368. forduló, 385. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. okt. 16. 9h:31'
EZ A 401. JÁTÉKHETED, 381. FORDULÓD
402. játékheted kezdete: okt. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [177,119] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 acéltűt. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+44 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+175 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 706.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 704.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 702.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 692.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 690.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 688.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 688.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 686.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 684.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 684.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 779 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 682.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 661.]
[0 pontot használtál fel, van még 661.]
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+36 ép ). [4 pontot használtál fel, van még 657.]

* 7. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 812. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt.
Leveszed a kreiton fókuszt.
Leveszed a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 8. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 1117. tárgyat az 1483. tárggyal az 1322. tárgyat
Lecsatolod a ryuku derékszíjat, majd felcsatolod a párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 657.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a kalózcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 657.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 10. KP: kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat a 813. tárggyal a 707. tárgyat
A nyakadba akasztod a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 657.]
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 657.]
A csuklódra húzod a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

vv 178 165 27 elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 27. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 657.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 653.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 653.]

tno 3 3 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 653.]

h 1602 260 25 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Képességeit 23 isteni könnycsepp beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 sáfrányport találsz. [3 pontot használtál fel, van még 650.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 620.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 590.]

kb 152 244 85 kiveszel a bankból a 152. tárgyat (244 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 25 vasércet. Kiveszel a bank széfjéből 4 kvazárt. Kiveszel a bank széfjéből 16 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Bronzhajlító Balrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy rövid íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 580.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Grallena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy ónix masszavadító. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy Muezli aranykeze. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 570.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakkvelgárbolk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Elvacakolsz a lakattal, közben a zárnyitó készlet is elgörbül, de végül sikerül kinyitni! Ekkor döbbensz rá, hogy az ajtó is be van zárva! Sem időd, sem működőképes zárnyitó készleted nincs már erre a feladatra.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 560.]

bb 152 244 85 beraksz a bankba a 152. tárgyat (244 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 25 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 4 kvazárt. Beraksz a bank széfjébe 16 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

m 7 6 1 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északkeletre
[176,118] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy magger. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a magger bal oldalát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A magger ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lény mereven rádnéz. (A tükörpáncél védett meg.) Elszántan a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Pengepajzzsal felnyitod a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét főgnóm! Micsoda meglepetés, ez Droma Shelagoru!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a Droma Shelagoru bal lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Droma Shelagoru jobb lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal megvágod a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A Droma Shelagoru lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A Droma Shelagoru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 denevér szimbólum [denevér szimbólum ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 6 csepp spirituszt. 955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 aranyláncot. [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősi csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [175,118] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek.

Látsz egy rát-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [176,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szekérkaravánt. Északra tart. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. Egészséged TF-elődött. [107 pontot használtál fel, van még 453.]

v 15 69 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új szárnyas hernyó. [-42 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [30 pontot használtál fel, van még 423.]

be 1215 12 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő nyurga elf fickó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
6 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy kihívás tornya; 9 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy kristálypalota; 30 mérföld megtétele után (ritka erdőben): van itt egy elf kósza háza, egy Chara-din monolitja.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [24 pontot használtál fel, van még 399.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(175,118) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 37. jellempróba
(176,117) északra tartó szekérkaraván (#1215), bűbájlidérc (#761)
(176,118) magger (#747), márványtorony (#175), 38. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), Droma Shelagoru (#973)

[176,105] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy patakot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.)
[0 pontot használtál fel, van még 399.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Felöltöd a sikamlós búvárruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben kampós acélszigonyt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy moszatrája!

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. {HD:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy pular kristály! Felmarkolod. [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 379.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[175,104] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő sérült magger nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a magger testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1176 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy barátság szent tüzét. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku csapásvezető közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető támadó karját. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1767 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [174,104] Még mindig füves síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [173,104] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet. A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 355.]

m 5 8 6 mozogsz délnyugatra, északra, nyugatra
[172,105] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal alaposan megvágod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 12 aranyat. Miután lemásztál, továbbindulsz. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [172,104] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az arató csattanat egyik lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy gránitelementál!

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1997 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy nanda!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 35 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a nanda testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A nanda állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2338 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy Mnebolath!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 31 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2538 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 58, gyógyulás: 9, összesen: -49 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 1 pszi követ. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [171,104] Síkság, továbbra is csak síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy régészeti lelőhelyet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ezoterikus mardel. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel bal első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1579 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) [84 pontot használtál fel, van még 271.]

m 4 mozogsz délre
[171,105] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Felfedeztél egy ősi csatamezőt. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy régészeti lelőhely van. Elrakod a távcsövet. [8 pontot használtál fel, van még 263.]

ef 10 502 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 193.]

szk 778 765 keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [0 pontot használtál fel, van még 193.]
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 192.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 192.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [9 pontot használtál fel, van még 183.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 707. tárgyat az 1322. tárgyat a 711. tárgyat
Leveszed a smaragd karkötőt.
Kiveszed a füledből a ryuku függőt.
Leveszed a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

* 5. BP: leveszed/lerakod a 813. tárgyat
Leveszed a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal az 533. tárgyat
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
Leveszed a kalózcsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat az 1324. tárggyal a 309. tárgyat
A nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
Lecsatolod a párducbőr övtáskát, majd felcsatolod a ryuku derékszíjat. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

* 8. BP: használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 163.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 22, 8.
Kimerített a gyorsvágta. (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 163 pontod maradt, ebből a következő körre 163 pontot vihetsz át. Kapsz még 522 pontot. A következő körben tehát 685 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 381. fordulód.

Erő: 40 (48) Szint: 28 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 34 (58) Támadás: 43 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 43 (50) Védekezés: 117 Menekülés: 30 % Életkor: 38/40 év
Egészség: 31 (36) Életpont: 475/422 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 2
Szerencse: 37 (53) Varázspont: 862/68 Pénz: 5796 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 35/1 Pszi pont: 160/220 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 3042 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17518 TP-t kaptál. Jelenleg 2362073 TP-d van. A következő szinthez még 237927 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A 360. fordulódban 5554 arany került a bankszámládra. 6137 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/12 (+4%) ökölvívás: 30/62 (+7%) vágófegyverek: 24/23 (+1%)
ütőfegyverek: 2/72 lőfegyverek: 28/70 (+4%) dobófegyverek: 5/49

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/8 (+48%) 2. nyomkövetés: 70/47 3. mászás: 21/80 (+14%)
4. csapdakészítés: 33/60 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/48 6. gyógyítás: 55/83
7. titkosírás: 6/87 8. felderítés: 31/48 9. szörnyidomítás: 14/69
10. teológia: 44/3 (+14%) 11. taumaturgia: 47/44 (+9%) 12. szerencsejáték: 6/20
13. versengés: 21/84 14. harcművészetek: 33/31 15. zene: 39/8 (+23%)
16. szörnyismeret: 50/31 (+20%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/90 (+9%)
19. vadászat: 25/54 20. bányászat: 26/89 21. úszás: 19/20 (+6%)
22. főzés: 14/49 (+10%) 23. csapatmunka: 5/67

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), halálmadár (#351), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Musashi Akira (#5378), bávatag golombár (#165), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) esszenciavédelem (#165)
éber vadászkutya (#62) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
természet haragja (#141) >> társak oldalán harcolva (#986) természet haragja (#141) >> férfiak (#998)
méregfelhő (#37) >> több ellenfél elleni harcban (#985) természet haragja (#141) >> nők (#999)
jégcsóva (#41) >> 35. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> 35. szintű lényekre életpajzs (#142) >> Droma Shelagoru (#973)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) varázsvédelem (#34) >> bandita (#758)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) fehér glóbusz (#47) >> dermesztő lidérc (#645)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) fehér glóbusz (#47) >> fagyféreg (#640)
varázsvédelem (#34) >> kísértetvarázsló (#424) varázsvédelem (#34) >> vörös rakolits (#356)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar kósza (#347) varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar varázsló (#271) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) varázsvédelem (#34) >> kneopatikus mollusk (#209)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974) tükörpajzs (#101) >> bányarém (#7083)
elektromos pajzs (#51) >> földsárkány (#359) oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) varázsvédelem (#34) >> lajhárlord (#757)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756) varázsvédelem (#34) >> Tguarkhan (#212)
varázsvédelem (#34) >> részeg kalandozó (#187) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> sötét főgnóm (#136)
varázsvédelem (#34) >> Morbid (#127) tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)
védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106) védelem tűz ellen (#38) >> koboldkirály (#7045)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) védelem tűz ellen (#38) >> udvari mágus (#142)
fehér glóbusz (#47) >> Mallon (#960) oldás (#372) >> Jerome (#956)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 7)
2.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 120 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 124 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3011.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 2 kaktusztüske (#114) 3 púderkő (#119)
1 rókafarok (#124) 1 tükör (#43) 5 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
69 arany (#50) 1 acéltű (#334) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
10 drótszőr (#37) 6 kaja (#2) 1 pszi kő (#248)
1 sáfránypor (#211) 2 spiritusz (#170) 10 szárnyas hernyó (#69)
1 Thargodan esszencia (#328) 5 ugh méreg (#166) 19 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(171,104) ezoterikus mardelek (#184)
(171,105) ősi csatamező (#263), kihívás tornya (#502), Raia oltár, 35. jellempróba
(172,104) arató csattanatok (#144), kristálypalota (#401), gránitelementál (#205), nanda (#224), Mnebolath (#237)
(172,105) bűbájlidérc (#761), grok-képződmény (#149), Raia oltár, 43. jellempróba, bundás csirmáz (#93), kputtyintó csalán (#247)
(173,104) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(174,104) barátság szent tüze (#484)
(175,104) magger (#747), patak, ryuku csapásvezető (#778)
(176,105) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, 46. jellempróba, Sheran oltár, moszatrája (#198)

Üzenet küldése a karakternek