365. forduló, 367. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 21. 13h:09'
EZ A 1245. JÁTÉKHETED, 366. FORDULÓD
1246. játékheted kezdete: okt. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [170,56] koordinátán.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+91 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy kitartó ló varázslat. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 508.]

* 3. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 508.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 506.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 504.]

* 4. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 499.]

* 5. KP: vv 165 86 12 elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 497.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 497.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 495.]

* 6. KP: vv 64 72 88 elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 493.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 491.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 491.]

* 7. KP: vv 53 28 0 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 489.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 487.]

* 8. KP: v 1 6 40 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 482.]

* 9. KP: kf 529 223 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 223. tárggyal
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 482.]
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

* 10. KP: v 169 4 30 elmormolod a 169. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 477.]

tno 2 4 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 467.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csuklyavirágot Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 462.]

h 1137 1 használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 461.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [0 pontot használtál fel, van még 461.]

bb 2 100 beraksz a bankba a 2. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 100 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

hu 174 247 436 hulladék: 174 247 436
Hulladékgyűjtés törölve: harci kalapács. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete bőrcsizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

hu 138 188 131 hulladék: 138 188 131
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk dobónyílat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: fekete bőrcsizma (185,60)-> (32 ap), mérg. ubuk dobónyíl (185,60)-> (175 ap), réz masszariasztó (186,61)-> (8 ap), ubuk dobónyíl (185,60)-> (35 ap), ubuk tüske (185,60)-> (28 ap), összesen 278 arany, 10 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 456.]

kf 513 1 kézbeveszed/felveszed az 513. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kétfejű csatabárdot, majd a jobb kezedbe veszed a pásztorbotot. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

kf 425 2 kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

ff 513 555 182 felt. fegyverváltás: 513 555 182
Felt. fegyverváltás: << pásztorbot << csatabárd << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

h 392 használod a 392. tárgyat
A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy gránitelementál! {egyik sebzési módja: 2x 5d14+14.}

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gránitelementál jobb vállát. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod a gránitelementál testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A gránitelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A gránitelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. 1 722 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 111, gyógyulás: 87, összesen: -24 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy halálosztó kain! {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 24 ütő ellen.}

Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain testét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 422 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 23, gyógyulás: 51, összesen: +28 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy varkaudar varázsló!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. 1 974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 102, gyógyulás: 65, összesen: -37 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 1 Eldaran karkötőjét [Eldaran karkötője ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! [40 pontot használtál fel, van még 416.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[171,57] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ongóliant. {max. életpontja: 550.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant bal lábát. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ongóliant testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 26 arany, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 86, gyógyulás: 113, összesen: +27 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt ősmágus. {támadása: 61.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Felfedeztél egy kazmárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [172,58] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hordóagyú mameluk közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk szőrös testét. (7 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvagdalod a hordóagyú mameluk bal oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 29 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 40, gyógyulás: 121, összesen: +81 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy mammut zombi. {egyik sebzési módja: 2x 4d12+27.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Felfedeztél egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Babsaláta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy asztrális vortexet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy kihívás tornya van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [173,59] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy tüskés harci gromak. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 23.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvágod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 18, gyógyulás: 54, összesen: +36 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy bolyongó lidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy halálbokort. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 24 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion bal karját. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 34 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 49, gyógyulás: 73, összesen: +24 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 358.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[173,60] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy kihívás tornya van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy hegyi góliát! Ezt kerested. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (19 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi góliát bokáját. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hegyi góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 15 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 76, gyógyulás: 12, összesen: -64 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy csontgólem áll veled szemben. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 32 ütő ellen.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal lábát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem jobb lábát. (7 támadással 417 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a csontgólem testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Pásztorbottal meghorzsolod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontgólem testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 649 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 265, gyógyulás: 54, összesen: -211 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy quwarg szellem. {max. életpontja: 563-638.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 57 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (41 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem ködlő potrohát. (7 támadással 401 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 53 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 188, gyógyulás: 8, összesen: -180 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 ragasztót. (Nincs mibe rakni 4 ragasztót.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 333 (limit: 1390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 39745.
Megvizsgálod a talajt. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 halálkristályt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [173,61] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy ormánygőte orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ekharion került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 6d6+8.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion ragyás testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod az ekharion bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 40, gyógyulás: 7, összesen: -33 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy mammut zombi. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 4 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [173,62] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy ekharion. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 191-205.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (5 életpontot vesztettél.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvágod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 28, gyógyulás: 5, összesen: -23 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy bolyongó lidérc. {védettsége: 74 szúró, 17 vágó, 74 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [53 pontot használtál fel, van még 305.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[174,62] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gray Byssus, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő ragyás burástya nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 73-84.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 43 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigmetszed a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +25 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy szubreális vámpír. {védettsége: 37 szúró, 37 vágó, 37 ütő ellen.}

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír jobb lábát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +26 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy szubreális vámpír.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír bal lábát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal eltalálod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +27 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 335 (limit: 1390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40025.
Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [175,62] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat q. rohamosztagos. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos testét. (7 támadással 424 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 44 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +33 életerőt. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bolyongó lidérc volt. {védettsége: 74 szúró, 17 vágó, 74 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy ősquwarg orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [176,62] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy zombi mester áll veled szemben. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 46 ütő ellen.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 664 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szubreális vámpír. {max. életpontja: 205-224.}

Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír jobb lábát. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 vortexvesszőt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 337 (limit: 1390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40305.
Felfedeztél egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy magger nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a magger éles mandibuláját. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod a magger testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +41 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 54, gyógyulás: 11, összesen: -43 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 269.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 239.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 209.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 179.]

v 198 192 79 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

169 170 171 172 173 174 175 176 177
55
56
57
58
59
60
61
62
63
(170,56) gránitelementál (#205), halálosztó kain (#168), varkaudar varázsló (#271)
(171,57) ongóliant (#159), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, 42. jellempróba, érclelőhely
(172,58) hordóagyú mameluk (#254), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), asztrális vortex (#2324)
(173,59) tüskés harci gromakok (#156), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), érclelőhely, ekharion (#232)
(173,60) vaskohó (#155), érclelőhely, hegyi góliát (#244), csontgólem (#392), quwarg szellem (#676)
(173,61) kihívás tornya (#502), Chara-din rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ekharion (#232)
(173,62) ekharion (#232), olvasztókemence (#86), 40. jellempróba, érclelőhely
(174,62) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, művészi porolit (#720), ragyás burástyák (#111), szubreális vámpír (#223)
(175,62) q. rohamosztagos (#242), művészi porolit (#720), oltár, 41. jellempróba
(176,62) Raia szent lovagja (#239), zombi mester (#251), szubreális vámpír (#223), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, 48. jellempróba, magger (#747)

[192,79] Továbbra is síkságon vagy.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy lidércúr volt a rémület okozója. {max. életpontja: 339-378.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 169.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 466 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 169.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 160 99 keresed a 160. szörnyet a 99. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tyrannoszaurusz rexet. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

ef 10 511 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 99.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 49.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 46.]

* 2. BP: le 529 223 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét.
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 46.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 csuklyavirágot. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 30, 9.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a sullár. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 46 pontod maradt, ebből a következő körre 46 pontot vihetsz át. Kapsz még 507 pontot. A következő körben tehát 553 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VORTEXVESSZŐ (2331. TÁRGY)
Érdekes nyílvesszőt találtál! A kékes-feketés hegy erős mágiával van átitatva. Erősen emlékeztet az esszenciakristály mágiájára. Mikor kipróbálod, tapasztalod is, hogy pontosan ugyanaz a hatása. A sebzése 10D10+16, kilőheted akár a hosszúíjadból is, és van vele +20 támadásod. Most, hogy már ismered, akár magad is elkészítheted. Nem kell hozzá más, mint egy-egy sztázisszilánk, azúrtoll és fűzgumó, valamint 10 TVP és a varázstárgy készítés varázslat. Valami rejtélyes ok miatt csak a Levegő síkján tudod elkészíteni, viszont létezik olyan tárgy, amivel a vortexvesszőt esszenciakristállyá tudod alakítani.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 366. fordulód.

Erő: 48 (61) Szint: 32 Merészség: 6/5 Magasság: 116 cm
IQ: 40 (45) Támadás: 41 (44) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 35 (37) Védekezés: 51 (57) Menekülés: 40 % Életkor: 73/74 év
Egészség: 45 (51) Életpont: 606/606 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 51 (62) Varázspont: 699/22 Pénz: 24195 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 50/30 Pszi pont: 187/178 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 5
Eddig összesen 3932 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 44 669 TP-t kaptál. Jelenleg 4 106 557 TP-d van. A következő szinthez még 393 443 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 7067 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/4 ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 17/37
vágófegyverek: 34/6 (+4%) ütőfegyverek: 36/73 (+11%) lőfegyverek: 12/32
dobófegyverek: 29/67 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); bumeráng (#249) (22 -26.); mérg. vas dobónyíl (#190) (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
192,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92, 87

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 78/88 (+77%) 2. nyomkövetés: 71/29 (+27%) 3. mászás: 19/69 (+6%)
4. csapdakészítés: 28/67 (+7%) 5. csapdaészlelés: 18/16 6. gyógyítás: 34/65
7. titkosírás: 17/0 8. felderítés: 30/51 9. szörnyidomítás: 14/59 (+400%)
10. teológia: 44/79 (+33%) 11. taumaturgia: 49/8 (+212%) 12. szerencsejáték: 2/10
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 17/16
16. szörnyismeret: 55/61 17. pszi: 27/9 (+3%) 18. zárnyitás: 14/87
19. vadászat: 14/13 20. vitalitás: 1/43 21. bányászat: 39/44 (+15%)
22. úszás: 19/18 23. főzés: 11/95 24. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 19 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot, csak egyszer), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68), csontgólem (#392), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 15 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) áldomás II (#169) (2,30) Techiulan aurája (#261)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12)
pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1)
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 87, 92, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 192, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 12, 33, 35, 36, 43, 46, 47, 52.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 337 (limit: 1390), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40305.
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 426 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
45 bomló esszencia (#2367) 2 fekete bőrcsizma (#247) 1 halálvirág (#2371)
101 kaja (#2) 25 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 réz masszariasztó (#436)
1 sallank karom (#128) 1 tudás gyöngye (#522) 7 ubuk dobónyíl (#138)
28 ubuk tüske (#131) 1 varázskő (#305) 1 varkaudar pálinka (#1137)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
694 arany (#50) 1 csuklyavirág (#133) 2 ezüstdarab (#326)
1 halálkristály (#2372) 1 kőszem (#304) 2 sáfránypor (#211)
2 szögletes kő (#17) 1 ugh méreg (#166) 1 vortexvessző (#2331)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

191 192 193
78
79
80
(192,79) szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek