37. forduló, 39. forduló, Johnny Deep összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 24. 22h:02'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5296
ingyenf: 2

JOHNNY DEEP KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,-3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.)

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 168.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 160.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 152.]

m 2 mozogsz keletre
[87,-3] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elhagyott bányát.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bíbor szulfagor. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bíbor szulfagor jobb első lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges trappoló dinymák trófeát, és kiszedsz egy bíbor szulfagor trófeát. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+22 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek keletre.
Találkozol Ygrittevel. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rőtmanó kacagányt és egy sárga erőövet visel. Ruházatát egy kérődző etra trófea, egy dombi yeti trófea és egy nukleáris cickány trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[40 pontot használtál fel, van még 112.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 104.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál egy nagy ládát! Kinyitod, remélve, hogy kincs van benne. Wow! A tartalma 6 arany. [8 pontot használtál fel, van még 96.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 88.]

m 2 mozogsz keletre
[88,-3] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 78.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 70.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 62.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 54.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[87,-2] Továbbra is dombság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szeppent rákfatty lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 4 varányszem úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty bal hátsó lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+24 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 14.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 6.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal 6 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. Már nem sok kell a következő szinthez. [6 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Ráébredsz, hogy milyen módon bővíthetnéd cselekvésteredet. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 177 pontot. A következő körben tehát 177 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY)
Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

MANIPULÁCIÓK TEVÉKENYSÉGPONTTAL
Biztosan megesett már, hogy nagyon szeretted volna, hogy az UL vége felé levő parancsok közül valamelyik mindenképpen teljesüljön, de a TVP-t persze elvitték addigra a feltételes parancsok. Nos, ennek megoldására kapsz most két új parancsot.
A Tevékenység Pont Spórolása: TPS <TVP> paranccsal letilthatsz valamennyit a rendelkezésre álló TVP-idből. A soron következő parancsok csak a maradékból gazdálkodhatnak. Később, az olyan parancs előtt, amelynek végrehatását mindenképp szeretnéd, szabadíts fel a Tevékenység Pont Felszabadítása: TPF <TVP> paranccsal annyi TVP-t, amennyire szükség van. Vigyázat, a kör végén az összes letiltott TVP automatikusan felszabadul (tehát nem vihetsz át a következő körre letiltott TVP-t.)
Példa: 1. parancsnak kiadod TPS 15 parancsot, 10. parancsnak TPF 10, 11. M 2 (így a mozgás közben sem feltételes lopás, sem gyógyítás, sem egyéb nem hajtódhat végre) majd 12. TPF 5 végül 13. BE 540.
[Megjegyzés: 900 TVP-nél többet nem tehetsz félre a paranccsal.]

TÖBB MINT 20 PARANCS
Bizonyára gyakran előfordult már, hogy az UL-en elférő húsznál több parancsot szerettél volna kiadni. Ilyenkor két lehetőséged van: jobban átgondolod, hogyan lehetne a leírt dolgokat kevesebb parancsból megadni, vagy kihúzol néhány kevésbé fontos parancsot, amelyek kiadása ráér a következő körben. Monstantól azonban van még egy lehetőséged - az ún. kezdeti és befejezési parancsok használata.
A 20-nál több parancsra az esetek 90%-ában olyan parancsok miatt van szükség, amelyeket minden körben kiadsz. Ilyenek az egyre szaporodó varázslatok, a csapdaállítás, esetleg a viselkedés. Mostantól megadhatsz maximum 5 parancsot, amely mindig végre fog hajtódni a forduló elején, a táborbontás és az első, az UL-en megadott parancs között (kezdeti parancsok), és max. 5 parancsot, amely a forduló végén, az UL-en szereplő UTOLSÓ UTASÍTÁS UTÁN hajtódik végre (befejezési parancsok).
Ha kiadod a Kezdeti Parancs Berakása: KPB parancsot, akkor az UL-en következőnek szereplő parancs végrehajtódik, ÉS tárolásra kerül. A Befejezési Parancs Berakása: BPB hatására a következő parancs végrehajtódik, és a következő fordulótól kezdve minden forduló végén végrehajtásra kerül. A K.P. Kivétele: KPK <sorszám> hatására a K.P. lista megadott helyén álló parancs törlődik (tehát NEM az a parancs, amelyiket az UL-en a következő sorba írsz). Vigyázat, ha több parancsot törlünk egyszerre, a törölt utániak sorszáma értelemszerűen eggyel lecsökken! A KPK 6 hatására az összes Kezdeti Parancs törlődik. Hasonló a BPK parancs működése is.
Lehetőség van arra, hogy a KPB és a BPB parancsoknál megadjál egy 1-5 közötti paramétert - a következő parancs pontosan ennyiedik helyre fog bekerülni a KP és BP listán (ha már van legalább ennyi parancs abban a listában). Néha ugyanis ennek az 5-5 parancsnak a sorrendje is fontos lehet. Figyelem! Ha már öt KP ill. BP parancsod van, és egy újabbat akarsz beszúrni, akkor egyet előtte ki kell törölnöd!
Néhány példa arra, hogy milyen parancsokat érdemes a KP listába rakni: TPS, egy körig tartó varázslatok elmondása, VI, balkezes fegyver kézbevétele. Példák a BP listára: Csapdaállítás, tulajdonságfejlesztés, VI, balkezes fegyver helyett értékes tárgy bal kézbe vétele, táborozás alatt érvényes varázslatok felrakása.

KARAKTERLAP

Johnny Deep, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 38. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 11 Merészség: 4/3 Magasság: 255 cm
IQ: 16 Támadás: 12 Agresszió: 4 Testsúly: 487 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 152/101 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 74 arany Kép. pont: 10
Eddig összesen 173 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 299 TP-t kaptál. Jelenleg 21 257 TP-d van. A következő szinthez még 3 743 TP szükséges. Trófeáid: bíbor szulfagor, ork sámán, szeppent rákfatty. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 15 lőfegyverek: 10

87,110 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 77 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 5 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 20 (+1) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. versengés: 1 8. szörnyismeret: 1 9. vadászat: 2
10. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkó (#5) 1 * fúvócső (#20) 1 * göcsörtös bunkó (#123)
1 kerek kő (#19) 1 * kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 parittya (#18) 1 szöges bunkó (#8)
19 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 14 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20]
2 vizestömlő (#3) [bennük 12 korty víz (#27), fér még: 28]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16) 17 drótszőr (#37)
6 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106) 5 fekete gyöngy (#99)
5 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205)
1 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33)
23 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
1 móri gyümölcs (#116) 7 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
8 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124)
23 sallank karom (#128) 9 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69)
2 szulfagor agyar (#677) 8 tigroszlán fog (#63) 4 vasérc (#152)

Összsúly: 47.05 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 4 varányszem (#30) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 2 szulfagor agyar (#677)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

85 86 87 88 89
-4
-3
-2
-1
(87,-3) elhagyott bánya (#1685), bíbor szulfagor (#358), Ygritte (1971. kalandozó)
(87,-2) szeppent rákfatty (#186)
(88,-3) 43. jellempróba, mélységi grittang (#103)

Üzenet küldése a karakternek