istenedtől kapott gyönyörű ékszer. Mágikus ereje főleg harcban mutatkozik meg: más kalandozókkal vívott csata esetén a téged ért sebzést csapásonként hárommal csökkenti. A kristályrend személyes ajándék: ha megpróbálod átadni, eldugni vagy hasonló, nagy valószínűséggel istened visszaveszi tőled. [Megjegyzés: a kristályrendet fülbevalóként tudod KF-elni.]

KARAKTERLAP

Ilinor dor Blazeer, egy vörös, göndör hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 356. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 383. fordulód.

Erő: 51 (54) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 46 (48) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 36 (39) Védekezés: 68 Menekülés: 30 % Életkor: 45/84 év
Egészség: 47 (50) Életpont: 554/566 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 48 (59) Varázspont: 1121/742 Pénz: 5082 arany Kép. pont: 46
Tudatpont: 26/0 Pszi pont: 181/325 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 24
Eddig összesen 3935 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35850 TP-t kaptál. Jelenleg 4429217 TP-d van. A következő szinthez még 70783 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 375. fordulódban 2104 arany került a bankszámládra. 2272 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/40 ökölvívás: 31/80 (+15%) szúrófegyverek: 38/85 (+4%)
vágófegyverek: 11/88 ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 27/18
dobófegyverek: 30/99 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/64 2. nyomkövetés: 97/27 (+8%) 3. mászás: 17/34
4. csapdakészítés: 26/45 (+5%) 5. csapdaészlelés: 8/15 (+29%) 6. gyógyítás: 98/42
7. titkosírás: 6/70 8. felderítés: 29/86 (+40%) 9. szörnyidomítás: 11/63
10. teológia: 60/30 (+357%) 11. taumaturgia: 49/52 (+16%) 12. szerencsejáték: 4/49
13. versengés: 5/35 14. harcművészetek: 27/43 15. zene: 14/23
16. szörnyismeret: 50/27 17. pszi: 21/37 18. zárnyitás: 16/90 (-73%)
19. vadászat: 5/27 20. vitalitás: 1/79 (+60%) 21. bányászat: 34/83
22. úszás: 6/57 23. főzés: 2/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +43 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) jégcsóva (#41) >> Notermanthi (#257)
tisztítótűz (#44) >> taalru (#249) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) puha ütés (#60) >> halálhozó (#419)
energiafolyam (#136) >> purifikátor császár (#393) energiafolyam (#136) >> Quwaxotix (#961)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Quwaxotix (#961) fürgülés (#92) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> nők (#999) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
3.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytermő ládikó (#504) 5 bűvös shuriken (#562) 2 dizen kulcs (#472)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 norgat kulcs (#471) 1 szent jogar (#150)
1 törpe bakancs (#475) 2 varázskő (#305) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
745 arany (#50) 3 deus ex machina (#1) 1 esszenciakristály (#350)
1 Fairlight botja (#476) 1 kholden kulcs (#470) 1 kvazár kard (#297)
1 kvazár páncél (#251) 1 mágusköpeny (#453) 3 manakristály (#500)
1 mithril láncing (#457) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 Pusztítás Botja (#316)
1 szent kehely (#257) 1 szvó-ektoplazma (#151) 5 tudás gyöngye (#522)
1 vasérc (#152) 1 zafír fülbevaló (#477)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(161,57) mínosz-kúp (#178), Leah oltár, Chara-din rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(162,56) Tharr rúnaköve, Leah oltár, 30. jellempróba
(163,55) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 28. jellempróba, Leah oltár
(164,55) a 80. labirintus bejárata, lidércúr (#252), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251), élőholt ősmágus (#179)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Mostantól a "meghalás" milyenségének állításához (H 1 999) nem szükséges, hogy deus ex machina a karakternél legyen.

Üzenet küldése a karakternek