| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2024. okt. 7. 4h:04' EZ A 999. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD 1000. játékheted kezdete: okt. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
| * 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
| * 3. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
| fve 403 5 | felt. vásárlás a 403. tárgyat 5 |
| fve 226 10 | felt. vásárlás a 226. tárgyat 10 |
| ero 70 | minieseményben max. szörnyerősség 70 |
| mak 1 5 | makró 1 5 |
| p 71 | (makró mentése:) használod a 71. pszi képességet |
| p 73 | (makró mentése:) használod a 73. pszi képességet |
| h 1100 | (makró mentése:) használod az 1100. tárgyat |
| h 745 | (makró mentése:) használod a 745. tárgyat |
| h 211 | (makró mentése:) használod a 211. tárgyat |
| tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 3 stukilövedék. Többször meglövöd a burástya királynő testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a burástya királynő testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a burástya királynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. Véres nyál csordul ki a burástya királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 576 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 3 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 34 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2 621 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 52 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a moa stukival néhány lövedéket. Elrepül 3 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 2 573 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű farkát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 7 madártollat. 2 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 3 stukilövedék. Többször meglövöd a varkaudar bajnok jobb oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok bal karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 27 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}
Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 stukilövedék. Többször meglövöd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 2 445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dehidrátor ízelt testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a dehidrátor farkát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a dehidrátor testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a dehidrátor ízelt testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dehidrátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A dehidrátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.) Magad mögé lököd a pitiáner orgoró trófeát, és kiszedsz egy dehidrátor trófeát. 3 120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 47 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-8 támadás). Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
| * 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
| MAKRÓK Végre! Sikerült hát megnyerned egy serteperte tündérkét magadnak, segedelmével talán kicsit jobban rendszerezni tudod fejedben az elintéznivalókat. A játék nyelvén ez annyit jelent, hogy összeállíthatsz egy olyan makrót, azaz max. 10 parancsos utasítássort, amit később bármikor, egyetlen paranccsal életre hívhatsz. A makrón belül nem használhatod ugyanazt a parancsot, tárgyat vagy varázslatot kétszer, úgy sem, hogy eltérő paraméterekkel próbálod használni őket. Ha ilyet raksz a makróba, egyszerűen nem fog lefutni. Makró parancson belül természetesen másik makró parancsot sem futtathatsz. A makrók beállítása a MAK paranccsal történik. A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> kétparaméteres paranccsal az ezután kiadott X parancsod bekerül az adott sorszámú makróba, felülírva az ott lévő korábbi parancsokat. A makrók mentésekor a mentendő parancsok lefutnak. A MAK <makró sorszáma> <X = parancsok száma> <Y = kezdő parancs száma> háromparaméteres paranccsal pedig az adott sorszámú makróban az Y. parancstól felülírod a meglévő utasításokat az ezután kiadott X paranccsal. A makrók módosításakor a mentendő parancsok lefutnak. A korábban kialakított makrókba való parancsbeszúrásra nincs lehetőség. A MAK <makró sorszáma> egyparaméteres paranccsal pedig a korábbiakban beállított makrót tudod futtatni. Most még csak egy makród van, így a MAK parancs első paramétere 1 lesz minden esetben. Ha azonban sikerülne a jövőben újabb serteperte tündérkéket az oldaladra állítani, akkor már több makró beállítására és használatára is lehetőséged lesz. (Újabb serteperte tündérkékkel eldugott palotáik felkutatásával találkozhatsz!) Azt, hogy korábban milyen parancsokat állítottál be makróidba, a karakterlap Makróid dobozában láthatod. |
SÚLYZÓ (347. TÁRGY)Meg akarod növelni az erőd növelésére irányuló tulajdonságfejlesztés hatásfokát? Igen? Akkor a legegyszerűbb, ha készítesz egy korszerű, ergonómikus súlyzót. Ehhez mindössze két nehezékre és egy fémrúdra van szükséged, és egy KT 347 parancsra, 10 TVP árán. Ha súlyzó van a birtokodban, és TF 1 <TVP> parancsot adsz ki, akkor minden 10 TVP-nyi fejlesztés 13 TVP-nyit fog számítani, azaz a súlyzó 30%-al növeli a gyakorlás hatásfokát. |
| MOA VARÁZSDOBOZ (1133. TÁRGY) A moa varázsdoboz díszítése egyedülálló Ghallán. Ha nem tudnád a moákról szerzett ismereteid alapján, hogy a mágiához nem igazán értettek, azt hihetnéd, rúnák sorakoznak körben a láda felületén. Pedig a jelek nagyon hasonlóak, itt van például ez a két helyen ismétlődő minta: "E=mc2". Megrázod a fejed, hogy elhessegesd a tudni akarás okozta fejfájást. Ha a napi 20 órában ezen dolgozó gnóm tudósoknak nem sikerült megfejteni a múlt moa rejtélyeit, neked miért sikerülne. Erre semmi esélyed. Ha viszont a piciny lakatot leakasztod a moa varázsdoboz fedeléről, és feltárod belsejét, még megtalálhatod a reményt. Ehhez a H 1133 parancsot kell kiadnod. |
ÉJMÁGUS TÜKRE (1100. TÁRGY)Ez a jókora tükör, ha épp nincs rá szükség, akár öklömnyi helyen is elfér, akár egy megnyomorgatott zsonglőrlabda. Ha viszont gazdájának szüksége van rá, pillanatok alatt képes felvenni egy állványra erősített, vastag fakerettel övezett tükör alakját. Elég reggelente egyszer megpillantanod e varázstárgy által megszépített képmásodat ahhoz, hogy különösen jó napod legyen. A legfurcsább az egészben, hogy semmilyen, a régen élt Éjmágus gonoszságára utaló jelet nem találni sem a tükör működésében, sem az általa elért hatásban. Hacsak a tükör használatától erősödő hiúságérzetet nem tekintjük annak. Az Éjmágus tükrét H 1100 paranccsal használhatod, fordulónként egyszer - a cselekedet hatása a Hadiszerencse II. és az Erőpajzs III. varázslat hatásával tökéletesen egyenértékű lesz, így nem is adódik össze velük. |
MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG)Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből. Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.) |
| MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod. |
DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY)A dehidrátorok a sivatagok óriási testű ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testéből a vizet. Gyakran lőnek ki hősugarat a szemükből is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlőben levő) vizet párologtatják el, majd fogják fel bőrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra. |
| Erő: | 19 (35) | Szint: | 18 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 29 (34) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 17 (26) | Védekezés: | 38 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 82/82 év |
| Egészség: | 17 (22) | Életpont: | 300/74 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 15 |
| Szerencse: | 18 (26) | Varázspont: | 532/288 | Pénz: | 123 arany | Kép. pont: | 6 |
| Pszi pont: | 66/15 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | * 19 | ütőfegyverek: | 3 |
| lőfegyverek: | 14 | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -17.); stukilövedék (#414) (18 -); |
| 74,57 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 7 | 3. mászás: | 1 |
| 4. csapdakészítés: | 15 | 5. gyógyítás: | 15 (+1) | 6. felderítés: | 1 |
| 7. szörnyidomítás: | 2 | 8. teológia: | 6 | 9. taumaturgia: | 21 |
| 10. szörnyismeret: | 8 | 11. pszi: | 9 (+1) | 12. vadászat: | 4 |
| 13. bányászat: | 5 | 14. főzés: | 4 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
| kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| áldomás (#6) (988,18) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
| tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| lángcsóva (#31) | >> | 7. szintű lényekre | jégcsóva (#41) | >> | 13. szintű lényekre | |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (685): új. |
| HŐSTETTEID | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart) | ||
| Megölt szörnyek: 130. Szerzett pont: 17160. Beállított erő: 0 Összpont: 17160 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, p 73, h 1100, h 745, h 211. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | amniosz (#203) | 1 | kaja (#2) | 1 | nyílpuska lövedék (#547) | |||
| 8 | púderkő (#119) | 1 | sallank karom (#128) | 13 | stukilövedék (#414) | |||
| 2 | szögletes kő (#17) | 11 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | csontpálca (#329) | 1 | galachmit (#310) | 1 | gyakorlómedál (#2729) | |||
| 2 | gyógykenőcs (#313) | 7 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | |||
| 1 | megsemmisítő (#1540) | 3 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
| 1 | tapasztalatkő (#975) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
| 1 | 2 | 3 | |
| -3 | |
|
|
| -2 | |
|
|
| -1 | |
|
|