Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 22. 9h:54' EZ A 554. JÁTÉKHETED, 372. FORDULÓD 555. játékheted kezdete: dec. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2596 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
a 396 1864 10 | átadod a 396. tárgyat az 1864. kalandozónak (10 darabot) |
v 181 187 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,60] Lakott területre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr híveié. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
be 631 6 | bemész a 631. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kb 328 10 | kiveszel a bankból a 328. tárgyat (10 darabot) |
pki 1500 | kiveszel a bankból 1500 aranyat |
pbe 9999 1952 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod az őrült varázsló nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és 5 gyenge méreg. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
be 688 | bemész a 688. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 412.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 198 199 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,119] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar íjász jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. Kritikus ütés! (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és egy fűszertartó. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany, egy gyöngymangó és egy ezüst gyűrű. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (37 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Végítéletet a másikra rontasz. {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted a varkaudar iszákos fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar hírnök közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] Fák, mindenütt csak fák. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar hírnök jön feléd.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök bal karját. Kritikus ütés! (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr jobb lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr jobb vállát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl, 10 arany és 3 vasérc. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló jobb lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Végítélettel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). {GYD:} Végítélettel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 1012, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal vállát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 8, gyógyulás: 30, összesen: +22 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kisebb quwarg isten rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 288, gyógyulás: 0, összesen: -288 ÉP}
(Továbbmész...) [201,114] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy királyi őrsánc van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
szk 230 227 226 | keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 226. szörnyet |
in 3396 748 1232 | leírod a 3396. kalandozónak a 748. szörnyet az 1232. tárgyat |
in 3396 769 1272 | leírod a 3396. kalandozónak a 769. szörnyet az 1272. tárgyat |
in 3396 779 1528 | leírod a 3396. kalandozónak a 779. szörnyet az 1528. tárgyat |
in 3396 790 1539 | leírod a 3396. kalandozónak a 790. szörnyet az 1539. tárgyat |
in 3396 787 1576 | leírod a 3396. kalandozónak a 787. szörnyet az 1576. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot |
SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY) A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy. |
TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY) Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent. - Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél! [Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY) A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg. |
Erő: | 50 (53) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 43 (45) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 34 (35) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/86 év |
Egészség: | 45 (48) | Életpont: | 541/410 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 48 (59) | Varázspont: | 1069/646 | Pénz: | 823 arany | Kép. pont: | 42 |
Tudatpont: | 26/18 | Pszi pont: | 181/120 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 30/79 (+11%) | szúrófegyverek: | 37/88 (+6%) |
vágófegyverek: | 11/27 (+4%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/17 |
dobófegyverek: | 30/12 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (140%) << ököl (#28) (300%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/85 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 94/32 (+32%) | 3. mászás: | 16/89 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 25/81 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 6/65 | 6. gyógyítás: | 98/42 |
7. titkosírás: | 6/50 | 8. felderítés: | 27/36 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 11/63 |
10. teológia: | 51/65 (+35%) | 11. taumaturgia: | 55/73 (+25%) | 12. szerencsejáték: | 4/49 |
13. versengés: | 5/35 | 14. harcművészetek: | 27/43 | 15. zene: | 14/23 |
16. szörnyismeret: | 48/29 (+18%) | 17. pszi: | 21/2 | 18. zárnyitás: | 5/24 |
19. vadászat: | 5/27 | 20. vitalitás: | 1/19 | 21. bányászat: | 34/68 |
22. úszás: | 6/57 | 23. főzés: | 2/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szörnycsábítás (#83) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | |
tisztítótűz (#44) | >> | taalru (#249) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | puha ütés (#60) | >> | halálhozó (#419) | |
energiafolyam (#136) | >> | purifikátor császár (#393) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
566 | arany (#50) | 11 | álompor (#396) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | praglonc hártya (#215) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | vas dobónyíl (#189) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 12 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | fűszertartó (#210) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 2 | sallank karom (#128) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
2 | sötét tekercs (#535) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 4 | vasérc (#152) |