Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 5. 9h:14' EZ A 374. JÁTÉKHETED, 372. FORDULÓD 375. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3879 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák farkát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 110 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. Jól harcoltál! (+56 varázspont.) 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 190 életpontot sebeztél. Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. Jutalmad nem marad el (+56 varázspont). 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 69. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 247. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 16. varázslatot a 140. varázslatot |
* 5. KP: | energia fejlesztése 4 |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 139. varázslatot a 172. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 604. tárgyat az 1573. tárggyal az 1559. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 10. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
v 21 15 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
a 529 2290 10 | átadod az 529. tárgyat a 2290. kalandozónak (10 darabot) |
a 451 2290 1 | átadod a 451. tárgyat a 2290. kalandozónak (1 darabot) |
aa 722 | átadod a 722. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
hu 451 632 232 | hulladék: 451 632 232 |
hh 1133 504 | használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske bal szárnyát. (8 támadással 536 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megkarcolod az aranyfecske bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 201 életpontot sebeztél. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 60 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 96 aranyat. Kiváló munka volt (+56 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 895, sebződés: 79, gyógyulás: 4, összesen: -75 ÉP}
kno 16 | képesség-növelés 16 |
kf 821 560 1572 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 560. tárggyal az 1572. tárgyat |
vv 112 211 | elmormolod a 112. varázslatot a 211. varázslatot |
le 1572 1536 | leveszed/lerakod az 1572. tárgyat az 1536. tárgyat |
kf 1559 1573 822 | kézbeveszed/felveszed az 1559. tárgyat az 1573. tárggyal a 822. tárgyat |
be 90 | bemész a 90. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 10 11 12 | mozogsz 10 11 12 |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi elementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Jutalmad nem marad el (+56 varázspont). 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Jól harcoltál! (+56 varázspont.) 668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 8 16 20 | mozogsz 8 16 20 |
lm 41 42 34 | mozogsz 41 42 34 |
lm 31 26 22 | mozogsz 31 26 22 |
lm 29 | mozogsz 29 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 90 | bemész a 90. titkos labirintusba |
ftv 166 25 | felt. tám/véd. varázslat a 166. varázslatot a 25. szörnyet |
lm 5 905 6 | mozogsz 5 905 6 |
lm 6 900 1 | mozogsz 6 900 1 |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 14 5 | megveszed a 14. tárgyat 5 |
ve 80 1 | megveszed a 80. tárgyat 1 |
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 140 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] Jól harcoltál! (+2 varázspont.) 2143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 2, gyógyulás: 57, összesen: +55 ÉP}
(Továbbmész...) [160,67] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy zoloboo sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal felnyitod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 216 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 18, gyógyulás: 8, összesen: -10 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Möszehát pajzzsal felnyitod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 177 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (4 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 47 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit [pirkit ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 95, gyógyulás: 67, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [161,67] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy norpadolótika. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika bal oldalát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 159 életpontot sebeztél. A fényaura 13 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A norpadolótika feléd harap, de sikertelenül. A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 18, gyógyulás: 47, összesen: +29 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 928 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 74 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Quwaxotix bal oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A Quwaxotix most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (143,61)-> 50 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 22 arany, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (143,61)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP], ezenkívül 2 őskristály-szilánk (ld. enc.). 15535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 999, sebződés: 86, gyógyulás: 4, összesen: -82 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 919 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 198 190 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,60] A bozótost ritka erdő váltja fel. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy térkaput. Észreveszel egy ripityára tört barátság szent tüzét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított szent tölgyfát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ripityára tört tündöklő szobrot.
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ében sárkány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 813 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 76 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében sárkány bal szárnyát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Telibe kapod a savadagot. (176 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor megcsapod az ében sárkány fejét. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted az ében sárkány óriási karmát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Az ében sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyöngymangó, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1479, sebződés: 549, gyógyulás: 92, összesen: -457 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 779 életpontot sebeztél. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 126 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Thargodan mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pirkit [pirkit ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 9445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 130, gyógyulás: 4, összesen: -126 ÉP}
be 624 | bemész a 624. épületbe |
v 96 309 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[309,64] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.
be 672 | bemész a 672. épületbe |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[365,64] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy mutáns bunthar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns bunthar jobb első lábát. (7 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a mutáns bunthar jobb hátsó lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A mutáns bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A mutáns bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mutáns bunthar ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 57 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns bunthar jobb első lábát. (6 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a mutáns bunthar fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A mutáns bunthar rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A mutáns bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mutáns bunthar nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1164, sebződés: 275, gyógyulás: 235, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [366,63] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mópat bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy albinó küklopsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (77 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 196 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Az albinó küklopsz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 küklopsz szemet. 5144 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 77, gyógyulás: 62, összesen: -15 ÉP}
szk 326 255 327 | keresed a 326. szörnyet a 255. szörnyet a 327. szörnyet |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 189. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 709. tárggyal az 1536. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 9. BP: | használod az 522. tárgyat |
BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY) Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni). |
ŐSHONOS SZIKLOZUG (447. SZÖRNY) A sziklozugok, a Túlélők Földjének aprócska, ártalmatlan teremtményei itt már kifejlődtek, hatalmasra nőttek. Kővéváltoztató pillantásuk, óriási mancsaik és sziklakemény irhájuk méltó ellenfelekké teszi őket. Persze, kérdés, miért kellene megtámadni ezt az amúgy teljesen békés élőlényt? |
GENRATH VÉRMEDVE (7080. SZÖRNY) Most már érted, miért irtandó tűzzel-vassal a genrath vérmedve. A jóval a fejed fölé magasodó példány két hosszú, vércseppektől vöröslő agyara arra utal, hogy egy kevésbé szerencsés kalandozótársad nem is olyan rég találkozhatott vele, és kétség kizárva: a medve került ki győztesen az összecsapásból. Csapzott bundája és az állandó morgás, ami kíséri, mind-mind csak félelmeidet erősíti... Persze nem fogsz annyira megijedni, hogy csapot-papot itt hagyva elrohanj a másik irányba, ugye? A verseny kecsegtette fődíj ennél többet ér. |
GREÉN ÖRVÉNY (443. SZÖRNY) Ez a csillogva örvénylő, folyékony mágikus energiaoszlop valamilyen teljesen más létsíkról származik. A rakshallion papjai afféle háziállatként idézték meg őket egy térkapun keresztül. Hogy a mágia fókuszálásában segítettek, őrző feladatokat látták el, vagy a papok fegyverei voltak, ma már nem lehet tudni. Tény, hogy időtlen energiatestük túlélte az Esthar császárságot, és most elhagyatottan, cél nélkül bolyonganak. A vadon élő lények már megtanulták, hogy nagy ívben elkerüljék ezeket a teremtményeket, mert érintésük halált hordoz. A kalandozók is hamar megtanulták, hogy fegyverrel nem sokat érnek vele szemben, legfeljebb a mágiától remélhetnek sikert. Sajnos, BA parancsot nem adhatsz ki rá - messziről megérzi az intelligens lényeket. |
ANGYALI SISAK (971. TÁRGY) Ezt a sisakot a Fény lovagjai viselték, amikor az utolsó ütközetben megpróbálták a drakolder inváziót megállítani. A sisakot fantasztikus mágiával ruházták fel készítői, azonban ez sem tudta megállítani a félisten hatalmú lényeket. Amikor a behorpadt, fényét vesztett sisakra bukkansz, ráébredsz, hogy az elmúlt ezer esztendőben mit sem csökkent e csodás varázstárgy mágikus ereje. Természetesen, továbbra is csak jó jelleműek hordhatják, ők +12 védettséget, +80 max. életpontot és +5 erőt kapnak, ezenkívül a halál alapú varázslatok elleni mentődobásuk is megnő. A sisak viseletéhez feltétel a min. 35. szint. |
DERIT LÁNCSZEM (1129. TÁRGY) A Sötét Földön a régmúltban több deritbánya is üzemelt, de ebből az egyszerre matt és egyszerre fényes anyagból annyira kevés volt a föld alatt, hogy nem csak a bányák zártak be rég, de a derit több évszázada már a köztudatból is eltűnt. Az viszont, hogy találtál egy derit láncszemet, visszaadja a reményt, hogy talán megmunkált formában ugyan, de a labirintusok mélyén lehetnek még ilyen deritből készült ereklyék. A derit láncszem körülbelül akkora, mint a hüvelykujjad. Egy oválisan megnyújtott karikára emlékeztet, amit egy mithrilhez hasonlatos anyagból kovácsoltak. Csak sokkal nyersebbnek tűnik annál. Talán megmunkálható lesz valahogy... |
HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY) Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.) A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
HÓTARANTULA KÖPENY (842. TÁRGY) A Fehér Özvegy széles, gömbölyded potrohából remek köpeny készíthető. A vakítóan fehér, vastag bunda viselése sok előnnyel jár: a +4 védettség, +4 szerencse, +4 IQ és a +30 max. ép. mellett immunitást ad a Háló varázslatra. A hatalmas köpenyt csak a 30. szintet elért kalandozók ölthetik magukra. |
DERIT SODRONYNADRÁG (1119. TÁRGY) Az előtted sorakozó derit láncszemek eléggé megmunkálhatónak tűnnek ahhoz, hogy egy páncéldarabot álmodhass belőlük. Például egy sodronynadrágot, olyat, amilyen még senkinek nem volt soha a történelemben. Nos nézzük, mi is kell hozzá: 7 féregbél (ezekre rögzítheted a láncszemeket - egy a derekadnál, három-három a lábszáradon fogja össze a nadrágot), 120 derit láncszem (melyeket hosszú rabszolgamunkával egymásba fűzöl). Persze a derit megmunkálásához nélkülözhetetlen egy vaskohó, ahol a láncszemeket kellőképpen meg tudod olvasztani ahhoz, hogy aztán egy kőkalapáccsal egymásba kovácsolhasd őket. (A kohó kellő hőmérsékletre felfűtéséhez 6 pirkit kell.) Az aprólékos munka 60 TVP-be kerül. Persze mit sem ér az egész, ha nem itatod át ezt a tárgyat is mágiával! Ehhez persze az szükséges, hogy varázstárgy készítéssel készítsd el. Ha a derit sodronynadrágot viseled, védettségedhez 10-et, szerencsédhez 2-t kapsz, a harcban rád irányuló varázslatok pedig 15% eséllyel csődöt mondanak. A derit láncszemek viszont nem kímélik lábadat, dörzsölik, szúrják, nyomják, időnként akár vér is serkenhet az így okozott sebekből. Nos, rajtad múlik, vállalod-e ezt a "kis" kényelmetlenséget, csak azért, hogy derit sodronynadrágot viselhess. |
SPIRITUÁLIS EXTENZIÓ (249. PSZI KÉPESSÉG) Szellemed spirituális extenziójával mostantól képes vagy a harcművészekét megközelítő kitartással harcba szállni. Amekkora a pszi szakértelmed, annyi százalék esély (de legfeljebb 90%) van rá mostantól, hogy a szörnyekkel szembeni harc, ha szükséges, három körig is eltart. A képesség használata automatikus, P parancs kiadását, vagy pszi pont használatát nem igényli. |
ŐSKRISTÁLY-SZILÁNK (1525. TÁRGY) Ha a kezedben tartod ezt az áttetsző, bizsergő mágiával megtöltött kristályszilánkot, tudd meg, ezzel a quwargok síkján őrzött titkos tudás egy piciny darabkáját szerezted meg magadnak. Ki tudhatja? Talán ezzel ismét sikerült elodázni az újabb ghallai rovar-inváziót... A kristályszilánk használata bonyolult feladat, titkának megismeréséhez a Vasalt Bunkók Közös Tudat mindenkori vezetőjének aktív segítsége szükséges. Ha szerencséd van, megszerezheted a kristályból két szörnyeteg enciklopédiáját, amelyeket a Főbunkó is ismer. Használatához add ki a H 1525 <1. szörny száma> <2. szörny száma> parancsot 3 TVP-ért. Ekkor megkapod a második és harmadik paraméterben megadott szörny enciklopédiáját. A szilánk ereje nem oly hatalmas, mint a Bunkó Akadémián tárolt gigantikus ősquwarg kristályé, ezért használat után elvész. Vigyázz, amennyiben a kért szörnyről nem rendelkezik információval a tudat vezetője, vagy már egyébként is ismerted a megadott szörnyet, a szilánknak már akkor sem veszed további hasznát! [Egy fordulóban max. 5 őskristály-szilánkot használhatsz el + Bunkó Akadémia látogatást ejthetsz meg összesen.] |
Erő: | 51 (65) | Szint: | 36 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 63 (94) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 50 (57) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 10/19 év |
Egészség: | 59 (71) | Életpont: | 1001/768 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 63 (72) | Varázspont: | 2376/1387 | Pénz: | 1147 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 475/285 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 218 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 36 | szúrófegyverek: | 12 |
vágófegyverek: | 31 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 35 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << mágusölő (#422) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 89 | 3. mászás: | 15 |
4. csapdakészítés: | 28 | 5. csapdaészlelés: | 15 | 6. gyógyítás: | 7 |
7. titkosírás: | 5 | 8. felderítés: | 28 | 9. szörnyidomítás: | 13 |
10. teológia: | 72 | 11. taumaturgia: | 65 (-1) | 12. versengés: | 17 |
13. harcművészetek: | 29 | 14. zene: | 48 | 15. szörnyismeret: | 34 |
16. pszi: | 56 (+1) | 17. zárnyitás: | 3 | 18. vadászat: | 5 |
19. vitalitás: | 3 | 20. bányászat: | 30 | 21. úszás: | 9 |
22. főzés: | 23 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 80 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), mópat gigász (#309) (csak egyszer), halálelementál (#279), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), éjkornis (#228) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (100,2,3) | méregsemlegesítés (#14) |
halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | kí koncentráció (#69) |
szemmelverés (#137) | tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) | planetáris őrdémon (#172) | hadiszerencse II (#24) |
tárgyvédelem (#178) | fényaura (#211) | az elme hatalma (#123) | fürkésző szemek (#213) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
tisztítótűz (#44) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 26. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | pszi őselementál (#258) | gyóntatás (#56) | >> | Authoricus (#1671) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | taalru (#249) | élőholt pozdorja (#134) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
vakító fény (#43) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi ragyogás (#166) | >> | élőholt mágus (#175) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | 30. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | halálosztó kain (#168) | |
háló (#186) | >> | 28. szintű lényekre | fehérál.roncsolása (#248) | >> | 33. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 25. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | 22. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | 20. szintű lényekre | |
hhaar burka II (#162) | >> | purifikátor (#157) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papjai számára elképzelhetetlen, hogy a csatamezők mocskában túrkáljon: IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Elménk ragyogása a szeretet útja. Használj pszi ragyogás varázslatot 15 alkalommal! (számláló: 1) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csalánvirág (#582) | 1 | háború gyűrűje (#722) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
14 | víz (#27) | 4 | zangrozi csizma (#451) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
475 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
7 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fűszertartó (#210) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | 1 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | lapkorong (#80) | 23 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mópat token (#585) | |||
2 | őskristály-szilánk (#1525) | 2 | sáfránypor (#211) | 6 | sárkánypikkely (#292) | |||
12 | spiritusz (#170) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | varázskő (#305) |