| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2012. jan. 20. 9h:03' EZ A 565. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD 566. játékheted kezdete: jan. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5957 SZÁMLA : XXXX |
| fse | felt. segítség |
| ep 146 120 | építed a 146. tárgyat 120 pontért |
| h 141 | használod a 141. tárgyat |
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az evaporőr testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) Kimetszel magadnak egy megfelelő evaporőr trófeát. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [58,95] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Továbbmész...) [59,94] Továbbra is síkságon vagy.
| m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
| fse 20 | felt. segítség 20 pontért |
| h 242 | használod a 242. tárgyat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
| VARÁZSLÁS Végre, a karaktered megtanult varázsolni! Mielőtt azonban két kézzel nyúlnál a könnyen megszerezhető hatalom után, nem árt, ha tudod - a mágia tudása sok-sok veszélyt is rejt magában. Komoly különbség van az istenektől kapott papi mágia és a varázslóktól tanult rúnamágia között. Az előbbihez az istened hűséges szolgálata, a tőle kapott feladatok teljesítése, a jellemedhez való hűség szükséges. Ha a vallásodnak nem megfelelően cselekszel, rövid időre vagy akár véglegesen elveszíthetsz bizonyos varázslatokat. Ha pedig megváltozik a jellemed, az összes, istenedtől kapott varázslatot elveszíted. A rúnavarázslatok használata ugyan nem követel ehhez hasonló megkötöttséget, bárki használhatja őket - legtöbbjükhöz viszont szükség van bizonyos anyagi komponensekre (különböző szörnyek alkatrészei, egzotikus növények). Varázsolni a V paranccsal tudsz. Első paraméternek meg kell adni a varázslat sorszámát. Ha egy új varázslatot megtanulsz, kapsz róla E.F-et, amelyben ez a sorszám szerepel, a varázslat részletes leírásával együtt. Előfordulhat, hogy egy varázslathoz meg kell adni 2. vagy 3. paramétert is, akkor ez el lesz magyarázva a leírásban. Egy varázslat elmondása 5 TVP-be kerül (néha többe, ilyenkor ez meg lesz említve a leírásban). Ezenkívül minden varázslatnak van bizonyos varázspont (VP) értéke - ennyi VP-be kerül a varázslat elmondása. Azzal, hogy megtanultál varázsolni, kaptál bizonyos számú VP-t, és minden újabb varázslattal, valamint szintlépéskor ez nő. Minél erősebb egy varázslat, annál több VP-be kerül. Minden forduló elején visszakapsz valamennyit az elhasznált VP-kből, ha az aktuális VP érték kevesebb a maximálisnál (az életpontokhoz hasonlóan). A kapott és visszanyert VP-k száma nagy mértékben függ az IQ-tól. Egy varázslat tarthat 1.) egy teljes fordulón keresztül, a forduló végén megszűnik; 2.) két forduló között, táborozás ideje alatt; 3.) egy adott feltétel teljesüléséig, addig a varázslat inaktívan lapul 4.) a legközelebbi csata végéig (ilyenkor általában a 2. paraméternél beállíthatjuk, hogy csata után újból elmondjuk a varázslatot, és hányszor). Vannak persze azonnal lezajló varázslatok, mint például a gyógyító és a harci varázslatok. Egy játékoson egyszerre 10 inaktív/táborozó/csata végéig érvényes és 10 forduló végéig érvényes varázslat lehet. 11. varázslat felrakása esetén a legrégebben felrakott megszűnik. Ha valakin van egy varázslat, és azt még egyszer rámondják, akkor az új változat felülbírálja az előzőt. A harci varázslatokat kicsit másként kell használni, ezekről részletesebb leírást majd akkor kapsz, ha szerzel egy ilyet. |
| ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT) Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart. |
| EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY) Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra). |
ZÁRNYITÁSA földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
| Erő: | 13 | Szint: | 6 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 177 cm |
| IQ: | 18 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 96 kg |
| Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 36/36 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 90/90 | Jellem: | jó (32) | Tul. pont: | 5 |
| Szerencse: | 11 | Varázspont: | 18/18 | Pénz: | 1183 arany | Kép. pont: | 5 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 3 | ütőfegyverek: | 5 | lőfegyverek: | 4 |
| dobófegyverek: | 1 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << rövid kard (#171) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); sallank nyíl (#129) (1 -4.); bumeráng (#249) (5 -); |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 14 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. csapdakészítés: | 1 |
| 4. gyógyítás: | 6 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
| 7. szörnyismeret: | 1 | 8. zárnyitás: | 1 (+1) | 9. vadászat: | 10 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| udvarolsz a 7. fajúaknak |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| alakváltó (#7), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | ||
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
| 2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
| 3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] |
| Összsúly: 41.78 kg | Megterheltség: 90% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 10 | drótszőr (#37) | 1 | kaja (#2) | |||
| 2 | sallank nyíl (#129) | 2 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||