Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
A pillanat képe
Egwene az Amyrlin Trónon
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Ezen a képen Egwene-t láthatjuk, az ifjú amyrlint, aki épp Tar Valon alatt gyülekezik a köréje gyűlt aes sedaiokkal és az oldalukon álló hadsereggel. Az elhúzódó tárgyalások ellenére a fiatal, érett lány még mindig reménykedik a vértelen győzelemben.
Nézz szét a galériában!
V. Hungarian Card Expo 2024.09.08. Vasárnap
Beholderes HKK verseny augusztus 17. - Versenybeszámoló
Ősi Káosz akció - 2024.08.16. - 2024.09.08.
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3.
Szombati Tiltott mágia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Ősi Káosz ritkák (13)
Lapötletek (65000)
HKK kérdés? (47186)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8200)
[HKK Piac] Régi lapok (1525)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3220)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
ELFelejett Álmok 371. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 14. 10h:48'
EZ A 448. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD
449. játékheted kezdete: nov. 17.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2111

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,28] koordinátán. Redyque mentális üzenete érinti elmédet: A mostani képességbe még 2264 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele! Kárász, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyû nyilat. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+15 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+121 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+95 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 632. hetének nyerõszámai: 2, 12, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt. (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 527.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

* 2. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 487.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 457.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 457.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 455.] Beizzik a turbómágia. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 453.] Gyorsvarázsolsz! Mûködésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelõ varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 451.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 451.] Beizzik a turbómágia. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 449.] Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 445.] Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 444.] Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 442.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 440.]


ffk 50 200 100 felt.fv.kozkázata: 50 200 100
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 50 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 200 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 100 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

ff 427 568 639 felt. fegyverváltás: 427 568 639
Felt. fegyverváltás: << õstroll agyaló << biami kvazárlándzsa << Fókuszpenge. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy gazellát a szemed elõtt ejt el egy sártigris. Dühödten hajszolod el a hatalmas macskát jól megérdemelt vacsorád mellõl. (+8 kaja.) Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 410.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 380.]

h 1 4 20 használod az 1. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

v 22 322 2 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ ezüsttõrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 375.]

v 22 327 2 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 370.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

ef 18 energia fejlesztése 18
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 2047 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 340.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[189,28] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát õt senki sem kérdezte. (+3 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [188,28] A bozótost ritka erdõ váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy egy pordémon egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 322.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkeresõ imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 322.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezõn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tûnõ lépcsõsor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erõnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlallena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következõ lesz. A feladat egyszerû: egy vark. nekromanta legyõzése. {támadása: 23.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled sötét halál varázslatot lõ rád. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta bal vállát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezébõl láng csap feléd. Alig pörkölõdsz. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.

Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következõ szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevû gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A teszt során az intelligenciádat, a mûveltségedet teszik próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy vashegyû nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy! Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erõs neked. A következõ pillanatban a torony elõtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 302.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcsõ! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselõ törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Tarfin. Õ lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Lássuk, mennyire értesz a harcmûvészethez! Hat, egymásra rakott téglát kell egyetlen csapással szétzúznod. Felsorakozol, mélyeket lélegzel, és felemeled az öklödet. Lecsapsz, és rögtön üvölteni kezdesz. NAGYON beütötted az öklödet! Ráadásul csak két tégla tört el. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 292.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Tekergõs, csúszós csigalépcsõn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcsõ tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szõke elf fogad, aki Quilshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerû! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent. Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erõs neked. A következõ pillanatban a torony elõtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 282.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[187,28] Tovább barangolsz a fák között. Találsz egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezõn. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 630-699.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével végigvagdosod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Fókuszpengével megvagdalod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy háló varázslatot. Semmi hatás! Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A 2 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner kputtyintó csalán trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Chara-din fattya trófeát. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A francba, még mindig nem találtál semmit! Most már juszt sem adod fel. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lõ rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Fókuszpengével megvagdalod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi hatás! Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 2 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckébõl. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi õselementál készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 4x 4d4+4.}

Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi õselementál farkát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pszi õselementál párolgó héját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a pszi õselementál farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi õselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) Csápjaival a pszi õselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erõdet. (-17 pszi pont.) A pszi õselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy taalru támad rád. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy morgud hagymatövet. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. (ld. enc.) Látsz egy csillezsályát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon elõtt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerõ). [-15 varázspont.] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Összefutsz Maitreya Mahagattával. Elenios fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy cápabõr csizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédõjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy Urgod kesztyûjét, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy õsdentor trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy mágusölõt, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. Málhásállata egy sivatagi doareg. {max. életpontja: 462.} Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy energiapajzs (ld. enc.)} Idõt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a zene szakértelemrõl mesélsz beszélgetõpartnerednek. Kedvesen, de sután meghajolsz, dicséred a szemét, a haját, az illatát. A lány megköszöni a bókokat, aztán egy hûvös mosoly kíséretében megjegyzi, hogy most már mennie kell. A végsõ megoldáshoz folyamodsz: a lány kezébe nyomsz egy gõzölgõ bájitalt. Rövid tétovázás után felhajtja! A lány elbûvölten hallgat, szeme, fejtartása, szája mind-mind arról árulkodik, hogy kedvel. A kézfogás, a szemezés után jön az elsõ, tétova csók, majd a következõ, az õrülten szomjas és végtelenségig tartó. Ahogy kezeitek felderítõ útra indulnak, lassan a földre ereszkedtek. Felszereléseteket félredobáljátok a vad ölelkezés közben, és ami ezután következik, azelõl még a környéken mászkáló bakkura-porontyok is szégyenlõsen elfordulnak... [Ez az akció 5 TVP-be került.] Hihi, átpattan egy sötét tekercs!

(Továbbmész...) [186,28] A fák ritkulnak, az erdõ hangulata "megenyhül". Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy kronotapír volt a rémület okozója. {támadása: 60.} Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tûzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Sonchus Arvensis. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [185,28] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A derûs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [87 pontot használtál fel, van még 195.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[184,28] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy egy pordémon egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Leah templomot. Délnyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Nyugatra egy kristálypalota van. Elrakod a távcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [183,28] Szûnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívõi építették. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Emella a Bombázó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy Leah templomot. Délre nézve látsz egy csodák kútját. Elrakod a távcsövet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [182,27] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy egy alanori csatamén egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Találsz egy barátság szent tüzét. Van itt egy erdei bölcs háza (666. épület.). Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Összefutsz egy fekete, copfos hajú, félszemû alakváltó nõvel. Fekete a bõre. Tharr fõpap-jelöltje. Egy arany papi karkötõt, egy bozontfonatot, egy cetbõr válltömést, egy háború gyûrûjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédõjét, egy Huddens kesztyûjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függõt, egy tükörpáncélt, egy tûzúr csizmáját, egy ulkor kötényt és egy zafír védõgyûrût visel. Ruházatát egy élõholt õsmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy magnetikus praglonc trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy kyorg tõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy bazaltelementál. {legmagasabb fegyver szakértelme: 32.} Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Talabér Bözsi. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Megszólal: - Tiszteletem mester. - Büszkén húzod ki magad. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [27 pontot használtál fel, van még 168.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentrõl, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire õ is feléd biccent. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [ 3000 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs izgatottan a harmadik darabot az elõzõ kettõhöz illeszti. A boton a kék kígyótest - vagy inkább sárkány? - egyre jobban kirajzolódik. Hirtelen zizegõ hang hallatszik, a botból elektromos szikrák pattognak, és a bölcs összes haja feláll. A bölcs elvigyorodik. - Uhú! Csak óvatosan! Nos... - koncentrálni kezd, és megjelenik elõttetek tisztán a pálca következõ darabjának rejtekhelye. Micsoda mágia! - ...attól tartok, ez valahol a tengerben lesz! Tehát nagy valószínûség szerint víz alatti labirintus. Mindenképpen sajátítsd el a vízlélegzés varázslatot, mielõtt oda bemész!

                         
           1       5     
  16   14                  
                         
  15   13    2    3  6   9 
                         
                         
 17    19                  
             11  4  7   10 
   18                     
         21               
       20           8     
             12           
                         
                         
   27      22         34    
            26  25         
                         
        23                
                         
           24             
 28      30            33   
                32        
    29      31             
                         
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
Ez a 77. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 39, északra 60 mérföldre található. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstõl, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 163.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[182,28] Még mindig az erdõben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronokukac. {védettsége: 24 szúró, 50 vágó, 50 ütõ ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kronokukac testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idõdet lopja (-2 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idõ szivárog el (-5 TVP). Biami kvazárlándzsával eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kronokukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fûszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.

(Továbbmész...) [182,29] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely U.M.A. formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 ezüst kulcsot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötõ. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 103.]

in 5300 275 471 leírod az 5300. kalandozónak a 275. szörnyet a 471. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy triklem drakolder. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) norgat kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 103.]


* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 98.]

* 2. BP: átadod a 329. tárgyat az 1. tárgyat a 384. tárgyat
Sajnos nincs nálad csontpálca. Sajnos nincs nálad deus ex machina. Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 3. BP: VP elõvétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerõ). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 96.] Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Sajnos ezen a mezõn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 96.] Szupersebesen mormolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedût. Vizestömlõdet is az ég felé fordítod, hogy feltöltõdjön. Néhány perc múlva az esõ eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztõl (-2 életerõ). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 94.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 94 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 94.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 91.]

* 7. BP: beraksz a bankba a 267. tárgyat (420 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

* 8. BP: elmormolod a 3. varázslatot az 5. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 91.] Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 89.] Gyorsvarázsolsz! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az esõ. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedût. Vizestömlõdet is az ég felé fordítod, hogy feltöltõdjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztõl (-2 életerõ). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 87.]

* 9. BP: keresed az 55. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy rõtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 87.] Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 17, 24. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. 2 kaját nyel le a rõtmanó. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 87 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 87 pontot vihetsz át. Kapsz még 512 pontot. A következõ körben tehát 599 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY)
Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élõ növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerû kinövésbõl, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tõrõl max. három ében tobozt gyûjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erõsen mérgeznek, egy 20.-nál alacsonyabb szintû kalandozóra általában halálosak. Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelõ, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizû gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.)

ENERGIAPAJZS (290. TÁRGY)
Az energiapajzs egy õsi relikvia, készítésének titka a múltba vész. Ennek a háromszög alakú pajzs külsõ felülete vakítóan, arany színnel fénylik, innen kapta a nevét. Hordozója (akinek min. 25. szintûnek kell lennie) +20 védettséget kap, és a különbözõ lehelettámadások csak fele sebzést okoznak neki.



KARAKTERLAP
ELFelejett Álmok, egy szõke, copfos hajú, zöld szemû, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Sheran fõpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 371. fordulód.

 Erõ:35 (36)  Szint:21  Merészség:7/5 Magasság:155 cm 
 IQ:37  Támadás:20  Agresszió:6 Testsúly:64 kg 
 Ügyesség:39  Védekezés:56  Menekülés:40 % Életkor:10/10 év 
 Egészség:35 (39)  Életpont:348/295  Jellem: semleges (-4) Tul. pont:
 Szerencse:48 (50)  Varázspont:476/109  Pénz:877 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/0   Pszi pont:190/168   Halhatatlanság:1 %   EFejl:15 
Eddig összesen 1609 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 13090 TP-t kaptál. Jelenleg 755961 TP-d van. A következõ szinthez még 44039 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, trikornis herceg, Raia szent lovagja. A 364. fordulódban 5049 arany került a bankszámládra. 5225 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 12/16   ökölvívás: 1/39   szúrófegyverek:23/64 (+3%)
  vágófegyverek: 25/72 (+7%)   ütõfegyverek: 19/85   lõfegyverek:24/94 (+4%)
  dobófegyverek: 15/84 (+3%)       

Feltételes fegyverváltás: õstroll agyaló (#427) (50%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (100%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyû nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyû nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 22/42 (+11%)   2. nyomkövetés: 71/88 (+40%)   3. lopás:1/2
  4. mászás: 8/65 (+9%)   5. csapdakészítés: 30/59 (+6%)   6. csapdaészlelés:11/34
  7. gyógyítás: 47/6   8. titkosírás: 24/39   9. felderítés:52/42 (+6%)
  10. szörnyidomítás: 16/66   11. teológia: 36/27 (+19%)   12. taumaturgia:20/85 (+7%)
  13. versengés: 5/31   14. zene: 75/12 (+30%)   15. szörnyismeret:39/2
  16. pszi: 25/77 (+4%)   17. zárnyitás: 1/61   18. vadászat:32/56 (+34%)
  19. bányászat: 30/12   20. úszás: 12/86   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
totem 45% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz vashegyû nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
gitonga (#76), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
Leah hívõk (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bûbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) 
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP)szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP)gyorsvarázslás (#179, 0 VP)kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988)méregsemlegesítés (#14)revitalizáció (#52)mentális pajzs (#72)
éber kakukk (#3)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), méregfelhõ (#37), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39)
Védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 10)
varázsvédelem (#34), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255) védelem tûz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tûz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
ezoterikus mardel (#184) (õrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
rõtmanó (#55) (építõ: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítõ, 4 szabotõr.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * arany pikkelyvért (#456) 1   bõrpáncél (#51) $1   kígyóbõr kesztyû ($49)
1 * kvazár kesztyû (#445) 1 * mágusköpeny (#453) 1   mászókarom (#78)
1 * sárga erõöv (#276) $1   szirén köpenye ($820) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) 1   biami kvazárlándzsa (#568) 2   bot (#4)
27 * bronzhegyû nyíl (#94) 2   bumeráng (#249) 3   ezüsthegyû nyíl (#323)
1 * Fókuszpenge (#639) 1 * hosszú íj (#111) 9   kerek kõ (#19)
1   kõkalapács (#13) 4   kõkés (#6) $5   mérg. ubuk tüske ($137)
$1   nehezék ($258) 1   õstroll agyaló (#427) 1 * pengepajzs (#425)
1   vámpírtõr (#364)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   ametiszt medál ($275) 2 * arany papi karkötõ (#309) $1   borostyán függõ ($162)
$1   ezüst nyaklánc ($117) $1   gólem talizmán ($811) $1 * korinthai talizmán ($814)
$1   obszidián függõ ($195) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   acéltû (#334) 3   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
$2   bájital ($261) 1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74)
1   dorony duda (#235) 2   ezüst kulcs (#184) $2   fáklya ($36)
12   gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 8   kaja (#2)
1   kinemfogyó tegez (#368) 1   kis aranykulcs (#240) 1   kis vaskulcs (#40)
1   kötél (#92) $1   kristálygömb ($265) 2   manakristály (#500)
1   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165) 1   nagy aranykulcs (#246)
1   nagy bronzkulcs (#185) 3   nagy vaskulcs (#186) 1   rézkulcs (#75)
1   smaragd kulcs (#241) 3   sötét tekercs (#535) 1   szuper dobóháló (#273)
1   távcsõ (#42) 3   varázskõ (#305)    
Löttyök és porok, tartóstul
5   fûszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 22]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 99]
1   szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
3   uzbány csõr (#169) [bennük 30 csepp ugh méreg (#166), fér még: 6]
1   vizestömlõ (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
3   zöld üveg (#82) [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 46]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9   álompor (#396) 4   csillezsályalevél (#1253) $2   csuklyavirág ($133)
104   drótszõr (#37) 18   ezüstdarab (#326) 12   fokhagyma (#403)
6   fõnixtoll (#563) 1   gromak bõr (#268) 1   gyíkfû (#201)
9   gyöngymangó (#135) $9   kaktusztüske ($114) 1   kazmár gyökér (#205)
5   kék orchidea (#68) 1   lajhár csont (#236) 1   lapockacsont (#33)
72   madártoll (#112) 15   magszim bél (#103) $2   mandibulapenge ($125)
1   moa jádekõ (#382) $2   mutáns csont ($331) 23   óndarab (#85)
1   quwarg tojás (#360) 1   rakolits por (#669) 1   remák szív (#264)
10   rézdarab (#70) 2   rókafarok (#124) 2   sámán erszény (#650)
33   smirglilevél (#29) 16   sünmedve tüske (#14) $2   szvó-ektoplazma ($151)
$2   tükör ($43) $1   varkaudar tekercs ($653) 6   vasérc (#152)

Összsúly: 113.43 kgMegterheltség: 138%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
7   agyartõr (#420) 4   arany papi karkötõ (#309) 7   arx formázó minta (#298)
14   bev formázó minta (#299) 3   cru formázó minta (#300) 10   din formázó minta (#301)
8   era formázó minta (#418) 2   fpi formázó minta (#419) 12   fülemüle agyar (#267)
1   gór formázó minta (#444) $6   jégszív ($282) 50   kaja (#2)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
60 arany (#50) 1 bájital (#261) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttõr (#322) 2 kerek kõ (#19)
1 sötét tekercs (#535) 1 varázskõ (#305) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyû nyíl (#94) 1 ezüst kulcs (#184) 4 ezüstdarab (#326)
4 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2) 1 sáfránypor (#211)



E körben tett lépéseid térképe

(25,-11) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, mûvészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Talabér
Bözsi (2816. kalandozó)
(25,-10) kronokukac (#285), fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), mûvészi porolit (#720)
(25,-9) bávatag golombár (#165), márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), oltár, mûvészi porolit (#720)
(26,-10) kristálypalota (#401), Leah oltár, mûvészi porolit (#720)
(27,-10) Sheran oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(28,-10) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár
(29,-10) kronotapír (#286), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), Chara-din monolitja (#534), oltár, gyilkos csalán
(#581, belõle készíthetõ: #582), mûvészi porolit (#720)
(30,-10) Chara-din fattya (#236), pszi õselementál (#258), Thargodan csatamezõ (#432), borkonyó cserje (#311, belõle
készíthetõ: #312), oltár, morgud hagymatõ (#402, belõle készíthetõ: #403), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582),
fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), csillezsálya (#1252, belõle
készíthetõ: #1253), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Maitreya Mahagatta (5374. kalandozó)
(31,-10) kihívás tornya (#502), szent liget (#439), oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), vark.
nekromanta (#173)
(32,-10) Raia oltár

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.