381. forduló, 383. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 27. 9h:43'
EZ A 467. JÁTÉKHETED, 382. FORDULÓD
468. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [208,23] koordinátán.
A táborozás 4. napján összeakadsz Kárásszal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril láncinget, egy mithril sisakot, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Kitaszított trófea, egy Notermanthi trófea és egy ősdentor trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Redyque szavait hallod a tudati teret fürkészve: A mostani képességbe még 1024 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele! Redyque szavait hallod a tudati teret fürkészve: Új tag lépett be a KT-ba: 2670. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Redyque híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Új tag lépett be a KT-ba: 4398. Vegyétek fel vele a kapcsolatot.
A távolban egy szörny közeledik feléd. Felkészülsz a harcra. Megdöbbenve veszed észre, hogy ezzel a szörnnyel már harcoltál. Nem csak a fajtája ismerős, hanem maga az állat is, ez az a szörnyeteg, amit elsőként öltél le a Túlélők Földjén. Teste kissé átlátszó, mint a szellemeknek lenni szokott, de a fogai elég valóságosnak tűnnek. Ahogy közelebb ér, hallod, amint lassan azt kántálja túlvilági, sziszegő hangon: Bosszú, bosszú!! Felkészülsz a védekezésre, ám hiába lengeted a fegyvered, az ártalmatlanul siklik át a szellemlény testén. A szörny combodat marcangolja, és te nem tudsz védekezni. Még utoljára átgondolod, vajon hol követhettél el hibát, mikor valahonnan a távolból kiabálást hallasz: Jaj nem, nem akarok meghalni!! Döbbenten veszed észre, hogy te vagy az aki kiabál. Az álom maradékát is kidörzsölöd a szemedből. Elrettenve gondolsz arra, hogy az ősi bölcsek szerint az álmok sosincsenek igazság nélkül. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+123 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+94 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 651. hetének nyerőszámai: 10, 15, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 324
Siker: növények sarjadnak ki idézésed nyomán! ÖNTÖZÉS (216. VARÁZSLAT)
Igen! A varázslat, amelyre annyira vártál! Végre itt a lehetőséged, hogy helyreállítsd az elpusztított természetet. Ehhez a V 216 parancsot kell kiadnod, 40 varázspont és 10 TVP árán. A varázslat anyagi komponense 10 csepp víz. Siker esetén az öntözés a teológiát kétszeres mértékben fejleszti, ezenkívül használatától papi rangod is nő két IMádkozásnyit. A varázslat sikere: kiégett földből félig kiégettet és félig kiégettből síkságot 100%-os eséllyel csinál, síkságból bozótot 35% eséllyel, bozótból ritka erdőt 20%, ritka erődből sűrűt 10% eséllyel. A sivataggá változtatott területtel sajnos már semmit nem tudsz kezdeni. Az olyan mezőkön, ahol életszívással tették tönkre a területet, pl. ritka erdőből síksággá, ott egészen az eredeti terep (itt pl. a ritka erdő) visszaállításáig 100% esélyed van (ha a károkozás nem történt túl régen). A varázslat sikere esetén visszakapsz az idézési költségből 25 VP-t. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 667.]

* 2. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 661.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 661.]
[0 pontot használtál fel, van még 661.]

* 3. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 36 TVP-t kell elköltened.] Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy küklopsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a küklopsz testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (56 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a küklopsz testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a küklopsz bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a küklopsz testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a küklopsz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 230, gyógyulás: 36, összesen: -194 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 616.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 586.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 582.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 580.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 580.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 578.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 576.]

* 8. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 573.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 571.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 569.]

fker 1428 K.T. fel. kérése az 1428. kalandozót
Mentálisan javaslod a csoportvezetőnek Rallafine Rallathy felfüggesztését. (Ez a parancs mindaddig - de csak addig! - érvényben marad, amíg egy újabb KÖKI, FKÉR vagy BEAJ parancsot nem adsz ki.) [0 pontot használtál fel, van még 569.]

at 5300 20 TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 11 TU árán átcsúsztatsz 11 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

a 1253 5188 2 átadod az 1253. tárgyat az 5188. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 csillezsályalevelet Ravashack részére. [5 pontot használtál fel, van még 564.]

aa 104 226 átadod a 104. tárgyat a 226. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 fémrudat Ravashack részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 ramit követ Ravashack részére. [10 pontot használtál fel, van még 554.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 524.]

a 135 5188 3 átadod a 135. tárgyat az 5188. kalandozónak (3 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 gyöngymangót Ravashack részére. [5 pontot használtál fel, van még 519.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 499.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[209,24] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy gejzír van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat Chara-din fattya. {támadása: 42.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 27 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Fókuszpengével megvagdalod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A 3 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 77, gyógyulás: 16, összesen: -61 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [210,25] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gejzírt. (ld. enc.) Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 980 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy világítótornyot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) A gejzír mellett ásol. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy zafír sárkány. (ld. enc.) {max. életpontja: 1281-1360.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz HóKinn,CsendBennel. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy trikornis herceg trófea, egy sziklaskorpió trófea és egy Hoxxurton trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy kvazár kard (ld. enc.)} Megpróbálod megnyerni a leányt: mesélsz neki kalandjaidról, és közben száját, szemét, alakját dicséred. Egy halvány mosolyt ereszt meg feléd a leány, de aztán határozott nemet int. A végső megoldáshoz folyamodsz: a lány kezébe nyomsz egy gőzölgő bájitalt. Rövid tétovázás után felhajtja! Szerelmed tárgya tágra nyitott szemmel, mosolyogva hallgat. Te is tetszel neki! Lassan, félénken megöleled, aztán felbátorodva megcsókolod. A szenvedélyes ölelkezésben lassan a földre csúsztok, nem törődve a titeket körbevevő veszélyes vadonnal. A folytatás már a természet íratlan törvényei szerint történik... [Ez az akció 5 TVP-be került.]
[37 pontot használtál fel, van még 462.]

ep 256 300 építed a 256. tárgyat 300 pontért
A munkában a rőtmanó segít. Folytatod a tetőgerendák kifaragását. Nagy fákat vágsz, és az irdatlan törzseket kötéllel a tetőre húzod. Közben köveket hordasz fel, amelyeket a fából készült alapra pakolsz. Végre, megépült a tető! Micsoda munka volt! Most, hogy a templom nagyjából már áll, következhetnek a részletek, elsőként a belső falak felhúzása. Kisebb köveket hordasz be, és a szűk ablakokon beszűrődő fénynél dolgozol. A főteremről, ahol a hívők imádkozhatnak, kisebb szobákat választasz le. 315 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [300 pontot használtál fel, van még 162.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[211,25] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy legyengült drakolich nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (28 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sotydo remo Tokdo orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy törpe bányát. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Elrakod a távcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [212,25] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kaqxar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy Notermanthi. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát és egy Xanathal karkötőjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy fertőzött dr.lárva trófea és egy árnytündér csontváz trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. {egészsége: 113.} Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Erbol. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy elit csatavért (ld. enc.)} Erbol kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy barna hajú, barna szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran személyes tanácsadója. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy quwarg széltáncos trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {támadása: 53.} Összeismerkedtek. Az ő neve Morphose. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+4 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol.

(Továbbmész...) [213,25] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Találsz egy ében sziklatornyot. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Arbedark. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tündöklő szobrot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gránitelementál. {támadása: 30.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gránitelementál testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a gránitelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mancsával a gránitelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű mutáns nő táborát. Kecskeszakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy derit sodronynadrágot, egy díszes tunikát, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy jégisten amulettet, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy smaragd karkötőt, egy Urgod kesztyűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy fekélyes hernyó trófea, egy triklem drakolder trófea és egy káoszszellem trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 22 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy bűvös shuriken. Hátasállata egy pikkelyes ptog! {védettsége: 90 szúró, 90 vágó, 90 ütő ellen.} Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[57 pontot használtál fel, van még 105.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 85.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[212,26] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy sárkányfajzat. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) {védettsége: 70 szúró, 30 vágó, 70 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a sárkányfajzat farkát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sárkányfajzat jobb szárnyát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A sárkányfajzat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Messze hajítod a vacak kis Raia szent lovagja trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő sárkányfajzat trófeát. 2870 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 133, gyógyulás: 28, összesen: -105 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [211,26] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Veronel vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (adamantit) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy kátránygödör van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy gejzír van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [210,26] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy kátránygödör van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy gejzír van. Elrakod a távcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [57 pontot használtál fel, van még 28.]

ba 9152 nem támadod a 9152. KT tagjait
BA 9152 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

in 3070 215 369 leírod a 3070. kalandozónak a 215. szörnyet a 369. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tűzfőnix. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gránit őrszobort. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

in 5367 215 369 leírod az 5367. kalandozónak a 215. szörnyet a 369. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tűzfőnix. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gránit őrszobort. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

in 3796 215 369 leírod a 3796. kalandozónak a 215. szörnyet a 369. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tűzfőnix. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

in 4784 215 369 leírod a 4784. kalandozónak a 215. szörnyet a 369. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tűzfőnix. Szegény nem nagyon fogja a dolgot, úgy látszik, túl sok dolgot akart egyszerre megtanulni. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

in 5188 215 369 leírod az 5188. kalandozónak a 215. szörnyet a 369. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tűzfőnix. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 2. BP: átadod a 329. tárgyat az 1. tárgyat a 384. tárgyat
Sajnos nincs nálad csontpálca. Sajnos nincs nálad deus ex machina. Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 26.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 26.]
Fürgén varázsolsz! [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 24.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 24 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 21.]

* 7. BP: beraksz a bankba a 267. tárgyat (420 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 8. BP: elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot a 66. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 21.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 19.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 17.]

* 9. BP: keresed az 55. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 17.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 12, 26.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a rőtmanó. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. 2 kaját fal föl a spagulár. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 523 pontot. A következő körben tehát 540 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GEJZÍR (576. TEREPTÁRGY)
Több méteres magasságba tör fel a föld alól a forró víz, szemet gyönyörködtető látvány! Azonban óvatos legyél, a gejzírek közelében mindig lapít valamilyen ocsmány szörnyeteg, amely a bámészkodókban látja a következő vacsoráját. A gejzíreket előszeretettel látogatják a törpék, hiszen a mélyről feltörő forró víz sokszor értékes kőzeteket hoz magával.

ARKOG KŐ (632. TÁRGY)
A Sötét Földön a bányászat során gyakran fellelhető kőzet az arkog. Porózus, fekete anyag, amely elégetve enyhén mérgező gázt eredményez. Igazándiból semmire sem jó, ha egy törpe ilyenre bukkan adamantit vagy mithril helyett, eléggé bosszús szokott lenni.

ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY)
Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra...

KVAZÁR KARD (297. TÁRGY)
A kvazár kard minden idők egyik leghatékonyabb, nem-mágikus képességű vágófegyvere. Sebzése 6d5+2, de forgatásához legalább 14-es vágófegyver szakértelem szükséges. Csak egy kvazár kohónál kovácsoltathatod ki, 70 TVP-ért, nyolc kvazárból egy Din formázó minta segítségével.

ELIT CSATAVÉRT (295. TÁRGY)
A magas rangú varkaudarok gyakran viselik a varkaudar páncél továbbfejlesztett változatát, ezt a tökéletesen fekete, fémszálakkal átszőtt vértet. Készítésének titkát megőrizték a varkaudarok, de ez igazán nem is érdekel senkit, akinek sikerül zsákmányolnia egyet. Az elit csatavért lényegesen jobb védettséget ad, mint az egyszerű varkaudar páncél (nyolcast) de hasonlóan védtelen a sav és tűztámadások ellen.

ÉBEN SZIKLATORONY (589. TEREPTÁRGY)
A legmagasabb sziklacsúcsok között fenyegető, tökéletesen fekete torony emelkedik. Mintha egyetlen darab sziklából faragták volna ki, fala tökéletesen sima. Ha egyáltalán fel tudsz mászni a torony tövéig (már ez sem csekély teljesítmény), akkor is valószínűleg képtelen leszel felmászni a torony tetején levő apró bejáratig, hacsak nincs emberfeletti (legalább 17-es) mászás szakértelmed. Ha mindenképp meg akarod próbálni, a H <általad megfelelőnek ítélt eszköz> parancsot add ki, 40 TVP árán.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

SÁRKÁNYFAJZAT (340. SZÖRNY)
Ezeket az óriási, repülő gyíkokat sokan sárkányoknak nevezik, holott még távolról sincsenek rokonságban a bölcs és nagyhatalmú mágiával bíró, ősi gyíkokkal. Ezek a bőrszárnyú, hosszú farkú és karmú lények nagyobb lényeket is azonnal el tudnak pusztítani a farkukban levő méreggel, ezért aztán vadászatuk során nem nagyon váltogatnak. Természetes immunitásuk a mágiával szemben talán a Sötét Föld mostoha körülményei miatt alakult ki, csakúgy, mint hihetetlen regenerálódó képességük. Ennek ellenére, egy a dimenziókapun átmerészkedő kalandozónak valószínűleg nem jelentenek komoly ellenfelet, ha az illető jártas a vágófegyver forgatásának tudományában.

ADAMANTIT (627. TÁRGY)
Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Nem véletlen, hogy soha egyetlen bányász sem adja át vagy el az adamantitot, legfeljebb megsemmisíti, ha nincs már rá szüksége (D 627 parancs).
Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára.

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 382. fordulód.

Erő: 35 (36) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 155 cm
IQ: 37 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 39 Védekezés: 56 Menekülés: 40 % Életkor: 10/11 év
Egészség: 38 (42) Életpont: 358/309 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 49 (51) Varázspont: 509/83 Pénz: 1723 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 190/150 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1698 szörnyet (3 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 7555 TP-t kaptál. Jelenleg 879240 TP-d van. A következő szinthez még 120760 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, trikornis herceg, sárkányfajzat. A 364. fordulódban 5049 arany került a bankszámládra. 5503 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: *23/101 (+2%)
vágófegyverek: *25/101 ütőfegyverek: 19/85 lőfegyverek: *24/100
dobófegyverek: 16/2

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (50%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/75 (+22%) 2. nyomkövetés: 74/19 (+38%) 3. lopás: 1/2
4. mászás: 8/84 5. csapdakészítés: 31/44 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/51
7. gyógyítás: 48/42 8. titkosírás: 26/12 9. felderítés: 53/19 (+22%)
10. szörnyidomítás: 17/1 11. teológia: 38/70 (+29%) 12. taumaturgia: 21/50 (+4%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 78/44 (+30%) 15. szörnyismeret: 39/2
16. pszi: *25/100 17. zárnyitás: 1/79 18. vadászat: 33/61
19. bányászat: 30/48 (+19%) 20. úszás: 14/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) revitalizáció (#52) mentális pajzs (#72) méregsemlegesítés (#14)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
varázsvédelem (#34), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
rőtmanó (#55) (építő: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bájital (#261) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 fémrúd (#104)
1 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2) 1 ramit kő (#226)
1 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 adamantit (#627) 7 arkog kő (#632) 1 kék orchidea (#68)
6 mákrózsa virág (#56)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(208,23) küklopsz (#337)
(209,24) Chara-din fattya (#236)
(210,25) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), érclelőhely, zafír sárkány (#329), HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó)
(210,26) törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), szopógödör (#177), érclelőhely
(211,25) drakolich (#760), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), szopógödör (#177), érclelőhely
(211,26) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(212,25) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, Notermanthi (#257), Erbol (2099. kalandozó), Morphose (5583. kalandozó)
(212,26) sárkányfajzat (#340), törpe bánya (#435), érclelőhely
(213,25) ében sziklatorony (#589), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, gránitelementál (#205), egy mutáns nő

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Néhány fegyverről kiderült, hogy nem egészen annyi a sebzése, amennyit az enciklopédiája írt. Mivel régóta használjátok már ezeket a tárgyakat, nem akarunk visszamenőleg a tulajdonságaikon módosítani, így az enciklopédiáikban javítjuk a hibát. Az angolna szálka 7D10-et, az ezüsttollú nyíl 5D4+4-et, a biami kvazárlándzsa pedig 6D5+4-et sebez.

Üzenet küldése a karakternek