Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 20. 10h:07' EZ A 553. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD 554. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2596 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 17, gyógyulás: 45, összesen: +28 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
hu 117 158 180 | hulladék: 117 158 180 |
flh 14 189 | felt. lőfegyver haszn. 14 a 189. tárggyal |
vps 999 | VP spórolása: 999 |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
tps 20 | TVP spórolása: 20 pontért |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ek 116 60 58 | t. energia kisütése: 116 60 58 |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos jobb első lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén jobb oldalát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 38 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.
(Továbbmész...) [202,117] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő nőstény varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 24, gyógyulás: 46, összesen: +22 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 14 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Kőkéssel végigvagdosod a varkaudar íjász jobb oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel végigvagdosod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök jobb vállát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos bal oldalát. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar iszákos jobb karját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) {GYD:} Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 80, gyógyulás: 52, összesen: -28 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 24 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr bal lábát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar hadúr bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Még mindig az erdőben vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zoloboo sámán. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel tompítás van rajtad.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fekete testét. Kritikus ütés! (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán bal lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a zoloboo sámán jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Fák, mindenütt csak fák. Felfedeztél egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar bal karját. Kritikus ütés! (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 12 arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {KCC:} Kőkéssel végigvágod a varkaudar íjász jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb karját. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök bal karját. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök bal oldalát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nőstény varkaudar fejét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a nőstény varkaudar testét. Kritikus ütés! (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 43, gyógyulás: 42, összesen: -1 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar iszákos bal vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 89, gyógyulás: 43, összesen: -46 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 198 189 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
[189,101] Tovább barangolsz a fák között. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Killer orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
be 668 | bemész a 668. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 79: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 79. pont 20: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 20. pont 26: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 97.]
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [187,99] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya nyakát. Kritikus ütés! (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 64, gyógyulás: 94, összesen: +30 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 61, gyógyulás: 87, összesen: +26 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi őselementál testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) Hoppálé! 7 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc bal lábát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a magnetikus praglonc fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a magnetikus praglonc jobb oldalát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a bal karodra. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) (-2 TU.) Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a magnetikus praglonc fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a magnetikus praglonc testét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) A magnetikus praglonc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. Mosolyogva kidobod a nevetséges Thargodan zsoldos trófeát, és kiszedsz egy magnetikus praglonc trófeát. 6341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [187,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.
szk 230 227 226 | keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 226. szörnyet |
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
a 1528 3894 1 | átadod az 1528. tárgyat a 3894. kalandozónak (1 darabot) |
aa 504 | átadod az 504. tárgyat |
ba 274 761 | nem támadod a 274. szörnyet a 761. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot |
Erő: | 50 (53) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 43 (45) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 34 (35) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/86 év |
Egészség: | 44 (47) | Életpont: | 541/411 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 48 (59) | Varázspont: | 1069/965 | Pénz: | 909 arany | Kép. pont: | 42 |
Tudatpont: | 26/16 | Pszi pont: | 181/48 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 30/68 (+13%) | szúrófegyverek: | 37/82 (+9%) |
vágófegyverek: | 11/23 (+19%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/17 |
dobófegyverek: | *29/100 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (140%) << ököl (#28) (300%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/65 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 94/0 (+45%) | 3. mászás: | 16/84 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 25/76 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 6/65 | 6. gyógyítás: | 98/42 |
7. titkosírás: | 6/50 | 8. felderítés: | 27/28 (+13%) | 9. szörnyidomítás: | 11/63 |
10. teológia: | 51/30 (+59%) | 11. taumaturgia: | 55/48 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 4/49 |
13. versengés: | 5/35 | 14. harcművészetek: | 27/43 | 15. zene: | 14/23 |
16. szörnyismeret: | 48/11 (+39%) | 17. pszi: | 21/2 | 18. zárnyitás: | 5/24 |
19. vadászat: | 5/27 | 20. vitalitás: | 1/19 | 21. bányászat: | 34/68 (+3%) |
22. úszás: | 6/57 | 23. főzés: | 2/27 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | |
tisztítótűz (#44) | >> | taalru (#249) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | puha ütés (#60) | >> | halálhozó (#419) | |
energiafolyam (#136) | >> | purifikátor császár (#393) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 5 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 11 | víz (#27) | 1 | manakristály (#500) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
351 | arany (#50) | 9 | borkonyó bibe (#312) | 9 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 3 | ezüstshuriken (#327) | |||
14 | kaja (#2) | 3 | mocsári penke (#148) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 3 | vasérc (#152) |