380. forduló, 382. forduló, Ilinor dor Blazeer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 17. 10h:25'
EZ A 562. JÁTÉKHETED, 381. FORDULÓD
563. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2596
SZÁMLA : XXXX

ILINOR DOR BLAZEER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,81] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Vrandol Sayn Karaddal. Egy Ma'yia furulyája van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Ő Lítia De Fandargo férje! Dornodon főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Natharion amulettet, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy Urgod kesztyűjét, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 remák szív (eladási ár: 350 arany, ebből a kezelési költség: 35 arany) ellenértékét.
A 4. napon összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű elf nővel. A bőre kreolszínű. Elenios nagyhatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy gólem talizmánt, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Natharion amulettet, egy Natharion karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Raia csataszoknyáját, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyűjét, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy ezerszemű bestia trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy vidáman csipogó sárgarigó kíséri. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Norbertina. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (-2 poszogó mösze.) Glanga Dor Blazeer átadott neked a 4. napon 6 TU-t.
Tompaeszü Nyüzsi, amikor összefutottatok, adott neked egy aranytermő ládikót. Glanga Dor Blazeer, amikor találkoztál vele, adott neked egy hósárkánybőr csizmát (ld. enc.). A teremtés zsákja létrehozott 1 kristályfolyadékot. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+412 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 646. hetének nyerőszámai: 30, 5, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy zoloboo sámán fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 514.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 512.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 510.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 510.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 510.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 508.]
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 506.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

* 4. KP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2006. év 2. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 506.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 496.]

hu 246 180 158 hulladék: 246 180 158
Hulladékgyűjtés törölve: nagy aranykulcs. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst gyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: aranygyűrű (143,61)-> (12 ap), borostyán függő (143,61)-> (12 ap), csontpálca (185,60)-> (kudarc), ezüst gyűrű (143,61)-> (12 ap), ezüst karkötő (143,61)-> (70 ap), ezüst kulcs (143,61)-> (12 ap), fekete gyöngy (143,61)-> (kudarc), göcsörtös bunkó (185,60)-> (16 ap), gyöngysor (143,61)-> (48 ap), márványkulcs (143,61)-> (16 ap), nagy bronzkulcs (143,61)-> (14 ap), nagy vaskulcs (143,61)-> (16 ap), nagy vaspajzs (185,60)-> (22 ap), obszidián függő (143,61)-> (10 ap), trikornis szarv (143,61)-> (24 ap), umbatari karkötő (143,61)-> (kudarc), varkaudar csont (143,61)-> (4 ap), varkaudar lándzsa (185,60)-> (kudarc), vashegyű lándzsa (185,60)-> (18 ap), vasvért (185,60)-> (60 ap), összesen 366 arany, 40 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 491.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 486.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(144,81) a 93. labirintus bejárata

[144,61] Épületek tűnnek fel. Látsz egy főutcát. Találsz egy nekrofunt.

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 476.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 471.]

kb 578 50 kiveszel a bankból az 578. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 ében tobozt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 471.]

fa 1088 1131 1 feladod az 1088. tárgyat az 1131. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Blanga Dor Blazeer részére szánod. Átadsz 1 hósárkánybőr csizmát. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 468.]

faa 578 1107 239 feladod az 578. tárgyat az 1107. tárgyat a 239. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Blanga Dor Blazeer részére szánod. Átadsz 92 ében tobozt. Ennek elküldése 125 arany lesz. Átadsz 7 varkaudar látógömböt. Ennek elküldése 33 arany lesz. Átadsz 8 pular kristályt. Ennek elküldése 33 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 459.]

fa 312 1952 50 feladod a 312. tárgyat az 1952. kalandozónak (50 darabot)
Nincs nálad annyi a tárgyból, amennyit paraméterként megadtál!
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Glanga Dor Blazeer részére szánod. Átadsz 34 borkonyó bibét. Ennek elküldése 58 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 456.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[144,81] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tamarinai Geodrin irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[5 pontot használtál fel, van még 451.]

be 93 bemész a 93. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Odabent sötét honol. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 446.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

ek 7 5 6 t. energia kisütése: 7 5 6
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 csapdaészlelés.) [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 446.]

lm 26 30 35 mozogsz 26 30 35
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [24. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [26. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [28. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [27. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [30. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [4. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [35. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 422.]

lm 37 905 38 mozogsz 37 905 38
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [36. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve szopókőirtás. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Egy széles, magas terembe érsz. [37. PONT.] Egy átokmurgattyút pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú poshadt hasát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az átokmurgattyú testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az átokmurgattyú megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [38. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Notermanthi. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi bal karját. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi fejét. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Notermanthi testét. Kritikus ütés! (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy vasérc, 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 27, gyógyulás: 42, összesen: +15 ÉP}

Egy taalru lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru egyik lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a taalru tigristestét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a taalru tigristestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 52 arany, -2 ÉP], 2 fűszertartó és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve csupasz izom. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 658 arany, 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 60 arany, -2 ÉP], 4 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 48 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 52 arany, -2 ÉP], 1 arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 80 arany, -2 ÉP], 2 galachmit, 6 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 36 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc, 3 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 42 arany, -2 ÉP] és 1 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (143,61)-> 28 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 moa gyémánt, 1 kvazár kesztyű [kvazár kesztyű ládikóba-> (185,60)-> 60 arany, -2 ÉP], 1 din formázó minta [din formázó minta ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 6 kvazár, 1 mithril, 3 manakristály, 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (143,61)-> 96 arany, -2 ÉP], 1 moa rubin, 1 roxati üvegszem [roxati üvegszem ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP] és 3 Eldereth szilánk. Gyorsan kiüríted a ládát. [14 pontot használtál fel, van még 408.]

lm 38 38 900 mozogsz 38 38 900
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

vv 109 73 73 elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 406.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 401.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 396.]

v 198 199 119 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[145,80] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku csapásvezető közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető bal karját. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku csapásvezető vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz egy amniosz-fát. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [146,80] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Dögletes a bűz! Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy zombi jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel kilukasztod a zombi fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel felnyársalod a zombi fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP]. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a sírlidérc jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 18 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus fejét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: egy vashegyű lándzsa [vashegyű lándzsa ládikóba-> (185,60)-> 18 arany, -2 ÉP]. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy kihívás tornyát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [147,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-20 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 366.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[146,78] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [146,77] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [146,76] Dombos terepre érkeztél.

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [23 pontot használtál fel, van még 343.]

szk 230 227 226 keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 226. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy zoloboo sámánt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 1. BP: használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-19 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 339.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 339.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 128 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 299.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 259.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 3 19 fejleszted a 3. tulajdonságodat 19 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [19 pontot használtál fel, van még 200.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 11, 12.
Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a fürkésző szemek hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 522 pontot. A következő körben tehát 722 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HÓSÁRKÁNYBŐR CSIZMA (1088. TÁRGY)
A hósárkányok ráncos bőréből ellenállóbb csizma készíthető, mint a világ bármely anyagából - és ehhez még varázstárgy készítés sem szükséges, pusztán a hósárkány mágikus erejének köszönhetően létre tudod hozni a relikviát, ha szerencsés vagy. Praktikus viselet, amely védettségedet 13-mal növeli meg, ezenkívül hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 4-gyel növeli, max. ÉP-det pedig 30-cal, mindemellett még egészségedre is kapsz +5-öt. A csizma viseletéhez szükséges minimális szint 25.

CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat megnöveli az erődet, lehetővé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj cipelni. Kezdők eggyel, profik kettővel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik.

KARAKTERLAP

Ilinor dor Blazeer, egy vörös, göndör hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 356. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 381. fordulód.

Erő: 50 (53) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 46 (48) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 35 (38) Védekezés: 68 Menekülés: 30 % Életkor: 45/93 év
Egészség: 46 (49) Életpont: 554/487 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 48 (59) Varázspont: 1130/342 Pénz: 3399 arany Kép. pont: 46
Tudatpont: 26/2 Pszi pont: 181/284 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 24
Eddig összesen 3886 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11963 TP-t kaptál. Jelenleg 4344065 TP-d van. A következő szinthez még 155935 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 375. fordulódban 2104 arany került a bankszámládra. 2230 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/40 ökölvívás: 31/60 (+2%) szúrófegyverek: 38/67
vágófegyverek: 11/61 (+7%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 27/18
dobófegyverek: 30/73 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (100%) << ököl (#28) (250%) << vámpírtőr (#364) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/64 2. nyomkövetés: 97/3 (+17%) 3. mászás: 17/27
4. csapdakészítés: 26/35 (+5%) 5. csapdaészlelés: 13/46 (+622%) 6. gyógyítás: 98/42
7. titkosírás: 6/70 8. felderítés: 29/21 (+1%) 9. szörnyidomítás: 11/63
10. teológia: 56/63 (+22%) 11. taumaturgia: 49/20 (-791%) 12. szerencsejáték: 4/49
13. versengés: 5/35 14. harcművészetek: 27/43 15. zene: 14/23
16. szörnyismeret: 50/27 (+18%) 17. pszi: 21/33 (+4%) 18. zárnyitás: 5/73 (-700%)
19. vadászat: 5/27 20. vitalitás: 1/19 21. bányászat: 34/80 (+3%)
22. úszás: 6/57 23. főzés: 2/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213), Quwaxotix (#961)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) jégcsóva (#41) >> Notermanthi (#257)
tisztítótűz (#44) >> taalru (#249) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) puha ütés (#60) >> halálhozó (#419)
energiafolyam (#136) >> purifikátor császár (#393) energiafolyam (#136) >> Quwaxotix (#961)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Quwaxotix (#961) fürgülés (#92) >> férfiak (#998)
fürgülés (#92) >> nők (#999) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!
3.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 aranygyűrű (#193) 34 borkonyó bibe (#312)
2 borostyán függő (#162) 1 csontpálca (#329) 42 ében toboz (#578)
2 ezüst gyűrű (#180) 5 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184)
10 fekete gyöngy (#99) 2 göcsörtös bunkó (#123) 2 gyöngymangó (#135)
1 gyöngysor (#192) 1 isteni könnycsepp (#260) 3 madártoll (#112)
1 márványkulcs (#245) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nagy vaspajzs (#161) 1 obszidián függő (#195) 8 pular kristály (#239)
1 rókafarok (#124) 2 trikornis szarv (#198) 1 umbatari karkötő (#278)
1 vámpírfog (#1221) 1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar lándzsa (#224)
7 varkaudar látógömb (#1107) 1 vashegyű lándzsa (#182) 1 vasvért (#164)
1 hósárkánybőr csizma (#1088)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1305 arany (#50) 3 Eldereth szilánk (#512) 3 ezüst nyaklánc (#117)
3 ezüstdarab (#326) 2 fűszertartó (#210) 2 galachmit (#310)
2 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449) 6 kvazár (#244)
3 manakristály (#500) 1 mithril (#352) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa rubin (#379) 2 vasérc (#152) 40 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,81) a 93. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), átokmurgattyú (#225), Notermanthi (#257), taalru (#249)
(145,80) ryuku csapásvezető (#778), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(146,76) Raia oltár, 37. jellempróba, érclelőhely
(146,77) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, 28. jellempróba
(146,80) quwarg harcos (#201), zombi (#49), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), 44. jellempróba
(147,79) 31. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Mostantól az öregedéstől meghaláskor nem veszti el a karakter az összes deus ex machináját, mint korábban. Az ezutáni halál persze továbbra is megtörténik (a karakter tulajdonságot és Tapasztalati Pontot veszít). A másik változás, hogy a TP vesztés nem lehet több, mint az adott szinten szintlépéshez szükséges TP 20%-a.

Üzenet küldése a karakternek