Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 2. 12h:22' EZ A 724. JÁTÉKHETED, 367. FORDULÓD 725. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3070 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
ef 8 505 | energia fejlesztése 8 |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
kf 322 1 | kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a jobb kezedbe |
ff 87 8 516 | felt. fegyverváltás: 87 8 516 |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
v 21 4 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku ostromteknős nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvagdosod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 51, gyógyulás: 12, összesen: -39 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontváz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod az autentikus vámpír jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [22,50] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg torát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [21,50] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy trosnyogó szakóca hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Célirányosan haladsz. Egyenest a múltkor talált kerek kő felé veszed az irányt. Rendben, még sértetlen. Ugyanúgy áll, ahogyan legutóbb hagytad. (18. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran templomot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion bébi testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az ekharion bébi fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Varkaudar szablyával megvagdalod az ekharion bébi bal lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az ekharion bébi jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 77, gyógyulás: 16, összesen: -61 ÉP}
be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba |
lm 2 3 10 | mozogsz 2 3 10 |
lm 14 14 14 | mozogsz 14 14 14 |
lm 17 19 905 | mozogsz 17 19 905 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 23, gyógyulás: 3, összesen: -20 ÉP}
lm 34 900 33 | mozogsz 34 900 33 |
lm 34 905 21 | mozogsz 34 905 21 |
lm 900 29 32 | mozogsz 900 29 32 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ezüsttőrrel megbököd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ezüsttőrrel megkarcolod a Zinthurg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 75, gyógyulás: 16, összesen: -59 ÉP}
lm 39 10 14 | mozogsz 39 10 14 |
a 32 4144 1 | átadod a 32. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 86 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
Erő: | 27 (29) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 73 (77) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 30 (34) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 25 (31) | Életpont: | 284/213 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (41) | Varázspont: | 1365/29 | Pénz: | 5714 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 28/20 | Pszi pont: | 93/83 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 26/83 | szúrófegyverek: | 4/36 | vágófegyverek: | 17/64 (+12%) |
ütőfegyverek: | 2/38 | lőfegyverek: | 24/40 (+1%) | dobófegyverek: | 7/22 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << varkaudar szablya (#516) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 67/100 | 2. nyomkövetés: | 82/7 (+6%) | 3. mászás: | 8/33 |
4. csapdakészítés: | 21/86 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/72 (+20%) | 6. gyógyítás: | 18/59 |
7. titkosírás: | 19/7 | 8. felderítés: | 41/59 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 10/15 |
10. teológia: | 47/87 (+12%) | 11. taumaturgia: | 28/32 (+1%) | 12. versengés: | 4/61 |
13. harcművészetek: | 14/10 | 14. zene: | 21/45 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 31/46 |
16. pszi: | 6/90 (+6%) | 17. zárnyitás: | 5/53 (+5%) | 18. vadászat: | 32/23 (+30%) |
19. bányászat: | 32/63 (+3%) | 20. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), gromak páncélt (#270) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | nyuhaj karbin (#110) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
rőtmanó (#55) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 70 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyöngymangó (#135) | 3 | madártoll (#112) | 6 | óndarab (#85) | |||
3 | rézdarab (#70) | 4 | víz (#27) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 6 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | csontpálca (#329) | 2 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |