Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 28. 11h:52' EZ A 555. JÁTÉKHETED, 373. FORDULÓD 556. játékheted kezdete: jan. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2596 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a zoloboo sámán testét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 49, gyógyulás: 41, összesen: -8 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
a 180 1864 5 | átadod a 180. tárgyat az 1864. kalandozónak (5 darabot) |
a 158 1864 2 | átadod a 158. tárgyat az 1864. kalandozónak (2 darabot) |
a 396 1864 6 | átadod a 396. tárgyat az 1864. kalandozónak (6 darabot) |
le 691 687 | leveszed/lerakod a 691. tárgyat a 687. tárgyat |
kt 697 | elkészíted a 697. tárgyat |
m 7 4 3 | mozogsz északnyugatra, délre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 16, gyógyulás: 37, összesen: +21 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 17, gyógyulás: 37, összesen: +20 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 21, gyógyulás: 37, összesen: +16 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 44, gyógyulás: 36, összesen: -8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar jobb karját. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 27, gyógyulás: 37, összesen: +10 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar testét. Kritikus ütés! (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megérinted a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar katona testét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. {KCC:} Végítélettel jól megszurkálod a varkaudar katona kivillanó vállát. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a varkaudar katona jobb lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Végítélettel több döféssel felnyársalod a varkaudar katona bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a varkaudar katona fejét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 270, gyógyulás: 0, összesen: -270 ÉP}
(Továbbmész...) [199,113] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy borzalmas varkaudar. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] A bozótost ritka erdő váltja fel. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a légirozmár testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök izmos felkarját. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 25, gyógyulás: 30, összesen: +5 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. {KCC:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a kisebb quwarg isten bal oldalát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 293, gyógyulás: 0, összesen: -293 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gránátkaktuszt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy királyi őrsáncot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Végítélettel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Végítélettel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 852, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) {KCC:} Végítélettel jól megszurkálod az ongóliant jobb oldalát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd az ongóliant bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (187,107)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar hírnök támad rád.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök bal lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1530 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 18, gyógyulás: 37, összesen: +19 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 5 arany. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 23, gyógyulás: 38, összesen: +15 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 23 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű és 6 arany. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 21, gyógyulás: 34, összesen: +13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (45 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar bal lábát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 22, gyógyulás: 38, összesen: +16 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {KCC:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 19, gyógyulás: 38, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Tovább barangolsz a fák között. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zoloboo sámán közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán testét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 29, gyógyulás: 42, összesen: +13 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 30 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Végítélettel jól megszurkálod a varkaudar katona testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a varkaudar katona bal karját. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Végítélettel többször eltalálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar katona testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 249, gyógyulás: 0, összesen: -249 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar katona. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Meglengetve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel megdöfködöd a varkaudar katona jobb karját. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 122 életpontot vesztesz.) {GYD:} Végítélettel többször eltalálod a varkaudar katona bal lábát. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a varkaudar katona testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 287, gyógyulás: 0, összesen: -287 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 14, gyógyulás: 38, összesen: +24 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 15, gyógyulás: 36, összesen: +21 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 19, gyógyulás: 38, összesen: +19 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 24, gyógyulás: 37, összesen: +13 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar hadúr jobb oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 62, gyógyulás: 48, összesen: -14 ÉP}
v 198 144 81 | elmormolod a 198. varázslatot |
[144,81] Fák, mindenütt csak fák. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.
Odakint is körülnézel.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tamarinai Geodrin formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
szk 230 227 226 | keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 226. szörnyet |
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
in 3396 762 1139 | leírod a 3396. kalandozónak a 762. szörnyet az 1139. tárgyat |
in 3396 750 1223 | leírod a 3396. kalandozónak a 750. szörnyet az 1223. tárgyat |
in 3396 765 1232 | leírod a 3396. kalandozónak a 765. szörnyet az 1232. tárgyat |
in 3396 694 1272 | leírod a 3396. kalandozónak a 694. szörnyet az 1272. tárgyat |
in 3396 691 1528 | leírod a 3396. kalandozónak a 691. szörnyet az 1528. tárgyat |
in 3396 780 1539 | leírod a 3396. kalandozónak a 780. szörnyet az 1539. tárgyat |
in 3396 693 1576 | leírod a 3396. kalandozónak a 693. szörnyet az 1576. tárgyat |
in 3396 770 | leírod a 3396. kalandozónak a 770. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot |
Erő: | 50 (53) | Szint: | 32 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 43 (45) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 34 (35) | Védekezés: | 72 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/86 év |
Egészség: | 45 (48) | Életpont: | 553/366 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 48 (59) | Varázspont: | 1109/336 | Pénz: | 1619 arany | Kép. pont: | 46 |
Tudatpont: | 26/14 | Pszi pont: | 181/200 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 30/83 (+4%) | szúrófegyverek: | *37/100 (+12%) |
vágófegyverek: | 11/31 (+4%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/17 |
dobófegyverek: | 30/15 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (140%) << ököl (#28) (300%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/4 (+19%) | 2. nyomkövetés: | 94/72 (+40%) | 3. mászás: | 17/4 (+15%) |
4. csapdakészítés: | 25/86 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 6/65 | 6. gyógyítás: | 98/42 |
7. titkosírás: | 6/50 | 8. felderítés: | 27/68 (+32%) | 9. szörnyidomítás: | 11/63 |
10. teológia: | 52/27 (+62%) | 11. taumaturgia: | 56/4 (+31%) | 12. szerencsejáték: | 4/49 |
13. versengés: | 5/35 | 14. harcművészetek: | 27/43 | 15. zene: | 14/23 |
16. szörnyismeret: | 48/59 (+30%) | 17. pszi: | 21/2 | 18. zárnyitás: | 5/24 |
19. vadászat: | 5/27 | 20. vitalitás: | 1/19 | 21. bányászat: | 34/71 (+3%) |
22. úszás: | 6/57 | 23. főzés: | 2/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | |
tisztítótűz (#44) | >> | taalru (#249) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | puha ütés (#60) | >> | halálhozó (#419) | |
energiafolyam (#136) | >> | purifikátor császár (#393) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | álompor (#396) | 4 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
10 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
454 | arany (#50) | 9 | ében toboz (#578) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
3 | kaja (#2) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 2 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) |