Karakterszám: |
7200 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
38 |
Játékhét: |
41 |
E
forduló ára: |
22 zs. |
Maradék zseton: |
75 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. feb. 13. 9h:21' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. feb. 14. |
|
E-mail!
WINDFORCE KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Black Rose kiadott egy tk 50 2800 2367 6666 7200 0 parancsot.
**
1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 34 aranyat.
Kissé már éhezel, ezért csak 35 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 30976.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad
herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos
hajú férfi. (hírneve 1829.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*feb. 10.* Galóca egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*feb. 10.* Galóca
egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*feb. 10.* Pindurutalagala csatában legyõzte Kóbor Warkot.
*feb. 10.*
Avvocato Terrasini csatában legyõzte Sissy-Pussy-Babyt.
*feb. 10.* Stanislava
szolgálatába állt egy õsöreg élõ cseppkõ.
*feb. 10.* Baltazár rangja a
Mágusok Klánjában "õsmágus-jelölt" lett.
*feb. 10.* Kronx és Siawn a Róka
megküzdöttek egymással, és Kronx gyõzött.
*feb. 13.* Pindurutalagala gyõzelmet
aratott Kóbor Wark felett.
*feb. 13.* Pindurutalagala csatában legyõzte
Xenomorfot.
*feb. 13.* Pindurutalagala és Para Zita a Vérszopó megküzdöttek
egymással, és Pindurutalagala gyõzött.
*feb. 13.* Pindurutalagala gyõzelmet
aratott Nyálkoid Slájm felett.
*feb. 13.* Pindurutalagala és Árkon Át
Szóló megküzdöttek egymással, és Pindurutalagala gyõzött.
Közel vagy az éhhalálhoz. Ilyen állapotban már vadászni sem tudsz! Végül
elhatározod magad, elmész munkát keresni. Egy gazdag galetki nagyarányú
építkezést folytat, palotát épít, ott dolgozol hosszú órákon át. Közben
is adnak enni, és a munka végén alaposan jóllakhatsz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+21 életpont.)
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész
hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget
kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka
szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
72.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]
kno 9 4 |
9. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]
lr 165 17 |
ládába rejtesz: |
Berakod a ládikóba a molitár hájat. Sajnálom, de nincs a birtokodban az
a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél,
azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+6% védekezés.) (-6
vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. A szomszédos sziklaperem fölé
vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Nem habozol sokat,
választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás
lesz.
A galetki, aki itt lakik
Nalan Thunderwolf, egy karcsú, hosszú kék hajú,
zöld szemû, tetovált arcú, hegyesfülû, bronzbõrû nõ. A Tolvajok klánjának
lopakodó rangú tagja. Tárgyai: az elektromosság hosszúkardja, szivárvány
karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, ezüst nyaklánc,
kék gömb, a kalmár nyaklánca, suhanó csizma, a ragadozó kardja, a villám
kerek pajzsa, díszes villámöv, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje. Nalan
Thunderwolf mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra.
Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Nalan
Thunderwolf finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal
falatoztok. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a
téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó
aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel.
Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+7% jóllakottság)
A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az asztrálpók.
[ld. enc.]
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést:
+1 kereskedelem; [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 104.]
pv 6 3 5 4 1 2 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, szakértelem
próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges,
átokszórást javasolsz. Végül sima harcot javasolsz. Legutolsó esetben egy-egy
elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]
tk 50 2019 2800 2367 6666 |
50. többszemélyes kaland |
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 2800 még nem adta ki
ezt a parancsot. 2367 még nem adta ki ezt a parancsot. 6666 még nem adta
ki ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]
l 50 165 |
lopás preferencia: |
Minimum 50 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged,
elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: molitár háj.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]
be 4 59 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés
madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe
venni. Megmondod, hogy
a vezetõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni.
Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik
oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak,
és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a
kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
kf 144 2485 |
bekészíted a 144. tárgyat |
Leveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét. Leveszed
a füvész köpenyét. Felveszed az ügyesség köpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
k 2 17 99 15 319 252 |
kaland elvállalása |
(2. kaland:) Visszatérsz a boltoshoz, és azt mondod neki, elvállalod a feladatot.
A kereskedõ elmosolyodik, és elmagyarázza, ki lenne az áldozat. Hatalmad
tudatában, fölényesen keresed fel a barlangot.
[Csapdaészlelés próba
7-es küszöbre: sikeres]
Hohó, egy vékony zsinór van a bejáratnál keresztbe feszítve! Óvatosan átléped.
[Lopakodás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Óvatosan beljebb osonsz. Csendben eléred a belsõ barlangot. Ahogy belépsz,
egy rémült galetki pattan eléd.
- Az adósságért jöttem - recseged színtelen
hangon. A galetki szemei kitágulnak, tudja, hogy az életéért kell harcolnia,
hiszen törleszteni nem tud. Elõre lódulsz. Ellenfeled egy adós (#109).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megcélzod az adóst a hosszú íjjal, és lõsz.
(19 sebzést okoztál.)
Az adós céloz, és lõ rád.
(8 sebzést okozott.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az adóst célzod, amikor a hosszú íjjal lõsz.
(2 találattal
41 sebzést okoztál.) Az adós holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+44%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami egy parittya.
Nos, ezzel megvolnánk! A galetki trófeáját magaddal viszed, hogy bizonyíthasd
a kereskedõnek, a feladatot végrehajtottad. A kereskedõ vállon vereget,
aztán eléd borít egy tucat drágakövet. - Itt a fizetséged, kedves orgyilkosom!
- mondja biztatóan. Most aztán kétszer is meggondolja magát, aki esetleg
nem akar fizetni nekem.
(+1 képességpont.)
(17. kaland:) Úgy érzed, kellõen felkészült vagy ahhoz, hogy egy elõadást
tarts az akadémián a kezdõ galetkiknek, akik épphogy csak elsajátították
a füvek ismeretét. Egy tágas, kényelmes barlangba vezetnek. Elakad a lélegzeted:
több, mint harminc galetki vár rád!
[Vezetõkészség próba 3-as küszöbre:
sikeres]
Magabiztosan a fiatal galetkik elé lépsz, és hozzálátsz az elõadáshoz. A
füvekrõl beszélsz, arról, hogy melyiket hogyan lehet felismerni, hogyan
kell õket begyûjteni, meg hasonlók.
[Meggyõzõkészség próba 5-ös küszöbre:
sikeres]
A diákok csillogó szemmel figyelnek, látszik rajtuk, hogy érdekes, amit
mondasz. Aztán elérkezik az elõadás legizgalmasabb része: egy kísérletet
kell bemutatnod, amely során elõre kikészített füveket keversz össze és
fõzöl varázsitallá! A diákok izgatottan figyelnek.
[Varázsitalfõzés próba
6-os küszöbre: sikeres]
A kísérlet tökéletesen sikerül, az elkészített hajnövesztõt mindenki végigkóstolhatja.
A diákok nevetve tapogatják frissen serkent szakállukat. Te azonban még
nem lazítasz: tudod, hogy most következik az elõadás leghúzósabb része,
a kérdések! A diákok kérdéseinek kereszttüzében kevés a szaktudás - hihetetlenül
éles elme szükséges.
[IQ próba 11-es küszöbre: sikeres]
Egyszerre többfelé figyelsz, értelmesen válaszolsz, egyszóval tökéletesen
kiállod a próbát! A diákok vidáman, feldobódva távoznak, az oktató is elégedettnek
tûnik veled.
- Gratulálok, és köszönjük az elõadást! - fizetségként a
kezedbe nyom egy tucatnyi drágakövet, és megvendégelnek egy vacsorával
(+25% jóllakottság.) Jókedvûen távozol, érzed, hogy az elõadás rád is jó
hatással volt.
(+4 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
Sokat gondolkodtál a történeten, kétségek közt vívódva keresed fel Troy
Archidot. Amikor találkoztok, azonnal ki is bököd a kérdést, ami nem hagyott
nyugodni.
- Troy, igaz a történeted?
- Nem hiszem, hogy ez most, a
történet közepénél érdekes lenne. Kérlek, tanúsíts türelmet, és hallgass
végig! Aztán a végén majd eldöntöd, vagy akár együtt eldöntjük, hogy igaz-e
a történet, és hogy ennek van-e egyáltalán jelentõsége. - bólintasz, és
kényelmesen elhelyezkedsz, várva a folytatást.
- Rintelki Anator az elkövetkezendõ
napokban rengeteget gondolkodott, töprengett. Vadászott, mint minden más
galetki, de közben a gondolatai állandóan azon jártak, amit a remete mondott.
Hajnalig forgolódott a szállásán, szemére nem jött álom. Aztán egy napon
megint történt valami, ami változást jelentett és nem töprenghetett tovább.
Anator egy lélektáncos nyomait követte. A veszedelmes torzszülött halálos
ellensége volt a galetkiknek, és a birtokában levõ bronz korong olyan trófea
volt, amelynek megszerzésével Anator ismételten bizonyíthatta volna elöljárói
elõtt rátermettségét. Már közel volt a célhoz, amikor egyszer csak megérezte
a szagot. Nem volt kétség. Ugyanaz az émelyítõ érzés. Markait összepréselte,
mintha ki akarná nyomni belõlük a borzalmas tapintást, de minden ujjbegyén
ott érezte a rontást továbbra is, szinte összeragadt tõle a keze. Egy pillanatig
sem gondolkodott, otthagyta a lélektáncost, és az új nyomokat követte.
Nem kellett sokáig mennie, a métely mindennél világosabb nyomokat hagyott.
Egy szûk, borotvaéles cseppkövekkel sûrûn teleszórt járatba vezették az
ifjút. És itt a szagba egy másikfajta bûz is keveredett. A milgandot magasra
emelte, hogy megvilágítsa a barlang minden sötét szegletét, sehonnét se
támadhasson rá semmilyen meglepetés. De nem várt rá fenyegetés, csak irtózat.
A földön egy megcsonkított test hevert. Egy nyomorúságos alak, amelyet
valamilyen maró anyag még nyomorúságosabbá tett. A renegát galetki volt,
minden kétséget kizáróan megismerte, hiába vált az arca azonosítatatlanná.
Beléhasítottak a remete szavai - "Használd a képességedet, és állítsd meg
az ügynököt, a te kezedben van a fajunk sorsa!" Egészen biztos, hogy a
renegátot is ezekkel a szavakkal küldte útjára a remete. De a renegát kudarcot
vallott. Nyomorultul, fajának kitaszítottjaként halt meg, és számára már
mindegy, hogy mi történik a többi galetkivel. De hiába számûzték, megpróbált
segíteni. Vagy egyszerûen csak rejtõzött, mint eddig, és az ügynök talált
rá? Mindez már nem számít. A fiú tudta, hogy most már tényleg nincs más,
aki a rémet megállítsa. Ha megtalálja a nyomát, ha követni tudja, ha rábukkan...
Hogyan fog végezni vele? A xenók csak apró férgek az Ellenség bolygóján,
mégis, iszonyú fenyegetést jelentettek a galetkik fajára. És most itt van
egy teremtmény, amely fejlettségében inkább az Ellenséghez áll közel, messze
felette áll a xenóknak. Hogy fogja õ legyõzni, egyedül? Nem, ez lehetetlen...
Segítséget kell kérnie! Elhatározta, hogy ismét felkeresi a remetét.
Troy itt megáll a történettel, és mereven rádnéz.
- Mit gondolsz, hogy
fog végzõdni?
- Hmm... Hogyan? Elképzelésem sincs, épp ez az, amiért
nagyon kíváncsi vagyok rá!
Troy ekkor valamit motyogott az orra alatt,
talán azt, hogy "nekem sem", de nem igazán lehetett érteni. Lehetséges,
hogy most találja ki az egészet? Vagy épp ellenkezõleg?
- Ennyi volt
mára - mondja Troy. - Szeretném, ha a következõ látogatásod elõtt elmennél
a remetéhez, összeismerkednél vele. A legtöbb galetki már számtalan alkalommal
járt nála, mégsem tud róla semmit! Egymás mellett élünk, mégsem ismerjük
egymást... - mondja, ezt már láthatóan csak magának. Elbúcsúzol tõle, és
visszatérsz barlangodba. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal
keresheted. Ha még csak a Hegy legelsõ szintjén élsz, akkor bizony tovább
kell költöznöd a következõ szintre, hogy megismerhesd a remetét, és a történet
folytatását megtudhasd.]
(15. kaland:) Itt az ideje, hogy segíts a papoknak! Felmarkolod a rengeteg
üvegcsét, és lebattyogsz a templomba.
[Tárgyhasználat: 20 üvegcse]
Az egyik fiatal pap már messzirõl integet. - Barátom! - kiáltja. - Ezt kapd
el! - ezzel feléd hajít egy csomagot.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre:
1 hõsiesség pont árán sikeres]
Egy jól irányzott, precíz rúgással visszalövöd a feléd dobott csomagot,
és még az üvegcsék sem potyognak ki a kezedbõl. - Tudod, kivel szórakozzál!
- kiáltod a fiatal pap felé. A templomban nagy örömmel fogadnak, rögvest
hozzálátnak az üvegcsék kimosásához. A fehér gyógyital hatalmas üstben
fortyog, a szerzetesek óvatosan adagolják az üvegcsékbe. Közben megkapod
az ígért gyógyítást, teljesen begyógyítják sebeidet. Hallgatod a munka
közben beszélgetõ szerzeteseket. Az egyik épp azt meséli, hogy tegnap egy
galetki csúnyán átkozódott a templomban, és lám, Skretya atya fülönfogta,
és valami nagyon nehéz feladatot talált ki neki! No, ezek szerint neked
is vigyáznod kell az átkozódással. Vágyódva nézel az üst felé. A fõpap
elkapja a tekintetedet, és mosolyogva így szól hozzád:
- Egy galetkinek
tudnia kell, hogyan gyógyítson saját magán, nem szabad holmi fõzetekre
támaszkodnia! Várjál, tudok segíteni! - félrevonultok, a fõpap meditációs
gyakorlatokat és gyógyítási technikákat oktat neked. A tanításnak köszönhetõen
az egészség tulajdonságod megnõtt eggyel! Boldogan távozol.
(319. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása
után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz
rajta. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 renegát mágustanonc (#47).
*** 1. KÖR *** Hosszú íjjal meglövöd az 1. renegát mágustanoncot.
(21 sebzést
okoztál.) Néhány rövid kézmozdulat után a 2. renegát mágustanonc létrehoz
egy tûzfal varázslatot. Az 1. renegát mágustanonc elõhív egy tûzfal varázslatot.
*** 2. KÖR *** Felemelve a hosszú íjat, az 1. renegát mágustanoncot lövöd.
(2 találattal 45 sebzést okoztál.) Az 1. renegát mágustanonc holtan terül
el. A 2. renegát mágustanonc varázshatalma segítségével elmond egy agyroppantást.
A varázslat nem hatott rád.
*** 3. KÖR *** Megcélzod a 2. renegát mágustanoncot a hosszú íjjal, és lõsz.
(2 találattal 41 sebzést okoztál.) A 2. renegát mágustanonc elmormol egy
agyroppantás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását.
*** 4. KÖR *** A 2. renegát mágustanoncot célzod, amikor a hosszú íjjal
lõsz.
(2 lövéstõl 47 ép-t sebzõdött.) A 2. renegát mágustanonc hörögve
elterül.
[A csatában összesen 154 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+69%).
Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Elõguberálod
zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás
próba 8-as küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre
tárul.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: a káosz mágikus
nyílpuskája és egy nyaklánc.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(252. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[65 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg
gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra
sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
m 7 10 2211 2121 2121 2125 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,10) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 7,9) Irány észak! Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra
rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya.
Megkerülöd a kört.
(M 7,8) Észak felé mozogsz. Egy aprólékosan díszített oltárt látsz, melette
üres áldozati kehely. Az oltár oldalát cirkalmas rúnák százai borítják.
Imádkozol.
(M 8,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,7) Észak felé mozogsz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn
nem vár semmilyen akadály!
(M 8,7) A négy égtáj közül keletet választod. A próbatételt vezetõ galetki
most is itt van. Üdvözöl téged.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Visszatérsz szállásodra.
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
m 7 8 4414 1414 1414 1414 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ism 20 |
a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal |
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 0.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira
nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5
galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 214 sebzést okoztál,
és 8 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
5 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
196 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Windforce, egy pillanatra nem erted mi tortent, de mar feletted
terdel ez a férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod:
piromád. Ez a 38. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 (7) / 1.95 |
[2] IQ: |
10 (13) / 3.93 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 0.71 |
[4] egészség: |
8 (9) / 0.31 |
[5] mágia: |
9 / 0.97 |
[6] gyorsaság: |
11 (10) / 2.79 |
[9] Méret/ép: |
72 / 72 |
Min. méret: |
72 |
Barlangméret: |
72 |
|
|
Varázspont: |
83 / 77 |
Képességpont: |
16 / 10% |
Hõsi pont: |
15 (8) |
Tám.bónusz: |
-2% |
Véd.bónusz: |
26% |
Galetki erõ: |
237 / 189 |
Hírnév : |
163 |
Jóllakottság: |
132% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
6 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (0) |
Torzsz. csaták: |
196 (2) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
171 (2) |
Leölt torzszülött: |
232 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
4 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd-helyettes (15)
Speciális képességeid:
+3 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +15% varázstárgy
találására; 75%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 8-as gyógynövények szakértelmet.
2.) Használd az X parancsot húsz alkalommal. 3.) Gyõzz le egyet a mutáns
klán tagjai közül. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
12 (15) / 2.52 |
[15] regeneráció: |
6 (8) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
7 / 0 |
[17] vastag bõr: |
3 / 0 |
[26] lõfegyver: |
12 (14) / 6.11 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
3 / 1.01 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.38 |
[48] mászás: |
4 / 1.07 |
[50] meggyõzõkészség: |
2 (4) / 0.35 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.31 |
[54] kereskedelem: |
5 (8) / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 (5) / 1.29 |
[57] gyógynövények: |
5 (8) / 0.12 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 0.98 |
[59] vezetõkészség: |
1 (2) / 0.05 |
[62] lopás: |
5 / 0.30 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 3.59 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.41 |
[67] régészet: |
7 / 2.66 |
[68] zene: |
2 / 0.23 |
[69] tanulás: |
4 / 1.96 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 1.41 |
|
|
Trollagyar |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0.25 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
2 / 0.16 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[154] kisebb erõpajzs: |
4 / 1.22 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
57 gázleh |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Lõfegyver használata a harc 1. körétõl. |
2: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 101. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 20 50;
VI erõ:200% ép:10%;
PV 6 3 5 4
1 2;
PSZ 57 67 69 56;
BA 2019;
L 50 165;
TT 10;
HE 9;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #50 (20. épület), #252 (35. forduló),
#315 (35. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
* |
1 a káosz bíbor sisakja (#5589) |
|
1 a
sas utazóköpenye (#15986) |
* |
1 a sólyom kerek pajzsa (#29411) |
* |
1 az ügyesség köpenye (#2485) |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
* |
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
* |
1 nagyobb pókcsatos öv (#178) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
394
arany (#1) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
24 drágakõ (#2)
|
|
1 nyaklánc (#1180) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310)
|
|
1 mandolin (#19) |
Fegyverek |
|
1 a káosz mágikus nyílpuskája (#3549) |
* |
1 hosszú íj (#1272) |
|
1 hosszúkard
(#1317) |
|
1 parittya (#10) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
3 gázlehelet itala (#57)
|
|
4 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52)
|
|
4 liánvirág (#24) |
|
5 mátekel gomba (#21) |
|
4 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
8 ragálygomba (#26) |
|
8 tejfonál (#28) |
|
8 üvegcse (#14) |
|
10 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 ekinda haj (#147) |
|
4 húsevõ bibe (#151)
|
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
2 mandibula (#157) |
|
2 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
4 nordkristály (#146)
|
|
1 óriási xenópete (#480) |
|
4 pirgamit (#152) |
|
1 yeti csont (#160)
|
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 parittya (#10), 1 óriási xenópete
(#480), 24 drágakõ (#2), 1 a káosz mágikus nyílpuskája (#3549), 1 nyaklánc
(#1180).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 20 üvegcse (#14), 1 duzzadt
xenópete (#479).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ASZTRÁLPÓK (63. PSZIONIKUS LÉNY) Az asztrális sík besûrûsödõ, ködös bugyraiban
ocsmány teremtmények tenyésznek, ezek az asztrálpókok. Asztrális fonalakból
szõtt hálójukat mindenkire kivetik, hogy aztán a csapdába esett áldozat
elméjét csupaszra borotválják pszionikus támadásaikkal. Csak egyetlen módon
menekülhetsz: ha a te pszionikád hatalmasabb...
ADÓS (109. LÉNY) Ez a szerencsétlen galetki adósságba keveredett, és
most végezned kell vele némi fejpénzért! No igen, nem szép dolog, amit
csinálsz, de legalább jól megfizetnek érte. Hogy viszonyul mindez a Hegy
Törvényéhez, miszerint galetki nem ölhet meg galetkit? Egyszerû: nagyon,
nagyon alaposan, körültekintõen kell eljárnod, nehogy kiderüljön a dolog!
És persze a saját kondícionálásodat is le kell küzdened valahogy. Mondjuk
csata közben ezt mondogatod magadban: "ez egy nyomorult torzszülött, ez
egy nyomorult torzszülött..." Igen, menni fog!