377. forduló, 379. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 18. 10h:20'
EZ A 457. JÁTÉKHETED, 378. FORDULÓD
458. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [12,-29] koordinátán.
Redyque tudattársadtól információ érkezik agyadba: A mostani képességbe még 1610 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele!
Desertus Anima, amikor összefutottatok, adott neked egy aranypikkelyt. HóKinn,CsendBenn, amikor találkoztál vele, adott neked egy aranytermő ládikót (ld. enc.) és 3 csillezsályalevelet. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+123 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+47 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 712.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ezoterikus mardel mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel jobb vállát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 672.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 642.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 642.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 638.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 636.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 636.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 632.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 630.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 629.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 627.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 625.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {támadása: 37.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza hájtömegét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza bal oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a massza hájtömegét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A massza meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-2 TU.) A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fémrudat. 1362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 88, gyógyulás: 20, összesen: -68 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Ez az! Megtaláltad! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó, egy nagy bronzkulcs, egy mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP], egy hosszú íj és egy mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [60 pontot használtál fel, van még 565.]

a 326 5300 20 átadod a 326. tárgyat az 5300. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 10 ezüstdarabot Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 560.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 530.]

kb 444 1 kiveszel a bankból a 444. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 gór formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

a 444 5188 1 átadod a 444. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 gór formázó mintát Ravashack részére. [5 pontot használtál fel, van még 525.]

fog 43 274 elfogod a 43. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

v 84 43 elmormolod a 84. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy tigroszlánt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: tigroszlán szagot érzel! Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ügyes voltál, a háló teljesen a tigroszlán köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Ideje menni! [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] [18 pontot használtál fel, van még 507.]

id 43 100 idomítod a 43. szörnyet 100 pontért
Megkezdődik a tigroszlán tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 20 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [20 pontot használtál fel, van még 487.]

v 59 elmormolod az 59. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 482.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[12,-30] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy natali követ. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [12,-31] Belemész a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. Amerre csak ellátsz, mindenütt víz, víz!

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy natali követ. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.
Összefutsz Gorodával. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy cápabőr csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy életköves gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt és egy szirén köpenyét visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy Kitaszított trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {védettsége: 73 szúró, 73 vágó, 73 ütő ellen.} Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy halálelementál (ld. enc.)} Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+8 életpont.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[24 pontot használtál fel, van még 458.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a vízlélegzés varázslatot! [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 453.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 448.]

lm 17 27 33 mozogsz 17 27 33
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.]
Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.]
Töretlenül úszol tovább.
Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné!
Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.]
Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.]
Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nagyobb vércápa van előtted! {egyik sebzési módja: 1x 5d10+16.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 24]

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}

Egy nagyobb vércápa lakik itt. {egyik sebzési módja: 1x 5d10+16.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 24]

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.]
[103 pontot használtál fel, van még 345.]

lm 33 33 mozogsz 33 33
Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy nagyobb vércápa lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 24]

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 moa gyöngyöt. A moszat és hínár között felfigyelsz egy vörösen parázsló tárgyra. Nicsak, a varázsbot negyedik darabja! Hurrá! Mosolyogva teszed el.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.]
Egyhelyben toporogsz.
[12 pontot használtál fel, van még 333.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 328.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[12,-30] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy natali követ. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [12,-29] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 40.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Fókuszpengével súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával az 1 qwarg rohamosztagos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 61, gyógyulás: 14, összesen: -47 ÉP}

Találsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Hét parancsnok mögött szolga, Hűség, kényszer toborzója
Szűken méri mondandóját, Néha elhallgatja titkát
Álmod szárnyra kaphat nála, Fizetséged örök hála.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss mutáns nyomok vezetnek északra. [29 pontot használtál fel, van még 299.]

bpb 10 bef. parancs berakása: 10

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 299.]
[A parancs tárolásra került.]

in 3796 161 360 leírod a 3796. kalandozónak a 161. szörnyet a 360. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy velociraptor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

in 3796 171 381 leírod a 3796. kalandozónak a 171. szörnyet a 381. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriásféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa zafírt. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. BP: átadod a 329. tárgyat az 1. tárgyat a 384. tárgyat
Sajnos nincs nálad csontpálca. Sajnos nincs nálad deus ex machina. Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 297.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 297.]
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Fürgén varázsolsz! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 295.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 295.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 292.]

* 7. BP: beraksz a bankba a 267. tárgyat (420 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 8. BP: elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot a 66. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 292.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 290.]
Szupersebesen mormolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 288.]

* 9. BP: keresed az 55. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 248.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 5, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a rőtmanó. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. 2 kaját bezabál a spagulár. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a vízlélegzés hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 519 pontot. A következő körben tehát 719 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYTERMŐ LÁDIKÓ (504. TÁRGY)
Az aranytermő ládikó egyike a legbecsesebb varázstárgyaknak, nem csoda, hogy csak különleges és embert próbáló feladatok végrehajtása után lehet hozzájutni. Az aranytermő ládikó ugyan nem termel hipp-hopp aranyat a csupasz levegőből, de azonkívül szinte mindenből, aminek egyébként értéke van. Mágia dolgozik itt, de nem az a fajta, amelyre gondolsz: az egyszerű doboz nem változtatja meg a tárgyak molekuláris és atomszerkezetét, mint egyes varázslatok. Egyszerűen csak elteleportálja a belé helyezett tárgyakat egy kereskedőhöz, aki a megfelelő úton-módon visszaküldi a tárgy ellenértékét, amely a dobozban jelenik meg. A dolognak csak két hátulütője van: nagy ritkán a boltos átver, azaz azt állítja, hogy a tárgyat nem kapta meg, és nem kapod meg az ellenértéket - ez hasonlatos az alkímia varázslat kudarcához. Másrészt, a doboz mágikus erőterét üzemeltető erőforrás a te energiádból táplálkozik, azaz minden használatakor sebződsz 2 ÉP-t, ha ebbe belehalnál, vesztesz 3 VP-t (varázsenergiád így negatívba is lemehet). Ha egyszerre egy tárgyból többet raksz a ládikóba, akkor is csak egyszer kell a használati költséget kifizetned. Az aranytermő ládikó használata általában automatikus, bármikor, amikor olyan tárgyhoz jutsz, amit a HU paranccsal eladnál vagy eldobnál, ehelyett berakod a ládikóba. Ezenkívül kiadhatod a H 504 parancsot, ekkor minden nálad levő, HU-val ellátott tárgyat beleraksz - persze a KF-eltekből ilyenkor is meghagysz egyet. Ebben az esetben a láda használata 5 TVP-be kerül. Erre igazándiból csak a ládikó megszerzésekor és újabb HU parancsok kiadásakor lehet szükség.

HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY)
A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni.

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 378. fordulód.

Erő: 35 (36) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 155 cm
IQ: 37 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 39 Védekezés: 56 Menekülés: 40 % Életkor: 10/11 év
Egészség: 37 (41) Életpont: 358/315 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 6
Szerencse: 48 (50) Varázspont: 509/81 Pénz: 1413 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 190/145 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1674 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 6370 TP-t kaptál. Jelenleg 821069 TP-d van. A következő szinthez még 178931 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, trikornis herceg, Raia szent lovagja. A 364. fordulódban 5049 arany került a bankszámládra. 5402 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 (+6%) ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 23/85 (+2%)
vágófegyverek: *25/101 ütőfegyverek: 19/85 lőfegyverek: *24/100
dobófegyverek: 15/96

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (50%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/53 2. nyomkövetés: 73/14 (+13%) 3. lopás: 1/2
4. mászás: 8/77 5. csapdakészítés: 31/20 (+25%) 6. csapdaészlelés: 11/45
7. gyógyítás: 47/6 8. titkosírás: 25/54 (+29%) 9. felderítés: 52/89 (+2%)
10. szörnyidomítás: 17/1 (+29%) 11. teológia: 37/74 (+31%) 12. taumaturgia: 21/21 (+8%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 77/22 (+30%) 15. szörnyismeret: 39/2
16. pszi: *25/100 17. zárnyitás: 1/79 18. vadászat: 33/61
19. bányászat: 30/19 20. úszás: 12/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 9. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
gitonga (#76), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) mentális pajzs (#72)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
varázsvédelem (#34), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
rőtmanó (#55) (építő: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 ezüstdarab (#326) 1 halcsont (#390) 8 kaja (#2)
1 rókafarok (#124) 1 tigroszlán fog (#63) 1 varázskő (#305)
1 aranypikkely (#415) 1 csillezsályalevél (#1253)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 10 drótszőr (#37)
1 fémrúd (#104) 1 fűszertartó (#210) 3 gyöngymangó (#135)
1 hosszú íj (#111) 1 moa gyöngy (#378) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 sötét tekercs (#535)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(12,-31) a 77. labirintus bejárata, Goroda (5397. kalandozó), nagyobb vércápa (#246)
(12,-29) ezoterikus mardel (#184), massza (#217), tigroszlán (#43), qwarg rohamosztagos (#242), phua-kúp (#372), oltár, 50. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek