Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. szept. 15. 12h:03' EZ A 108. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD 109. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2254 SZÁMLA : XXXX |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
id 7168 13 | idomítod a 7168. szörnyet 13 pontért |
ek 7 17 5 | t. energia kisütése: 7 17 5 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az emberevő fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevő jobb vállát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 9 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval megütöd az emberevő bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [-292,-7] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy móleon. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a móleon jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a móleon fémes gerincét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-292,-8] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Leanan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy emberevő. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az emberevő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 10 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 10 életpontot vesztettél. Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
be 33 | bemész a 33. titkos labirintusba |
lm 3 6 10 | mozogsz 3 6 10 |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a vadtroll testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadtroll testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-6 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a zombi rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi jobb karját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös pók jobb oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
lm 10 4 1 | mozogsz 10 4 1 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a zombi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi rotható húsát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kf 13 2 | kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a móleon testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a móleon bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a móleon jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a móleon sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A móleon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [-294,-6] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy hegyi rák. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a hegyi rák testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a hegyi rák testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a hegyi rák összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hegyi rák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [-294,-5] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő drasmólyom nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a drasmólyom nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [-293,-3] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Borzas Ámlin formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy olvasztókemencét. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy gyilkos tetű nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
szk 62 | keresed a 62. szörnyet |
be | bemész |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 11.]
szm 7168 | megölöd a 7168. szörnyet |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hegyi szamár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi szamár testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a hegyi szamár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A hegyi szamár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi szamár testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a hegyi szamár széles hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A hegyi szamár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegyi szamár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
h 396 | használod a 396. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
GHALLA OLIMPIAI JÁTÉKOK A Ghalla Olimpiai játékok bizonyos időközönként (félévente) megrendezésre kerülnek, Alanorban, a Yaurr királyság fővárosában. A játékokra bárki nevezhet, aki be tudja fizetni a nevezési díjat (10 arany, vagy annak megfelelő értékű tárgy). A kalandozók nyolc kategóriában versenyeznek: kezdők, tapasztaltak, veteránok, mesterek, harcosok, tökéletesek, hatalmasok és félistenek kategóriákban. A selejtezőben négy ellenféllel kell megküzdened. A győzelem 2 pontot ér, a döntetlen 1 pontot, a vereség nullát. A versengés ezután svájci rendszerben történik, azaz az első, véletlensorsolásos kör után mindig azzal mérkőzöl, akinek ugyanannyi pontja van, mint neked. Díjat minden kategóriában az első három helyezett kap. Minden csata - a megszokottól eltérően - négy körig tart. Ez ugyanolyan, mint a szokásos, két kalandozó közötti harc. Ha valaki 0 életpont alá kerül, a rendezőség által biztosított multifunkcionális deus ex machina azonnal visszahozza az életbe, és - bár az adott párviadalt elvesztette - ha még a selejtezőben van, harcolhat tovább. A selejtezőben döntetlen egy harc kimenetele, ha mindkét kalandozó 0 alá kerül ill. közel ugyanannyit sebeznek egymáson. A döntőben nem lehetséges a döntetlen - a bírák mindenképpen győztesnek nyilvánítják az egyik felet négy ütésváltás után. Az Olimpián két csata között (és persze a legelső csata előtt is) automatikusan maximális életpontba gyógyít a rendezőség, sem saját gyógyításra (FGY), sem varázslatra nincs szükséged. Varázs- és pszi pontod - bár maximumról indul - nem nő vissza két harc között. Megjegyzés: A játék rendezősége fenntartja a jogot, hogyha egy kategóriában nincs elegendő jelentkező (legalább öt), akkor a jelentkezéseket visszautasítsa, és a kategóriaversenyt kizárólag a királyi testőrség bajnokai között folytassa le. |
NEVEZÉS AZ OLIMPIÁRA Az olimpiára való nevezés a H 1 <tárgy> paranccsal történik, 0 TVP-ért. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a nevezési díjat miben fizeted. Ha aranyban, akkor H 1 50 -et írjál. Ha nincs aranyad, valamilyen más tárgyat írjál, amiből a rendelkezésedre álló mennyiség legalább 10 aranyat ér (azt, hogy mi mennyit ér, tapasztaltabb barátaidtól tudhatod meg). Pl. ha van a birtokodban 12 drótszőr, akkor a H 1 37 parancs kiadása azt fogja jelenteni, hogy a nevezési díjat 10 drótszőrrel rovod le (mivel egy drótszőr 1 aranyat ér). Pl. a fekete gyöngy értéke 6 arany, ebből 2 elég a nevezésre. Ha a paraméterként megadott tárgyból nincs a birtokodban 10 arany értékű, a parancs kudarcot vall. Olimpiára csak akkor nevezhetsz, ha ennek lehetőségét előzetesen egy hírnök tudtodra adta. Lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontottad. Az olimpián a legutolsó nevezésed fogjuk figyelembe venni. A sikeres nevezés pillanatában a teljes karakterlapod lementésre kerül. Ez azt jelenti, hogy a viadalon pontosan úgy fogsz részt venni, mint ahogy H 1 <tárgy> parancs kiadásakor állsz. (Kivéve az életerőt és a varázspontot, ez mindenképpen maximális lesz a viadal kezdetekor.) Tehát ha vannak bekészített varázslataid (áldomás, vámpirizáció, stb.) akkor ezek a viadalon is élni fognak. Azokat a fegyvereket fogod használni, amelyek a kezedben vannak, azt a páncélt fogod viselni, ami épp rajtad van. A Viselkedésedet nem kell külön állítanod, a viadalon a menekülésed automatikusan 0 %. A nevezés pillanatától az Olimpia tényleges szimulációjáig nem használhatsz Átadás: A, Tárgyelrejtés: D <tárgy> <menny.> <kód>, Eladás (EA) és Vásárlás (VE) parancsokat, a visszaélések elkerülése végett. Egyéb, kevésbé nyilvánvaló tárgyátadási metódusoknál (pl. Bűvölés) is jóval kevesebb az esély a sikerre. Az Olimpián való részvétel semmilyen kockázattal sem jár, az ott történt események: tárgyszerzés/vesztés, szakértelem növekedés, stb. nem jelentkezik a rendes fordulóidban. Az egyetlen dolog, amit továbbviszel az Olimpián szerzett tapasztalataidból a részvételért kapott tapasztalati pont és az esetleges díjak. Ezeket a dolgokat az Olimpia után legközelebb betáplált fordulóban megkapod, ekkor már újra használhatod az Ad és Tárgyelrejtés parancsokat is. Az Olimpia szimulációja egy napon történik. Ekkor készíti el a számítógép az összes résztvevő, a versenyen történt eseményeket leíró fordulóját. A fordulók ugyanúgy 40 zsetonba (interneten 31-be) kerülnek, mint egy normál forduló. (Ha esetleg nincs elég pénz a számládon, a fordulódat a gép meghitelezi, de ilyenkor legközelebb legalább 80 zsetont küldjél, hogy a soron következő fordulódat be tudjuk táplálni!) A szimuláció lefolyását követő 1-2 napon belül mindet elpostázzuk a játékosoknak. (Akinek nem tudtuk személyesen átadni az aktuális TF találkozón.) |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 19 (20) | Szint: | 11 | Merészség: | 6/2 | Magasság: | 246 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 370 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 165/77 | Jellem: | jó (28) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 19 (20) | Varázspont: | 48/11 | Pénz: | 227 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 12/2 | Pszi pont: | 41/14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/14 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 16/71 (+41%) | lőfegyverek: | 14/68 (+44%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -6.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
71,70 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/19 | 2. nyomkövetés: | 2/80 (+80%) | 3. mászás: | 3/94 |
4. csapdakészítés: | 5/36 (+16%) | 5. csapdaészlelés: | 1/21 (+6%) | 6. gyógyítás: | 6/16 |
7. titkosírás: | 2/22 | 8. felderítés: | 2/4 | 9. szörnyidomítás: | 1/79 (+14%) |
10. teológia: | 1/11 | 11. taumaturgia: | 4/42 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 1/0 | 14. zene: | 1/0 | 15. szörnyismeret: | 5/23 (+22%) |
16. pszi: | 7/52 (+8%) | 17. zárnyitás: | 7/33 (+527%) | 18. vadászat: | 1/0 |
19. vitalitás: | 1/0 | 20. bányászat: | 4/56 | 21. testépítés: | 1/0 |
22. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
elnyomók gyűlölete (190) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1072 TU szükséges.) |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | bronzpajzs (#89) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | |
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | * | sárga erőöv (#276) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | * | kőkalapács (#13) | |
1 | kőkés (#6) | 1 | méregfog (#1553) | 1 | parittya (#18) | |||
1 | * | szöges bunkó (#8) | 4 | ubuk tüske (#131) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | fáklya (#36) | 2 | furulya (#233) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | kötél (#92) | 1 | mérleg (#81) | ||
1 | moa katalizátor (#386) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 36] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 8 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 100] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | acélpengőke (#231) | 19 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | dözmöng szív (#122) | 23 | drótszőr (#37) | |||
3 | evaporőr háj (#105) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | fémrúd (#104) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | grifftojás (#179) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | kaktusztüske (#114) | 8 | lapkorong (#80) | 60 | madártoll (#112) | |||
2 | magszim bél (#103) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 3 | ormánygőte csont (#21) | 4 | pirkit (#153) | |||
2 | rákpáncél (#97) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | sallank karom (#128) | 6 | smirglilevél (#29) | 8 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
15 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | 16 | varányszem (#30) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 43.03 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | fáklya (#36) | 7 | kerek kő (#19) | |||
1 | tüske (#22) | 3 | ubuk tüske (#131) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | rákpáncél (#97) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | ugh méreg (#166) |
-295 | -294 | -293 | -292 | -291 | |
-9 | |
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|