36. forduló, 38. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 16. 11h:57'
EZ A 1074. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
1075. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

CALEN RANDIR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,87] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 40 isteni könnycseppet.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy garokk nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen garokk nyomokra bukkansz! Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba a garokk. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[16 pontot használtál fel, van még 183.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve molekulaátrendezés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 178.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 168.]
[A parancs tárolásra került.]

flh 8 108 felt. lőfegyver haszn. 8 a 108. tárggyal
FLH 8 108 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

flh 10 108 felt. lőfegyver haszn. 10 a 108. tárggyal
Ok, FLH 10 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 163.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 263.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[54,87] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészülsz, hogy a szokásosnál többet kell harcolnod. Hmm, egy köpködő bruhatag! Erre tényleg nem számítottál itt!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a köpködő bruhatag fejét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 5 dözmöng szív annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a köpködő bruhatag fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a köpködő bruhatag néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! A támadód egy óriáspók. Nincs túl sok hely itt a harchoz!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az óriáspók testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 3 rumot. (ld. enc.) Arra azonban nem számítasz, hogy hátulról támadnak rád. Egy karmos tankány mar beléd!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a karmos tankány jobb oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a karmos tankány bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 tankány karmot. 1 511 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 1 ezüsttollú nyilat. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a massza csöpögő potrohát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod a massza testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a massza hártyás szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A massza meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A massza újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a massza farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a massza testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A massza szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A massza vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny, egy sallank nyíl, egy ezüst karkötő, 3 nyílvessző és egy obszidián függő. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány alpesi tehén nyomokat fedezel fel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. Nagy reccsenéssel az alpesi tehén belezuhan a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,87] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő lila brekk nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a lila brekk testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a lila brekk testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lila brekk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lila brekk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt.

(Továbbmész...) [56,87] Még mindig bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Felkészülsz, hogy a szokásosnál többet kell harcolnod. Fegyveredet markolod, és jól teszed: a rád támadó kardfogú fülemüle egy pillanatnyi habozási időt sem hagy. De hiszen ez a méltán híres/hírhedt Pikoló! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+7.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Pikoló tollpihés hasát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy surranó kígyó lehet. {védettsége: 6 szúró, 2 vágó, 2 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a surranó kígyó testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. [122 pontot használtál fel, van még 141.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 241.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[56,88] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy woor-antilop. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woor-antilop testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a woor-antilop testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 antilopbőrt. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár! {védettsége: 10 szúró, 12 vágó, 2 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy százfogú! {védettsége: 2 szúró, 2 vágó, 6 ütő ellen.}

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a százfogú jobb hátsó lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 lapockacsontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,89] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy surranó kígyó. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 2.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a surranó kígyó testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [54,90] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy sörényes ubuk jelenlétét jelzi. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sörényes ubuk. {védettsége: 6 szúró, 16 vágó, 12 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 7 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip! {védettsége: 7 szúró, 0 vágó, 12 ütő ellen.}

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a topránypolip puha testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy topránypolip! {védettsége: 7 szúró, 0 vágó, 12 ütő ellen.}

Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 183.]

m 3 2 5 mozogsz délkeletre, keletre, délnyugatra
[55,91] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [56,91] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány piromenyét nyomokat fedezel fel! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy piromenyét. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a piromenyét fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. A moa kódfejtő felzümmög. Mindjárt feltöri a phua kúpot! 3... 2... 1... és igen, meg is van! Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Ahogy besétálsz, hörgést hallasz. Nem vagy egyedül! A sötétség alakot ölt: egy félelmetes fémbontó szójer készül letépni fejedet.

Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a fémbontó szójer jobb oldalát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő arany karperec felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Varkaudar szablyával megcsapod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ásót, szereztél 2 vasércet. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 2 purifikátor hájat. Előtted egy árnyalak mozdul. Ahogy közelebb lépsz hozzá, már ki tudod venni: egy óriáspók!

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, itt van egy ritka kincs, egy moa ékkő! A sötétség alakot ölt: egy félelmetes óriáspók készül letépni fejedet. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 28 ütő ellen.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az óriáspók egyik lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriáspók testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az óriáspók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 366 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 8 aranyat. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {támadása: 11.}

Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a massza nyakát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a massza förtelmes hasát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a massza kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fémrudat. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy díszes rézpajzs, egy ubuk tüske és 2 igazgy. fülbevaló. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sebesült gyilkos sallank. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 sallank karmot. 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [55,92] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 nyílvesszőt. [76 pontot használtál fel, van még 107.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[54,93] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy mínosz-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 97.]

ef 3 501 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 76.]

id 73 30 idomítod a 73. szörnyet 30 pontért
Megkezded a garokk idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 25 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [30 pontot használtál fel, van még 46.]

hu 171 hulladék: 171
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 41.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [11 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 11, 10.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be az alpesi tehén. 2 kaját fal föl a garokk. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következő körben tehát 206 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG)
Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből.
Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.)

RUM (1419. TÁRGY)
Az öblös flaskában barna folyadék lötyög. Ha kihúzod a dugót, és beleszagolsz, még a hátad is beleborsódzik. Hallottál már a matrózok kedvenc italáról, de még sohasem kóstoltad, hisz a Királyság kocsmáiban ilyesmit nem mérnek. Ennek oka talán összefügg a mendemondával, miszerint aki megiszik egy adag rumot, az egy álló napig alszik öntudatlanul. Ha próbát akarsz tenni, a H 1419 parancsot add ki 1 TVP-ért. Megsúgom, hogy már az első nyelet ki fog ütni, így egyszerre sosem iszol meg belőle ennél többet. Hogy mennyi ideig alszol majd tőle, nehéz megjósolni, de biztos, hogy kipihenten fogsz ébredni. Óvatosan kortyolgasd, mert igen-igen könnyű rászokni! [Ha megiszod, a következő fordulód elején a Tapasztalati Szinted függvényében sokkal több ÉP-t és VP-t regenerálsz majd, mint egyébként.]

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran elsőáldozója vagy. Papi hited: 42. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 37. fordulód.

Erő: 11 (18) Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 142 cm
IQ: 23 (27) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 19 (24) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 11 (17) Életpont: 269/149 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (21) Varázspont: 216/18 Pénz: 31 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/9 Pszi pont: 61/21
Eddig összesen 339 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 183 TP-t kaptál. Jelenleg 99 198 TP-d van. A következő szinthez még 20 802 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, köpködő bruhatag, karmos tankány. A 34. fordulódban 46057 arany került a bankszámládra. 46169 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/53 (+73%) vágófegyverek: 17/50 (+35%) lőfegyverek: 13/29 (+40%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -12.); tünde nyíl (#554) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
54,93 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/21 2. nyomkövetés: 13/32 (+18%) 3. mászás: 3/58 (+14%)
4. csapdakészítés: 16/20 (+55%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 1/19
7. titkosírás: 4/8 (+36%) 8. felderítés: 2/61 9. szörnyidomítás: 3/66 (+37%)
10. teológia: 11/8 (+12%) 11. zene: 2/20 12. szörnyismeret: 7/41 (+27%)
13. pszi: 9/23 (+27%) 14. vadászat: 4/69 15. bányászat: 2/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (idomítás alatt) státusz: OK
alpesi tehén (#91) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 28, 53.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 42. Szerzett pont: 4620. Beállított erő: 0 Összpont: 4620

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 936 TU szükséges.)

Összsúly: 103.23 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany karperec (#194) 5 dözmöng szív (#122) 1 kaja (#2)
6 madártoll (#112) 6 nyílvessző (#108) 2 sáfránykő (#979)
4 tünde nyíl (#554)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 bruhatagnyelv (#1230)
1 díszes rézpajzs (#84) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
1 fémrúd (#104) 2 igazgy. fülbevaló (#197) 1 lapockacsont (#33)
2 moa ékkő (#2718) 1 obszidián függő (#195) 2 pirkit (#153)
2 purifikátor háj (#269) 1 rejtőköpeny (#277) 3 rum (#1419)
5 sallank karom (#128) 1 sallank nyíl (#129) 2 surranó kígyó bőr (#47)
1 tankány karom (#237) 8 ubuk tüske (#131) 14 ugh méreg (#166)
2 vasérc (#152) 11 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

52 53 54 55 56 57
86
87
88
89
90
91
92
93
94
(53,87) garokkok (#73)
(54,87) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 31. jellempróba, köpködő bruhatag (#773), óriáspók (#303), karmos tankány (#137), massza (#217), phua-kúp (#372), alpesi tehén (#91)
(54,90) sörényes ubukok (#89), mély kút (#93), tavacska, topránypolip (#86)
(54,93) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár
(55,87) lila brekk (#11), Tharr oltár
(55,89) patak, oltár, surranó kígyók (#30)
(55,91) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(56,87) Dornodon oltár, Pikoló (#7010), phua-kúp (#372), surranó kígyó (#30)
(56,88) woor-antilop (#31), mély kút (#93), Sheran oltár, mérges nyukmár (#95), százfogú (#53)
(56,91) piromenyét (#99), Tharr rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), fémbontó szójer (#150), óriáspók (#303), massza (#217), phua-kúp (#372), gyilkos sallank (#85)

Üzenet küldése a karakternek