37. forduló, 39. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. okt. 7. 4h:04'
EZ A 999. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD
1000. játékheted kezdete: okt. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

BOTANICA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [2,-2] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna hajú, barna szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr tanítványa. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: őrjáratvezető. Fegyverzetét egy agyaggólem trófea, egy ében halálhajcsár trófea és egy orbitális mackósajt trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 55.} Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Raquor. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon találkozol egy vörös, tüsi hajú, kék szemű troll férfival. Fekete a bőre. Sheran elsőáldozója. Egy arany papi karkötőt, egy bronz morférmet, egy bronz morfjelvényt, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy réz emlékérmet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy varkaudar felderítő trófea, egy Tguarkhan trófea és egy Poomr Ko trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Worf. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon újból találkozol Worffal. {egészsége: 27.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Worffal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon megintcsak találkozol Worffal. {max. életpontja: 405.} Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Dornodon szerzetese. Egy Arany Beholderfejet, egy arany emlékérmet, egy arany morfjelvényt, egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkánycsizmát, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz morférmet, egy csonka fülbevalót, egy Dendeitren gyűrűjét, egy denevér szimbólumot, egy Dhl'molatzz tegezét, egy Dornodon talizmánját, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Fagyor övsálját, egy hősi övcsatot, egy Iniac nyakláncát, egy Khór maszkját, egy klasszik rézmedált, egy klasszikus kitűzőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lordok övét, egy lovagi sisakforgót, egy mind. zafírját, egy napfény karkötőt, egy Niagren vállszíját, egy purifikátor övet, egy Putakalu karkötőjét, egy q. pusztító éremet, egy q. taposó medált, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szamurájvértet, egy szerencsekockát, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy tőrvető vállszíjat, egy Toyaki csuklópántját, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűztagadót, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Zarknod fülbevalóját visel. Fegyverzetét egy élőholt draklen trófea, egy draklen családfő trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy Vércsapolót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy haragvó pegazus a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz.
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.
Az 1. napon összefutsz Calen Randirral. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy beholderfej medált, egy griff nyakéket, egy kráken gyűrűt, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy Rughar gyűrűjét, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy Ek'Hor trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. {ereje: 44.} Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod 1. napján calen Randir átadott neked 1 Éjmágus tükrét.
Táborozásod 1. napján calen Randir átadott neked 1 moa varázsdobozt.
Táborozásod 1. napján calen Randir átadott neked 1 súlyzót.
Táborozásod 1. napján calen Randir átadott neked 5 vasércet.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Dornodon szerzetese. Egy Arany Beholderfejet, egy arany emlékérmet, egy arany morfjelvényt, egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkánycsizmát, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz morférmet, egy csonka fülbevalót, egy Dendeitren gyűrűjét, egy denevér szimbólumot, egy Dhl'molatzz tegezét, egy Dornodon talizmánját, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Fagyor övsálját, egy hősi övcsatot, egy Iniac nyakláncát, egy Khór maszkját, egy klasszik rézmedált, egy klasszikus kitűzőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lordok övét, egy lovagi sisakforgót, egy mind. zafírját, egy napfény karkötőt, egy Niagren vállszíját, egy purifikátor övet, egy Putakalu karkötőjét, egy q. pusztító éremet, egy q. taposó medált, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szamurájvértet, egy szerencsekockát, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy tőrvető vállszíjat, egy Toyaki csuklópántját, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűztagadót, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Zarknod fülbevalóját visel. Felszerelését egy élőholt draklen trófea, egy draklen családfő trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy Vércsapolót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd haragvó pegazus. {max. életpontja: 3963.} Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Dark Bloom. Egy boszorkánykendőt, egy bronz morférmet, egy bronz morfjelvényt, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mind. smaragdját, egy nodonrod kitűzőt, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy q. pusztító medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kreiton idéző trófea, egy kreiton bűvölő trófea és egy sötét ölész trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {max. varázspontja: 2794; max. pszije: 456.} Mentális auráját felismered, ő is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Dark Bloom elszívott tőled 30 varázspontot a táborozásod 1. napján.
Az 1. napon újból összefutsz Dark Bloom. {max. varázspontja: 2852; max. pszije: 456.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+216 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) A lottó 1619. hetének nyerőszámai: 10, 24, 2. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy sötét gnóm nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 171. Kapsz 8 VP-t.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 171.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 166. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 161. Kapsz 5 VP-t.]

fve 403 5 felt. vásárlás a 403. tárgyat 5
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

fve 226 10 felt. vásárlás a 226. tárgyat 10
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ero 70 minieseményben max. szörnyerősség 70
Nem adhatsz meg nagyobb számot, mint az eddig megölt szörnyek fele (61), de legfeljebb 300. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

mak 1 5 makró 1 5
Makró mentése indul. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

p 71 (makró mentése:) használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 156. Kapsz 5 VP-t.]

p 73 (makró mentése:) használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve molekulaátrendezés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 146. Kapsz 10 VP-t.]

h 1100 (makró mentése:) használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

h 745 (makró mentése:) használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

h 211 (makró mentése:) használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 151.]

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy burástya királynő!

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 3 stukilövedék. Többször meglövöd a burástya királynő testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a burástya királynő testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a burástya királynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. Véres nyál csordul ki a burástya királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 576 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 tapasztalatkövet. Körbe nézel, hogy másokkal mi a helyzet, de úgy látszik, csak téged támadnak. Máris új ellenfél érkezik: egy vark. nekromanta! {max. életpontja: 101-120.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 3 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 34 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 621 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 2 gyógykenőcsöt. A káoszportál kifogyhatatlan. Újabb ellenfél érkezik: egy autentikus vámpír! {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Ez túl sok neked! Menekülsz. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [16 pontot használtál fel, van még 135. Kapsz 16 VP-t.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 133. Kapsz 2 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy vérfürdető magszim! {max. életpontja: 102-113.}

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 52 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 3 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 2 573 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 1 galachmitot. Nincs időd pihenni, máris újabb ellenfél támad rád: egy dögkeselyű! {max. életpontja: 91-110.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű farkát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 7 madártollat. 2 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 megsemmisítőt. Éppen kifújod magad, amikor újabb ellenfél érkezik: egy varkaudar bajnok! {max. életpontja: 86-175.}

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 3 stukilövedék. Többször meglövöd a varkaudar bajnok jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 7 vashegyű nyilat.
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+38 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+42 életerő.) Sorvadsz (-1 életerő). [92 pontot használtál fel, van még 41. Kapsz 92 VP-t.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 39. Kapsz 2 VP-t.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy varkaudar bajnok!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok bal karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 27 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 csontpálcát. Kezdesz fáradni, de nincs idő pihenni. Előtted az újabb ellenfél: egy vérfürdető magszim! {max. életpontja: 102-113.}

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 stukilövedék. Többször meglövöd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 2 445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 3 sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) [8 pontot használtál fel, van még 31. Kapsz 8 VP-t.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 29. Kapsz 2 VP-t.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy dehidrátor! (ld. enc.) {támadása: 23.}

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dehidrátor ízelt testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a dehidrátor farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a dehidrátor testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a dehidrátor ízelt testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dehidrátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A dehidrátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) Magad mögé lököd a pitiáner orgoró trófeát, és kiszedsz egy dehidrátor trófeát. 3 120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! Ennek sosem lesz vége? Újabb szörny érkezik a káposzportállal: egy vark. nekromanta! Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. [8 pontot használtál fel, van még 21. Kapsz 8 VP-t.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 19. Kapsz 2 VP-t.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy nómenklatúra! {védettsége: 31 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 47 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-8 támadás). Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. [8 pontot használtál fel, van még 11. Kapsz 8 VP-t.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 9. Kapsz 2 VP-t.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 5 VP-t.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-47 életerő.) Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 15, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a goldugar. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 178 pontot. A következő körben tehát 182 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAKRÓK
Végre! Sikerült hát megnyerned egy serteperte tündérkét magadnak, segedelmével talán kicsit jobban rendszerezni tudod fejedben az elintéznivalókat.
A játék nyelvén ez annyit jelent, hogy összeállíthatsz egy olyan makrót, azaz max. 10 parancsos utasítássort, amit később bármikor, egyetlen paranccsal életre hívhatsz. A makrón belül nem használhatod ugyanazt a parancsot, tárgyat vagy varázslatot kétszer, úgy sem, hogy eltérő paraméterekkel próbálod használni őket. Ha ilyet raksz a makróba, egyszerűen nem fog lefutni. Makró parancson belül természetesen másik makró parancsot sem futtathatsz.
A makrók beállítása a MAK paranccsal történik.
A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> kétparaméteres paranccsal az ezután kiadott X parancsod bekerül az adott sorszámú makróba, felülírva az ott lévő korábbi parancsokat. A makrók mentésekor a mentendő parancsok lefutnak.
A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> <Y = kezdő parancs száma> háromparaméteres paranccsal pedig az adott sorszámú makróban az Y. parancstól felülírod a meglévő utasításokat az ezután kiadott X paranccsal. A makrók módosításakor a mentendő parancsok lefutnak. A korábban kialakított makrókba való parancsbeszúrásra nincs lehetőség.
A MAK <makró sorszáma> egyparaméteres paranccsal pedig a korábbiakban beállított makrót tudod futtatni.
Most még csak egy makród van, így a MAK parancs első paramétere 1 lesz minden esetben. Ha azonban sikerülne a jövőben újabb serteperte tündérkéket az oldaladra állítani, akkor már több makró beállítására és használatára is lehetőséged lesz. (Újabb serteperte tündérkékkel eldugott palotáik felkutatásával találkozhatsz!)
Azt, hogy korábban milyen parancsokat állítottál be makróidba, a karakterlap Makróid dobozában láthatod.

SÚLYZÓ (347. TÁRGY)
Meg akarod növelni az erőd növelésére irányuló tulajdonságfejlesztés hatásfokát? Igen? Akkor a legegyszerűbb, ha készítesz egy korszerű, ergonómikus súlyzót. Ehhez mindössze két nehezékre és egy fémrúdra van szükséged, és egy KT 347 parancsra, 10 TVP árán. Ha súlyzó van a birtokodban, és TF 1 <TVP> parancsot adsz ki, akkor minden 10 TVP-nyi fejlesztés 13 TVP-nyit fog számítani, azaz a súlyzó 30%-al növeli a gyakorlás hatásfokát.

MOA VARÁZSDOBOZ (1133. TÁRGY)
A moa varázsdoboz díszítése egyedülálló Ghallán. Ha nem tudnád a moákról szerzett ismereteid alapján, hogy a mágiához nem igazán értettek, azt hihetnéd, rúnák sorakoznak körben a láda felületén. Pedig a jelek nagyon hasonlóak, itt van például ez a két helyen ismétlődő minta: "E=mc2". Megrázod a fejed, hogy elhessegesd a tudni akarás okozta fejfájást. Ha a napi 20 órában ezen dolgozó gnóm tudósoknak nem sikerült megfejteni a múlt moa rejtélyeit, neked miért sikerülne. Erre semmi esélyed. Ha viszont a piciny lakatot leakasztod a moa varázsdoboz fedeléről, és feltárod belsejét, még megtalálhatod a reményt. Ehhez a H 1133 parancsot kell kiadnod.

ÉJMÁGUS TÜKRE (1100. TÁRGY)
Ez a jókora tükör, ha épp nincs rá szükség, akár öklömnyi helyen is elfér, akár egy megnyomorgatott zsonglőrlabda. Ha viszont gazdájának szüksége van rá, pillanatok alatt képes felvenni egy állványra erősített, vastag fakerettel övezett tükör alakját. Elég reggelente egyszer megpillantanod e varázstárgy által megszépített képmásodat ahhoz, hogy különösen jó napod legyen. A legfurcsább az egészben, hogy semmilyen, a régen élt Éjmágus gonoszságára utaló jelet nem találni sem a tükör működésében, sem az általa elért hatásban. Hacsak a tükör használatától erősödő hiúságérzetet nem tekintjük annak. Az Éjmágus tükrét H 1100 paranccsal használhatod, fordulónként egyszer - a cselekedet hatása a Hadiszerencse II. és az Erőpajzs III. varázslat hatásával tökéletesen egyenértékű lesz, így nem is adódik össze velük.

MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG)
Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből.
Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.)

MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM
Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod.

DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY)
A dehidrátorok a sivatagok óriási testű ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testéből a vizet. Gyakran lőnek ki hősugarat a szemükből is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlőben levő) vizet párologtatják el, majd fogják fel bőrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 38. fordulód.

Erő: 19 (35) Szint: 18 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 29 (34) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 (26) Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 82/82 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 300/74 Jellem: semleges Tul. pont: 15
Szerencse: 18 (26) Varázspont: 532/288 Pénz: 123 arany Kép. pont: 6
Pszi pont: 66/15
Eddig összesen 399 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 811 TP-t kaptál. Jelenleg 313 459 TP-d van. A következő szinthez még 26 541 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, dehidrátor, harci mágus. A 34. fordulódban 5858 arany került a bankszámládra. 5920 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: * 19 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 14

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -17.); stukilövedék (#414) (18 -);
74,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 15 5. gyógyítás: 15 (+1) 6. felderítés: 1
7. szörnyidomítás: 2 8. teológia: 6 9. taumaturgia: 21
10. szörnyismeret: 8 11. pszi: 9 (+1) 12. vadászat: 4
13. bányászat: 5 14. főzés: 4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot )
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (988,18) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 7. szintű lényekre jégcsóva (#41) >> 13. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart)
Megölt szörnyek: 130. Szerzett pont: 17160. Beállított erő: 0 Összpont: 17160

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 73, h 1100, h 745, h 211.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 1 kaja (#2) 1 nyílpuska lövedék (#547)
8 púderkő (#119) 1 sallank karom (#128) 13 stukilövedék (#414)
2 szögletes kő (#17) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontpálca (#329) 1 galachmit (#310) 1 gyakorlómedál (#2729)
2 gyógykenőcs (#313) 7 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
1 megsemmisítő (#1540) 3 nyílvessző (#108) 1 sáfránypor (#211)
1 tapasztalatkő (#975) 7 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

1 2 3
-3
-2
-1
(2,-2) burástya királynő (#759), vark. nekromanta (#173), vérfürdető magszim (#148), dögkeselyű (#174), varkaudar bajnok (#190), dehidrátor (#151), nómenklatúra (#158)

Üzenet küldése a karakternek