Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 14. 9h:48' EZ A 553. JÁTÉKHETED, 369. FORDULÓD 554. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2596 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
ek 116 65 58 | t. energia kisütése: 116 65 58 |
hu 245 | hulladék: 245 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
a 611 1131 2 | átadod a 611. tárgyat az 1131. kalandozónak (2 darabot) |
aa 248 713 1360 | átadod a 248. tárgyat a 713. tárgyat az 1360. tárgyat |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
ek 273 19 205 | t. energia kisütése: 273 19 205 |
ek 273 9 402 | t. energia kisütése: 273 9 402 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
bb 328 360 152 | beraksz a bankba a 328. tárgyat (360 darabot) |
m 2 4 3 | mozogsz keletre, délre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 199 életpontot vesztettél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-23 életpont.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 46 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 29 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 308, gyógyulás: 0, összesen: -308 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos fejét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkéssel megvagdalod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gránátkaktuszt. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy királyi őrsáncot. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mantikór. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi hatás! Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel többször eltalálod a mantikór testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a mantikór jobb oldalát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Karmával néhányszor a mantikór megcsapja a fejedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A mantikór kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) {KCC:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a mantikór jobb oldalát. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a mantikór halványvörös testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A mantikór harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 276, gyógyulás: 0, összesen: -276 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy megsebzett csataremák. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 22 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar jobb karját. Kritikus ütés! (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 15, gyógyulás: 34, összesen: +19 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök nyakát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 12, gyógyulás: 37, összesen: +25 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (39 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Végítélettel eltalálod a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [200,118] Tovább barangolsz a fák között. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy zoloboo sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 26, gyógyulás: 41, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Fák, mindenütt csak fák. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Látsz egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 20 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász jobb vállát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 56, gyógyulás: 36, összesen: -20 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar fejét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 11, gyógyulás: 42, összesen: +31 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 9, gyógyulás: 33, összesen: +24 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (30 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) {KCC:} Végítélettel eltalálod a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megérinted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
v 198 189 101 | elmormolod a 198. varázslatot |
be 668 | bemész a 668. épületbe |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök jobb oldalát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 20, gyógyulás: 38, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [197,117] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán húsos levelét. Kritikus ütés! (6 támadással 335 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. Kritikus ütés! (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [197,116] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.
szk 230 227 226 | keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 226. szörnyet |
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
* 1. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot |
A VÉGTELEN MEGISMERÉSE Eljutott végre a Közös Tudatotok addig a pontig, hogy szabadon képesek vagytok barangolni a kasztroplanáris térben. Megismertétek elmétek határait, uraljátok a szellemeteket. Bár további képesség fejlesztésére már nincs lehetőségetek, az EF parancsot továbbra is használhatjátok. Ez főként akkor fontos, ha van valamilyen képességetek, amely az EF-felt TU-któl függően működik. Azonban vigyázz, a mostantól számított huszadik fordulóban (a forduló végén) az EF-ed nullázódik, majd ezután minden huszadik fordulóban ismét. Ha ez alatt az idő alatt sikerült legalább 30 TU-t fejlesztened a képességbe, a nullázódáskor kapsz +1 TNO-t és +1 KNO-t. Tehát ez alatt az idő alatt mindenképp érdemes 30-at fejleszteni, de ha KT képességed szempontjából kedvező, lehet akár többet is. Fontos: tetszőleges KT kérheti e 20 forduló kitolását egészen 30 fordulóig, de ez ezután az egész KT-ra érvényes lesz, és később nem változtatható meg. A kitolásnak előnye, ha esetleg nagyon sok EF-elésnél is csinál valamit a képesség, akkor jobban ki tudjátok használni (pl. Ezüst Kígyók), hátránya, hogy ritkábban kaptok TNO-t és KNO-t. A fejlesztéssel új képességet nem tudtok kifejleszteni, tehát mostantól az örökkévalóságig a 14., a "Végtelen megismerése" nevű képességet fejlesztitek. A fentieken kívül, a 13. képesség kifejlesztésével együtt megkaptok három képességet, ezek a gyógyító totem, önismeret és a butaság ára. Következzék ezek rövid leírása. Gyógyító totem. Használat: EK 116 <életerő%> <gyógyító varázslat>. Ha az életerőd a második paraméterként megadott % alá esik, automatikusan használod a harmadik paraméterben megadott gyógyító varázslatot. Az életerő% 30 és 90 között kell, hogy legyen. A <gyógyító varázslat> lehet 1 is, ebben az esetben tudati vitalizációt hajtasz végre. A parancs kikapcsolásához egy üres EK 116 parancsot adj ki. Önismeret. A karakterlapon a fegyveres képzettségek, és a szakértelmek mögött %-os formában megjelenik, hogy a következő szint eléréséhez milyen előrehaladást tettél. Az alakváltók szakértelmei nem 100, hanem 110%-nál nőnek meg. Mivel a fejlettségnek csak az utolsó két számjegye látható, a 105% pl. 05 alakban fog látszani. A butaság ára. Az EK 273 <határ> <VP> parancs kiadásával beállíthatod, mennyivel több vp-t akarsz elkölteni a <határ>-nál kisebb vp-költségű varázslatokra! A varázslat hatékonysága ugyan nem növekszik, de jobban fejlődik a megfelelő szakértelem. Példa: EK 273 8 2 hatására minden 8 vp-nél KISEBB varázspontköltségű varázslatod (gyógymógy, áldomás, stb, de vámpirizáció NEM), 2 vp-vel többe kerül. A 3. paraméterhez, ha akarsz, hozzáadhatsz 200-at: ekkor a parancs csakis a teológia varázslatokra fog vonatkozni! Ha 400-at adsz hozzá, akkor csakis a taumaturgiásokra. Pl. EK 273 8 202 hatására a gyógymógyot 2 VP-vel drágábban lövöd, de az energiatüskét nem. EK 273 8 402 esetén az energiatüskét lövöd drágábban, a gyógymógyot nem. Egyszerre lehet érvényben teológiás és taumaturgiás beállításod is. A beállítások üres EK 273-mal törölhetők. |
MANTIKÓR (769. SZÖRNY) A mantikór egy nagytestű ragadozó. Izmos oroszlán testét hatalmas tollas szárnya egészíti ki, amivel nagyobb távolságokat is tud repülni. Általában karmaival és tépőfogaival teríti le ellenfeleit. Nem véletlen, hogy a mantikór Dornodon kedvenc állatai közé tartozik. Hűséges társ és nagy segítség a harcban, de persze csak ha elég jó idomár vagy ahhoz, hogy a magad oldalára állítsd. Brutalitása miatt a semleges és jó kalandozók csak a csupakarom, csupafog szörnyet látják benne, az igazi művészi gyilkolást csak a gonoszok tudják értékelni. A mantikórt természetellenes öregedést okozó képessége miatt csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT-t adsz ki rá, vagy van érvényben FT 9095 parancsod az öregítő lények csoportjára. |
VITALITÁS Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz. |
KT KÉPESSÉGEK A 13. UTÁN A játékosok kérésének eleget téve, engedélyezzük, hogy a 13. képesség kifejlesztése után, tovább lehessen a KT képességeket fejleszteni. Ez a következőképpen fog történni: - A új képességeket pontosan ugyanúgy kell fejleszteni, mint az előző 13-at, az EF paranccsal. Ha a szükséges TU befejlesztésre kerül, a KT kap egy új képességet. Saját, egyedi képességeket sajnos így már nem lehet fejleszteni, az enciklopédiát sem változtathatjátok meg, csakis meglévő képességet lehet kérni, azzal az enciklopédiával. Illetve, reményeink szerint lesznek általunk készített képességek is, ezekből is lehet választani. - Az új képességek kiválasztásakor is érvényesek a korábbi pontozási szabályok, bár maga a pontrendszer már nem folytatódik, újabb pontokat nem kaptok. Csak olyan képességet lehet választani, amire a KT-nak elég pontja van. Azonban, akárcsak a CSERÉnél, lehetőség van "beadni" egy KT képességet, és annak a pontértékét is felhasználhatjátok. Példa: Egy KT-nak 43 pontnyi képessége van. Kitörölnek egy 4 pontos képességet. Mivel egy KT-nak legfeljebb 44 pontnyi képessége lehet összesen, így maximum 5 pontos képességet választhatnak. Egy új képesség választásánál legfeljebb 1 régi képességet lehet leadni, és a 13. kifejlesztésekor, automatikusan megkapott 3 képességet nem lehet leadni. Olyan képességet nem adhattok le, amiből a KT már permanensen profitált (pl. MXTU TF-elés). - Továbbra is, 20 fordulónként a karakter EF számlálója nullázódik, és ha legalább 30 TU-nyit fejlesztett, kap 1 TNO-t és 1 KNO-t. Ezenkívül, természetesen a KT képesség kifejlesztésekor is nullázódik az EF számláló, és a 20 fordulós számláló újraindul. |
Erő: | 50 (53) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 43 (45) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 59 kg |
Ügyesség: | 34 (35) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/86 év |
Egészség: | 44 (47) | Életpont: | 541/404 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 48 (59) | Varázspont: | 1069/9 | Pénz: | 148 arany | Kép. pont: | 42 |
Tudatpont: | 26/18 | Pszi pont: | 174/331 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/40 | ökölvívás: | 30/54 (+3%) | szúrófegyverek: | 37/55 (+8%) |
vágófegyverek: | 11/0 (+4%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 27/17 |
dobófegyverek: | 29/98 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (140%) << ököl (#28) (300%) << vámpírtőr (#364) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/25 (+59%) | 2. nyomkövetés: | 93/15 (+41%) | 3. mászás: | 16/78 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 25/66 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 6/65 | 6. gyógyítás: | 98/42 |
7. titkosírás: | 6/50 | 8. felderítés: | 27/2 (+15%) | 9. szörnyidomítás: | 11/63 |
10. teológia: | 50/20 (+74%) | 11. taumaturgia: | 55/9 (+25%) | 12. szerencsejáték: | 4/49 |
13. versengés: | 5/35 | 14. harcművészetek: | 27/43 | 15. zene: | 14/23 |
16. szörnyismeret: | 47/72 (+18%) | 17. pszi: | 20/92 | 18. zárnyitás: | 5/24 |
19. vadászat: | 5/27 | 20. vitalitás: | 1/19 (+119%) | 21. bányászat: | 34/62 (+6%) |
22. úszás: | 6/57 | 23. főzés: | 2/5 (+33%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 19 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | jégcsóva (#41) | >> | Notermanthi (#257) | |
tisztítótűz (#44) | >> | taalru (#249) | izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | puha ütés (#60) | >> | halálhozó (#419) | |
energiafolyam (#136) | >> | purifikátor császár (#393) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1406 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | extra takarmány (#1360) | 1 | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
12 | gyíkfű (#201) | 8 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
9 | madártoll (#112) | 1 | márványkulcs (#245) | 4 | pszi kő (#248) | |||
12 | quwarg tojás (#360) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csizma (#317) | 3 | vasérc (#152) | |||
2 | viharamulett (#611) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | borkonyó bibe (#312) | 9 | ében toboz (#578) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kavadu iszák (#25) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | 7 | ragasztó (#83) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasvért (#164) |