366. forduló, 368. forduló, Ilinor dor Blazeer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 7. 9h:46'
EZ A 552. JÁTÉKHETED, 367. FORDULÓD
553. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2596
SZÁMLA : XXXX

ILINOR DOR BLAZEER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,118] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 jégtörő korong (eladási ár: 520 arany, ebből a kezelési költség: 52 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján összefutsz Vetrox-szal. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy adamantit csizmát, egy arany papi karkötőt, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy moa munkáskesztyűt, egy Natharion amulettet, egy óriás fülbevalót, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy torz fülkarikát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy rubin góliát trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Hátasállata egy spagulár! Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Bossy, amikor összefutottatok, adott neked 33 polip szívókát.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+204 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy zoloboo sámán fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően tompítás védelmednek.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a zoloboo sámán fekete testét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 657.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 653.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 653.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 653.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 653.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot az 59. varázslatot a 112. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 651.]
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 649.]
267 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

* 4. KP: elmormolod a 208. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (10 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 649.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 639.]

ffk 140 300 140 felt.fv.kozkázata: 140 300 140
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 140 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 300 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

kf 687 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat
Leveszed a réz masszariasztót, majd a csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 634.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 631.]

v 96 187 106 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,118) zoloboo sámán (#230)

[187,106] Lakott területre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 23400 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Vlagyimir szobrát. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 77, gyógyulás: 41, összesen: -36 ÉP}

Van itt egy királyi palota (652. épület.).
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. A bőre kreolszínű. Raia kisebb papja. Egy cetbőr válltömést, egy Khór maszkját, egy moa csiptetőt, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy csataremák trófea és egy vark. kardtáncos trófea ékesíti. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összeismerkedtek. Az ő neve Manó Qpica Kedvese. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 621.]

beaj 1648 beajánlod a K.T.-be az 1648. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Manó Qpica Kedvese felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +13 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve fényaura. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! 2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! [30 pontot használtál fel, van még 591.]

m 3 mozogsz délkeletre
[188,107] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 583.]

be 689 bemész a 689. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. - Ah, egy újabb kalandozó, aki felkeres bennünket. Ugye te is a hirdetésre jöttél? - kérdi. Fogalmad sincs, milyen hirdetésről lehet szó, de unottan bólintasz. A palotaőr erre elmagyarázza, hogy a folyosó végén balra, az utolsó ajtónál van az információ. Végigsétálsz a pompásan díszített folyosón. A világítást valami mágikus forrásból táplálják, így nem hagy csúnya koromnyomokat a falon, mint amikor fáklyák égnek a fali tartókban. Mondjuk kár is lenne a falakon sorakozó mesteri festményekért, amik a kopár, kiégett Sötét Föld témájával foglalkoznak. Elérve a folyosó végét, bátran benyitsz a rézzel kivert tölgyfaajtón. Benn egy írnok kapja fel a fejét az irataiból, és megszólít.
- A hirdetésre jöttél, hmmm? - bár továbbra sem tudod miről is lehet szó, de azért bólintasz. - A térkapuk megnyitásával, annak teljes felügyelete ellenére is rengeteg változás történt mostanában a városban. Ezek felderítésére kerestünk rátermett kalandozókat. - legalább megoldódott a hirdetés rejtélye, gondolod.
- Pontosan e célból jöttem. - mondod magabiztosan. Az írnok arca boldogságtól sugárzik.
- Első feladatod: mágusainknak kell egy pár komponenst összeszedned, hogy lokalizálni tudják az anomáliák forrásait. Hozz nekünk két praglonc hártyát, hét Thargodan eszenciát és egy pszi követ. Persze, tetteidért megjutalmazunk. - Mosolyogva elfogadod a kérést, hisz ezen nevetséges komponenseket beszerzése számodra nem jelenthet nehézséget. Biccentesz. Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 578.]

m 3 4 1 mozogsz délkeletre, délre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,118] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy legyengült csataremák. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [199,119] A terep továbbra is ritka erdő. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany és 2 gyöngymangó. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 12, gyógyulás: 37, összesen: +25 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 11, gyógyulás: 37, összesen: +26 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Már képtelenség meghátrálni! Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {KCC:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és egy gyöngymangó. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 12, gyógyulás: 37, összesen: +25 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar iszákos támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Végítélettel több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos fejét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy roxati üvegszem [roxati üvegszem ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy varkaudar csizma. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Találsz egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Látsz egy csillagbozótost. Felfedeztél egy pézsmatököt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bíborgörény, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy megsebesített varkaudar katona. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Végítéletet a másikra ugrasz. {GYD:} Végítélettel többször eltalálod a varkaudar katona testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a varkaudar katona bal oldalát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Végítélettel megdöfködöd a varkaudar katona testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak jégelementál trófeát, és kiszedsz egy varkaudar katona trófeát. 4560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 686, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}

Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegő körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll előtted, vibrál egyet-kettőt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Fealefel Throm! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstől. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltűnik. Döbbenten bámulsz, mire ő ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fealefel Throm. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Kisebb villámok cikáznak körülötte. Fagyos tekintete megdermeszti a vért az ereidben. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemű mutáns férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy csontamulettet, egy két kard szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot és egy ryuku sisakot visel. Ruházatát egy Blounther apó trófea, egy Quwargamanga trófea és egy varkaudar vajákos trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Hátasállata egy alanori csatamén! Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Baestar. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [200,118] Még mindig az erdőben vagy. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Találsz egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zoloboo sámán került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően tompítás védelmednek.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 29, gyógyulás: 41, összesen: +12 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csataremák. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött. [189 pontot használtál fel, van még 389.]

vv 58 5 5 elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 387.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 385.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 383.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[201,118] Fák, mindenütt csak fák. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Észreveszel egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nőstény varkaudar. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a nőstény varkaudar testét. Kritikus ütés! (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [202,117] Még mindig az erdőben vagy. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 11, gyógyulás: 37, összesen: +26 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérg. vas dobónyíl, 3 ubuk dobónyíl és egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar íjász jön feléd.

Máris repül feléd néhány nyílvessző. 19 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 20, gyógyulás: 33, összesen: +13 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 5 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar hadúr testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 27, gyógyulás: 38, összesen: +11 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP], egy mutáns csont, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Észreveszel egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Rowena hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar vajákos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött. [121 pontot használtál fel, van még 262.]

vv 58 5 5 elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 260.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+6 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 258.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 256.]

v 198 193 79 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,118) zoloboo sámán (#230), csataremák (#694)
(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), varkaudar katona (#691), Fealefel Throm (2444. kalandozó), Baestar (4079. kalandozó)
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, zoloboo sámánok (#230), csataremák (#694)
(201,118) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nőstény varkaudar (#689)
(202,117) varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), varkaudar vajákos (#690)

[193,79] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg királynő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 2, gyógyulás: 30, összesen: +28 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg parafenomén!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy vas dobónyíl tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén jobb vállát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 5, gyógyulás: 38, összesen: +33 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 3 quwarg tojást. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Slave-vel. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Morgan sipkáját, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy Tharr Keresztjét és egy tűzúr csizmáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy harcos hárpia trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy kyorg hosszúpengét, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-100 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 211.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[192,80] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy kisebb quwarg isten!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 40 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A szörny tüzet lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a Végítéletet a másikra ugrasz. {KCC:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kisebb quwarg isten jobb vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 284 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP], 15 arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (185,60)-> 40 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. 11000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 575, gyógyulás: 0, összesen: -575 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg szabotőr! Velőtrázó sikoltással menekülsz ki. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+175 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+168 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [191,80] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [190,79] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 2, gyógyulás: 32, összesen: +30 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 madártoll és egy xirnox szív. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 aranytűt. [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [166 pontot használtál fel, van még 45.]

vv 58 5 5 elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 43.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 41.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 39.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[189,78] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 31.]

a 504 3894 1 átadod az 504. tárgyat a 3894. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Tompaeszü Nyüzsi részére. [5 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 230 227 226 keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 226. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy norpadolótikát. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

ef 4 energia fejlesztése 4
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 1. BP: használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 23.]

* 4. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 22.]
Szupersebesen mormolsz. A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 22.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 23, 22.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása.
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 508 pontot. A következő körben tehát 530 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉNYAURA (211. VARÁZSLAT)
Ha elmondod a fényaura varázslatot, istened szent ragyogó fénnyel vesz körbe! Ennek eredményeképp, ha gonosz teremtményekkel harcolsz - beleértve a kalandozókat is - ellenfeled 4D10 sebzést szenved el minden közelharc körben. A semleges jellemű ellenfelek mindössze 3D5 pontot sebződnek. A fényaura elhelyezéséhez 5 TVP-re, 40 VP-re és 20 aranyra van szükséged.

VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY)
Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)...

NŐSTÉNY VARKAUDAR (689. SZÖRNY)
A varkaudarok fajának gyengébbik neméhez tartozó példányaival olyan ritkán lehet találkozni, mint kőszáli disznóval a hegyeken kívül. Elsősorban az ennek az oka, hogy kevesen élnek már közülük. Másrészt a varkaudar hierarchiában minden rétegnek megvan a maga feladata, így a férfiaké az idegenekkel való kommunikáció (értsd: minden útjukba kerülő kalandozó kinyiffantása), a nőké pedig... nos, elsősorban a férfiak noszogatása, hogy önként vállalkozva apró-cseprő dolgokkal könnyebbé tegyék a nők életét. Persze mindig vannak kivételek. Ott van például Sistergő Pumpa, aki önerőből egészen a hadvezérségig jutott. Az ő példájából is tudjuk, hogy a nőstény varkaudarok agresszivitásban egyáltalán nem maradnak el fajtársaiktól. Könnyen kellemetlen meglepetésben lehet részed, ha nem kötöd fel a ryuku (vagy egyéb) nadrágod a vele való találkozáskor.

KARAKTERLAP

Ilinor dor Blazeer, egy vörös, göndör hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 349. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 367. fordulód.

Erő: 50 (53) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 159 cm
IQ: 43 (45) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 59 kg
Ügyesség: 34 (35) Védekezés: 77 Menekülés: 30 % Életkor: 45/80 év
Egészség: 43 (46) Életpont: 541/542 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 48 (59) Varázspont: 1063/345 Pénz: 936 arany Kép. pont: 42
Tudatpont: 21/17 Pszi pont: 174/267 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 23
Eddig összesen 3578 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46011 TP-t kaptál. Jelenleg 3745761 TP-d van. A következő szinthez még 254239 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar katona, kisebb quwarg isten, Thargodan zsoldos. A 366. fordulódban 987 arany került a bankszámládra. 1001 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8 ökölvívás: 30 szúrófegyverek: 37
vágófegyverek: 10 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 27
dobófegyverek: 29

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (140%) << ököl (#28) (300%) << vámpírtőr (#364) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23 2. nyomkövetés: 92 (+1) 3. mászás: 16
4. csapdakészítés: 25 5. csapdaészlelés: 6 6. gyógyítás: 98 (+1)
7. titkosírás: 6 8. felderítés: 26 9. szörnyidomítás: 11
10. teológia: 49 (+1) 11. taumaturgia: 54 12. szerencsejáték: 4
13. versengés: 5 14. harcművészetek: 27 15. zene: 14
16. szörnyismeret: 47 17. pszi: 20 18. zárnyitás: 5
19. vadászat: 5 20. bányászat: 34 21. úszás: 6
22. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot )
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
noth szellem (#250), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), bűbájlidérc (#761), varkaudar hadúr (#270), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) szörnycsábítás (#83)
éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fürgülés (#92), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) jégcsóva (#41) >> Notermanthi (#257)
tisztítótűz (#44) >> taalru (#249) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258) puha ütés (#60) >> halálhozó (#419)
energiafolyam (#136) >> purifikátor császár (#393)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998) fürgülés (#92) >> nők (#999)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytermő ládikó (#504) 5 madártoll (#112) 1 rókafarok (#124)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 vámpírfog (#1221) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
251 arany (#50) 9 borkonyó bibe (#312) 2 csuklyavirág (#133)
9 ében toboz (#578) 3 gyöngymangó (#135) 35 isteni könnycsepp (#260)
5 kaja (#2) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mutáns csont (#331)
3 quwarg tojás (#360) 3 ubuk dobónyíl (#138) 2 varázskő (#305)
1 varkaudar csizma (#317) 1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar pálinka (#1137)
14 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,78) quwarg boly (#359), Tharr oltár, 31. jellempróba
(190,79) quwarg boly (#359), 24. jellempróba, Tharr oltár, quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302)
(191,80) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(192,80) quwarg boly (#359), Tharr oltár, 37. jellempróba, kisebb quwarg isten (#213)
(193,79) quwarg boly (#359), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), Slave (4566. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2005.12.06 09:24 Változások a számládon! 1600 zsetont átutaltak a(z) 9462. számláról!
2005.12.07 09:16 Változások a számládon! 500 zseton átutalása a(z) 2681. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Felülvizsgálatot tartottunk azzal kapcsolatban, melyik kesztyűknek is kellene mágikus sebzést produkálnia, mivel a programban a hozzájuk beállított érték nem minden esetben működött. A következő kesztyűkkel öklözéskor mágikus támadást kapnak a harcművészek: adamantit kesztyű, mihlanil kesztyű, Huddens kesztyűje, tleikan kesztyű, Buqqe karma, faji kesztyűk, Urgol lángkesztyűje.

Üzenet küldése a karakternek