375. forduló, 377. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 2. 10h:52'
EZ A 455. JÁTÉKHETED, 376. FORDULÓD
456. játékheted kezdete: jan. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,9] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz Kárásszal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril láncinget, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Kitaszított trófea, egy Notermanthi trófea és egy ősdentor trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Ravashack, amikor összefutottatok, adott neked 3 ezüsthegyű nyilat. Tars Tarkasz, amikor találkoztál vele, adott neked egy halcsontot (ld. enc.). Kárász egyszer odajött hozzád, és adott neked egy obszidián karkötőt és egy szeksztánst. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) fekete tűt (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+123 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+98 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 640. hetének nyerőszámai: 16, 14, 21. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 716.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 716.]

* 2. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 178 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 676.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 646.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 646.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 644.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 640.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 640.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 638.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 636.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 633.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 631.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 629.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
TF 3 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 589.]
[A parancs tárolásra került.]

a 181 5230 1 átadod a 181. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 vasalt bunkót Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 584.]

bb 298 299 300 beraksz a bankba a 298. tárgyat (299 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 arx formázó mintát. Beraksz a bank széfjébe 1 bev formázó mintát. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 554.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 1658 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 544.]

jlk 1911 jelszó kimondása 1911
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {egyik sebzési módja: 2x 1d2+25.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza fityegő hártyáját. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a massza fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A massza megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 bordacsontot. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs, egy gyöngysor és egy ezüst karkötő. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 529.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[169,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy natali követ. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hidra lehet. {egyik sebzési módja: 2x 2d9+20.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hidra testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hidra testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a hidra nyálkás testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hidra bal első lábát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a hidra jobb első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 179, gyógyulás: 33, összesen: -146 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [169,7] Belemész a tengerbe. Magabiztosan tempózol előre. A víz egy kicsit hideg. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy natali követ. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

[24 pontot használtál fel, van még 505.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vízlélegzés varázslatot! [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 500.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 495.]

lm 20 18 16 mozogsz 20 18 16
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy opati polip van előtted! (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 8x 2d4+1.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 19]

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az opati polip testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 12, gyógyulás: 11, összesen: -1 ÉP}

Egy opati polip lakik itt. {egyik sebzési módja: 8x 2d4+1.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 19]

Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az opati polip testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az opati polip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 7, gyógyulás: 10, összesen: +3 ÉP}


Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Benézel a parányi szobába. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 halcsont, 1 szigony (ld. enc.), 120 arany, 1 krapixlon fürdőruha, 1 szent jogar és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát.
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Újabb, hínárral és egyéb vízinövénnyel teli szobába mész be. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy étkezési homár. (ld. enc.) {támadása: 16.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 24]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár bal első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az étkezési homár ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}


Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Beúszol egy kis szobába. Medúzák suhannak el előtted! Csodás látvány. Egy elektromos angolna lakik itt. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 1d6+4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 24]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod az elektromos angolna testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy elektromos angolna! {támadása: 11.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 24]

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.]
[82 pontot használtál fel, van még 413.]

lm 14 12 6 mozogsz 14 12 6
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A termet, amelybe besuhansz, a vízivilág mára már teljesen birtokba vette. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy hínárevő piranha van előtted! {max. életpontja: 16-19.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 24]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy hínárevő piranha van előtted! {egyik sebzési módja: 1x 3d6+4.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 24]

Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez?
Egy természetes barlangüregbe érkeztél. Olyan, mintha valamilyen állatnak a fészke lenne... És igen, a barlang végében valami megmoccan! Valami óriási! [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy diuretikus kráken van előtted! {egyik sebzési módja: 1x 2d10+6.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 24]

A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}


Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez?
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kacagó szépia. {max. életpontja: 45-48.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 24]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia nyálkás csápját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kacagó szépia van előtted! {támadása: 18.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 24]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia nyálkás csápját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
[77 pontot használtál fel, van még 336.]

lm 7 8 23 mozogsz 7 8 23
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Beúszol egy nagy terembe. Sötét árnyak mozognak körülötted. [7. PONT.] Egy moszatráját veszel észre magad előtt. (ld. enc.) {támadása: 15.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 24]

Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 rájabőrt. (ld. enc.) 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy moszatrája van előtted! {védettsége: 9 szúró, 9 vágó, 9 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 24]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből.
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Egy folyosóban úszol. [8. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy elektromos angolna. {támadása: 11.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 24]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}


Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
Továbbúszol.
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Egy moszatráját veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 24]

Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy moszatrája van előtted! {max. életpontja: 31-36.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 24]

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}


[112 pontot használtál fel, van még 224.]

lm 26 34 27 mozogsz 26 34 27
Továbbúszol.
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Kimereszted a szemedet, hogy megbámult az ismeretlen világ minden csodáját. Kár, hogy ennyire rosszul látni. Egy újabb terembe érkezel. [26. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mélység fattya. (ld. enc.) {max. életpontja: 33-37.} Itt csata lesz. [védettséged: 24]

Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélység fattya testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A mélység fattya csápol, de mindhiába. Csápjával megérint a mélység fattya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}


Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy diuretikus kráken! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 24]

A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken gigászi testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-23 életerő.) Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 galachmit, 1 arany karperec, 2 mérgezett vasnyíl, 3 halcsont, 4 ramit kő, 1 kampós acélszigony (ld. enc.) és 4 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.]
Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0). Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Továbbúszol.
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hínárevő piranha. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 24]

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy opati polip van előtted! {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.} Itt csata lesz. [védettséged: 24]

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hínárevő piranha. {egyik sebzési módja: 1x 3d6+4.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 24]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[75 pontot használtál fel, van még 149.]

lm 33 mozogsz 33
Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.]
Töretlenül úszol tovább. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy trosnyogó szakóca. {max. életpontja: 11-14.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 24]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca jobb első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné!
Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.]
Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy trosnyogó szakóca. {egyik sebzési módja: 4x 1d4+1.} Itt csata lesz. [védettséged: 24]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy vércápát pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+5.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 24]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vércápa! {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 24]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vércápa van előtted! {egyik sebzési módja: 1x 4d10+5.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 24]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Egy vércápát veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+5.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 24]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy nagyobb vércápát veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 101-130.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 24]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.]
[47 pontot használtál fel, van még 102.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 97.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[169,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy natali követ. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku futárbérenc. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 4 arany. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [169,9] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Akármilyen apró,
Méznél édesebb jó.
Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Látsz egy álomvirágot. Találsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 68.]

in 4144 244 471 leírod a 4144. kalandozónak a 244. szörnyet a 471. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegyi góliát. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) norgat kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

in 4144 247 472 leírod a 4144. kalandozónak a 247. szörnyet a 472. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kputtyintó csalán. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dizen kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 63.]

* 2. BP: átadod a 329. tárgyat az 1. tárgyat a 384. tárgyat
Sajnos nincs nálad csontpálca. Sajnos nincs nálad deus ex machina. Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 61.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 61.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 59.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 59 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 56.]

* 7. BP: beraksz a bankba a 267. tárgyat (420 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

* 8. BP: elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot a 66. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 56.]
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 54.]
Gyorsvarázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 52.]

* 9. BP: keresed az 55. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 52.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 28, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a rőtmanó. 3 kaját nyel le az ezoterikus mardel. 2 kaját bezabál a spagulár. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +27 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt a vízlélegzés hatása.
Ebben a körben 52 pontod maradt, ebből a következő körre 52 pontot vihetsz át. Kapsz még 517 pontot. A következő körben tehát 569 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALCSONT (390. TÁRGY)
Hah! Egy vacak halcsont! Mi értelme volt ezt egyáltalán a felszínre hozni? Na mindegy, valamire előbb-utóbb majdcsak jó lesz, mint minden a Túlélők Földjén.

FEKETE TŰ (374. TÁRGY)
A fekete tű első pillantásra egyszerű, hétköznapi varrószerszámnak tűnik - valódi mibenlétére akkor derül csak fény, mikor varrni kezdesz vele. Nagy meglepetésedre tökéletesen vezeti kezed, holott eddig azt se nagyon tudtad, mi is az a varrás. És az is nagyon furcsa, hogy valahányszor varrni kezdesz, a kész ruhadarab mindig ugyanolyan lesz...

OPATI POLIP (195. SZÖRNY)
Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent.

POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY)
Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!)

SZIGONY (389. TÁRGY)
Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres szakértelemben.

ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY)
Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni.

ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY)
Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről.

MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY)
Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság!

RÁJABŐR (404. TÁRGY)
Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.]

MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY)
A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá.

KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY)
Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9.

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 376. fordulód.

Erő: 35 (36) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 155 cm
IQ: 37 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 39 Védekezés: 56 Menekülés: 40 % Életkor: 10/11 év
Egészség: 36 (40) Életpont: 361/315 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 6
Szerencse: 48 (50) Varázspont: 509/125 Pénz: 1395 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 190/185 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1666 szörnyet (28 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 8674 TP-t kaptál. Jelenleg 808327 TP-d van. A következő szinthez még 191673 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, trikornis herceg, Raia szent lovagja. A 364. fordulódban 5049 arany került a bankszámládra. 5351 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/15 (+99%) ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 23/83 (+2%)
vágófegyverek: *25/101 ütőfegyverek: 19/85 lőfegyverek: *24/100
dobófegyverek: 15/96

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (50%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/53 2. nyomkövetés: 72/86 (+14%) 3. lopás: 1/2
4. mászás: 8/77 5. csapdakészítés: 30/89 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/45 (+6%)
7. gyógyítás: 47/6 8. titkosírás: 25/25 (+11%) 9. felderítés: 52/87 (+20%)
10. szörnyidomítás: 16/72 11. teológia: 37/27 (+25%) 12. taumaturgia: 21/9 (+9%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 76/62 (+30%) 15. szörnyismeret: 39/2
16. pszi: *25/100 17. zárnyitás: 1/79 18. vadászat: 33/61
19. bányászat: 30/19 20. úszás: 12/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 9. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
gitonga (#76), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) mentális pajzs (#72)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
varázsvédelem (#34), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
rőtmanó (#55) (építő: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arx formázó minta (#298) 1 bev formázó minta (#299) 1 kerek kő (#19)
1 varázskő (#305) 1 vasalt bunkó (#181) 1 aranypikkely (#415)
1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
498 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 bordacsont (#16)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst karkötő (#158) 1 galachmit (#310)
2 gyöngymangó (#135) 1 gyöngysor (#192) 6 halcsont (#390)
1 kampós acélszigony (#455) 1 krapixlon fürdőruha (#454) 2 mérgezett vasnyíl (#187)
1 nagy vaskulcs (#186) 26 polip szívóka (#391) 4 rájabőr (#404)
4 ramit kő (#226) 1 szent jogar (#150) 1 szigony (#389)
5 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(12,-31) a 77. labirintus bejárata, opati polip (#195), étkezési homár (#197), elektromos angolna (#196), hínárevő piranha (#194), diuretikus kráken (#207), kacagó szépia (#206), moszatrája (#198), mélység fattya (#199), trosnyogó szakóca (#192), vércápa (#193), nagyobb vércápa (#246)
(12,-30) hidra (#780), ryuku futárbérenc (#765)
(12,-29) massza (#217), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, 50. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek