36. forduló, 38. forduló, Johnny Deep összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 24. 21h:52'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5296
ingyenf: 2

JOHNNY DEEP KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,-1] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.)

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

m 4 5 8 mozogsz délre, délnyugatra, északra
[88,0] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [87,1] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy piromenyét. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A piromenyét beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony nyakát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,0] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az uzbány fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az uzbány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+30 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+23 életerő.) Látsz egy xantusz-kaktuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [120 pontot használtál fel, van még 55.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[87,-1] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy tintacsiga. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Mivel a bőröd már fekete, nincs rád hatással a dolog. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tintacsiga a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
Összefutsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre sárga. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy mind. tűzopálját, egy optiri agysisakot, egy q. ölő medált, egy réz éjmedált, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy miksziszi húsgólem trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Huang Jing Lee. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Aztán elköszöntök egymástól.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,-2] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mélységi grittang. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [20 pontot használtál fel, van még 35.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 27.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 19.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[86,-3] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Elhajítod a vacak mutáns pók trófeát, és kiszedsz egy trappoló dinymák trófeát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 9.]

kt 205 1 elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. [6 pontot használtál fel, van még 3.]

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

gyk 123 50 gyakorolsz a 123. tárggyal 3 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-2 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 176 pontot. A következő körben tehát 176 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY)
Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk...

SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY)
A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet.

TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait.

KARAKTERLAP

Johnny Deep, egy kopasz, barna szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 37. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 11 Merészség: 4/3 Magasság: 255 cm
IQ: 16 Támadás: 12 Agresszió: 4 Testsúly: 487 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 151/76 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 68 arany Kép. pont: 10
Eddig összesen 170 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 605 TP-t kaptál. Jelenleg 19 958 TP-d van. A következő szinthez még 5 042 TP szükséges. Trófeáid: trappoló dinymák, ork sámán, szeppent rákfatty. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 15 lőfegyverek: 10

86,109 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 77 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 5 (+1) 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 19 (+1) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. versengés: 1 8. szörnyismeret: 1 9. vadászat: 2
10. bányászat: 3 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkó (#5) 1 * fúvócső (#20) 1 * göcsörtös bunkó (#123)
1 kerek kő (#19) 1 * kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 parittya (#18) 1 szöges bunkó (#8)
19 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 15 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20]
2 vizestömlő (#3) [bennük 15 korty víz (#27), fér még: 25]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16) 17 drótszőr (#37)
6 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106) 5 fekete gyöngy (#99)
5 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205)
1 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33)
23 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
1 móri gyümölcs (#116) 7 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
8 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124)
23 sallank karom (#128) 9 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69)
8 tigroszlán fog (#63) 4 varányszem (#30) 4 vasérc (#152)

Összsúly: 45.26 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 4 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kazmár gyökér (#205) 2 pirkit (#153) 1 uzbány csőr (#169)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

85 86 87 88 89
-4
-3
-2
-1
0
1
2
(86,-3) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 46. jellempróba, trappoló dinymák (#118)
(87,-2) mélységi grittang (#103)
(87,-1) 42. jellempróba, tintacsiga (#74), Huang Jing Lee (1223. kalandozó)
(87,0) uzbány (#102), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 40. jellempróba
(87,1) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, piromenyétek (#99), sóhajtó dorony (#112)
(88,0) vérszomjas csüldő (#114), 32. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek