114. forduló, 365. forduló, Krontel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 4. 15h:02'
EZ A 508. JÁTÉKHETED, 364. FORDULÓD
509. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4153
SZÁMLA : XXXX

KRONTEL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 150 kőkalapácsot (1 arany kikiáltási áron), 42 vasércet (50 arany kikiáltási áron), 1 szvó-ektoplazmát (5 arany kikiáltási áron), 15 sünmedve tüskét (15 arany kikiáltási áron), 4 purifikátor hájat (100 arany kikiáltási áron), 5 remák szivet (2222 arany kikiáltási áron), 4 mutáns csontot (333 arany kikiáltási áron), 4 bunthar bőrt (1 arany kikiáltási áron), 30 ilkin ércet (333 arany kikiáltási áron), 30 pular kristályt (333 arany kikiáltási áron), 30 ramit követ (333 arany kikiáltási áron), 95 madártollat (100 arany kikiáltási áron), 14 vashegyű nyilat (200 arany kikiáltási áron), 1 Khór maszkját (20000 arany kikiáltási áron), 1 smaragd védőgyűrűt (1111 arany kikiáltási áron), 1 vérpettyes gyűrűt (2345 arany kikiáltási áron), 10 sullár hólyagot (150 arany kikiáltási áron), 1 aranytermő ládikót (8888 arany kikiáltási áron), 6 aranyló ugarhéjat (1234 arany kikiáltási áron), 1 fülemüle sípot (1111 arany kikiáltási áron), 16 gyógykenőcsöt (2500 arany kikiáltási áron), 1 nyomkereső talizmánt (8888 arany kikiáltási áron), 25 csillezsályalevelet (2450 arany kikiáltási áron), 20 dözmöng szivet (2000 arany kikiáltási áron), 1 liumbe hajtást (500 arany kikiáltási áron), 1 liumbe hajtást (501 arany kikiáltási áron), 1 liumbe hajtást (502 arany kikiáltási áron), 1 liumbe hajtást (503 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 szögletes követ (2 arany), 1 varkaudar csészét (8600 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 manifeszt.nyúlvány (eladási ár: 1400 arany, ebből a kezelési költség: 112 arany), 12 gyógykenőcs (eladási ár: 2051 arany, ebből a kezelési költség: 164 arany), 63 pirkit (eladási ár: 2200 arany, ebből a kezelési költség: 176 arany), 23 mákrózsa virág (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 7 bumeráng (eladási ár: 351 arany, ebből a kezelési költség: 28 arany), 44 gyíkfű (eladási ár: 333 arany, ebből a kezelési költség: 26 arany), 8 rájabőr (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 32 arany), 1 kholden kulcs (eladási ár: 111 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 15 deus ex machina (eladási ár: 700 arany, ebből a kezelési költség: 56 arany), 60 tüske (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 200 madártoll (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany), 50 trikornis szarv (eladási ár: 1110 arany, ebből a kezelési költség: 88 arany), 151 rézdarab (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 250 tükör (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany), 35 manifeszt.nyúlvány (eladási ár: 3333 arany, ebből a kezelési költség: 266 arany), 5 kőszem (eladási ár: 120 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 25 dözmöng szív (eladási ár: 2500 arany, ebből a kezelési költség: 200 arany), 18 szent jogar (eladási ár: 1284 arany, ebből a kezelési költség: 102 arany), 90 tinta (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 1 kvazár sisak (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 1 aranytű (eladási ár: 3 arany), 1 elf csont (eladási ár: 4 arany), 150 gyöngymangó (eladási ár: 2372 arany, ebből a kezelési költség: 189 arany), 100 ragasztó (eladási ár: 700 arany, ebből a kezelési költség: 56 arany), 7 halcsont (eladási ár: 251 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 2 halcsont (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 40 tinta (eladási ár: 170 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 Éjmágus tükrét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+10 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+342 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+149 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 224. varázslatot
195 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 724.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 722.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 722.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 722.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 720.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 718.]

* 3. KP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 3300 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 715.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 272% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 715.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy liumbe! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a liumbe testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a liumbe vaskos szárát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a liumbe testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. Nyelvét a liumbe feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 705.]

m 6 mozogsz nyugatra
[93,53] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az útonálló bal oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 103 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a smaragdgólem testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. A smaragdgólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 4500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}

Az óriás a sátor előtt fogad.
- Nagyon ügyes voltál - közli veled, és elveszi az öt különböző itt nyert talizmánt. Cserébe a halálhozó karkötőjét adja neked.
Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.).
Találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy rőtmanó berzerker trófea, egy karmos tankány trófea és egy Jerome trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sziklazúzó Roni. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [16 pontot használtál fel, van még 689.]

pbe 30000 5578 beraksz a bankba 30000 aranyat
Little Negró számlájára átutalsz 30000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 689.]

m 3 3 8 mozogsz délkeletre, délkeletre, északra
[94,54] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozótársaim! Ne tűrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Romani ite domum! "

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erődöket! "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[95,92] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy dombi yeti. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a dombi yeti testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A dombi yeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios templomot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [95,91] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Elenios templomot. Délkeletre egy vaskohó van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 665.]

m 8 mozogsz északra
[95,90] A dombság átmegy hegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fémbontó szójer került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy Elenios templomot. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 657.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 627.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 597.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 567.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 537.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+15 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 507.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy liumbe! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a liumbe kunkorgó nyelvét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (6 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a liumbe jobb oldalát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a liumbe testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 497.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[96,91] Továbbra is alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy templomot. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alpesi tehén előtt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [97,92] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Egy sziklaoromra kiállva, fantasztikus szivárványban gyönyörködhetsz. Látsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet ragyás testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a mosolygó rettenet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg felderítő!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő torát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ubuk dobónyílat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,93] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Látsz egy csillezsályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (555. épület.). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 13 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [44 pontot használtál fel, van még 453.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 448.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 443.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). A Sziklaököl (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 438.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 433.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következő szint! Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 428.]

be 555 bemész az 555. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 423.]

v 96 95 108 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(95,90) fémbontó szójer (#150), Fairlight oltár, érclelőhely, liumbe (#349)
(95,91) olvasztókemence (#86), 23. jellempróba, érclelőhely
(95,92) dombi yeti (#366), érclelőhely
(96,91) oltár, Elenios oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), érclelőhely
(97,92) mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299)
(98,93) kolostor (#555), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534)

[95,108] Lakott területre érkeztél.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A fogadónál már gyülekezik a nép. Biztos a "kocsmatöltelékek" versenyére készülődnek. (17. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Rozoga Csontváz Lordhoz. (613. épület.).
Találkozol egy fekete hajú, szürke szemű ember férfival. Fekete a bőre. Raia főpap-jelöltje. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy vadászkést tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tork Bendor. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött rejtőzködés szakértelmed, míg te őt a pszi szakértelemre oktattad. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz Gilgamessel. Felszerelésében egy lant található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy fagymágus trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 413.]

ek 7 15 8 t. energia kisütése: 7 15 8
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 harcművészetek.) [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 413.]

kre 124 122 6 kreálsz a 124. tárggyal a 122. tárgyat (6 darabot)
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 dözmöng szivet. [-72 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 411.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 381.]

v 84 349 elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy liumbét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy liumbe! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a liumbe testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (5 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a liumbe bal oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a liumbe egyik csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe csápol, de mindhiába. Nyelvét a liumbe feléd löki, de eredménytelenül. A liumbe most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 liumbe bimbó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 371.]

tk 17 1436 többszemélyes kaland 17 1436
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Gilgames. Közösen megválasztott vezetőtök, Tork Bendor érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 25 fekete gyöngyöt dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 150 spiritusz. [3 pontot használtál fel, van még 368.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 363.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 358.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 4. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 5. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 336.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 296.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 256.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 3 16 fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[16 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 18, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját töm magába a ryuku ostromteknős. 2 kaját fal föl a sullár. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 505 pontot. A következő körben tehát 705 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR CSÉSZE (841. TÁRGY)
Ez az alig tizenöt centi átmérőjű, díszesre festett porceláncsésze a varkaudar remeték tulajdonából került elő. Régen az Esthar császárság romjai között lehetett ilyen kincseket találni, valószínűleg a visszahúzódóan élő remeték is innen szerezték be a sajátjukat. Ha kezed a jéghideg varkaudar csésze oldalára helyezed, bizsergést érezhetsz az ujjaidban. Ha legalább 25. szintű vagy, a csésze használatával (H 841) egy Hadiszerencse III. varázslatot idézhetsz meg, egy fordulóban egyszer.

SZIKLAÖKÖL
A kí energiák mélyebb, alaposabb megértése elvezetheti az Acél Ököl igazán értő használóját ennek fejlettebb formájához, a Sziklaökölhöz. Ez az előzőnek egy erősebb, koncentráltabb formája, nagyobb sebzést képes okozni. Természetesen jóval nehezebb is megtanulni. Használója +3d6 sebzést képes okozni egy ütésével.

KARAKTERLAP

Krontel, egy copfos csíkos hajú, izzóan vörös szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 364. fordulód.

Erő: 38 (47) Szint: 27 Merészség: 7/1 Magasság: 181 cm
IQ: 37 (43) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 36 (40) Védekezés: 64 Menekülés: 30 % Életkor: 45/46 év
Egészség: 29 (31) Életpont: 396/176 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 1
Szerencse: 39 (41) Varázspont: 963/655 Pénz: 31329 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/20 Pszi pont: 303/75 EFejl: 132
Eddig összesen 2860 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10505 TP-t kaptál. Jelenleg 2243807 TP-d van. A következő szinthez még 56193 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, ongóliant, varkaudar hadúr. A 323. fordulódban 15581 arany került a bankszámládra. 15814 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 18 szúrófegyverek: 22
vágófegyverek: 6 ütőfegyverek: 29 lőfegyverek: 26
dobófegyverek: 22

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16 2. nyomkövetés: 88 3. lopás: 2
4. mászás: 12 5. csapdakészítés: 26 6. csapdaészlelés: 12
7. gyógyítás: 89 8. titkosírás: 8 9. felderítés: 25
10. szörnyidomítás: 10 11. teológia: 42 12. taumaturgia: 49
13. szerencsejáték: 5 14. versengés: 17 15. harcművészetek: 18 (+8)
16. zene: 16 17. szörnyismeret: 28 18. pszi: 43
19. zárnyitás: 5 20. vadászat: 17 21. bányászat: 33
22. úszás: 8 23. főzés: 21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
liumbe (#349), láplidérc (#352), északi aurach (#350), tesh alligátor (#353), vörös rakolits (#356)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), örvénykerítés (#42)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
sullár (#101) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 3

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30284 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 25 fekete gyöngy (#99)
1 halálhozó talizmán (#813) 9 kaja (#2) 1 korinthai talizmán (#814)
6 rókafarok (#124) 1 rothasztó talizmán (#815) 1 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 7 borkonyó bibe (#312) 6 dözmöng szív (#122)
1 gyöngymangó (#135) 1 halálhozó karkötője (#816) 1 liumbe bimbó (#656)
1 mákrózsa virág (#56) 150 spiritusz (#170) 1 ubuk dobónyíl (#138)
5 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152) 14 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,108) fogadó # (#613), oltár, 17. többszemélyes kaland, Tork Bendor (1436. kalandozó), Gilgames (1987. kalandozó), liumbe (#349)

Üzenet küldése a karakternek