Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 1. 15h:02' EZ A 80. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD 81. játékheted kezdete: aug. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod a törpemammut testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [98,-2] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Quirov. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Quirov fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quirov bal karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [99,-2] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
be 585 | bemész az 585. épületbe |
ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, | nap szimbólum (#141) 20 ap /db, |
virág szimbólum (#143) 20 ap /db, | villám szimbólum (#145) 20 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, | borostyán függő (#162) 12 ap /db, |
ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, | aranylánc (#191) 40 ap /db, | gyöngysor (#192) 96 ap /db, | aranygyűrű (#193) 24 ap /db, |
arany karperec (#194) 52 ap /db, | obszidián függő (#195) 20 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, |
smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, | nekrofun medál (#253) 2000 ap /db, | regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, |
ametiszt medál (#275) 56 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, | Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db, |
Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, |
szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, |
ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, | roxati üvegszem (#443) 540 ap /db, | zafír medallion (#514) 50 ap /db, | angyalok gyűrűje (#529) 450 ap /db, |
zafír védőgyűrű (#532) 1200 ap /db, | vortex amulettje (#607) 100 ap /db, | viharamulett (#611) 80 ap /db, | ritualista amulett (#708) 100 ap /db, |
gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, |
natharion opál (#747) 100 ap /db, | esthari rubin (#748) 100 ap /db, | jáde rakshallion (#749) 100 ap /db, | türkiz karika (#750) 100 ap /db, |
nyers zafír (#752) 100 ap /db, | jácint díszkő (#753) 100 ap /db, | csavart smaragd (#754) 100 ap /db, | malachit füzér (#755) 100 ap /db, |
obszidián kereszt (#756) 100 ap /db, | bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db, | gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, | ezüstlevél (#759) 100 ap /db, |
to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, | bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, | adamantit érme (#762) 200 ap /db, | ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, |
mihlanil érme (#764) 160 ap /db, | káosztiara (#765) 140 ap /db, | aranyfétis (#766) 100 ap /db, | kreiton fókusz (#853) 160 ap /db, |
éjkristály (#958) 60 ap /db, | dramoan kő (#967) 150 ap /db, | hollókristály (#1102) 1000 ap /db, | csigakagyló (#1131) 125 ap /db, |
Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db, | Huddens alkarvédője (#1550) 510 ap /db, | mentát karkötő (#1551) 270 ap /db, |
hősiesítő medál (#1558) 540 ap /db, | griff nyakék (#1579) 240 ap /db, | bátorság medálja (#1653) 300 ap /db, | fénytelen gyöngy (#1698) 12 ap /db, |
Numerinor karkötője (#1712) 7500 ap /db. |
ametiszt medál (#275) 28 ap /db, | regeneráló gyűrű (#254) 80 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 8 ap /db, | virág szimbólum (#143) 10 ap /db áron. |
ea 275 1 | eladod a 275. tárgyat 1 |
m 8 | mozogsz északra |
be 582 | bemész az 582. épületbe |
pbe 18 | beraksz a bankba 18 aranyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 14 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
be 591 | bemész az 591. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | rézpajzs (#73) 28 ap /db, |
mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, |
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, |
rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 8 ap /db, |
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, |
ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, | vassisak (#160) 44 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, |
vasvért (#164) 164 ap /db, | rövid kard (#171) 46 ap /db, | harci kalapács (#174) 72 ap /db, | vashegyű nyíl (#176) 12 ap /db, |
vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, |
vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, |
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, |
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 8 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, |
kvazár sisak (#266) 140 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | gromak páncél (#270) 60 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, |
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | energiapajzs (#290) 12000 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, |
elit csatavért (#295) 60 ap /db, | kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, | Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, |
varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, |
csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 300 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | Baghar korbácsa (#357) 2000 ap /db, |
ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, | Trákin csákánya (#367) 400 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, |
moa stuki (#413) 20 ap /db, | teknőcpajzs (#417) 30 ap /db, | agyartőr (#420) 1500 ap /db, | mágusölő (#422) 3600 ap /db, |
pengepajzs (#425) 1800 ap /db, | bányászcsákány (#434) 46 ap /db, | Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, | kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, |
zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, | arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, | Morgan sipkája (#466) 8800 ap /db, | obszidián tüske (#481) 120 ap /db, |
ostromlétra (#510) 10 ap /db, | pásztorbot (#513) 1200 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, |
lidérckorona (#531) 12000 ap /db, | tűzúr csizmája (#533) 8880 ap /db, | tünde íj (#553) 60 ap /db, | tünde nyíl (#554) 12 ap /db, |
csatabárd (#555) 62 ap /db, | bűvös shuriken (#562) 44 ap /db, | biami kvazárlándzsa (#568) 560 ap /db, | Fókuszpenge (#639) 12000 ap /db, |
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | dalb.kristálycsizma (#674) 12800 ap /db, | ryuku kopja (#694) 140 ap /db, | ryuku szablya (#695) 140 ap /db, |
ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | ryuku kalapács (#724) 80 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, |
topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | hósárkánybőr csizma (#1088) 10500 ap /db, | törpe szekerce (#1105) 400 ap /db, | csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, |
varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db, | che-vállszalag (#1114) 1600 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | ryuku evező (#1152) 60 ap /db, |
teriád tőr (#1277) 200 ap /db, | teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db, | teriád pöröly (#1283) 600 ap /db, | teriád kard (#1284) 600 ap /db, |
teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db, | teriád íj (#1288) 1800 ap /db, | biethlan lándzsa (#1290) 13500 ap /db, | biethlan pöröly (#1292) 13500 ap /db, |
Aurgir lándzsája (#1314) 9900 ap /db, | naginata (#1371) 1500 ap /db, | mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db, | mérg. teriád tőr (#1381) 260 ap /db, |
Mallon botja (#1526) 900 ap /db, | méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, | féregnyereg (#1532) 1000 ap /db, | trikornis nyereg (#1536) 720 ap /db, |
méregfog (#1553) 1200 ap /db, | Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, | jégpasztilla (#1566) 90 ap /db, |
Krough fejdísze (#1570) 1350 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, | grifftoll kesztyű (#1578) 825 ap /db, | díszes nyereg (#1645) 420 ap /db, |
boszorkánykendő (#1697) 120 ap /db, | avenir (#1706) 4000 ap /db, | Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db, | nerub fúvócső (#1869) 1350 ap /db, |
nerub hasító (#1879) 2000 ap /db, | nerub csontszablya (#1881) 300 ap /db, | mérgezett csonttű (#1889) 12 ap /db, | vaskard (#2084) 72 ap /db. |
ásó (#34) 5 ap /db, | bakkura csizma (#96) 11 ap /db, | bőrpáncél (#51) 5 ap /db, | csontszablya (#64) 2 ap /db, |
kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 8 ap /db, |
orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, | rövid íj (#107) 8 ap /db, | sallank nyíl (#129) 4 ap /db, | tankány karom (#237) 10 ap /db, |
ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db áron. |
be 594 | bemész az 594. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, |
vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, |
kavadu iszák (#25) 4 ap /db, | gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, |
fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, |
grákóbőr (#41) 6 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, |
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, |
rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, |
mérleg (#81) 16 ap /db, | ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | rákpajzs (#98) 20 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, |
tinta (#101) 2 ap cseppje, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, |
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, |
madártoll (#112) 2 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, |
sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, |
mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 100 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, |
pirkit (#153) 4 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, |
spiritusz (#170) 2 ap cseppje, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | grifftojás (#179) 20 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, |
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, |
karbin plazma (#199) 20 ap /db, | gyíkfű (#201) 2 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, | szuperkötél (#209) 4 ap /db, |
fűszertartó (#210) 12 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | xirnox szív (#213) 20 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, |
praglonc hártya (#215) 400 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, |
ramit kő (#226) 6 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | furulya (#233) 14 ap /db, |
tatu dob (#234) 8 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, | lant (#238) 36 ap /db, |
pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, |
remák szív (#264) 24 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, |
purifikátor háj (#269) 36 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | ametiszt medál (#275) 56 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, |
tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, |
sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, |
din formázó minta (#301) 50 ap /db, | kőszem (#304) 10 ap /db, | galachmit (#310) 300 ap /db, | roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, |
ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db, | ezüstdarab (#326) 8 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, |
mutáns csont (#331) 8 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, | acéltű (#334) 2 ap /db, |
shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, |
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db, | moa smaragd (#377) 50 ap /db, | moa gyöngy (#378) 40 ap /db, |
moa rubin (#379) 60 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, | moa zafír (#381) 80 ap /db, | moa jádekő (#382) 32 ap /db, |
moa üveggömb (#383) 10 ap /db, | moa burát (#384) 24 ap /db, | moa gyémánt (#385) 160 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, |
polip szívóka (#391) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | rájabőr (#404) 6 ap /db, | teknőcteknő (#416) 24 ap /db, |
era formázó minta (#418) 50 ap /db, | fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, | Krugrog terítője (#507) 500 ap /db, |
ostromlétra (#510) 10 ap /db, | moa töltő (#525) 200 ap /db, | feneketlen bugyor (#570) 3000 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, |
csalánvirág (#582) 16 ap /db, | mópat tetem (#584) 8 ap /db, | toxyl (#591) 16 ap cseppje, | toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db, |
jégkristály (#593) 40 ap /db, | hro formázó minta (#601) 50 ap /db, | rémplazma (#616) 100 ap /db, | sárkányfog (#617) 40 ap /db, |
pszi kristály (#618) 60 ap /db, | törpe őskő (#633) 1000 ap /db, | áldott kő (#642) 40 ap /db, | sámán erszény (#650) 20 ap /db, |
rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, |
aurach fog (#657) 2 ap /db, | aurach bőr (#658) 28 ap /db, | Morgan kristálya (#659) 40 ap /db, | alligátorbőr (#661) 20 ap /db, |
alligátorfog (#663) 20 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, |
sáska amulett (#668) 30 ap /db, | rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfin (#676) 40 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, |
rubinkő (#679) 300 ap /db, | medúzacsáp (#703) 10 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, | kobudera csont (#705) 8 ap /db, |
gnóm csont (#706) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, | bunthar bőr (#733) 10 ap /db, | tl'urlang erőkő (#825) 200 ap /db, |
dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, | vörös zselé (#862) 10 ap /db, | yetifog (#863) 8 ap /db, | kitintüske (#879) 8 ap /db, |
tarantulakarom (#887) 40 ap /db, | quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, | artikula bélhólyag (#927) 8 ap /db, | cápazsír (#932) 8 ap /db, |
tl'urlang méreg (#946) 396 ap cseppje, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, |
yetiszív (#1070) 16 ap /db, | féregbél (#1071) 8 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | párducszem (#1073) 4 ap /db, |
lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | cetuszony (#1075) 20 ap /db, | hókutya nyakörv (#1077) 20 ap /db, | mammutbőr (#1078) 12 ap /db, |
jégtörő korong (#1079) 16 ap /db, | szélgömb (#1080) 60 ap /db, | behemótköröm (#1081) 20 ap /db, | hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, |
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | jégszilánk (#1128) 6 ap cseppje, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, |
tenger gyümölcse (#1155) 32 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, | ektoplazma (#1185) 93 ap /db, |
sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, | ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, | íjászkence (#1225) 48 ap /db, | ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, |
bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | teriád edény (#1278) 140 ap /db, | teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, | bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, |
jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, | topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, | fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, | zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, |
aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, | moa kémlelő (#1333) 285 ap /db, | moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, |
draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, | pókláb (#1378) 2 ap /db, | teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, | teriád kobak (#1461) 39 ap /db, |
azuka vese (#1462) 18 ap /db, | draklentojás (#1516) 160 ap /db, | őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, | quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, |
térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db, | megsemmisítő (#1540) 150 ap /db, | aenouth ködkürt (#1554) 2300 ap /db, | fülemüle síp (#1576) 270 ap /db, |
fenőkő (#1618) 300 ap /db, | hópelyhes kupa (#1660) 1800 ap /db, | ork sör (#1701) 32 ap /db, | kvatáns pikkely (#1828) 60 ap /db, |
dögevő csőr (#1866) 100 ap /db, | nerub szemfog (#1871) 6 ap /db, | őrjöngő agyar (#1914) 400 ap /db, | negátortoll (#1947) 40 ap /db, |
mogul szemgolyó (#1976) 800 ap /db, | ősöreg yetibőr (#1980) 500 ap /db. |
acélpengőke (#231) 3 ap /db, | amniosz (#203) 1 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, | darázsszárny (#652) 4 ap /db, |
deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dobóháló (#221) 8 ap /db, | dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | fabontó (#106) 5 ap /db, |
grifftojás (#179) 10 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | huhogó bibe (#332) 8 ap /db, |
karbin plazma (#199) 10 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
lapkorong (#80) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 4 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | magszim bél (#103) 5 ap /db, |
mandibulapenge (#125) 3 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | rézdarab (#70) 1 ap /db, |
rézkulcs (#75) 6 ap /db, | rókafarok (#124) 3 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, |
surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szivárványszív (#1529) 110 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, |
tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, |
vizestömlő (#3) 7 ap /db, | vízionár szem (#102) 3 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db áron. |
ea 45 1 | eladod a 45. tárgyat 1 |
ea 187 1 | eladod a 187. tárgyat 1 |
ea 129 1 | eladod a 129. tárgyat 1 |
ea 125 4 | eladod a 125. tárgyat 4 |
ea 128 27 | eladod a 128. tárgyat 27 |
ea 63 19 | eladod a 63. tárgyat 19 |
ea 69 7 | eladod a 69. tárgyat 7 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 573 | bemész az 573. épületbe |
be 598 | bemész az 598. épületbe |
be 598 | bemész az 598. épületbe |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 25 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért |
TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY) Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata. Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által. Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is. |
QUIROV (975. ELLENFÉL) Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
VLAGYIMIR SZOBRA (433. TÁRGY) Ez egy gigantikus, majd négy méter magas emlékmű, amelyet a Zan Rendjének tagjai emelték tiszteletük jeléül mesterük számára. (A szobrot persze bárki építheti, nemcsak a KT tagja.) A hatalmas alak a legendás kalandozó élethű szobra, fekete gránitkőből kifaragva. A munka részben a kő összegyűjtéséből, részben - a megfelelő talentummal megáldott vezető útmutatásai alapján végzett - faragásból áll. A szobor teljes felépítése összesen 4000 TVP-t igényel, és minden, építkezésre költött 20 TVP-nek van jelentősége (tehát 19 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad). Ha a szobor teljesen elkészül, a Zan Rendjének tagjai dupla mennyiségű varázspontot regenerálnak, ha a szobor tövében táboroznak. |
VARKAUDAR FELLEGVÁR (1821. ÉPÍTMÉNY) Ha eddig netán az volt a véleményed a varkaudarokról, hogy szervezetlen, barbár vadállatok, akkor most, ezt az építményt megpillantva biztosan változtatni fogsz az előítéleteden. A fellegvár oldalfalát lecsupaszított kérgű szálfákból ácsolták, és még valamilyen síkos anyaggal is bekenték kívülről, hogy ne lehessen rajta egykönnyen megkapaszkodni. Az egymáshoz kapcsolt oszlopok tetejét kihegyezték, köztük pedig keskeny, függőleges lőréseket alakítottak ki az íjászok számára. A sarkokon őrtornyok magasodnak föléd, és az itt posztoló őrszemek épségét bunthar bőrrel borított mellvéd garantálja. Már az is furcsa, hogyan tudtak a vadak ilyen mesteri építményt ellenséges terepen ripsz-ropsz felhúzni, de az meg már szinte csodaszámba megy, amit az erődítmény közepén látsz: egy szabályos, kőből épült vártorony áll ott, bástyával, gyilokjáróval és zsindelytetővel! Ha eddig kétségeid is voltak, a torony láttán már biztosra veszed, hogy kalandozók, de legalábbis néhány, a Királyság bukásán fáradozó, áruló mérnök is besegített a varkaudaroknak. Ha pedig így van, az még egy ok, hogy megbüntesd az odabenn kuksolókat! Ha tényleg ez a feltett szándékod, akkor 10-es agresszióval add ki a BE 1821 parancsot, más módon nem juthatsz be a fellegvárba. |
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY) Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt. |
SÖTÉT GNÓM (132. ELLENFÉL) Nem sok szó esik a gnómok titkolt rokonságáról, a fekete bárányokról, a sötét gnómokról. Ezek a fekete bőrű, piros szemű, nappal árnyékokban meghúzódó apró teremtmények különösen gonosz lények. Bár fizikailag nem erősek, sötét praktikáikkal gyakran sarokba szorítják a náluk jóval erősebb ellenfelet. Gyakran találkozhatsz velük a városokban, az elhagyatottabb helyeken, vagy sötét, földalatti fészkeik mélyén. Ha legyőzöl egyet, van rá esély, hogy találsz nála a varázskomponenseinek tartósításához féltve őrizgetett spirituszból néhány cseppet. |
HARCBAN HASZNÁLHATÓ VARÁZSLATOK Eljött hát az idő! Most már nemcsak a buta harcosoknak való, erőt és ügyességet igénylő fegyveres harccal győzedelmeskedhetsz a csatákban, hanem mély koncentrációt igénylő támadó és védekező varázslatokkal is. Ilyen varázslatokat kétféleképpen szerezhetsz: papi támadó és védekező varázslatokat az istenedtől kaphatsz, bizonyos küldetések teljesítése után; a rúnavarázslatokat pedig varázslómesterektől tanulhatod meg, kemény pénzekért. Ezenkívül idővel elsajátíthatsz bizonyos pszi támadó és védekező képességeket is. Hogyan is működnek ezek a varázslatok/pszik? Először is, kizárólag csatában működnek. Ha harcra kerül a sor, akkor fogod őket használni. Az, hogy milyen varázslatokat választasz, bizonyos feltételes parancsoktól függ. Egyrészt, megadhatsz konkrét Feltételes Támadó/Védekező Varázslat parancsot: FTV <varázslat> <faj/kalandozó/szörny/szint>. Ha a megadott lénnyel találkozol, (ill. szint esetén olyan lénnyel, amely legalább a megadott szintű) akkor az 1. paraméterben meghatározott támadó ill. védekező varázslatot fogod használni. Ha szintet adsz meg, annak 10 és 89 között kell lennie (és ebből következik, hogy az ilyen sorszámú lényekre nem is tudsz személyre szóló FTV-t kiadni). Mivel egy harcban egy védekező, majd egy támadó varázslatot mondasz el, így egy lényre max. 2 FTV parancsod lehet érvényben. Összesen max. 59 FTV parancsod lehet kiadva. Az üres FTV parancs az összes érvényben levő FTV-t törli, egy adott paraméterű FTV újbóli kiadása csak azt az FTV parancsot törli. Ha olyan szörnnyel kerülsz szembe, amelyre nincs kiadva FTV parancs, akkor megvizsgálod, hogy egyáltalán érdemes-e rá varázslatot pazarolni. Ehhez a Feltételes Varázslat Használat: FVH <szint> paranccsal meg kell adni, hogy milyen szintű ellenfelektől kezdve fogsz varázslatot használni. (Kalandozók ellen mindig használsz varázslatot, ha tudsz. Ha csak kalandozók ellen akarsz varázsolni, FVH 99-et írjál. Az FVH 0 azt jelenti, hogy mindenki ellen használsz varázslatot. Ha senki ellen nem akarsz varázslatot használni, FVH 100-at írj.) Ilyen esetekben ugyan automatikusan választasz, de nem az összes, meglévő varázslatod közül: ennyi gondolkodásra nincs lehetőség harci szituációban. Megadhatsz egy Támadó és egy Védekező Varázslat Listát (azt, hogy egy listában hány varázslat lehet, a taumaturgiád és teológiád közül a nagyobb határozza meg: ha ez csak egyes, akkor egy varázslat lehet minden listában, ha 2-3 a taumaturgiád/teológiád, akkor kettő lehet minden listában, stb., egészen a max. 10 varázslat/listáig, 19-es teo./taum. esetén) és ebből fogsz választani. Mindkét listába a TV <varázslat> paranccsal rakhatsz be, ill. törölhetsz belőle. Harc esetén megpróbálsz ezekből a listákból a legokosabban választani. Először mindig egy védekező varázslatot választasz. Nem fogsz olyan varázslatot választani, amelyre az adott helyzetben BIZTOS, hogy nincs szükség. Ha van olyan varázslat, amelyre biztosan szükség lesz, azt fogod választani. Ezután jön a támadó varázslat. Nem választasz olyan támadó varázslatot, amelynek az adott szituációban nem lenne semmi értelme, ill. ellenfeled immunis rá. Az immunitás jelentheti azt is, hogy a másik épp most rakott fel egy olyan, LÁTHATÓ védekező varázslatot, amely úgyis megvédené. Az persze előfordulhat, hogy egy LÁTHATATLAN varázslat meg fogja védeni. A fennmaradó lehetőségek közül azt a varázslatot választod, amellyel a legtöbbet tudod sebezni. Ha a listán nincs sebző varázslat, akkor nem sebzőt választasz. Egy varázslatot nem választasz, ha nincs rá elég varázslatpontod, ill. nincs birtokodban a szükséges anyagi komponens. Az FTV listába speciális, szörnycsoportokra kiadott feltételes varázslatok is állíthatók, melyeknek sorszáma jelenleg a következő: 9095 öregedést okozó lények, 9096 éjfattyak, 9097 szintszivó lények, 9098 halált okozó képességgel megáldott lények, 9099 armageddon varázslatot lövő lények. 1. Példa: Kiadod az FTV 29 1 varázslatot. Minden szembejövő emberre, akivel harcolni kényszerülsz, a 29. varázslatot fogod használni. 2. Példa: Kiadod az FVH 5, TV 29 és TV 30 varázslatokat. 5. vagy magasabb szintű ellenfelek esetén el fogod mondani a 30. védekező és a 29. támadó varázslatot. 3. Példa: Kiadod a TV 31, TV 29 parancsokat. (A 31. varázslat tűzsebzést okoz.) Tegyük fel, hogy az ellenfél felrak egy tűz ellen védő varázslatot. Mivel ez egy látható védekező varázslat, úgy döntesz, hogy nincs értelme a 31. varázslatot használni, ezért a 29. fogod választani. Megjegyzés: Nincs olyan támadó és védekező varázslat, amelyeknek ugyanaz lenne a sorszáma, tehát a sorszám egyértelműen meghatározza a varázslat típusát is. |
TANÁCSOK A HARCBAN HASZNÁLHATÓ VARÁZSLATOKKAL KAPCSOLATBAN Az FTV parancsot akkor érdemes használni, ha egy kalandozó ellen készülsz, akiről már tudod, hogy milyen támadó és védekező varázslatot szokott használni. Ha pl. tudod, hogy mindig tűzzel támad, készíts be ellene egy tűztől védő varázslatot. Ha tudod, hogy általában tüskepajzzsal védekezik, akkor olyan varázslattal támadj rá, amelyről tudod, hogy ez a varázslat nem véd ellene. A másik, hasznos felhasználása az FTV-nek, ha tudod, hogy egy adott szörny esetén a T/V Listádból nem az a varázslat kerülne kiválasztásra, amely a legoptimálisabb. Ilyenkor az adott szörnyre add meg az FTV-t. Egyéb esetekben célszerű a T/V Listára bízni a választást. Ha a harcokban nem akarsz védekező varázslatot használni, csak támadót, a V Listába ne rakj semmit. Ha csak a V listába raksz, akkor pedig csak védekező varázslatot fogsz használni. A V listában az első varázslat lehetőleg valamilyen általános célú (védettséget, szerencsét javító) varázslat legyen, amely minden szituációban hasznos. A többi varázslat lehet specifikusabb (tűz, sav ellen védő). Így, ha specifikus támadást használó lénnyel kerülsz szembe, akkor a gép az utóbbiak közül mindig kiválasztja a legmegfelelőbbet, egyébként az első varázslatot használod. Megteheted azt is, hogy csak specifikus támadások ellen védő varázslatokat készítesz be, mert nem fogod őket elmondani, csak akkor, ha az ellenfél aurájában ott vibrál a támadó varázslatok használatának képességét jelző halványvörös. Támadó varázslatoknál célszerű mindig a lehető legjobb varázslatokat bekészíteni. Minél jobban különbözzenek a varázslatok típusai (szörnyre és kalandozóra ható, mérgező, tüzet sebző összeállítás jobb, mint három tüzet sebző). Mindig vigyázz arra, hogy legyen nálad a megadott varázskomponensekből. Ha egy adott szituációban nem használtál egy varázslatot, amit szerinted kellett volna, ne reklamálj a játékvezetőnél: valószínűleg meg volt az oka, hogy a T/V lista nem választotta ki. A T/V lista egyébként sem midenható, mindössze egy sokkal jobb megoldás pl. a véletlenszerű választásnál. A tudatosabb varázslathasználathoz alkalmazd az FTV parancsot. |
Erő: | 15 (16) | Szint: | 11 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 13 (14) | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 17 (18) | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 15 (18) | Életpont: | 184/51 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 20 (21) | Varázspont: | 74/46 | Pénz: | 134 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14 | szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 4 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
99,79 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 7 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. harcművészetek: | 11 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 2 | 14. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 47 (limit: 985), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4770. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
Összsúly: 30.78 kg | Megterheltség: 59% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | kaja (#2) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 27 | sallank karom (#128) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 7 | szárnyas hernyó (#69) | 19 | tigroszlán fog (#63) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
94 | arany (#50) | 24 | víz (#27) |
95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
-5 | |
|
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|