Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jún. 25. 12h:28' EZ A 775. JÁTÉKHETED, 381. FORDULÓD 776. játékheted kezdete: jún. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3070 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 11 |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
a 309 3796 1 | átadod a 309. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
ef 8 504 | energia fejlesztése 8 |
at 5367 30 | TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 30 |
at 3796 30 | TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 30 |
at 4784 30 | TU-t adsz át a 4784. kalandozónak 30 |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [32,6] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával meghorzsolod a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku ostromteknős bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [32,5] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [32,3] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut ormányát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a törpemammut testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a törpemammut testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a törpemammut jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [32,2] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északra látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy ryuku ostromteknős. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku ostromteknős farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 37, gyógyulás: 9, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [32,0] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [32,-1] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 270.]
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG GYÉMÁNTJA (1065. TÁRGY) A lélegzeted is eláll, ahogy erre a meseszép drágakőre pillantasz. Csiszolt felületén ezer szikraként törik meg a milgandok fénye. Az Örökkévalóság Rubinjához hasonlóan, mágikus képességekkel rendelkezik, és ezt az erőt olyan ősi, szent forrásból nyeri, amely talán még az ősmágusok által is sérthetetlen. Egyesek szerint egy ősi istenség könnyei, amikor az általa alkotott faj végső pusztulását látta Ghallán, és nem volt képes arra, hogy megmentse saját gyermekeit. A gyémánt ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +10 max. ÉP-t és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
Erő: | 28 (32) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 73 (77) | Támadás: | 22 (24) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 30 (32) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 30 (34) | Életpont: | 293/293 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 39 (46) | Varázspont: | 1394/484 | Pénz: | 932 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 108/98 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/99 (+63%) | ökölvívás: | 26/94 | szúrófegyverek: | 8/18 (+30%) |
vágófegyverek: | 18/1 (+4%) | ütőfegyverek: | 2/68 | lőfegyverek: | 24/64 |
dobófegyverek: | 7/22 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << orgyilkos tőr (#225) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 68/0 | 2. nyomkövetés: | 84/3 (+30%) | 3. mászás: | 8/38 |
4. csapdakészítés: | 22/46 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/107 | 6. gyógyítás: | 19/55 |
7. titkosírás: | 19/37 | 8. felderítés: | 41/108 | 9. szörnyidomítás: | 10/15 |
10. teológia: | 49/26 (+12%) | 11. taumaturgia: | 28/58 (+1%) | 12. versengés: | 5/23 |
13. harcművészetek: | 14/10 | 14. zene: | 25/25 (+20%) | 15. szörnyismeret: | 32/20 |
16. pszi: | 7/52 (+6%) | 17. zárnyitás: | 5/53 | 18. vadászat: | 32/63 |
19. bányászat: | 32/84 | 20. úszás: | 11/90 (+18%) | 21. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), gromak páncélt (#270) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | nyuhaj karbin (#110) | lángcsóva (#31) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
rőtmanó (#55) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 58 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) |