371. forduló, 373. forduló, Fekete Köpeny összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 18. 12h:06'
EZ A 372. JÁTÉKHETED, 372. FORDULÓD
373. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat legkorábbana 373. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1808
SZÁMLA : XXXX

FEKETE KÖPENY KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [410,66] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 5 varkaudar látógömböt (920 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Zu'lit tarsolya termel 2 mocsári penkét. Az aranytermő erszény 88 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 acéltűt. Varázserőd regenerálódik. (+1510 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+117 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+3 kaja.) A rum teljesen eltompította az agyad. Olyan mélyen aludtál, hogy még a nyálad is kicsordult.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy áldott okerón nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 634.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 632.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 630.]

* 2. KP: elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 628.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 626.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 626.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 624.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 624.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 622.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 620.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 618.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 616.]

* 5. KP: elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 612.]
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 612.]

* 6. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 610.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 608.]

hh 1253 1534 használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +63 max. életerő, +63 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 602.]
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 188 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2288 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg ősmágus!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kék orchidea és 2 sáfránypor. 3445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 14 gyíkfüvet. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 561.]

tv 50 89 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 89. varázslatot
50. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: villámsújtás. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

kre 152 69 6 kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot)
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 szárnyas hernyót. [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 559.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 529.]

kf 560 531 kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 529.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

kt 188 5 elkészíted a 188. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 mérg. ubuk dobónyilat. [10 pontot használtál fel, van még 519.]

vv 209 53 11 elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 517.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 515.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 513.]

bb 258 584 999 beraksz a bankba a 258. tárgyat (584 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 nehezéket. Beraksz a bank széfjébe 3 mópat tetemet. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[409,65] Félig kiégett területen vagy. A halott pusztaság gyászát itt már jóval gyakrabban törik meg kisebb bokrok, zöld növények. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rothadó lián közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó lián fittyedt levelét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a rothadó lián tekergő szárát. (7 támadással 355 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a rothadó lián testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 51 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Bronz taiderrel többször eltalálod a rothadó lián tekergő szárát. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a rothadó lián testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 50 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1021, sebződés: 511, gyógyulás: 4, összesen: -507 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +83 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +96 életerő.)
Találkozol Főnix-szel. Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy árnygyűrűt, egy bo'adhun gyűrűt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy drakolder gyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil kesztyűt, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy tünde gyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy Strissha trófea és egy bo'adhun éjhozó trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Shadowmage-dszel. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy moa csiptetőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy törpe bakancsot, egy torz fülkarikát, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: Inkvizíció főmágusa. Felszerelését egy csáp entitás trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Nateilena úrnő trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 504.]

be 98 bemész a 98. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 499.]

kf 475 467 303 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 467. tárggyal a 303. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 499.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 499.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a Fairlight köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 499.]

a 198 2257 átadod a 198. tárgyat a 2257. kalandozónak
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 trikornis szarvat Storm Master részére. [5 pontot használtál fel, van még 494.]

a 112 3588 50 átadod a 112. tárgyat a 3588. kalandozónak (50 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 50 madártollat Frank Onestein részére. [5 pontot használtál fel, van még 489.]

ftv 218 377 felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 377. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

vps 1500 VP spórolása: 1500
Félreraktunk, letiltottunk neked 1119 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 489.]

kf 1465 2 kézbeveszed/felveszed az 1465. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a sárkánytőrt, majd a bal kezedbe veszed az angolna szálkát. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

lm 12 13 21 mozogsz 12 13 21
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy újabb kanyarnál vagy. [9. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [12. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [14. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [15. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [17. PONT.] Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [18. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [21. PONT.] [42 pontot használtál fel, van még 447.]

kf 626 2 kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az angolna szálkát, majd a bal kezedbe veszed a sárkánytőrt. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

lm 27 28 30 mozogsz 27 28 30
Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy triklem drakolder. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Egy triklem drakolder lakik itt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy triklem drakolder! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. [9 pontot használtál fel, van még 438.]

lm 31 32 33 mozogsz 31 32 33
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy triklem drakolder. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [23. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy triklem drakolder. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 21. pontnál vagy. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [20. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [18. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [17. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [33. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 420.]

lm 35 36 47 mozogsz 35 36 47
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [35. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [36. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. [már elforgattad] Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[6 pontot használtál fel, van még 414.]

lm 48 44 43 mozogsz 48 44 43
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 414.]

vv 205 109 73 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 73. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 30 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 414.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 414.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 409.]

v 96 310 64 elmormolod a 96. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

ea 716 8 eladod a 716. tárgyat 8
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

ve 237 10 megveszed a 237. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

m 2 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

v 198 364 61 elmormolod a 198. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

v 163 188 31 elmormolod a 163. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 55 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

v 96 184 31 elmormolod a 96. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

m 6 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

ek 116 80 830 t. energia kisütése: 116 80 830
Huddens elixírje gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

h 697 2000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+308 varázspont, -617 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 409.]
Megiszol egy adagnyi Huddens elixírjét. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +686 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 409.]

ek 116 80 313 t. energia kisütése: 116 80 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

m 2 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

kt 313 22 elkészíted a 313. tárgyat (22 darabot)
Ez a tárgy csak szabadban készíthető! [0 pontot használtál fel, van még 409.]

szk 230 258 287 keresed a 230. szörnyet a 258. szörnyet a 287. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 10 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 406.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 406.]

* 4. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 533. tárggyal az 1158. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 406.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 406.]
Leveszed a Fairlight köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 203 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 366.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 163 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 326.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 123 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 286.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 246.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 206.]

tf 2 6 fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 200.]
A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-63 max. életerő). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 63 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 26, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl az agyagelementál. Egy szögletes követ töm magába a gránitelementál. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 513 pontot. A következő körben tehát 713 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Fekete Köpeny, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 372. fordulód.

Erő: 55 (78) Szint: 41 Merészség: 10/5 Magasság: 179 cm
IQ: 52 (66) Támadás: 54 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 46 (54) Védekezés: 96 Menekülés: 30 % Életkor: 42/68 év
Egészség: 46 (54) Életpont: 634/636 Jellem: semleges Tul. pont: 28
Szerencse: 52 (70) Varázspont: 2135/1421 Pénz: 150 arany Kép. pont: 65
Tudatpont: 21/15 Pszi pont: 218/85 Halhatatlanság: 8 % EFejl: 1
Eddig összesen 4604 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5734 TP-t kaptál. Jelenleg 8862824 TP-d van. A következő szinthez még 737176 TP szükséges. Trófeáid: zafír sárkány, rothadó lián, triklem drakolder. A 372. fordulódban 7106 arany került a bankszámládra. 7106 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/24 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: 47/25 (+1%)
vágófegyverek: 7/44 ütőfegyverek: 22/81 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 38/74

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 1028 időszaki: 29

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/40 2. nyomkövetés: 90/33 3. lopás: 1/44
4. mászás: 22/20 5. csapdakészítés: 19/70 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/81 (+6%)
7. gyógyítás: 16/91 8. titkosírás: 15/27 9. felderítés: 32/0
10. szörnyidomítás: 12/19 11. teológia: 105/21 (+30%) 12. taumaturgia: 116/14 (+3%)
13. szerencsejáték: 9/32 14. versengés: 21/40 15. zene: 3/55
16. szörnyismeret: 46/7 (+20%) 17. pszi: 31/33 (+6%) 18. zárnyitás: 21/45
19. vadászat: 10/31 20. vitalitás: 5/24 21. bányászat: 28/31
22. úszás: 5/75 23. csapatmunka: 3/12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot )
mászol max. 140 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +71 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +71 vp 2 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (98,7,2) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) jellemrejtés (#23) tulajdonságpajzs (#26) a lélek védelme (#57)
erőpajzs III (#127) esszenciavédelem (#165) varázsenergia (#161) esszenciavédelem 2 (#188)
villámmágia (#227) tárgyvédelem (#178) agyburok (#90) mágikus ütés (#147)
hatalomvarázs (#220) Symulf rúnája (#182) óriáserő (#53) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) háló (#186) >> kronotapír (#286)
háló (#186) >> kronokukac (#285) háló (#186) >> kronoelementál (#287)
háló (#186) >> pszi elementál (#221) háló (#186) >> pszi őselementál (#258)
háló (#186) >> pszi elementál lord (#272) armageddon (#218) >> Thargodan berzerker (#377)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) lidércidézés (#219) >> ezerszemű bestia (#288)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt!
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytű (#272) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 drótszőr (#37)
1 ezüstdarab (#326) 5 gyenge méreg (#26) 3 gyógykenőcs (#313)
1 Huddens elixírje (#830) 3 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2)
2 kerek kő (#19) 50 madártoll (#112) 3 mópat tetem (#584)
5 nehezék (#258) 1 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269)
1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128) 2 szögletes kő (#17)
1 trikornis szarv (#198) 1 tükör (#43) 5 ubuk dobónyíl (#138)
6 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
150 arany (#50) 1 acéltű (#334) 7 borkonyó bibe (#312)
1 fekete gyöngy (#99) 14 gyíkfű (#201) 1 kék orchidea (#68)
4 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mocsári penke (#148) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank nyíl (#129) 1 sötét tekercs (#535) 6 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(409,65) a 97. labirintus bejárata, a 98. labirintus bejárata, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), rothadó lián (#427), Főnix (2773. kalandozó), Shadowmage (5257. kalandozó)
(410,66) quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.01.18. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek